ا
-
ابراهیم خانی، محمد رضا
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس خودکارآمدی در یادگیرندگان زبان انگلیسی [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 83-102]
-
اخوندی، نیلا
بررسی اعتبار و روایی پرسشنامه سبک تدریس بر اساس هوش موفق استرنبرگ (TSI-Q) در بین معلمان [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 49-60]
-
ادیب نیا، فائزه
مقایسهی بازداری شناختی در سه گروه از دانشآموزان با پیشرفت ریاضی بالا، متوسط و پایین [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 103-116]
-
ارغوانی پیرسلامی، مینا
بررسی اثربخشی توانمندسازی شناختی بر کارکردهای اجرایی (تغییر، بهروز رسانی و بازداری) دانشآموزان دارای اختلال یادگیری [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 205-222]
-
اسدزاده، حسن
طراحی بسته آموزشی کارکردهای اجرایی و ارزیابی اثربخشی آن بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دیرآموز [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 113-137]
-
اسدی گندمانی، رقیه
مقایسه سازماندهی- برنامهریزی، استدلال و حافظه کاری در کودکان با و بدون اختلال خاص یادگیری [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 1-13]
-
اعراب شیبانی، خدیجه
بررسی اعتبار و روایی پرسشنامه سبک تدریس بر اساس هوش موفق استرنبرگ (TSI-Q) در بین معلمان [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 49-60]
-
امیدیان، مرتضی
بررسی تأثیر آموزش برنامه پیشگیری از قلدری بر سازگاری، همدلی و قلدری دانشآموزان دختر دوره اول متوسطه شهر اهواز [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 183-204]
ب
-
بدری، مرتضی
رابطه ادراک از محیط یادگیری و سرزندگی تحصیلی با نقش واسطهای شناخت، فراشناخت، انگیزه پیشرفت و خودکارآمدی در دانشجویان [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 189-212]
-
بیرامی، منصور
اثربخشی آموزش راهبردهای کمکخواهی در بهبود نشانههای استرس تحصیلی، عملکرد و انگیزش تحصیلی با تعدیلگری سبکهای اسنادی در دانشآموزان [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 139-158]
-
بیرامی، ناصر
اثربخشی آموزش راهبردهای کمکخواهی در بهبود نشانههای استرس تحصیلی، عملکرد و انگیزش تحصیلی با تعدیلگری سبکهای اسنادی در دانشآموزان [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 139-158]
-
بیرانوند، زینب
تأثیر آموزش مهارتهای مثبتاندیشی به شیوه گروهی بر هیجان مثبت یادگیری و خودنظمدهی تحصیلی دانشآموزان دختر دوره اول متوسطه [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 137-159]
-
بگیان کوله مرز، محمد جواد
نقش هیجانپذیری و جو عاطفی خانواده در پیشبینی اشتیاق تحصیلی دانشآموزان [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 159-182]
-
بهادری خسروشاهی، جعفر
رابطه دشواری در نظمبخشی هیجانی و باورهای فراشناختی با تفکر ارجاعی در دانشآموزان پسر دوره متوسطه [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 117-135]
-
بهرامی، فاطمه
رابطه ادراک از محیط یادگیری و سرزندگی تحصیلی با نقش واسطهای شناخت، فراشناخت، انگیزه پیشرفت و خودکارآمدی در دانشجویان [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 189-212]
-
بهروزی، ناصر
بررسی تأثیر آموزش برنامه پیشگیری از قلدری بر سازگاری، همدلی و قلدری دانشآموزان دختر دوره اول متوسطه شهر اهواز [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 183-204]
پ
-
پادروند، حافظ
مقایسه کارکردهای اجرایی و هوش هیجانی در دانشآموزان پسر نابینا و بینا مقطع راهنمایی شهر خرمآباد [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 177-187]
-
پیرانی، ذبیح
نقش هیجانپذیری و جو عاطفی خانواده در پیشبینی اشتیاق تحصیلی دانشآموزان [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 159-182]
ت
-
تمنایی فر، محمدرضا
تبیین اهمالکاری تحصیلی براساس صفات شخصیت و مهارت مدیریت زمان [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 223-244]
ج
-
جناآبادی، حسین
بررسی مقایسهای میزان توجه و کنترل پاسخ در دو گروه افراد بیش فعال- کمبود توجه و اختلال شناختی [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 1-11]
چ
-
چوبداری، عسگر
مقایسه کارکردهای اجرایی و هوش هیجانی در دانشآموزان پسر نابینا و بینا مقطع راهنمایی شهر خرمآباد [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 177-187]
ح
-
حبیبی کلیبر، رامین
رابطه دشواری در نظمبخشی هیجانی و باورهای فراشناختی با تفکر ارجاعی در دانشآموزان پسر دوره متوسطه [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 117-135]
-
حسنی راد، تورج
مقایسه کارکردهای اجرایی و هوش هیجانی در دانشآموزان پسر نابینا و بینا مقطع راهنمایی شهر خرمآباد [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 177-187]
-
حسنوند، باقر
مقایسه کارکردهای اجرایی و هوش هیجانی در دانشآموزان پسر نابینا و بینا مقطع راهنمایی شهر خرمآباد [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 177-187]
خ
-
خرمائی، فرهاد
ساخت و بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس امید به تحصیل [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 15-37]
-
خضری مقدم، نوشیروان
بررسی اثربخشی توانمندسازی شناختی بر کارکردهای اجرایی (تغییر، بهروز رسانی و بازداری) دانشآموزان دارای اختلال یادگیری [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 205-222]
د
-
درتاج، فریبرز
طراحی بسته آموزشی کارکردهای اجرایی و ارزیابی اثربخشی آن بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دیرآموز [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 113-137]
-
دهقانزاده، حجت
مقایسهی اثربخشی الگوهای طراحی آموزشی چهار مؤلفهای، گانیه و روش مرسوم در یادگیری دانشآموزان [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 93-112]
-
دهقانزاده، حسین
مقایسهی اثربخشی الگوهای طراحی آموزشی چهار مؤلفهای، گانیه و روش مرسوم در یادگیری دانشآموزان [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 93-112]
ذ
-
ذوقی پایدار، محمد رضا
تأثیر آموزش شیوه کاوشگری بر فرآیندهای شناختی تفکر انتقادی؛ تحلیل، استنباط، ارزشیابی، استدلال قیاسی و استقرایی [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 79-92]
ر
-
رادمهر، پروانه
مقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر امید تحصیلی در دانشآموزان دختر و پسر [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 33-47]
-
رستگارپور، حسن
مقایسهی اثربخشی الگوهای طراحی آموزشی چهار مؤلفهای، گانیه و روش مرسوم در یادگیری دانشآموزان [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 93-112]
-
رضایی شریف، علی
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس خودکارآمدی در یادگیرندگان زبان انگلیسی [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 83-102]
ز
-
زارع، حسین
تأثیر دوره آموزش تفکر انتقادی بر سبک های تصمیمگیری و سبک های حل مسأله [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 13-31]
س
-
سعدی پور، اسماعیل
طراحی بسته آموزشی کارکردهای اجرایی و ارزیابی اثربخشی آن بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دیرآموز [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 113-137]
ش
-
شاهعلی زاده، محمد
مقایسهی اثربخشی الگوهای طراحی آموزشی چهار مؤلفهای، گانیه و روش مرسوم در یادگیری دانشآموزان [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 93-112]
-
شیرزایی، مهری
نقش پیشبینیکنندگی اهداف پیشرفت و باورهای هوشی در ارتباط با جرأتورزی [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 161-175]
-
شریفی، مریم
فراتحلیل مطالعات مربوط به تأثیر جنسیّت در یادگیری زبان انگلیسی [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 61-81]
-
شهنی ییلاق، منیجه
بررسی تأثیر آموزش برنامه پیشگیری از قلدری بر سازگاری، همدلی و قلدری دانشآموزان دختر دوره اول متوسطه شهر اهواز [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 183-204]
ص
-
صادقی، مسعود
تأثیر آموزش مهارتهای مثبتاندیشی به شیوه گروهی بر هیجان مثبت یادگیری و خودنظمدهی تحصیلی دانشآموزان دختر دوره اول متوسطه [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 137-159]
ع
-
عباسی، مسلم
نقش هیجانپذیری و جو عاطفی خانواده در پیشبینی اشتیاق تحصیلی دانشآموزان [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 159-182]
-
عزیزیان، مرضیه
طراحی بسته آموزشی کارکردهای اجرایی و ارزیابی اثربخشی آن بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دیرآموز [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 113-137]
-
علیزاده، حمید
طراحی بسته آموزشی کارکردهای اجرایی و ارزیابی اثربخشی آن بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دیرآموز [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 113-137]
ق
-
قاسمی، المیرا
تبیین اهمالکاری تحصیلی براساس صفات شخصیت و مهارت مدیریت زمان [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 223-244]
-
قدم پور، عزت اله
مقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر امید تحصیلی در دانشآموزان دختر و پسر [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 33-47]
-
قویدل حیدری، محبوبه
بررسی مقایسهای میزان توجه و کنترل پاسخ در دو گروه افراد بیش فعال- کمبود توجه و اختلال شناختی [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 1-11]
ک
-
کاکاوند، علیرضا
مقایسهی بازداری شناختی در سه گروه از دانشآموزان با پیشرفت ریاضی بالا، متوسط و پایین [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 103-116]
-
کمری، سامان
ساخت و بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس امید به تحصیل [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 15-37]
گ
-
گلستان جهرمی، فاطمه
بررسی تأثیر آموزش برنامه پیشگیری از قلدری بر سازگاری، همدلی و قلدری دانشآموزان دختر دوره اول متوسطه شهر اهواز [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 183-204]
م
-
محمدی، عباس
تأثیر آموزش شیوه کاوشگری بر فرآیندهای شناختی تفکر انتقادی؛ تحلیل، استنباط، ارزشیابی، استدلال قیاسی و استقرایی [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 79-92]
-
محمدی، ولی
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس خودکارآمدی در یادگیرندگان زبان انگلیسی [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 83-102]
-
مرادی، محمد
مقایسه سازماندهی- برنامهریزی، استدلال و حافظه کاری در کودکان با و بدون اختلال خاص یادگیری [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 1-13]
-
مرزیه، افسانه
نقش پیشبینیکنندگی اهداف پیشرفت و باورهای هوشی در ارتباط با جرأتورزی [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 161-175]
-
مشتاقی، سعید
نقش مؤلفههای سرمایه روانشناختی (امید، خوشبینی، تابآوری و خودکارآمدی) و جهتگیری اهداف پیشرفت در پیشبینی اهمالکاری تحصیلی دانشجویان [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 61-78]
-
مهبد، مینا
بررسی رابطه فراشناخت و خودناتوانسازی با واسطهگری خودکارآمدی عمومی [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 39-59]
-
مویدفر، همام
نقش مؤلفههای سرمایه روانشناختی (امید، خوشبینی، تابآوری و خودکارآمدی) و جهتگیری اهداف پیشرفت در پیشبینی اهمالکاری تحصیلی دانشجویان [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 61-78]
-
موسوی نسب، سیدمحمدحسین
بررسی اثربخشی توانمندسازی شناختی بر کارکردهای اجرایی (تغییر، بهروز رسانی و بازداری) دانشآموزان دارای اختلال یادگیری [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 205-222]
-
مومنی، خدامراد
نقش هیجانپذیری و جو عاطفی خانواده در پیشبینی اشتیاق تحصیلی دانشآموزان [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 159-182]
ن
-
نسائیان، عباس
مقایسه سازماندهی- برنامهریزی، استدلال و حافظه کاری در کودکان با و بدون اختلال خاص یادگیری [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 1-13]
-
نظری، عابده
نقش پیشبینیکنندگی اهداف پیشرفت و باورهای هوشی در ارتباط با جرأتورزی [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 161-175]
-
نهروانیان، پروانه
تأثیر دوره آموزش تفکر انتقادی بر سبک های تصمیمگیری و سبک های حل مسأله [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 13-31]
و
-
واحدی، شهرام
اثربخشی آموزش راهبردهای کمکخواهی در بهبود نشانههای استرس تحصیلی، عملکرد و انگیزش تحصیلی با تعدیلگری سبکهای اسنادی در دانشآموزان [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 139-158]
ه
-
هاشمی نصرت آباد، تورج
اثربخشی آموزش راهبردهای کمکخواهی در بهبود نشانههای استرس تحصیلی، عملکرد و انگیزش تحصیلی با تعدیلگری سبکهای اسنادی در دانشآموزان [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 139-158]
-
همتی، فاطمه
فراتحلیل مطالعات مربوط به تأثیر جنسیّت در یادگیری زبان انگلیسی [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 61-81]
ی
-
یارمحمدی واصل، مسیب
تأثیر آموزش شیوه کاوشگری بر فرآیندهای شناختی تفکر انتقادی؛ تحلیل، استنباط، ارزشیابی، استدلال قیاسی و استقرایی [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 79-92]
-
یوسفی، فریده
بررسی رابطه فراشناخت و خودناتوانسازی با واسطهگری خودکارآمدی عمومی [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 39-59]
-
یوسف وند، لیلا
مقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر امید تحصیلی در دانشآموزان دختر و پسر [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 33-47]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد