آمار و ارقام نشریه در ده سال
تعداد دورهها | 12 |
تعداد شمارهها | 23 |
تعداد مقالات | 254 |
تعداد نویسندگان | 606 |
تعداد مشاهده مقاله | 464,263 |
تعداد مقالات ارسال شده | 1,802 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 367,832 |
نسبت مشاهده بر مقاله | 1827.81 |
تعداد مقالات پذیرفته شده | 247 |
درصد پذیرش | 14 |
تعداد پایگاه های نمایه شده | 12 |
تعداد داوران |
160
|
نویسندگان و پژوهشگران گرامی:
با توجه به اینکه شماره تلفنهای نشریه در حال حاضر فعال نمیباشد، لطفا در صورت داشتن هرگونه سوال از طریق ایمیل نشریه با ما در ارتباط باشید.
با تشکر
به اطلاع محققین و پژوهشگران محترم می رساند که نشریه راهبردهای شناختی در یادگیری از سال 1399 به بعد با تلاش مشترک دانشگاه بوعلی سینا و انجمن پژوهش های آموزشی ایران به فعالیت خود ادامه خواهد داد.
توالی انتشار |
دوفصلنامه |
نوع داوری |
دوسو ناشناس |
زبان نشریه |
فارسی (چکیده مبسوط انگلیسی) |
نوع انتشار |
چاپی و الکترونیکی |
نوع دسترسی |
رایگان (تمام متن) |
هزینه بررسی و انتشار |
دارد |
رتبه در وزارت علوم (ارزیابی 1402) |
|
ضریب تاثیر نشریه در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام در سال 1401 |
Q2 |
ضریب تاثیر 1402(Impact Factor) |
0.480 |
دانلود مقاله از سایت نشریه رایگان است | ![]() |
این نشریه سرقت ادبی را با نرم افزار مشابهت یاب بررسی می کند | ![]() |
پژوهشگران گرامی توجه فرمایند که حداقل یکی از نویسندگان (نویسنده مسئول) عضو هیات علمی باشد. نشریه راهبردهای شناختی در یادگیری در برابر مقاله های ارسال شده از سوی سایر افراد (دانشجوی مقاطع تحصیلی مختلف) موظف به پاسخگویی، بررسی و پیگیری نخواهد بود. لازم به ذکر است اسامی نویسندگان به ترتیبی که در نسخه اولیه ارسال شده است تا زمان چاپ بدین صورت خواهد بود و به هیج عنوان قابل تغییر (حذف نویسنده یا اضافه نمودن نویسنده دیگر و یا تغییر ترتیب) نمیباشد.
آیین نامه تعیین هزینه پردازش مقاله در نشریات علمی دسترسی باز
- پس از انتشار مقاله به هیچ عنوان به درخواستهای تغییر در مشخصات نویسندگان ترتیب اثر داده نمیشود.
- براساس مصوبه هیأت تحریریه فصلنامه، ارسال همزمان بیش از 2 مقاله از هر نویسنده مجاز نیست و نیز حسب مقررات اعلامی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از هر نویسنده در هر سال صرفاً یک مقاله منتشر میگردد.
ارسال گواهی بررسی مشابهت و سرقت ادبی مقالات با بهرهگیری از سامانۀ «همانندجو» ایرانداک توسط نویسنده هنگام ثبت مقاله و همچنین ارسال کد ارکید برای همه نویسندگان مقالات در سامانه نشریه الزامی میباشد.
با توجه به الزامی بودن کد ORCID برای تمامی نویسندگان، با مراجعه به آدرس https://orcid.org/register نسبت به ثبتنام تمامی نویسندگان و ارسال کد ایشان، اقدام شود.
10.22084/j.psychogy.2025.27832.2584
یاسمن حاتمی؛ بهرام جوکار؛ مسعود حسین چاری
10.22084/j.psychogy.2024.27881.2590
مهران محمدی؛ نسرین محمدحسنی؛ جمال سلیمی
10.22084/j.psychogy.2025.28768.2657
حسین محققی؛ مهران فرهادی؛ محیا حسینی؛ ابوالقاسم یعقوبی؛ فرشته مطهری فر
10.22084/j.psychogy.2025.28858.2658
علی پاکیزه؛ سیدموسی گلستانه؛ صادق حکمتیان فرد؛ معصومه سلطانی
10.22084/j.psychogy.2024.29144.2679
محمد ناصر هاشمی؛ اسماعیل سلیمانی؛ محمد نریمانی
10.22084/j.psychogy.2025.29518.2701
محمد عسگری
10.22084/j.psychogy.2024.29560.2710
علی شریفی؛ مرضیه رحیمی؛ قاسم خیاطی
10.22084/j.psychogy.2025.30192.2748
فاطمه جعفری؛ محمدرضا دوستان؛ اسماعیل صائمی
10.22084/j.psychogy.2025.30341.2761
فاطمه باغبان؛ طیبه شریفی؛ محمد قاسمی پیربلوطی
10.22084/j.psychogy.2025.30828.2782
ویدا غفاری پلهشاهی؛ محمد عاشوری