ا
-
ابراهیمی قوام آبادی، صغری
پیشبینی عملکرد ریاضیات براساس کارکردهای اجرایی در کودکان بهنجار مقطع چهارم ابتدایی [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 169-187]
-
احمدی کمرپشتی، عاصفه
پیشبینی عملکرد ریاضیات براساس کارکردهای اجرایی در کودکان بهنجار مقطع چهارم ابتدایی [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 169-187]
-
استوار، نگار
مقایسه میزان بیانضباطی دانشآموزان خوشههای مختلف تشکیل شده براساس طرحوارههای شناختی ناسازگار اولیه و عملکرد خانواده [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 173-190]
-
اسدزاده، حسن
مقایسه تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و کمکخواهی در افزایش اشتیاق و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان اهمالکار [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 191-212]
-
اسلامی، اسماعیل
اثربخشی آموزش مبتنی بر تعدیل جهتگیری یادگیری معلمان در تعامل با سبک تدریس بر خودپنداره تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 213-232]
-
انتصار فومنی، غلامحسین
مقایسه تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و کمکخواهی در افزایش اشتیاق و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان اهمالکار [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 191-212]
ب
-
برات دستجردی، نگین
مدلیابی معادلات ساختاری روابط بین قابلیتهای سیستم مدیریت یادگیری (LMS) با تقویت باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیم دانشجویان مجازی دانشگاه اصفهان [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 87-108]
-
بیرامی، منصور
اثربخشی آموزش فنون ذهنآگاهی بر سرزندگی تحصیلی با نقش تعدیلی اهداف پیشرفت اجتماعی در دانشجویان [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 127-148]
-
بشرپور، سجاد
پیشبینی پیشرفت تحصیلی براساس سرزندگی تحصیلی و یادگیری خودراهبر دانشآموزان دختر [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 33-45]
پ
-
پورعبدل، سعید
اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر کاهش فرسودگی و تعللورزی تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 49-68]
-
پور فلاحتی، علی
پیشبینی فرسودگی تحصیلی براساس نقاط نیرومند شخصیتی و سبکهای یادگیری [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 69-89]
ج
-
جناآبادی، حسین
اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر انگیزه پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 1-15]
ح
-
حاجی یخچالی، علیرضا
بررسی ساختار بُعدی-عاملی تواناییهای شناختی دانشآموزان پایه نهم تحصیلی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 91-118]
-
حاجی علیزاده، کبری
تدوین مدل ساختاری درک مطلب خواندن براساس عوامل شناختی فردی دانشآموزان دوره ابتدایی شهر همدان [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 1-20]
-
حبیب زاده، عباس
پیشبینی فرسودگی تحصیلی براساس نقاط نیرومند شخصیتی و سبکهای یادگیری [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 69-89]
-
حجازی، مسعود
مقایسه تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و کمکخواهی در افزایش اشتیاق و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان اهمالکار [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 191-212]
-
حسن آبادی، حمیدرضا
بررسی ساختار عاملی، پایایی و روایی نسخه فارسی مقیاس عدمدرگیری اخلاقی [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 17-32]
-
حسن زاده، رمضان
مقایسه تأثیر آموزش شایستگی هیجانی و حل مسئله بر تحمل پریشانی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 149-172]
-
حسینی نسب، داود
مقایسه میزان بیانضباطی دانشآموزان خوشههای مختلف تشکیل شده براساس طرحوارههای شناختی ناسازگار اولیه و عملکرد خانواده [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 173-190]
-
حق طلب، طاهره
بررسی تأثیرمدل معنایی-نمادی بر افزایش قدرت تجسم و هوش شناختی دانشجویان معماری [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 233-252]
خ
-
خاکدال قوجه بیگلو، سعید
بررسی ویژگیهای روانسنجی فرم کوتاه مقیاس بهزیستی ذهنی نوجوانان در مدرسه [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 133-148]
-
خلیلی گشنیگانی، زهرا
نقش میانجی اشتیاق تحصیلی در پیشبینی بهزیستی تحصیلی دانشآموزان بر اساس جو روانی- اجتماعی کلاس درس دانشآموزان [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 149-168]
د
-
داورپناه، سید هدایت الله
مدلیابی معادلات ساختاری روابط بین قابلیتهای سیستم مدیریت یادگیری (LMS) با تقویت باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیم دانشجویان مجازی دانشگاه اصفهان [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 87-108]
-
درتاج، فریبرز
تدوین مدل ساختاری درک مطلب خواندن براساس عوامل شناختی فردی دانشآموزان دوره ابتدایی شهر همدان [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 1-20]
-
درستی، حبیبه
بررسی رابطه خودتنظیمی و عزتنفس با تعللورزی تحصیلی دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 69-85]
-
دلاور، علی
پیشبینی عملکرد ریاضیات براساس کارکردهای اجرایی در کودکان بهنجار مقطع چهارم ابتدایی [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 169-187]
-
دلاور، علی
تدوین مدل ساختاری درک مطلب خواندن براساس عوامل شناختی فردی دانشآموزان دوره ابتدایی شهر همدان [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 1-20]
-
دوستی، یارعلی
مقایسه تأثیر آموزش شایستگی هیجانی و حل مسئله بر تحمل پریشانی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 149-172]
ز
-
زارعی، حیدرعلی
بررسی رابطه خودتنظیمی و عزتنفس با تعللورزی تحصیلی دانشآموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 69-85]
س
-
سالاری فر، محمد حسین
رابطه باورها و حالتهای فراشناخت با حافظهکاری دانشآموزان دوره متوسطه [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 213-236]
-
سیداسماعیلی قمی، نسترن
بررسی ویژگیهای روانسنجی فرم کوتاه مقیاس بهزیستی ذهنی نوجوانان در مدرسه [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 133-148]
-
سلیمانی، اسماعیل
مقایسه حافظه بازشناسی و تجسم فضایی براساس ماز ذهنی پترسون در دانشجویان با سرعت پردازش اطلاعات بالا و پایین [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 109-125]
-
سماوی، سید عبدالوهاب
رابطه علی انگیزش درونی، درگیری تحصیلی و خودنظمجویی تحصیلی با عملکرد تحصیلی از طریق یادگیری خود-هدایتی در دانشآموزان دبیرستانی شهر بندرعباس [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 47-68]
-
سوری، حسین
بررسی ساختار عاملی، پایایی و روایی نسخه فارسی مقیاس عدمدرگیری اخلاقی [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 17-32]
ش
-
شیخ الاسلامی، علی
بررسی ویژگیهای روانسنجی فرم کوتاه مقیاس بهزیستی ذهنی نوجوانان در مدرسه [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 133-148]
-
شیخعلی زاده، سیاوش
اثربخشی آموزش فنون ذهنآگاهی بر سرزندگی تحصیلی با نقش تعدیلی اهداف پیشرفت اجتماعی در دانشجویان [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 127-148]
-
شهنی ییلاق، منیجه
بررسی ساختار بُعدی-عاملی تواناییهای شناختی دانشآموزان پایه نهم تحصیلی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 91-118]
ص
-
صبحی قراملکی، ناصر
اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر کاهش فرسودگی و تعللورزی تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 49-68]
ض
-
ضرغام حاجبی، مجید
پیشبینی فرسودگی تحصیلی براساس نقاط نیرومند شخصیتی و سبکهای یادگیری [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 69-89]
ط
-
طلیسچی، غلامرضا
بررسی تأثیرمدل معنایی-نمادی بر افزایش قدرت تجسم و هوش شناختی دانشجویان معماری [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 233-252]
ع
-
عالی پور، کبری
نقش میانجی اشتیاق تحصیلی در پیشبینی بهزیستی تحصیلی دانشآموزان بر اساس جو روانی- اجتماعی کلاس درس دانشآموزان [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 149-168]
-
عالی پور بیرگانی، سیروس
بررسی ساختار بُعدی-عاملی تواناییهای شناختی دانشآموزان پایه نهم تحصیلی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 91-118]
-
عیسی زادگان، علی
بررسی رابطه باورهای معرفتشناختی علمی، انگیزه و خودکارآمدی یادگیری علوم با مفاهیم یادگیری علوم در میان دانشجویان رشتههای علوم پایه دانشگاه ارومیه [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 21-48]
-
عسگری، علی
رابطه باورها و حالتهای فراشناخت با حافظهکاری دانشآموزان دوره متوسطه [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 213-236]
-
علی پور، مهران
مقایسه حافظه بازشناسی و تجسم فضایی براساس ماز ذهنی پترسون در دانشجویان با سرعت پردازش اطلاعات بالا و پایین [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 109-125]
-
علیزاده، حمید
پیشبینی عملکرد ریاضیات براساس کارکردهای اجرایی در کودکان بهنجار مقطع چهارم ابتدایی [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 169-187]
-
علوی، زینب
نقش میانجی اشتیاق تحصیلی در پیشبینی بهزیستی تحصیلی دانشآموزان بر اساس جو روانی- اجتماعی کلاس درس دانشآموزان [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 149-168]
-
عینی، ساناز
پیشبینی پیشرفت تحصیلی براساس سرزندگی تحصیلی و یادگیری خودراهبر دانشآموزان دختر [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 33-45]
غ
-
غفاری، عذرا
اثربخشی آموزش مبتنی بر تعدیل جهتگیری یادگیری معلمان در تعامل با سبک تدریس بر خودپنداره تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 213-232]
ف
-
فتحی آذر، اسکندر
اثربخشی آموزش مبتنی بر تعدیل جهتگیری یادگیری معلمان در تعامل با سبک تدریس بر خودپنداره تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 213-232]
-
فرخی، نورعلی
پیشبینی عملکرد ریاضیات براساس کارکردهای اجرایی در کودکان بهنجار مقطع چهارم ابتدایی [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 169-187]
ق
-
قائدی، غلامحسین
اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر کاهش فرسودگی و تعللورزی تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 49-68]
ک
-
کابینی مقدم، سلیمان
مقایسه تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و کمکخواهی در افزایش اشتیاق و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان اهمالکار [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 191-212]
-
کاروان، فرهاد
بررسی تأثیرمدل معنایی-نمادی بر افزایش قدرت تجسم و هوش شناختی دانشجویان معماری [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 233-252]
-
کاظمی فرد، داود
بررسی رابطه باورهای معرفتشناختی علمی، انگیزه و خودکارآمدی یادگیری علوم با مفاهیم یادگیری علوم در میان دانشجویان رشتههای علوم پایه دانشگاه ارومیه [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 21-48]
-
کیانی، سحر
رابطه باورها و حالتهای فراشناخت با حافظهکاری دانشآموزان دوره متوسطه [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 213-236]
-
کدیور، پروین
بررسی ساختار عاملی، پایایی و روایی نسخه فارسی مقیاس عدمدرگیری اخلاقی [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 17-32]
-
کرامتی، هادی
بررسی ساختار عاملی، پایایی و روایی نسخه فارسی مقیاس عدمدرگیری اخلاقی [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 17-32]
-
کردنوقابی، رسول
مقایسه تأثیر آموزش به شیوه نقشه مفهومی فردی و گروهی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی درس مطالعات اجتماعی [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 189-211]
ل
-
لیوارجانی، شعله
مقایسه میزان بیانضباطی دانشآموزان خوشههای مختلف تشکیل شده براساس طرحوارههای شناختی ناسازگار اولیه و عملکرد خانواده [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 173-190]
م
-
محمدی، آرزو
مقایسه تأثیر آموزش به شیوه نقشه مفهومی فردی و گروهی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی درس مطالعات اجتماعی [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 189-211]
-
محمودی، هیوا
مقایسه حافظه بازشناسی و تجسم فضایی براساس ماز ذهنی پترسون در دانشجویان با سرعت پردازش اطلاعات بالا و پایین [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 109-125]
-
میکائیلی منیع، فرزانه
بررسی رابطه باورهای معرفتشناختی علمی، انگیزه و خودکارآمدی یادگیری علوم با مفاهیم یادگیری علوم در میان دانشجویان رشتههای علوم پایه دانشگاه ارومیه [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 21-48]
-
منتظر، ناصر
مقایسه تأثیر آموزش شایستگی هیجانی و حل مسئله بر تحمل پریشانی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 149-172]
-
مهقانی جمال الدین، سعید
اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر انگیزه پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 1-15]
-
موسی زاده، توکل
اثربخشی آموزش مبتنی بر تعدیل جهتگیری یادگیری معلمان در تعامل با سبک تدریس بر خودپنداره تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 213-232]
ن
-
نبی دوست، علیرضا
اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر کاهش فرسودگی و تعللورزی تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 49-68]
-
نجارپوریان، سمانه
رابطه علی انگیزش درونی، درگیری تحصیلی و خودنظمجویی تحصیلی با عملکرد تحصیلی از طریق یادگیری خود-هدایتی در دانشآموزان دبیرستانی شهر بندرعباس [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 47-68]
-
نریمانی، محمد
پیشبینی پیشرفت تحصیلی براساس سرزندگی تحصیلی و یادگیری خودراهبر دانشآموزان دختر [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 33-45]
و
-
واحدی، شهرام
اثربخشی آموزش فنون ذهنآگاهی بر سرزندگی تحصیلی با نقش تعدیلی اهداف پیشرفت اجتماعی در دانشجویان [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 127-148]
-
ویسکرمی، حسنعلی
نقش میانجی اشتیاق تحصیلی در پیشبینی بهزیستی تحصیلی دانشآموزان بر اساس جو روانی- اجتماعی کلاس درس دانشآموزان [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 149-168]
ه
-
هاشمی، تورج
اثربخشی آموزش فنون ذهنآگاهی بر سرزندگی تحصیلی با نقش تعدیلی اهداف پیشرفت اجتماعی در دانشجویان [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 127-148]
-
هاشمی، تورج
اثربخشی آموزش مبتنی بر تعدیل جهتگیری یادگیری معلمان در تعامل با سبک تدریس بر خودپنداره تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 213-232]
ی
-
یارمحمدی، مسیب
مقایسه تأثیر آموزش به شیوه نقشه مفهومی فردی و گروهی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی درس مطالعات اجتماعی [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 189-211]
-
یاری مقدم، نفیسه
تدوین مدل ساختاری درک مطلب خواندن براساس عوامل شناختی فردی دانشآموزان دوره ابتدایی شهر همدان [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 1-20]
-
یزدان فر، محسن
بررسی ساختار بُعدی-عاملی تواناییهای شناختی دانشآموزان پایه نهم تحصیلی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 91-118]
-
یوسف زاده، محمد رضا
رابطه بین خودتنظیمی با میزان یادگیری واقعی دانشآموزان دختر سال سوم دوره دوم متوسطه [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 119-132]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد