آ
                
                
                                    - 
                    
                                                    آگاهی فراشناختی
                        
                                                    اثربخشی آموزش مهارتهای خودآموزی بر آگاهی فراشناختی و مشکلات دستخط دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ویژه با آسیب در بیان نوشتاری [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 113-129]
                                            
- 
                    
                                                    آموزش از راه دور
                        
                                                    تأثیر آموزش از راه دور مبتنی بر موک بر درگیری تحصیلی و مؤلفههای آن در دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 131-150]
                                            
- 
                    
                                                    آموزش مهارتهای مطلوب اجتماعی
                        
                                                    تأثیر آموزش مهارتهای مطلوب اجتماعی مبتنی بر برنامه گروهبندی مهارت بر شایستگی اجتماعی دانشآموزان پسر پرخاشگر* [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 45-65]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
ا
                
                
                                    - 
                    
                                                    اختلال یادگیری
                        
                                                    تأثیر آموزش مهارتهای اجتماعی- هیجانی بر باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 39-55]
                                            
- 
                    
                                                    اختلال یادگیری خاص
                        
                                                    مقایسه توانایی برنامه ریزی- سازماندهی و انعطاف پذیری شناختی در دانش آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 1-15]
                                            
- 
                    
                                                    اختلال یادگیری ویژه با آسیب در بیان نوشتاری
                        
                                                    اثربخشی آموزش مهارتهای خودآموزی بر آگاهی فراشناختی و مشکلات دستخط دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ویژه با آسیب در بیان نوشتاری [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 113-129]
                                            
- 
                    
                                                    اشتیاق تحصیلی
                        
                                                    مدلیابی علی اشتیاق تحصیلی؛ بر مبنای عملکرد تحصیلی حمایت شده، عزتنفس و خودکارآمدی درسی در دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه امیرکبیر تهران [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 57-75]
                                            
- 
                    
                                                    اشتیاق تحصیلی
                        
                                                    پیشبینی اشتیاق تحصیلی دانش آموزان براساس حمایت تحصیلی و جوّ روانی- اجتماعی کلاس [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 95-111]
                                            
- 
                    
                                                    اشتیاق رفتاری
                        
                                                    نقش اشتیاق عاطفی، شناختی و رفتاری یادگیری در پیشبینی فرسودگی تحصیلی دانشجویان [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 197-206]
                                            
- 
                    
                                                    اشتیاق شناختی
                        
                                                    نقش اشتیاق عاطفی، شناختی و رفتاری یادگیری در پیشبینی فرسودگی تحصیلی دانشجویان [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 197-206]
                                            
- 
                    
                                                    اشتیاق عاطفی
                        
                                                    نقش اشتیاق عاطفی، شناختی و رفتاری یادگیری در پیشبینی فرسودگی تحصیلی دانشجویان [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 197-206]
                                            
- 
                    
                                                    اضطراب امتحان
                        
                                                    نقش واسطهای باورهای فراشناختی در رابطه بین جهتگیری هدف و اضطراب امتحان دانشجویان [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 1-20]
                                            
- 
                    
                                                    اضطراب امتحان
                        
                                                    نقش و جایگاه انگیزه تحصیلی درونی و بیرونی و درگیری تحصیلی در پیشبینی اضطراب امتحان دانشآموزان دوره متوسطه [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 175-191]
                                            
- 
                    
                                                    اعتبارسنجی
                        
                                                    تدوین پرسشنامه جامع گریت و تأثیر آن در یادگیری زبان انگلیسی بهعنوان زبان خارجی [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 207-229]
                                            
- 
                    
                                                    اعضای هیأت علمی
                        
                                                    رابطه باورهای معرفتشناختی با مؤلفههای تدریس اعضای هیأت علمی (مورد مطالعه دانشگاه شاهد) [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 151-169]
                                            
- 
                    
                                                    اندازه اثر
                        
                                                    فراتحلیل اثربخشی آموزش نقشه مفهومی بر شاخصهای شناختی، فراشناختی و عاطفی پیشرفت تحصیلی [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 67-94]
                                            
- 
                    
                                                    انعطافپذیری شناختی
                        
                                                    مقایسه توانایی برنامه ریزی- سازماندهی و انعطاف پذیری شناختی در دانش آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 1-15]
                                            
- 
                    
                                                    انگیزش بیرونی
                        
                                                    تأثیر خودگویی بر خودکارآمدی و انگیزش تحصیلی [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 117-134]
                                            
- 
                    
                                                    انگیزش تحصیلی
                        
                                                    تأثیر خودگویی بر خودکارآمدی و انگیزش تحصیلی [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 117-134]
                                            
- 
                    
                                                    انگیزش درونی
                        
                                                    تأثیر خودگویی بر خودکارآمدی و انگیزش تحصیلی [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 117-134]
                                            
- 
                    
                                                    انگیزه تحصیلی
                        
                                                    الگوی ساختاری تعللورزی تحصیلی براساس جهتگیری هدف و سبکهای اسنادی: با نقش میانجی انگیزه تحصیلی [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 155-173]
                                            
- 
                    
                                                    انگیزه تحصیلی
                        
                                                    نقش و جایگاه انگیزه تحصیلی درونی و بیرونی و درگیری تحصیلی در پیشبینی اضطراب امتحان دانشآموزان دوره متوسطه [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 175-191]
                                            
- 
                    
                                                    اهداف پیشرفت
                        
                                                    رابطه راهبرد خودنظمدهی فراشناختی و اهداف پیشرفت با سبکهای تصمیمگیری در دانشجویان [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 171-195]
                                            
- 
                    
                                                    اهمالکاری تحصیلی
                        
                                                    بررسی رابطه بین سبکهای حل مسأله و اهمالکاری تحصیلی دانشآموزان دبیرستانی: نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 17-38]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
ب
                
                
                                    - 
                    
                                                    باورهای انگیزشی
                        
                                                    تأثیر آموزش مهارتهای اجتماعی- هیجانی بر باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 39-55]
                                            
- 
                    
                                                    باورهای فراشناختی
                        
                                                    نقش واسطهای باورهای فراشناختی در رابطه بین جهتگیری هدف و اضطراب امتحان دانشجویان [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 1-20]
                                            
- 
                    
                                                    باورهای معرفتشناختی
                        
                                                    رابطه باورهای معرفتشناختی با مؤلفههای تدریس اعضای هیأت علمی (مورد مطالعه دانشگاه شاهد) [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 151-169]
                                            
- 
                    
                                                    باورهای معرفتشناختی
                        
                                                    رابطه ساختاری خودکارآمدی تحصیلی و باورهای معرفتشناختی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان: نقش میانجی مهارتهای مطالعه [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 21-43]
                                            
- 
                    
                                                    باورهای هوشی
                        
                                                    رابطه باورهای هوشی و بهزیستی مدرسه: نقش واسطهای امید [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 95-115]
                                            
- 
                    
                                                    برنامهریزی- سازماندهی
                        
                                                    مقایسه توانایی برنامه ریزی- سازماندهی و انعطاف پذیری شناختی در دانش آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 1-15]
                                            
- 
                    
                                                    بهزیستی مدرسه
                        
                                                    رابطه باورهای هوشی و بهزیستی مدرسه: نقش واسطهای امید [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 95-115]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
پ
                
                
                                    - 
                    
                                                    پرخاشگری
                        
                                                    تأثیر آموزش مهارتهای مطلوب اجتماعی مبتنی بر برنامه گروهبندی مهارت بر شایستگی اجتماعی دانشآموزان پسر پرخاشگر* [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 45-65]
                                            
- 
                    
                                                    پشتکار
                        
                                                    نقش ثبات قدم و هوش در پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 233-248]
                                            
- 
                    
                                                    پیشرفت تحصیلی
                        
                                                    فراتحلیل اثربخشی آموزش نقشه مفهومی بر شاخصهای شناختی، فراشناختی و عاطفی پیشرفت تحصیلی [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 67-94]
                                            
- 
                    
                                                    پیشرفت تحصیلی
                        
                                                    نقش ثبات قدم و هوش در پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 233-248]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
ت
                
                
                                    - 
                    
                                                    تعللورزی تحصیلی
                        
                                                    الگوی ساختاری تعللورزی تحصیلی براساس جهتگیری هدف و سبکهای اسنادی: با نقش میانجی انگیزه تحصیلی [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 155-173]
                                            
- 
                    
                                                    تعللورزی تحصیلی
                        
                                                    تأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی بر کمک طلبی و تعللورزی تحصیلی دانشجویان مشروطی [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 193-214]
                                            
- 
                    
                                                    توجه پایدار
                        
                                                    اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی بر توجه پایدار و دلزدگی تحصیلی [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 77-93]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
ث
                
                
                                    - 
                    
                                                    ثبات در علاقه
                        
                                                    نقش ثبات قدم و هوش در پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 233-248]
                                            
- 
                    
                                                    ثبات قدم
                        
                                                    نقش ثبات قدم و هوش در پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 233-248]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
ج
                
                
                                    - 
                    
                                                    جهتگیری انگیزشی
                        
                                                    تدوین مدل سرزندگی تحصیلی براساس خشنودی از نیازهای بنیادین روانشناختی، جهتگیری انگیزشی، یادگیری خودراهبر [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 135-153]
                                            
- 
                    
                                                    جهتگیری هدف
                        
                                                    نقش واسطهای باورهای فراشناختی در رابطه بین جهتگیری هدف و اضطراب امتحان دانشجویان [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 1-20]
                                            
- 
                    
                                                    جهتگیری هدف
                        
                                                    الگوی ساختاری تعللورزی تحصیلی براساس جهتگیری هدف و سبکهای اسنادی: با نقش میانجی انگیزه تحصیلی [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 155-173]
                                            
- 
                    
                                                    جوّ روانی- اجتماعی کلاس
                        
                                                    پیشبینی اشتیاق تحصیلی دانش آموزان براساس حمایت تحصیلی و جوّ روانی- اجتماعی کلاس [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 95-111]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
ح
                
                
                                    - 
                    
                                                    حافظه عددی
                        
                                                    اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر حل مسئله، حافظه عددی و خودکارآمدی ریاضی دانشآموزان [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 215-232]
                                            
- 
                    
                                                    حل مسئله
                        
                                                    اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر حل مسئله، حافظه عددی و خودکارآمدی ریاضی دانشآموزان [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 215-232]
                                            
- 
                    
                                                    حمایت تحصیلی
                        
                                                    پیشبینی اشتیاق تحصیلی دانش آموزان براساس حمایت تحصیلی و جوّ روانی- اجتماعی کلاس [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 95-111]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
خ
                
                
                                    - 
                    
                                                    خودآموزی
                        
                                                    اثربخشی آموزش مهارتهای خودآموزی بر آگاهی فراشناختی و مشکلات دستخط دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ویژه با آسیب در بیان نوشتاری [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 113-129]
                                            
- 
                    
                                                    خودکارآمدی
                        
                                                    تأثیر خودگویی بر خودکارآمدی و انگیزش تحصیلی [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 117-134]
                                            
- 
                    
                                                    خودکارآمدی تحصیلی
                        
                                                    بررسی رابطه بین سبکهای حل مسأله و اهمالکاری تحصیلی دانشآموزان دبیرستانی: نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 17-38]
                                            
- 
                    
                                                    خودکارآمدی تحصیلی
                        
                                                    رابطه ساختاری خودکارآمدی تحصیلی و باورهای معرفتشناختی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان: نقش میانجی مهارتهای مطالعه [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 21-43]
                                            
- 
                    
                                                    خودکارآمدی درسی و عزتنفس
                        
                                                    مدلیابی علی اشتیاق تحصیلی؛ بر مبنای عملکرد تحصیلی حمایت شده، عزتنفس و خودکارآمدی درسی در دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه امیرکبیر تهران [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 57-75]
                                            
- 
                    
                                                    خودکارآمدی ریاضی
                        
                                                    اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر حل مسئله، حافظه عددی و خودکارآمدی ریاضی دانشآموزان [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 215-232]
                                            
- 
                    
                                                    خودگویی
                        
                                                    تأثیر خودگویی بر خودکارآمدی و انگیزش تحصیلی [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 117-134]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
د
                
                
                                    - 
                    
                                                    دانش آموزان دوره متوسطه
                        
                                                    نقش و جایگاه انگیزه تحصیلی درونی و بیرونی و درگیری تحصیلی در پیشبینی اضطراب امتحان دانشآموزان دوره متوسطه [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 175-191]
                                            
- 
                    
                                                    دانشگاه شاهد
                        
                                                    رابطه باورهای معرفتشناختی با مؤلفههای تدریس اعضای هیأت علمی (مورد مطالعه دانشگاه شاهد) [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 151-169]
                                            
- 
                    
                                                    درگیری تحصیلی
                        
                                                    تأثیر آموزش از راه دور مبتنی بر موک بر درگیری تحصیلی و مؤلفههای آن در دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 131-150]
                                            
- 
                    
                                                    درگیری تحصیلی
                        
                                                    نقش و جایگاه انگیزه تحصیلی درونی و بیرونی و درگیری تحصیلی در پیشبینی اضطراب امتحان دانشآموزان دوره متوسطه [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 175-191]
                                            
- 
                    
                                                    دلزدگی تحصیلی
                        
                                                    اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی بر توجه پایدار و دلزدگی تحصیلی [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 77-93]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
ر
                
                
                                    - 
                    
                                                    راهبرد خودنظمدهی فراشناختی
                        
                                                    رابطه راهبرد خودنظمدهی فراشناختی و اهداف پیشرفت با سبکهای تصمیمگیری در دانشجویان [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 171-195]
                                            
- 
                    
                                                    راهبردهای خودتنظیمی
                        
                                                    تأثیر آموزش مهارتهای اجتماعی- هیجانی بر باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 39-55]
                                            
- 
                    
                                                    راهبردهای شناختی – فراشناختی
                        
                                                    اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر حل مسئله، حافظه عددی و خودکارآمدی ریاضی دانشآموزان [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 215-232]
                                            
- 
                    
                                                    راهبردهای فراشناختی
                        
                                                    تأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی بر کمک طلبی و تعللورزی تحصیلی دانشجویان مشروطی [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 193-214]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
س
                
                
                                    - 
                    
                                                    سبکهای اسنادی
                        
                                                    الگوی ساختاری تعللورزی تحصیلی براساس جهتگیری هدف و سبکهای اسنادی: با نقش میانجی انگیزه تحصیلی [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 155-173]
                                            
- 
                    
                                                    سبکهای تصمیمگیری
                        
                                                    رابطه راهبرد خودنظمدهی فراشناختی و اهداف پیشرفت با سبکهای تصمیمگیری در دانشجویان [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 171-195]
                                            
- 
                    
                                                    سبکهای حلمسأله
                        
                                                    بررسی رابطه بین سبکهای حل مسأله و اهمالکاری تحصیلی دانشآموزان دبیرستانی: نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 17-38]
                                            
- 
                    
                                                    سرزندگی تحصیلی
                        
                                                    تدوین مدل سرزندگی تحصیلی براساس خشنودی از نیازهای بنیادین روانشناختی، جهتگیری انگیزشی، یادگیری خودراهبر [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 135-153]
                                            
- 
                    
                                                    سنجش
                        
                                                    تدوین پرسشنامه جامع گریت و تأثیر آن در یادگیری زبان انگلیسی بهعنوان زبان خارجی [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 207-229]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
ش
                
                
                                    - 
                    
                                                    شایستگی اجتماعی
                        
                                                    تأثیر آموزش مهارتهای مطلوب اجتماعی مبتنی بر برنامه گروهبندی مهارت بر شایستگی اجتماعی دانشآموزان پسر پرخاشگر* [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 45-65]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
ع
                
                
                                    - 
                    
                                                    عملکرد تحصیلی
                        
                                                    رابطه ساختاری خودکارآمدی تحصیلی و باورهای معرفتشناختی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان: نقش میانجی مهارتهای مطالعه [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 21-43]
                                            
- 
                    
                                                    عملکرد تحصیلی حمایت شده
                        
                                                    مدلیابی علی اشتیاق تحصیلی؛ بر مبنای عملکرد تحصیلی حمایت شده، عزتنفس و خودکارآمدی درسی در دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه امیرکبیر تهران [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 57-75]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
ف
                
                
                                    - 
                    
                                                    فراتحلیل
                        
                                                    فراتحلیل اثربخشی آموزش نقشه مفهومی بر شاخصهای شناختی، فراشناختی و عاطفی پیشرفت تحصیلی [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 67-94]
                                            
- 
                    
                                                    فرسودگی تحصیلی
                        
                                                    نقش اشتیاق عاطفی، شناختی و رفتاری یادگیری در پیشبینی فرسودگی تحصیلی دانشجویان [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 197-206]
                                            
- 
                    
                                                    فناوری موک
                        
                                                    تأثیر آموزش از راه دور مبتنی بر موک بر درگیری تحصیلی و مؤلفههای آن در دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 131-150]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
ک
                
                
                                    - 
                    
                                                    کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی
                        
                                                    اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی بر توجه پایدار و دلزدگی تحصیلی [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 77-93]
                                            
- 
                    
                                                    کمک طلبی تحصیلی
                        
                                                    تأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی بر کمک طلبی و تعللورزی تحصیلی دانشجویان مشروطی [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 193-214]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
گ
                
                
                                    - 
                    
                                                    گروهبندی مهارت
                        
                                                    تأثیر آموزش مهارتهای مطلوب اجتماعی مبتنی بر برنامه گروهبندی مهارت بر شایستگی اجتماعی دانشآموزان پسر پرخاشگر* [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 45-65]
                                            
- 
                    
                                                    گریت
                        
                                                    تدوین پرسشنامه جامع گریت و تأثیر آن در یادگیری زبان انگلیسی بهعنوان زبان خارجی [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 207-229]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
م
                
                
                                    - 
                    
                                                    مؤلفههای تدریس
                        
                                                    رابطه باورهای معرفتشناختی با مؤلفههای تدریس اعضای هیأت علمی (مورد مطالعه دانشگاه شاهد) [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 151-169]
                                            
- 
                    
                                                    مشکلات دستخط
                        
                                                    اثربخشی آموزش مهارتهای خودآموزی بر آگاهی فراشناختی و مشکلات دستخط دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ویژه با آسیب در بیان نوشتاری [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 113-129]
                                            
- 
                    
                                                    مهارتهای اجتماعی- هیجانی
                        
                                                    تأثیر آموزش مهارتهای اجتماعی- هیجانی بر باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 39-55]
                                            
- 
                    
                                                    مهارتهای مطالعه
                        
                                                    رابطه ساختاری خودکارآمدی تحصیلی و باورهای معرفتشناختی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان: نقش میانجی مهارتهای مطالعه [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 21-43]
                                            
- 
                    
                                                    موک
                        
                                                    تأثیر آموزش از راه دور مبتنی بر موک بر درگیری تحصیلی و مؤلفههای آن در دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 131-150]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
ن
                
                
                                    - 
                    
                                                    نقشه مفهومی
                        
                                                    فراتحلیل اثربخشی آموزش نقشه مفهومی بر شاخصهای شناختی، فراشناختی و عاطفی پیشرفت تحصیلی [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 67-94]
                                            
- 
                    
                                                    نیازهای بنیادین روانشناختی
                        
                                                    تدوین مدل سرزندگی تحصیلی براساس خشنودی از نیازهای بنیادین روانشناختی، جهتگیری انگیزشی، یادگیری خودراهبر [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 135-153]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
ه
                
                
                                    - 
                    
                                                    هوش
                        
                                                    نقش ثبات قدم و هوش در پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 233-248]
                                            
- 
                    
                                                    هیجان امید
                        
                                                    رابطه باورهای هوشی و بهزیستی مدرسه: نقش واسطهای امید [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 95-115]
                                            
 
         
     
    
    
    
        
            
                
                    
ی
                
                
                                    - 
                    
                                                    یادگیری
                        
                                                    تدوین پرسشنامه جامع گریت و تأثیر آن در یادگیری زبان انگلیسی بهعنوان زبان خارجی [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 207-229]
                                            
- 
                    
                                                    یادگیری خودراهبر
                        
                                                    تدوین مدل سرزندگی تحصیلی براساس خشنودی از نیازهای بنیادین روانشناختی، جهتگیری انگیزشی، یادگیری خودراهبر [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 135-153]
                                            
 
         
     
    
    
 
    عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد