نمایه نویسندگان

ا

  • اباذری، شیوا تأثیر آموزش مبتنی بر الگوی طراحی آموزشی چهار مؤلفه‌ای بر مهارت حل مسأله دانشجویان [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 91-106]
  • ابراهیمی، امین اثربخشی یادگیری سازگار با مغز بر یادگیری خودتنظیمی و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان متوسطه اول [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 139-158]
  • احمدی، شیرین مقایسه حس انسجام و عادت‌های مطالعه در دانش‌آموزان دختر تیزهوش و عادی [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 209-222]
  • ارجمندنیا، علی اکبر اثربخشی بسته توان‌بخشی شناختی مبتنی بر کارکرد‌های اجرایی بر عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دیرآموز [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 1-15]
  • اسماعیل پور، خلیل بررسی اثربخشی توانبخشی شناختی متمرکز بر حافظه فعال در بهبود نشانه‌های اختلال خواندن در دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 1-16]
  • اشرف زاده، توحید فراتحلیل رابطه باورهای معرفت‌شناختی و عملکرد تحصیلی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 71-90]
  • افروز، غلامعلی اثربخشی بسته توان‌بخشی شناختی مبتنی بر کارکرد‌های اجرایی بر عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دیرآموز [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 1-15]
  • افشاری، مرجان طراحی طرحواره مفهومی برنامه درسی مبتنی بر یادگیری خودراهبر با رویکرد وارونه [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 183-208]
  • افضلی، افشین پیش‌بینی درگیری تحصیلی براساس سبک‌های حل مسئله، خودکنترلی و ابرازگری هیجانی در دانشجویان [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 107-121]
  • ایمان پرور، سهیلا مقایسه حس انسجام و عادت‌های مطالعه در دانش‌آموزان دختر تیزهوش و عادی [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 209-222]
  • اوضاعی، نسرین ارائه مدل علی برای پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس متغیرهای حل مسأله و جرأت‌ورزی دانش‌آموزان با واسطه‌گری تاب‌آوری تحصیلی [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 119-138]

ب

  • باتمانی، فردین طراحی الگوی شایستگی‌های غیر‌شناختی مرتبط با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دوره اول متوسطه [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 91-117]
  • باقری، محسن تأثیر آموزش مبتنی بر الگوی طراحی آموزشی چهار مؤلفه‌ای بر مهارت حل مسأله دانشجویان [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 91-106]
  • بیرامی، منصور بررسی اثربخشی توانبخشی شناختی متمرکز بر حافظه فعال در بهبود نشانه‌های اختلال خواندن در دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 1-16]

پ

  • پاکروان، سجاد تأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی بر فرانگرانی و اضطراب در دانشجویان [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 183-198]

ت

  • تقوایی نیا، علی مقایسه اثربخشی روش‌های تدریس همیاری و فراشناخت بر باورهای انگیزشی و یادگیری خودگردان در دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 123-148]

ج

  • جناآبادی، حسین رابطة میان سبک‌های شناختی نوگریز- نوگرا با اهمال‌‍کاری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 199-214]
  • جهینی، ستاره طراحی الگوی شایستگی‌های غیر‌شناختی مرتبط با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دوره اول متوسطه [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 91-117]
  • جوادیان، نرجس رابطة میان سبک‌های شناختی نوگریز- نوگرا با اهمال‌‍کاری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 199-214]

ح

  • حسنی، رفیق طراحی الگوی شایستگی‌های غیر‌شناختی مرتبط با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دوره اول متوسطه [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 91-117]
  • حسینی، سعیده کاربرد مدل تشخیصی شناختی در تعیین مهارت‌های شناختی زیربنایی عملکرد در آزمون ماتریس‌های پیشروندۀ ریون [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 53-69]

خ

  • خوش اقبال، مرجان بررسی اثربخشی توانبخشی شناختی متمرکز بر حافظه فعال در بهبود نشانه‌های اختلال خواندن در دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 1-16]

د

  • درتاج، فریبرز پیش‌بینی فرسودگی تحصیلی براساس راهبردهای رویارویی و حمایت اجتماعی ادراک‌شده در دانشجویان [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 17-33]
  • دولتی، حسین مقایسه اثربخشی آموزش هوش شخصی و هوش موفق بر میزان خلاقیت و ابعاد آن در دانش‌آموزان تیزهوش [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 17-31]

ذ

  • ذوقی پایدار، محمدرضا تأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی بر فرانگرانی و اضطراب در دانشجویان [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 183-198]

ر

  • رحیمی، ریحانه کاربرد مدل تشخیصی شناختی در تعیین مهارت‌های شناختی زیربنایی عملکرد در آزمون ماتریس‌های پیشروندۀ ریون [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 53-69]
  • رحیمی، قدرت الله پیش‌بینی درگیری تحصیلی براساس سبک‌های حل مسئله، خودکنترلی و ابرازگری هیجانی در دانشجویان [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 107-121]
  • روح زاده، زهرا تأثیر اضطراب رگه/حالت بر انتخاب موقعیت وضوح شناختی [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 223-243]

س

  • سپهوند، تورج تأثیر آموزش مبتنی بر الگوی طراحی آموزشی چهار مؤلفه‌ای بر مهارت حل مسأله دانشجویان [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 91-106]
  • سیداسماعیلی قمی، نسترن اثربخشی آموزش ایمن‌سازی در برابر استرس بر خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان پسر دچار استرس تحصیلی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 149-161]
  • سرداری، باقر اثربخشی یادگیری سازگار با مغز بر یادگیری خودتنظیمی و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان متوسطه اول [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 139-158]
  • سلطانقلی، فرزانه پیش‌بینی درگیری تحصیلی براساس سبک‌های حل مسئله، خودکنترلی و ابرازگری هیجانی در دانشجویان [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 107-121]
  • سلیمی، جمال مطالعه رابطه هوش اجتماعی و کمک خواهی تحصیلی با فرسودگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی: بررسی نقش میانجیگری شخصیت برونگرایی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 33-52]
  • سلیمانی، اسماعیل بررسی تأثیر و مقایسه توانبخشی حافظه فعال و راهبردهای شناختی - فراشناختی بر روی حافظه تصویری - بینایی و فراخنای حافظه در سالمندان [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 159-181]

ش

  • شیخ الاسلامی، علی اثربخشی آموزش ایمن‌سازی در برابر استرس بر خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان پسر دچار استرس تحصیلی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 149-161]

ص

  • صادقی هشتجین، گودرز مقایسه اثربخشی آموزش هوش شخصی و هوش موفق بر میزان خلاقیت و ابعاد آن در دانش‌آموزان تیزهوش [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 17-31]
  • صبحی قراملکی، ناصر مقایسه اثربخشی آموزش هوش شخصی و هوش موفق بر میزان خلاقیت و ابعاد آن در دانش‌آموزان تیزهوش [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 17-31]

ط

  • طهماسبی پور، نجف اثربخشی آموزش روش مطالعه مبتنی بر نقشه ذهنی بر انگیزش پیشرفت و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 163-181]

ع

  • عباسی، سمیرا پیش‌بینی فرسودگی تحصیلی براساس راهبردهای رویارویی و حمایت اجتماعی ادراک‌شده در دانشجویان [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 17-33]
  • عیسی زادگان، علی بررسی تأثیر و مقایسه توانبخشی حافظه فعال و راهبردهای شناختی - فراشناختی بر روی حافظه تصویری - بینایی و فراخنای حافظه در سالمندان [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 159-181]
  • عصاره، علیرضا ارائه مدل علی برای پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس متغیرهای حل مسأله و جرأت‌ورزی دانش‌آموزان با واسطه‌گری تاب‌آوری تحصیلی [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 119-138]
  • عظیم پور، احسان ارائه مدل علی برای پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس متغیرهای حل مسأله و جرأت‌ورزی دانش‌آموزان با واسطه‌گری تاب‌آوری تحصیلی [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 119-138]
  • عظیم پور، سهراب مقایسه تأثیر روش‌های آموزش با تصاویر گرافیکی پویا و ایستا بر نگرش و اضطراب هندسی دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 57-72]

غ

  • غفاری، عذرا مقایسه حس انسجام و عادت‌های مطالعه در دانش‌آموزان دختر تیزهوش و عادی [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 209-222]

ف

  • فغفوری، مرتضی مقایسه تأثیر روش‌های آموزش با تصاویر گرافیکی پویا و ایستا بر نگرش و اضطراب هندسی دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 57-72]
  • فلاحی، وحید مقایسه حس انسجام و عادت‌های مطالعه در دانش‌آموزان دختر تیزهوش و عادی [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 209-222]

ق

  • قمری، سیما پیش‌بینی گرایش‌های اجتماعی مطلوب و خودکنترلی بر اساس حمایت اجتماعی و ویژگی‌های خلقی: نقش واسطه‌ای خودکارآمدی در تنظیم هیجان و شایستگی هیجانی – اجتماعی [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 35-56]
  • قنبری پناه، افسانه پیش‌بینی گرایش‌های اجتماعی مطلوب و خودکنترلی بر اساس حمایت اجتماعی و ویژگی‌های خلقی: نقش واسطه‌ای خودکارآمدی در تنظیم هیجان و شایستگی هیجانی – اجتماعی [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 35-56]

ک

  • کدیور، پروین پیش‌بینی گرایش‌های اجتماعی مطلوب و خودکنترلی بر اساس حمایت اجتماعی و ویژگی‌های خلقی: نقش واسطه‌ای خودکارآمدی در تنظیم هیجان و شایستگی هیجانی – اجتماعی [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 35-56]

گ

  • گندمی، زینب اثربخشی بسته توان‌بخشی شناختی مبتنی بر کارکرد‌های اجرایی بر عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دیرآموز [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 1-15]

ل

  • لطفی، حمید تأثیر اضطراب رگه/حالت بر انتخاب موقعیت وضوح شناختی [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 223-243]

م

  • محب زاده، مجید مقایسه اثربخشی روش‌های تدریس همیاری و فراشناخت بر باورهای انگیزشی و یادگیری خودگردان در دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 123-148]
  • محمدی، شیرکوه مطالعه رابطه هوش اجتماعی و کمک خواهی تحصیلی با فرسودگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی: بررسی نقش میانجیگری شخصیت برونگرایی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 33-52]
  • محمد آخوندی، محمدشهاب اثربخشی آموزش روش مطالعه مبتنی بر نقشه ذهنی بر انگیزش پیشرفت و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 163-181]
  • محمدیان شریف، کویستان مطالعه رابطه هوش اجتماعی و کمک خواهی تحصیلی با فرسودگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی: بررسی نقش میانجیگری شخصیت برونگرایی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 33-52]
  • محمدی فر، یعقوب نقش رسانه‌های مجازی دیجیتال در آموزش مفاهیم شناختی میراث فرهنگی به کودکان [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 73-89]
  • محمودی اقدم، منصور بررسی تأثیر و مقایسه توانبخشی حافظه فعال و راهبردهای شناختی - فراشناختی بر روی حافظه تصویری - بینایی و فراخنای حافظه در سالمندان [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 159-181]
  • میرزاییان، بهرام تأثیر اضطراب رگه/حالت بر انتخاب موقعیت وضوح شناختی [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 223-243]
  • میرصفدری، شراره السادات نقش رسانه‌های مجازی دیجیتال در آموزش مفاهیم شناختی میراث فرهنگی به کودکان [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 73-89]
  • مصرآبادی، جواد فراتحلیل رابطه باورهای معرفت‌شناختی و عملکرد تحصیلی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 71-90]
  • مینائی، اصغر کاربرد مدل تشخیصی شناختی در تعیین مهارت‌های شناختی زیربنایی عملکرد در آزمون ماتریس‌های پیشروندۀ ریون [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 53-69]

ن

  • نریمانی، محمد مقایسه اثربخشی آموزش هوش شخصی و هوش موفق بر میزان خلاقیت و ابعاد آن در دانش‌آموزان تیزهوش [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 17-31]
  • نصری، صادق اثربخشی آموزش روش مطالعه مبتنی بر نقشه ذهنی بر انگیزش پیشرفت و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 163-181]
  • نعمتی، فاطمه بررسی اثربخشی توانبخشی شناختی متمرکز بر حافظه فعال در بهبود نشانه‌های اختلال خواندن در دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 1-16]
  • نیکدل، فریبرز مقایسه اثربخشی روش‌های تدریس همیاری و فراشناخت بر باورهای انگیزشی و یادگیری خودگردان در دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 123-148]
  • نوریان، محمد طراحی طرحواره مفهومی برنامه درسی مبتنی بر یادگیری خودراهبر با رویکرد وارونه [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 183-208]

و

  • واحدی، شهرام مقایسه تأثیر روش‌های آموزش با تصاویر گرافیکی پویا و ایستا بر نگرش و اضطراب هندسی دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 57-72]

ه

  • هاشمی، تورج بررسی اثربخشی توانبخشی شناختی متمرکز بر حافظه فعال در بهبود نشانه‌های اختلال خواندن در دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 1-16]

ی

  • یارمحمدی واصل، مسیب تأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی بر فرانگرانی و اضطراب در دانشجویان [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 183-198]
  • یونسی، جلیل کاربرد مدل تشخیصی شناختی در تعیین مهارت‌های شناختی زیربنایی عملکرد در آزمون ماتریس‌های پیشروندۀ ریون [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 53-69]