آ
-
آگاهی فراشناختی
اثربخشی آموزش مهارتهای خودآموزی بر آگاهی فراشناختی و مشکلات دستخط دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ویژه با آسیب در بیان نوشتاری [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 113-129]
-
آموزش از راه دور
تأثیر آموزش از راه دور مبتنی بر موک بر درگیری تحصیلی و مؤلفههای آن در دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 131-150]
-
آموزش مهارتهای مطلوب اجتماعی
تأثیر آموزش مهارتهای مطلوب اجتماعی مبتنی بر برنامه گروهبندی مهارت بر شایستگی اجتماعی دانشآموزان پسر پرخاشگر* [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 45-65]
ا
-
اختلال یادگیری
تأثیر آموزش مهارتهای اجتماعی- هیجانی بر باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 39-55]
-
اختلال یادگیری خاص
مقایسه توانایی برنامه ریزی- سازماندهی و انعطاف پذیری شناختی در دانش آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 1-15]
-
اختلال یادگیری ویژه با آسیب در بیان نوشتاری
اثربخشی آموزش مهارتهای خودآموزی بر آگاهی فراشناختی و مشکلات دستخط دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ویژه با آسیب در بیان نوشتاری [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 113-129]
-
اشتیاق تحصیلی
مدلیابی علی اشتیاق تحصیلی؛ بر مبنای عملکرد تحصیلی حمایت شده، عزتنفس و خودکارآمدی درسی در دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه امیرکبیر تهران [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 57-75]
-
اشتیاق تحصیلی
پیشبینی اشتیاق تحصیلی دانش آموزان براساس حمایت تحصیلی و جوّ روانی- اجتماعی کلاس [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 95-111]
-
اشتیاق رفتاری
نقش اشتیاق عاطفی، شناختی و رفتاری یادگیری در پیشبینی فرسودگی تحصیلی دانشجویان [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 197-206]
-
اشتیاق شناختی
نقش اشتیاق عاطفی، شناختی و رفتاری یادگیری در پیشبینی فرسودگی تحصیلی دانشجویان [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 197-206]
-
اشتیاق عاطفی
نقش اشتیاق عاطفی، شناختی و رفتاری یادگیری در پیشبینی فرسودگی تحصیلی دانشجویان [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 197-206]
-
اضطراب امتحان
نقش واسطهای باورهای فراشناختی در رابطه بین جهتگیری هدف و اضطراب امتحان دانشجویان [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 1-20]
-
اضطراب امتحان
نقش و جایگاه انگیزه تحصیلی درونی و بیرونی و درگیری تحصیلی در پیشبینی اضطراب امتحان دانشآموزان دوره متوسطه [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 175-191]
-
اعتبارسنجی
تدوین پرسشنامه جامع گریت و تأثیر آن در یادگیری زبان انگلیسی بهعنوان زبان خارجی [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 207-229]
-
اعضای هیأت علمی
رابطه باورهای معرفتشناختی با مؤلفههای تدریس اعضای هیأت علمی (مورد مطالعه دانشگاه شاهد) [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 151-169]
-
اندازه اثر
فراتحلیل اثربخشی آموزش نقشه مفهومی بر شاخصهای شناختی، فراشناختی و عاطفی پیشرفت تحصیلی [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 67-94]
-
انعطافپذیری شناختی
مقایسه توانایی برنامه ریزی- سازماندهی و انعطاف پذیری شناختی در دانش آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 1-15]
-
انگیزش بیرونی
تأثیر خودگویی بر خودکارآمدی و انگیزش تحصیلی [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 117-134]
-
انگیزش تحصیلی
تأثیر خودگویی بر خودکارآمدی و انگیزش تحصیلی [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 117-134]
-
انگیزش درونی
تأثیر خودگویی بر خودکارآمدی و انگیزش تحصیلی [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 117-134]
-
انگیزه تحصیلی
الگوی ساختاری تعللورزی تحصیلی براساس جهتگیری هدف و سبکهای اسنادی: با نقش میانجی انگیزه تحصیلی [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 155-173]
-
انگیزه تحصیلی
نقش و جایگاه انگیزه تحصیلی درونی و بیرونی و درگیری تحصیلی در پیشبینی اضطراب امتحان دانشآموزان دوره متوسطه [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 175-191]
-
اهداف پیشرفت
رابطه راهبرد خودنظمدهی فراشناختی و اهداف پیشرفت با سبکهای تصمیمگیری در دانشجویان [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 171-195]
-
اهمالکاری تحصیلی
بررسی رابطه بین سبکهای حل مسأله و اهمالکاری تحصیلی دانشآموزان دبیرستانی: نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 17-38]
ب
-
باورهای انگیزشی
تأثیر آموزش مهارتهای اجتماعی- هیجانی بر باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 39-55]
-
باورهای فراشناختی
نقش واسطهای باورهای فراشناختی در رابطه بین جهتگیری هدف و اضطراب امتحان دانشجویان [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 1-20]
-
باورهای معرفتشناختی
رابطه باورهای معرفتشناختی با مؤلفههای تدریس اعضای هیأت علمی (مورد مطالعه دانشگاه شاهد) [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 151-169]
-
باورهای معرفتشناختی
رابطه ساختاری خودکارآمدی تحصیلی و باورهای معرفتشناختی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان: نقش میانجی مهارتهای مطالعه [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 21-43]
-
باورهای هوشی
رابطه باورهای هوشی و بهزیستی مدرسه: نقش واسطهای امید [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 95-115]
-
برنامهریزی- سازماندهی
مقایسه توانایی برنامه ریزی- سازماندهی و انعطاف پذیری شناختی در دانش آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 1-15]
-
بهزیستی مدرسه
رابطه باورهای هوشی و بهزیستی مدرسه: نقش واسطهای امید [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 95-115]
پ
-
پرخاشگری
تأثیر آموزش مهارتهای مطلوب اجتماعی مبتنی بر برنامه گروهبندی مهارت بر شایستگی اجتماعی دانشآموزان پسر پرخاشگر* [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 45-65]
-
پشتکار
نقش ثبات قدم و هوش در پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 233-248]
-
پیشرفت تحصیلی
فراتحلیل اثربخشی آموزش نقشه مفهومی بر شاخصهای شناختی، فراشناختی و عاطفی پیشرفت تحصیلی [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 67-94]
-
پیشرفت تحصیلی
نقش ثبات قدم و هوش در پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 233-248]
ت
-
تعللورزی تحصیلی
الگوی ساختاری تعللورزی تحصیلی براساس جهتگیری هدف و سبکهای اسنادی: با نقش میانجی انگیزه تحصیلی [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 155-173]
-
تعللورزی تحصیلی
تأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی بر کمک طلبی و تعللورزی تحصیلی دانشجویان مشروطی [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 193-214]
-
توجه پایدار
اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی بر توجه پایدار و دلزدگی تحصیلی [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 77-93]
ث
-
ثبات در علاقه
نقش ثبات قدم و هوش در پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 233-248]
-
ثبات قدم
نقش ثبات قدم و هوش در پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 233-248]
ج
-
جهتگیری انگیزشی
تدوین مدل سرزندگی تحصیلی براساس خشنودی از نیازهای بنیادین روانشناختی، جهتگیری انگیزشی، یادگیری خودراهبر [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 135-153]
-
جهتگیری هدف
نقش واسطهای باورهای فراشناختی در رابطه بین جهتگیری هدف و اضطراب امتحان دانشجویان [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 1-20]
-
جهتگیری هدف
الگوی ساختاری تعللورزی تحصیلی براساس جهتگیری هدف و سبکهای اسنادی: با نقش میانجی انگیزه تحصیلی [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 155-173]
-
جوّ روانی- اجتماعی کلاس
پیشبینی اشتیاق تحصیلی دانش آموزان براساس حمایت تحصیلی و جوّ روانی- اجتماعی کلاس [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 95-111]
ح
-
حافظه عددی
اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر حل مسئله، حافظه عددی و خودکارآمدی ریاضی دانشآموزان [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 215-232]
-
حل مسئله
اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر حل مسئله، حافظه عددی و خودکارآمدی ریاضی دانشآموزان [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 215-232]
-
حمایت تحصیلی
پیشبینی اشتیاق تحصیلی دانش آموزان براساس حمایت تحصیلی و جوّ روانی- اجتماعی کلاس [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 95-111]
خ
-
خودآموزی
اثربخشی آموزش مهارتهای خودآموزی بر آگاهی فراشناختی و مشکلات دستخط دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ویژه با آسیب در بیان نوشتاری [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 113-129]
-
خودکارآمدی
تأثیر خودگویی بر خودکارآمدی و انگیزش تحصیلی [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 117-134]
-
خودکارآمدی تحصیلی
بررسی رابطه بین سبکهای حل مسأله و اهمالکاری تحصیلی دانشآموزان دبیرستانی: نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 17-38]
-
خودکارآمدی تحصیلی
رابطه ساختاری خودکارآمدی تحصیلی و باورهای معرفتشناختی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان: نقش میانجی مهارتهای مطالعه [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 21-43]
-
خودکارآمدی درسی و عزتنفس
مدلیابی علی اشتیاق تحصیلی؛ بر مبنای عملکرد تحصیلی حمایت شده، عزتنفس و خودکارآمدی درسی در دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه امیرکبیر تهران [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 57-75]
-
خودکارآمدی ریاضی
اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر حل مسئله، حافظه عددی و خودکارآمدی ریاضی دانشآموزان [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 215-232]
-
خودگویی
تأثیر خودگویی بر خودکارآمدی و انگیزش تحصیلی [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 117-134]
د
-
دانش آموزان دوره متوسطه
نقش و جایگاه انگیزه تحصیلی درونی و بیرونی و درگیری تحصیلی در پیشبینی اضطراب امتحان دانشآموزان دوره متوسطه [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 175-191]
-
دانشگاه شاهد
رابطه باورهای معرفتشناختی با مؤلفههای تدریس اعضای هیأت علمی (مورد مطالعه دانشگاه شاهد) [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 151-169]
-
درگیری تحصیلی
تأثیر آموزش از راه دور مبتنی بر موک بر درگیری تحصیلی و مؤلفههای آن در دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 131-150]
-
درگیری تحصیلی
نقش و جایگاه انگیزه تحصیلی درونی و بیرونی و درگیری تحصیلی در پیشبینی اضطراب امتحان دانشآموزان دوره متوسطه [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 175-191]
-
دلزدگی تحصیلی
اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی بر توجه پایدار و دلزدگی تحصیلی [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 77-93]
ر
-
راهبرد خودنظمدهی فراشناختی
رابطه راهبرد خودنظمدهی فراشناختی و اهداف پیشرفت با سبکهای تصمیمگیری در دانشجویان [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 171-195]
-
راهبردهای خودتنظیمی
تأثیر آموزش مهارتهای اجتماعی- هیجانی بر باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 39-55]
-
راهبردهای شناختی – فراشناختی
اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر حل مسئله، حافظه عددی و خودکارآمدی ریاضی دانشآموزان [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 215-232]
-
راهبردهای فراشناختی
تأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی بر کمک طلبی و تعللورزی تحصیلی دانشجویان مشروطی [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 193-214]
س
-
سبکهای اسنادی
الگوی ساختاری تعللورزی تحصیلی براساس جهتگیری هدف و سبکهای اسنادی: با نقش میانجی انگیزه تحصیلی [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 155-173]
-
سبکهای تصمیمگیری
رابطه راهبرد خودنظمدهی فراشناختی و اهداف پیشرفت با سبکهای تصمیمگیری در دانشجویان [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 171-195]
-
سبکهای حلمسأله
بررسی رابطه بین سبکهای حل مسأله و اهمالکاری تحصیلی دانشآموزان دبیرستانی: نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 17-38]
-
سرزندگی تحصیلی
تدوین مدل سرزندگی تحصیلی براساس خشنودی از نیازهای بنیادین روانشناختی، جهتگیری انگیزشی، یادگیری خودراهبر [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 135-153]
-
سنجش
تدوین پرسشنامه جامع گریت و تأثیر آن در یادگیری زبان انگلیسی بهعنوان زبان خارجی [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 207-229]
ش
-
شایستگی اجتماعی
تأثیر آموزش مهارتهای مطلوب اجتماعی مبتنی بر برنامه گروهبندی مهارت بر شایستگی اجتماعی دانشآموزان پسر پرخاشگر* [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 45-65]
ع
-
عملکرد تحصیلی
رابطه ساختاری خودکارآمدی تحصیلی و باورهای معرفتشناختی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان: نقش میانجی مهارتهای مطالعه [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 21-43]
-
عملکرد تحصیلی حمایت شده
مدلیابی علی اشتیاق تحصیلی؛ بر مبنای عملکرد تحصیلی حمایت شده، عزتنفس و خودکارآمدی درسی در دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه امیرکبیر تهران [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 57-75]
ف
-
فراتحلیل
فراتحلیل اثربخشی آموزش نقشه مفهومی بر شاخصهای شناختی، فراشناختی و عاطفی پیشرفت تحصیلی [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 67-94]
-
فرسودگی تحصیلی
نقش اشتیاق عاطفی، شناختی و رفتاری یادگیری در پیشبینی فرسودگی تحصیلی دانشجویان [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 197-206]
-
فناوری موک
تأثیر آموزش از راه دور مبتنی بر موک بر درگیری تحصیلی و مؤلفههای آن در دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 131-150]
ک
-
کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی
اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی بر توجه پایدار و دلزدگی تحصیلی [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 77-93]
-
کمک طلبی تحصیلی
تأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی بر کمک طلبی و تعللورزی تحصیلی دانشجویان مشروطی [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 193-214]
گ
-
گریت
تدوین پرسشنامه جامع گریت و تأثیر آن در یادگیری زبان انگلیسی بهعنوان زبان خارجی [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 207-229]
-
گروهبندی مهارت
تأثیر آموزش مهارتهای مطلوب اجتماعی مبتنی بر برنامه گروهبندی مهارت بر شایستگی اجتماعی دانشآموزان پسر پرخاشگر* [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 45-65]
م
-
مشکلات دستخط
اثربخشی آموزش مهارتهای خودآموزی بر آگاهی فراشناختی و مشکلات دستخط دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ویژه با آسیب در بیان نوشتاری [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 113-129]
-
مهارتهای اجتماعی- هیجانی
تأثیر آموزش مهارتهای اجتماعی- هیجانی بر باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 39-55]
-
مهارتهای مطالعه
رابطه ساختاری خودکارآمدی تحصیلی و باورهای معرفتشناختی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان: نقش میانجی مهارتهای مطالعه [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 21-43]
-
موک
تأثیر آموزش از راه دور مبتنی بر موک بر درگیری تحصیلی و مؤلفههای آن در دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 131-150]
-
مؤلفههای تدریس
رابطه باورهای معرفتشناختی با مؤلفههای تدریس اعضای هیأت علمی (مورد مطالعه دانشگاه شاهد) [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 151-169]
ن
-
نیازهای بنیادین روانشناختی
تدوین مدل سرزندگی تحصیلی براساس خشنودی از نیازهای بنیادین روانشناختی، جهتگیری انگیزشی، یادگیری خودراهبر [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 135-153]
-
نقشه مفهومی
فراتحلیل اثربخشی آموزش نقشه مفهومی بر شاخصهای شناختی، فراشناختی و عاطفی پیشرفت تحصیلی [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 67-94]
ه
-
هیجان امید
رابطه باورهای هوشی و بهزیستی مدرسه: نقش واسطهای امید [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 95-115]
-
هوش
نقش ثبات قدم و هوش در پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 233-248]
ی
-
یادگیری
تدوین پرسشنامه جامع گریت و تأثیر آن در یادگیری زبان انگلیسی بهعنوان زبان خارجی [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 207-229]
-
یادگیری خودراهبر
تدوین مدل سرزندگی تحصیلی براساس خشنودی از نیازهای بنیادین روانشناختی، جهتگیری انگیزشی، یادگیری خودراهبر [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 135-153]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد