ا
-
اباذری، شیوا
تأثیر آموزش مبتنی بر الگوی طراحی آموزشی چهار مؤلفهای بر مهارت حل مسأله دانشجویان [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 91-106]
-
ابراهیمی، امین
اثربخشی یادگیری سازگار با مغز بر یادگیری خودتنظیمی و درگیری تحصیلی دانشآموزان متوسطه اول [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 139-158]
-
احمدی، شیرین
مقایسه حس انسجام و عادتهای مطالعه در دانشآموزان دختر تیزهوش و عادی [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 209-222]
-
ارجمندنیا، علی اکبر
اثربخشی بسته توانبخشی شناختی مبتنی بر کارکردهای اجرایی بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان دیرآموز [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 1-15]
-
اسماعیل پور، خلیل
بررسی اثربخشی توانبخشی شناختی متمرکز بر حافظه فعال در بهبود نشانههای اختلال خواندن در دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 1-16]
-
اشرف زاده، توحید
فراتحلیل رابطه باورهای معرفتشناختی و عملکرد تحصیلی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 71-90]
-
افروز، غلامعلی
اثربخشی بسته توانبخشی شناختی مبتنی بر کارکردهای اجرایی بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان دیرآموز [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 1-15]
-
افشاری، مرجان
طراحی طرحواره مفهومی برنامه درسی مبتنی بر یادگیری خودراهبر با رویکرد وارونه [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 183-208]
-
افضلی، افشین
پیشبینی درگیری تحصیلی براساس سبکهای حل مسئله، خودکنترلی و ابرازگری هیجانی در دانشجویان [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 107-121]
-
ایمان پرور، سهیلا
مقایسه حس انسجام و عادتهای مطالعه در دانشآموزان دختر تیزهوش و عادی [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 209-222]
-
اوضاعی، نسرین
ارائه مدل علی برای پیشبینی پیشرفت تحصیلی بر اساس متغیرهای حل مسأله و جرأتورزی دانشآموزان با واسطهگری تابآوری تحصیلی [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 119-138]
ب
-
باتمانی، فردین
طراحی الگوی شایستگیهای غیرشناختی مرتبط با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دوره اول متوسطه [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 91-117]
-
باقری، محسن
تأثیر آموزش مبتنی بر الگوی طراحی آموزشی چهار مؤلفهای بر مهارت حل مسأله دانشجویان [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 91-106]
-
بیرامی، منصور
بررسی اثربخشی توانبخشی شناختی متمرکز بر حافظه فعال در بهبود نشانههای اختلال خواندن در دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 1-16]
پ
-
پاکروان، سجاد
تأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی بر فرانگرانی و اضطراب در دانشجویان [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 183-198]
ت
-
تقوایی نیا، علی
مقایسه اثربخشی روشهای تدریس همیاری و فراشناخت بر باورهای انگیزشی و یادگیری خودگردان در دانشآموزان [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 123-148]
ج
-
جناآبادی، حسین
رابطة میان سبکهای شناختی نوگریز- نوگرا با اهمالکاری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 199-214]
-
جهینی، ستاره
طراحی الگوی شایستگیهای غیرشناختی مرتبط با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دوره اول متوسطه [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 91-117]
-
جوادیان، نرجس
رابطة میان سبکهای شناختی نوگریز- نوگرا با اهمالکاری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 199-214]
ح
-
حسنی، رفیق
طراحی الگوی شایستگیهای غیرشناختی مرتبط با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دوره اول متوسطه [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 91-117]
-
حسینی، سعیده
کاربرد مدل تشخیصی شناختی در تعیین مهارتهای شناختی زیربنایی عملکرد در آزمون ماتریسهای پیشروندۀ ریون [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 53-69]
خ
-
خوش اقبال، مرجان
بررسی اثربخشی توانبخشی شناختی متمرکز بر حافظه فعال در بهبود نشانههای اختلال خواندن در دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 1-16]
د
-
درتاج، فریبرز
پیشبینی فرسودگی تحصیلی براساس راهبردهای رویارویی و حمایت اجتماعی ادراکشده در دانشجویان [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 17-33]
-
دولتی، حسین
مقایسه اثربخشی آموزش هوش شخصی و هوش موفق بر میزان خلاقیت و ابعاد آن در دانشآموزان تیزهوش [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 17-31]
ذ
-
ذوقی پایدار، محمدرضا
تأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی بر فرانگرانی و اضطراب در دانشجویان [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 183-198]
ر
-
رحیمی، ریحانه
کاربرد مدل تشخیصی شناختی در تعیین مهارتهای شناختی زیربنایی عملکرد در آزمون ماتریسهای پیشروندۀ ریون [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 53-69]
-
رحیمی، قدرت الله
پیشبینی درگیری تحصیلی براساس سبکهای حل مسئله، خودکنترلی و ابرازگری هیجانی در دانشجویان [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 107-121]
-
روح زاده، زهرا
تأثیر اضطراب رگه/حالت بر انتخاب موقعیت وضوح شناختی [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 223-243]
س
-
سپهوند، تورج
تأثیر آموزش مبتنی بر الگوی طراحی آموزشی چهار مؤلفهای بر مهارت حل مسأله دانشجویان [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 91-106]
-
سیداسماعیلی قمی، نسترن
اثربخشی آموزش ایمنسازی در برابر استرس بر خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان پسر دچار استرس تحصیلی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 149-161]
-
سرداری، باقر
اثربخشی یادگیری سازگار با مغز بر یادگیری خودتنظیمی و درگیری تحصیلی دانشآموزان متوسطه اول [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 139-158]
-
سلطانقلی، فرزانه
پیشبینی درگیری تحصیلی براساس سبکهای حل مسئله، خودکنترلی و ابرازگری هیجانی در دانشجویان [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 107-121]
-
سلیمی، جمال
مطالعه رابطه هوش اجتماعی و کمک خواهی تحصیلی با فرسودگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی: بررسی نقش میانجیگری شخصیت برونگرایی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 33-52]
-
سلیمانی، اسماعیل
بررسی تأثیر و مقایسه توانبخشی حافظه فعال و راهبردهای شناختی - فراشناختی بر روی حافظه تصویری - بینایی و فراخنای حافظه در سالمندان [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 159-181]
ش
-
شیخ الاسلامی، علی
اثربخشی آموزش ایمنسازی در برابر استرس بر خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان پسر دچار استرس تحصیلی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 149-161]
ص
-
صادقی هشتجین، گودرز
مقایسه اثربخشی آموزش هوش شخصی و هوش موفق بر میزان خلاقیت و ابعاد آن در دانشآموزان تیزهوش [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 17-31]
-
صبحی قراملکی، ناصر
مقایسه اثربخشی آموزش هوش شخصی و هوش موفق بر میزان خلاقیت و ابعاد آن در دانشآموزان تیزهوش [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 17-31]
ط
-
طهماسبی پور، نجف
اثربخشی آموزش روش مطالعه مبتنی بر نقشه ذهنی بر انگیزش پیشرفت و درگیری تحصیلی دانشآموزان [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 163-181]
ع
-
عباسی، سمیرا
پیشبینی فرسودگی تحصیلی براساس راهبردهای رویارویی و حمایت اجتماعی ادراکشده در دانشجویان [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 17-33]
-
عیسی زادگان، علی
بررسی تأثیر و مقایسه توانبخشی حافظه فعال و راهبردهای شناختی - فراشناختی بر روی حافظه تصویری - بینایی و فراخنای حافظه در سالمندان [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 159-181]
-
عصاره، علیرضا
ارائه مدل علی برای پیشبینی پیشرفت تحصیلی بر اساس متغیرهای حل مسأله و جرأتورزی دانشآموزان با واسطهگری تابآوری تحصیلی [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 119-138]
-
عظیم پور، احسان
ارائه مدل علی برای پیشبینی پیشرفت تحصیلی بر اساس متغیرهای حل مسأله و جرأتورزی دانشآموزان با واسطهگری تابآوری تحصیلی [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 119-138]
-
عظیم پور، سهراب
مقایسه تأثیر روشهای آموزش با تصاویر گرافیکی پویا و ایستا بر نگرش و اضطراب هندسی دانشآموزان [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 57-72]
غ
-
غفاری، عذرا
مقایسه حس انسجام و عادتهای مطالعه در دانشآموزان دختر تیزهوش و عادی [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 209-222]
ف
-
فغفوری، مرتضی
مقایسه تأثیر روشهای آموزش با تصاویر گرافیکی پویا و ایستا بر نگرش و اضطراب هندسی دانشآموزان [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 57-72]
-
فلاحی، وحید
مقایسه حس انسجام و عادتهای مطالعه در دانشآموزان دختر تیزهوش و عادی [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 209-222]
ق
-
قمری، سیما
پیشبینی گرایشهای اجتماعی مطلوب و خودکنترلی بر اساس حمایت اجتماعی و ویژگیهای خلقی: نقش واسطهای خودکارآمدی در تنظیم هیجان و شایستگی هیجانی – اجتماعی [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 35-56]
-
قنبری پناه، افسانه
پیشبینی گرایشهای اجتماعی مطلوب و خودکنترلی بر اساس حمایت اجتماعی و ویژگیهای خلقی: نقش واسطهای خودکارآمدی در تنظیم هیجان و شایستگی هیجانی – اجتماعی [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 35-56]
ک
-
کدیور، پروین
پیشبینی گرایشهای اجتماعی مطلوب و خودکنترلی بر اساس حمایت اجتماعی و ویژگیهای خلقی: نقش واسطهای خودکارآمدی در تنظیم هیجان و شایستگی هیجانی – اجتماعی [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 35-56]
گ
-
گندمی، زینب
اثربخشی بسته توانبخشی شناختی مبتنی بر کارکردهای اجرایی بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان دیرآموز [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 1-15]
ل
-
لطفی، حمید
تأثیر اضطراب رگه/حالت بر انتخاب موقعیت وضوح شناختی [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 223-243]
م
-
محب زاده، مجید
مقایسه اثربخشی روشهای تدریس همیاری و فراشناخت بر باورهای انگیزشی و یادگیری خودگردان در دانشآموزان [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 123-148]
-
محمدی، شیرکوه
مطالعه رابطه هوش اجتماعی و کمک خواهی تحصیلی با فرسودگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی: بررسی نقش میانجیگری شخصیت برونگرایی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 33-52]
-
محمد آخوندی، محمدشهاب
اثربخشی آموزش روش مطالعه مبتنی بر نقشه ذهنی بر انگیزش پیشرفت و درگیری تحصیلی دانشآموزان [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 163-181]
-
محمدیان شریف، کویستان
مطالعه رابطه هوش اجتماعی و کمک خواهی تحصیلی با فرسودگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی: بررسی نقش میانجیگری شخصیت برونگرایی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 33-52]
-
محمدی فر، یعقوب
نقش رسانههای مجازی دیجیتال در آموزش مفاهیم شناختی میراث فرهنگی به کودکان [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 73-89]
-
محمودی اقدم، منصور
بررسی تأثیر و مقایسه توانبخشی حافظه فعال و راهبردهای شناختی - فراشناختی بر روی حافظه تصویری - بینایی و فراخنای حافظه در سالمندان [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 159-181]
-
میرزاییان، بهرام
تأثیر اضطراب رگه/حالت بر انتخاب موقعیت وضوح شناختی [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 223-243]
-
میرصفدری، شراره السادات
نقش رسانههای مجازی دیجیتال در آموزش مفاهیم شناختی میراث فرهنگی به کودکان [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 73-89]
-
مصرآبادی، جواد
فراتحلیل رابطه باورهای معرفتشناختی و عملکرد تحصیلی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 71-90]
-
مینائی، اصغر
کاربرد مدل تشخیصی شناختی در تعیین مهارتهای شناختی زیربنایی عملکرد در آزمون ماتریسهای پیشروندۀ ریون [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 53-69]
ن
-
نریمانی، محمد
مقایسه اثربخشی آموزش هوش شخصی و هوش موفق بر میزان خلاقیت و ابعاد آن در دانشآموزان تیزهوش [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 17-31]
-
نصری، صادق
اثربخشی آموزش روش مطالعه مبتنی بر نقشه ذهنی بر انگیزش پیشرفت و درگیری تحصیلی دانشآموزان [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 163-181]
-
نعمتی، فاطمه
بررسی اثربخشی توانبخشی شناختی متمرکز بر حافظه فعال در بهبود نشانههای اختلال خواندن در دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 1-16]
-
نیکدل، فریبرز
مقایسه اثربخشی روشهای تدریس همیاری و فراشناخت بر باورهای انگیزشی و یادگیری خودگردان در دانشآموزان [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 123-148]
-
نوریان، محمد
طراحی طرحواره مفهومی برنامه درسی مبتنی بر یادگیری خودراهبر با رویکرد وارونه [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 183-208]
و
-
واحدی، شهرام
مقایسه تأثیر روشهای آموزش با تصاویر گرافیکی پویا و ایستا بر نگرش و اضطراب هندسی دانشآموزان [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 57-72]
ه
-
هاشمی، تورج
بررسی اثربخشی توانبخشی شناختی متمرکز بر حافظه فعال در بهبود نشانههای اختلال خواندن در دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 1-16]
ی
-
یارمحمدی واصل، مسیب
تأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی بر فرانگرانی و اضطراب در دانشجویان [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 183-198]
-
یونسی، جلیل
کاربرد مدل تشخیصی شناختی در تعیین مهارتهای شناختی زیربنایی عملکرد در آزمون ماتریسهای پیشروندۀ ریون [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 53-69]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد