آ
-
آموزش تنظیم هیجان
اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر کاهش فرسودگی و تعللورزی تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 49-68]
-
آموزش حل مسئله
مقایسه تأثیر آموزش شایستگی هیجانی و حل مسئله بر تحمل پریشانی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 149-172]
-
آموزش شایستگی هیجانی
مقایسه تأثیر آموزش شایستگی هیجانی و حل مسئله بر تحمل پریشانی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 149-172]
-
آموزش فنون ذهن آگاهی
اثربخشی آموزش فنون ذهنآگاهی بر سرزندگی تحصیلی با نقش تعدیلی اهداف پیشرفت اجتماعی در دانشجویان [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 127-148]
ا
-
اختلال یادگیری
اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر انگیزه پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 1-15]
-
اختلال یادگیری خاص
اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر کاهش فرسودگی و تعللورزی تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 49-68]
-
اشتیاق تحصیلی
نقش میانجی اشتیاق تحصیلی در پیشبینی بهزیستی تحصیلی دانشآموزان بر اساس جو روانی- اجتماعی کلاس درس دانشآموزان [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 149-168]
-
اشتیاقتحصیلی
مقایسه تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و کمکخواهی در افزایش اشتیاق و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان اهمالکار [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 191-212]
-
انگیزش تحصیلی
رابطه علی انگیزش درونی، درگیری تحصیلی و خودنظمجویی تحصیلی با عملکرد تحصیلی از طریق یادگیری خود-هدایتی در دانشآموزان دبیرستانی شهر بندرعباس [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 47-68]
-
انگیزش تحصیلی
مقایسه تأثیر آموزش به شیوه نقشه مفهومی فردی و گروهی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی درس مطالعات اجتماعی [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 189-211]
-
انگیزه
بررسی رابطه باورهای معرفتشناختی علمی، انگیزه و خودکارآمدی یادگیری علوم با مفاهیم یادگیری علوم در میان دانشجویان رشتههای علوم پایه دانشگاه ارومیه [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 21-48]
-
انگیزه پیشرفت تحصیلی
اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر انگیزه پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 1-15]
-
اهداف پیشرفت اجتماعی
اثربخشی آموزش فنون ذهنآگاهی بر سرزندگی تحصیلی با نقش تعدیلی اهداف پیشرفت اجتماعی در دانشجویان [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 127-148]
-
اولیه
مقایسه میزان بیانضباطی دانشآموزان خوشههای مختلف تشکیل شده براساس طرحوارههای شناختی ناسازگار اولیه و عملکرد خانواده [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 173-190]
ب
-
باورهای انگیزشی
مدلیابی معادلات ساختاری روابط بین قابلیتهای سیستم مدیریت یادگیری (LMS) با تقویت باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیم دانشجویان مجازی دانشگاه اصفهان [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 87-108]
-
باورهای معرفتشناختی علمی
بررسی رابطه باورهای معرفتشناختی علمی، انگیزه و خودکارآمدی یادگیری علوم با مفاهیم یادگیری علوم در میان دانشجویان رشتههای علوم پایه دانشگاه ارومیه [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 21-48]
-
باورهای های فراشناخت
رابطه باورها و حالتهای فراشناخت با حافظهکاری دانشآموزان دوره متوسطه [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 213-236]
-
بُعدیّت
بررسی ساختار بُعدی-عاملی تواناییهای شناختی دانشآموزان پایه نهم تحصیلی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 91-118]
-
بهزیستی تحصیلی
نقش میانجی اشتیاق تحصیلی در پیشبینی بهزیستی تحصیلی دانشآموزان بر اساس جو روانی- اجتماعی کلاس درس دانشآموزان [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 149-168]
پ
-
پایایی
بررسی ساختار عاملی، پایایی و روایی نسخه فارسی مقیاس عدمدرگیری اخلاقی [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 17-32]
-
پردازش اطلاعات
مقایسه حافظه بازشناسی و تجسم فضایی براساس ماز ذهنی پترسون در دانشجویان با سرعت پردازش اطلاعات بالا و پایین [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 109-125]
-
پیشرفت تحصیلی
مقایسه تأثیر آموزش به شیوه نقشه مفهومی فردی و گروهی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی درس مطالعات اجتماعی [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 189-211]
-
پیشرفت تحصیلی
پیشبینی پیشرفت تحصیلی براساس سرزندگی تحصیلی و یادگیری خودراهبر دانشآموزان دختر [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 33-45]
ت
-
تجسم فضایی
مقایسه حافظه بازشناسی و تجسم فضایی براساس ماز ذهنی پترسون در دانشجویان با سرعت پردازش اطلاعات بالا و پایین [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 109-125]
-
تحلیل خوشهای
بررسی ساختار بُعدی-عاملی تواناییهای شناختی دانشآموزان پایه نهم تحصیلی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 91-118]
-
تحلیل خوشهای
مقایسه میزان بیانضباطی دانشآموزان خوشههای مختلف تشکیل شده براساس طرحوارههای شناختی ناسازگار اولیه و عملکرد خانواده [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 173-190]
-
تحمل پریشانی
مقایسه تأثیر آموزش شایستگی هیجانی و حل مسئله بر تحمل پریشانی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 149-172]
-
تعللورزی
بررسی رابطه خودتنظیمی و عزتنفس با تعللورزی تحصیلی دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 69-85]
-
تعللورزی تحصیلی
اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر کاهش فرسودگی و تعللورزی تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 49-68]
ج
-
جهتگیری یادگیری معلمان
اثربخشی آموزش مبتنی بر تعدیل جهتگیری یادگیری معلمان در تعامل با سبک تدریس بر خودپنداره تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 213-232]
-
جو روانی- اجتماعی کلاس
نقش میانجی اشتیاق تحصیلی در پیشبینی بهزیستی تحصیلی دانشآموزان بر اساس جو روانی- اجتماعی کلاس درس دانشآموزان [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 149-168]
ح
-
حافظه بازشناسی
مقایسه حافظه بازشناسی و تجسم فضایی براساس ماز ذهنی پترسون در دانشجویان با سرعت پردازش اطلاعات بالا و پایین [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 109-125]
-
حافظه کاری
رابطه باورها و حالتهای فراشناخت با حافظهکاری دانشآموزان دوره متوسطه [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 213-236]
-
حافظه کاری
پیشبینی عملکرد ریاضیات براساس کارکردهای اجرایی در کودکان بهنجار مقطع چهارم ابتدایی [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 169-187]
-
حالتهای فراشناخت
رابطه باورها و حالتهای فراشناخت با حافظهکاری دانشآموزان دوره متوسطه [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 213-236]
خ
-
خودپنداره تحصیلی
اثربخشی آموزش مبتنی بر تعدیل جهتگیری یادگیری معلمان در تعامل با سبک تدریس بر خودپنداره تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 213-232]
-
خودپنداره خواندن
تدوین مدل ساختاری درک مطلب خواندن براساس عوامل شناختی فردی دانشآموزان دوره ابتدایی شهر همدان [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 1-20]
-
خودتنظیمی
بررسی رابطه خودتنظیمی و عزتنفس با تعللورزی تحصیلی دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 69-85]
-
خودکارآمدی یادگیری علوم و یادگیری مفاهیم علوم
بررسی رابطه باورهای معرفتشناختی علمی، انگیزه و خودکارآمدی یادگیری علوم با مفاهیم یادگیری علوم در میان دانشجویان رشتههای علوم پایه دانشگاه ارومیه [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 21-48]
-
خودنظمجویی تحصیلی
رابطه علی انگیزش درونی، درگیری تحصیلی و خودنظمجویی تحصیلی با عملکرد تحصیلی از طریق یادگیری خود-هدایتی در دانشآموزان دبیرستانی شهر بندرعباس [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 47-68]
د
-
دانشآموز
پیشبینی پیشرفت تحصیلی براساس سرزندگی تحصیلی و یادگیری خودراهبر دانشآموزان دختر [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 33-45]
-
دانشآموزان اهمالکار
مقایسه تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و کمکخواهی در افزایش اشتیاق و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان اهمالکار [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 191-212]
-
دانشآموزان دختر
بررسی رابطه خودتنظیمی و عزتنفس با تعللورزی تحصیلی دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 69-85]
-
دانشجویان معماری
بررسی تأثیرمدل معنایی-نمادی بر افزایش قدرت تجسم و هوش شناختی دانشجویان معماری [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 233-252]
-
دانشجو معلم
مقایسه تأثیر آموزش شایستگی هیجانی و حل مسئله بر تحمل پریشانی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 149-172]
-
دانشگاه اصفهان
مدلیابی معادلات ساختاری روابط بین قابلیتهای سیستم مدیریت یادگیری (LMS) با تقویت باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیم دانشجویان مجازی دانشگاه اصفهان [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 87-108]
-
درک مطلب خواندن
تدوین مدل ساختاری درک مطلب خواندن براساس عوامل شناختی فردی دانشآموزان دوره ابتدایی شهر همدان [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 1-20]
-
درگیری تحصیلی
رابطه علی انگیزش درونی، درگیری تحصیلی و خودنظمجویی تحصیلی با عملکرد تحصیلی از طریق یادگیری خود-هدایتی در دانشآموزان دبیرستانی شهر بندرعباس [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 47-68]
ر
-
راهبرد یادگیری خودتنظیمی
مقایسه تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و کمکخواهی در افزایش اشتیاق و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان اهمالکار [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 191-212]
-
راهبردهای یادگیری خودتنظیمی
اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر انگیزه پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 1-15]
-
راهبردهای شناختی
مدلیابی معادلات ساختاری روابط بین قابلیتهای سیستم مدیریت یادگیری (LMS) با تقویت باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیم دانشجویان مجازی دانشگاه اصفهان [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 87-108]
-
راهبردهای فراشناختی
مدلیابی معادلات ساختاری روابط بین قابلیتهای سیستم مدیریت یادگیری (LMS) با تقویت باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیم دانشجویان مجازی دانشگاه اصفهان [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 87-108]
-
رضایت از مدرسه
بررسی ویژگیهای روانسنجی فرم کوتاه مقیاس بهزیستی ذهنی نوجوانان در مدرسه [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 133-148]
-
رفتارهای بیانضباطی
مقایسه میزان بیانضباطی دانشآموزان خوشههای مختلف تشکیل شده براساس طرحوارههای شناختی ناسازگار اولیه و عملکرد خانواده [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 173-190]
-
روایی
بررسی ساختار عاملی، پایایی و روایی نسخه فارسی مقیاس عدمدرگیری اخلاقی [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 17-32]
س
-
ساختار عاملی
بررسی ساختار عاملی، پایایی و روایی نسخه فارسی مقیاس عدمدرگیری اخلاقی [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 17-32]
-
سبک تدریس
اثربخشی آموزش مبتنی بر تعدیل جهتگیری یادگیری معلمان در تعامل با سبک تدریس بر خودپنداره تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 213-232]
-
سبکهای یادگیری
پیشبینی فرسودگی تحصیلی براساس نقاط نیرومند شخصیتی و سبکهای یادگیری [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 69-89]
-
سرزندگی تحصیلی
پیشبینی پیشرفت تحصیلی براساس سرزندگی تحصیلی و یادگیری خودراهبر دانشآموزان دختر [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 33-45]
-
سرزندگی تحصیلی
اثربخشی آموزش فنون ذهنآگاهی بر سرزندگی تحصیلی با نقش تعدیلی اهداف پیشرفت اجتماعی در دانشجویان [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 127-148]
-
سرزندگی تحصیلی
مقایسه تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و کمکخواهی در افزایش اشتیاق و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان اهمالکار [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 191-212]
ش
-
شاخص PolyDetect
بررسی ساختار بُعدی-عاملی تواناییهای شناختی دانشآموزان پایه نهم تحصیلی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 91-118]
-
شبیهسازی مونتهکارلو
بررسی ساختار بُعدی-عاملی تواناییهای شناختی دانشآموزان پایه نهم تحصیلی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 91-118]
ع
-
عاطفه در مدرسه
بررسی ویژگیهای روانسنجی فرم کوتاه مقیاس بهزیستی ذهنی نوجوانان در مدرسه [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 133-148]
-
عدم درگیری اخلاقی
بررسی ساختار عاملی، پایایی و روایی نسخه فارسی مقیاس عدمدرگیری اخلاقی [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 17-32]
-
عزتنفس
بررسی رابطه خودتنظیمی و عزتنفس با تعللورزی تحصیلی دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 69-85]
-
عملکرد تحصیلی
رابطه علی انگیزش درونی، درگیری تحصیلی و خودنظمجویی تحصیلی با عملکرد تحصیلی از طریق یادگیری خود-هدایتی در دانشآموزان دبیرستانی شهر بندرعباس [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 47-68]
-
عملکرد خانواده
مقایسه میزان بیانضباطی دانشآموزان خوشههای مختلف تشکیل شده براساس طرحوارههای شناختی ناسازگار اولیه و عملکرد خانواده [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 173-190]
-
عملکرد ریاضی
بررسی ساختار بُعدی-عاملی تواناییهای شناختی دانشآموزان پایه نهم تحصیلی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 91-118]
-
عملکرد ریاضیات
پیشبینی عملکرد ریاضیات براساس کارکردهای اجرایی در کودکان بهنجار مقطع چهارم ابتدایی [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 169-187]
-
عوامل شناختی فردی
تدوین مدل ساختاری درک مطلب خواندن براساس عوامل شناختی فردی دانشآموزان دوره ابتدایی شهر همدان [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 1-20]
ف
-
فرسودگی تحصیلی
اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر کاهش فرسودگی و تعللورزی تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 49-68]
-
فرسودگی تحصیلی
پیشبینی فرسودگی تحصیلی براساس نقاط نیرومند شخصیتی و سبکهای یادگیری [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 69-89]
-
فرم کوتاه مقیاس بهزیستی ذهنی نوجوانان در مدرسه
بررسی ویژگیهای روانسنجی فرم کوتاه مقیاس بهزیستی ذهنی نوجوانان در مدرسه [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 133-148]
ق
-
قابلیتهای سیستم مدیریت یادگیری
مدلیابی معادلات ساختاری روابط بین قابلیتهای سیستم مدیریت یادگیری (LMS) با تقویت باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیم دانشجویان مجازی دانشگاه اصفهان [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 87-108]
-
قدرت تجسم
بررسی تأثیرمدل معنایی-نمادی بر افزایش قدرت تجسم و هوش شناختی دانشجویان معماری [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 233-252]
ک
-
کارکردهای اجرایی
پیشبینی عملکرد ریاضیات براساس کارکردهای اجرایی در کودکان بهنجار مقطع چهارم ابتدایی [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 169-187]
-
کمکخواهی
مقایسه تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و کمکخواهی در افزایش اشتیاق و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان اهمالکار [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 191-212]
م
-
ماز ذهنی پترسون
مقایسه حافظه بازشناسی و تجسم فضایی براساس ماز ذهنی پترسون در دانشجویان با سرعت پردازش اطلاعات بالا و پایین [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 109-125]
-
مدیریت کلاسی
مقایسه میزان بیانضباطی دانشآموزان خوشههای مختلف تشکیل شده براساس طرحوارههای شناختی ناسازگار اولیه و عملکرد خانواده [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 173-190]
-
مدل معنایی-نمادی
بررسی تأثیرمدل معنایی-نمادی بر افزایش قدرت تجسم و هوش شناختی دانشجویان معماری [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 233-252]
-
معادلات ساختاری
مدلیابی معادلات ساختاری روابط بین قابلیتهای سیستم مدیریت یادگیری (LMS) با تقویت باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیم دانشجویان مجازی دانشگاه اصفهان [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 87-108]
-
مقیاس دوبُعدی تواناییهای شناختی اجتماعی-غیراجتماعی
بررسی ساختار بُعدی-عاملی تواناییهای شناختی دانشآموزان پایه نهم تحصیلی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 91-118]
ن
-
نظریّه دوبُعدی تواناییهای شناختی اجتماعی-غیراجتماعی
بررسی ساختار بُعدی-عاملی تواناییهای شناختی دانشآموزان پایه نهم تحصیلی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 91-118]
-
نقاط نیرومند شخصیتی
پیشبینی فرسودگی تحصیلی براساس نقاط نیرومند شخصیتی و سبکهای یادگیری [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 69-89]
-
نقشه مفهومی
مقایسه تأثیر آموزش به شیوه نقشه مفهومی فردی و گروهی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی درس مطالعات اجتماعی [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 189-211]
-
نقشه مفهومی فردی
مقایسه تأثیر آموزش به شیوه نقشه مفهومی فردی و گروهی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی درس مطالعات اجتماعی [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 189-211]
-
نقشه مفهومی گروهی
مقایسه تأثیر آموزش به شیوه نقشه مفهومی فردی و گروهی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی درس مطالعات اجتماعی [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 189-211]
-
نگرش به خواندن
تدوین مدل ساختاری درک مطلب خواندن براساس عوامل شناختی فردی دانشآموزان دوره ابتدایی شهر همدان [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 1-20]
ه
-
هوش شناختی
بررسی تأثیرمدل معنایی-نمادی بر افزایش قدرت تجسم و هوش شناختی دانشجویان معماری [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 233-252]
ی
-
یادگیری
رابطه بین خودتنظیمی با میزان یادگیری واقعی دانشآموزان دختر سال سوم دوره دوم متوسطه [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 119-132]
-
یادگیری خودتنظیمی
رابطه بین خودتنظیمی با میزان یادگیری واقعی دانشآموزان دختر سال سوم دوره دوم متوسطه [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 119-132]
-
یادگیری خودراهبر
پیشبینی پیشرفت تحصیلی براساس سرزندگی تحصیلی و یادگیری خودراهبر دانشآموزان دختر [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 33-45]
-
یادگیری خودهدایتی
رابطه علی انگیزش درونی، درگیری تحصیلی و خودنظمجویی تحصیلی با عملکرد تحصیلی از طریق یادگیری خود-هدایتی در دانشآموزان دبیرستانی شهر بندرعباس [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 47-68]
-
یادگیری واقعی
رابطه بین خودتنظیمی با میزان یادگیری واقعی دانشآموزان دختر سال سوم دوره دوم متوسطه [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 119-132]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد