آمار و ارقام نشریه در ده سال
تعداد دورهها | 12 |
تعداد شمارهها | 23 |
تعداد مقالات | 255 |
تعداد نویسندگان | 594 |
تعداد مشاهده مقاله | 426,347 |
تعداد مقالات ارسال شده | 1,759 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 342,613 |
نسبت مشاهده بر مقاله | 1671.95 |
تعداد مقالات پذیرفته شده | 239 |
درصد پذیرش | 14 |
تعداد پایگاه های نمایه شده | 12 |
تعداد داوران |
156
|
نویسندگان و پژوهشگران گرامی:
با توجه به اینکه شماره تلفنهای نشریه در حال حاضر فعال نمیباشد، لطفا در صورت داشتن هرگونه سوال از طریق ایمیل نشریه با ما در ارتباط باشید.
با تشکر
به اطلاع محققین و پژوهشگران محترم می رساند که نشریه راهبردهای شناختی در یادگیری از سال 1399 به بعد با تلاش مشترک دانشگاه بوعلی سینا و انجمن پژوهش های آموزشی ایران به فعالیت خود ادامه خواهد داد.
توالی انتشار |
دوفصلنامه |
نوع داوری |
دوسو ناشناس |
زبان نشریه |
فارسی(چکیده: انگلیسی) |
نوع انتشار |
چاپی و الکترونیکی |
نوع دسترسی |
رایگان (تمام متن) |
هزینه بررسی و انتشار |
دارد |
رتبه در وزارت علوم (ارزیابی 1402) |
|
ضریب تاثیر نشریه در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام در سال 1401 |
Q2 |
ضریب تاثیر 1402(Impact Factor) |
0.480 |
دانلود مقاله از سایت نشریه رایگان است | ![]() |
این نشریه سرقت ادبی را با نرم افزار مشابهت یاب بررسی می کند | ![]() |
پژوهشگران گرامی توجه فرمایند که حداقل یکی از نویسندگان (نویسنده مسئول) عضو هیات علمی باشد. نشریه راهبردهای شناختی در یادگیری در برابر مقاله های ارسال شده از سوی سایر افراد (دانشجوی مقاطع تحصیلی مختلف) موظف به پاسخگویی، بررسی و پیگیری نخواهد بود. لازم به ذکر است اسامی نویسندگان به ترتیبی که در نسخه اولیه ارسال شده است تا زمان چاپ بدین صورت خواهد بود و به هیج عنوان قابل تغییر (حذف نویسنده یا اضافه نمودن نویسنده دیگر و یا تغییر ترتیب) نمیباشد.
آیین نامه تعیین هزینه پردازش مقاله در نشریات علمی دسترسی باز
با توجه به الزامی بودن کد ORCID برای تمامی نویسندگان، با مراجعه به آدرس https://orcid.org/register نسبت به ثبتنام تمامی نویسندگان و ارسال کد ایشان، اقدام شود.
- پس از انتشار مقاله به هیچ عنوان به درخواستهای تغییر در مشخصات نویسندگان ترتیب اثر داده نمیشود.
- براساس مصوبه هیأت تحریریه فصلنامه، ارسال همزمان بیش از 2 مقاله از هر نویسنده مجاز نیست و نیز حسب مقررات اعلامی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از هر نویسنده در هر سال صرفاً یک مقاله منتشر میگردد.
سامانه مشابه یاب متون علمی همیاب شرکت شریف پردازشگر دانش (سیناوب) با استفاده از تکنیکهای پیشرفته هوش مصنوعی و یادگیری عمیق طراحی شده است و از تمامی اطلاعات موجود که تا کنون به صورت الکترونیکی در کشور منتشر شده است به عنوان هسته اصلی مشابهت یابی استفاده مینماید. این امکان وجود دارد تا مقالات به محض ثبت در سامانه نشریات و همایشهای سیناوب با سامانه همیاب مورد بررسی قرار گیرد و درصد مشابهت به همراه مستندات مربوطه به منظور تصمیم گیری در اختیار سردبیران نشریات و داوران علمی قرار گیرد.
88,337 مقاله کنفرانسی از 2,412 کنفرانس
512,092 مقاله از 2,051 نشریه
30,364 مقاله از بستر وب
صفحه 1-17
10.22084/j.psychogy.2024.28443.2630
سید رسول عمادی
صفحه 19-41
10.22084/j.psychogy.2024.28580.2644
محدثه عرفانی نسب؛ سالار فرامرزی؛ علی شریفی
صفحه 43-57
10.22084/j.psychogy.2025.29156.2678
یوسف ادیب؛ رحیم بدری گرگری؛ آیدا محمدی
صفحه 59-75
10.22084/j.psychogy.2025.29514.2700
نرگس یزدانفر؛ حسین مرادی مخلص؛ حسین زنگنه
صفحه 77-93
10.22084/j.psychogy.2024.29096.2674
سمیرا عباسی؛ فریبرز درتاج؛ اسماعیل سعدی پور؛ ابوطالب سعادتی شامیر
صفحه 95-113
10.22084/j.psychogy.2024.29444.2696
عزت اله قدم پور؛ داود کاظمی فرد؛ محبوبه گل صنم لو؛ محمد حاتمی نژاد
صفحه 115-133
10.22084/j.psychogy.2024.28936.2660
فرشته پورمحسنی کلوری؛ راضیه اعتصامی پور؛ مریم جمالی
صفحه 135-150
10.22084/j.psychogy.2024.29099.2672
عقیل خلیل ناصر؛ اسماعیل سلیمانی
صفحه 151-172
10.22084/j.psychogy.2024.29804.2728
فاطمه خداپناه؛ محمدعلی محمدی فر
صفحه 173-189
10.22084/j.psychogy.2024.28566.2643
کاظم حسنی؛ سوران خسروی
صفحه 191-206
10.22084/j.psychogy.2025.29713.2718
سید جواد حسینی؛ غلامحسین مکتبی؛ منیجه شهنی ئیلاق؛ مرتضی امیدیان
صفحه 207-228
10.22084/j.psychogy.2025.29563.2706
فردوس ابراهیمی موقر؛ اسحق رحیمیان بوگر؛ سیاوش طالع پسند