آ
-
آزمونهای مبتنی بر نقشه مفهومی
ارزشیابی توان آزمونهای مبتنی بر نقشه مفهومی در جایگزینی آزمونهای سنتی [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 1-34]
-
آمادگی ورود به مدرسه
مداخله شناختی مبتنی بر بازی زمان فکر کردن کیکو برای ارتقای مهارتهای کارکرد اجرایی سرد کودکان پیشدبستانی در جهت گسترش مهارتهای یادگیری اولیه برای آمادگی ورود به دبستان [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 35-58]
-
آموزش الکترونیکی
شایستگیهای مورد نیاز مدرس مطلوب الکترونیکی در نظام آموزشی [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 259-284]
-
آموزش تفکر
تدوین الگوی آموزش تفکر برای کودکان تیزهوش پیش از دبستان: پژوهش دادهبنیاد [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 113-134]
ا
-
احساس تنهایی
مدل علّی چارچوب اجتماع اکتشافی و خودناتوانسازی تحصیلی با میانجیگری وابستگی به فضای مجازی و احساس تنهایی در دانشآموزان دختر تیزهوش دوره دوم دبیرستان [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 285-310]
-
اختلالات یادگیری
اثربخشی آموزش نظریه ذهن بر مهارتهای اجتماعی و تنظیم هیجان دانشآموزان پسر دارای اختلالات یادگیری [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 213-235]
-
اختلال خواندن
اثربخشی توانبخشی شناختی رایانهمحور بر کارکردهای اجرایی مغز (توجه، حافظهکاری، بازداری از پاسخ) در دانشآموزان دارای اختلال خواندن [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 107-133]
-
اختلال ریاضی
اثربخشی یادگیری معکوس بر اهمالکاری و خودتنظیمی تحصیلی دانشآموزان پسر دارای اختلال ریاضی [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 237-258]
-
ارزشیابی
ارزشیابی توان آزمونهای مبتنی بر نقشه مفهومی در جایگزینی آزمونهای سنتی [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 1-34]
-
استرس انتظارات تحصیلی
پیشبینی بیصداقتی تحصیلی از طریق تعهد مذهبی و استرس انتظارات تحصیلی، و آزمون نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 135-165]
-
اشتیاق تحصیلی
اثربخشی آموزش مهارتهای هوش هیجانی بر اشتیاق، فرسودگی و خودتنظیمی تحصیلی در دانشآموزان اهمالکار [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 223-247]
-
اشتیاق تحصیلی
تأثیر آموزش با استفاده از گیمیفیکیشن بر اشتیاق تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 155-181]
-
اشتیاق رفتاری
تأثیر آموزش با استفاده از گیمیفیکیشن بر اشتیاق تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 155-181]
-
اشتیاق شناختی
تأثیر آموزش با استفاده از گیمیفیکیشن بر اشتیاق تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 155-181]
-
اشتیاق عاطفی
تأثیر آموزش با استفاده از گیمیفیکیشن بر اشتیاق تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 155-181]
-
اضطراب تحصیلی
مقایسه اثربخشی آموزش گروهی سرزندگی تحصیلی، مثبتنگر و چشمانداز زمان بر اضطراب تحصیلی و فرسودگی تحصیلی دانشآموزان پسر پایه نهم [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 167-189]
-
انعطافپذیری شناختی
اثربخشی راهبردهای فراحافظه بر باورهای هوشی و انعطافپذیری شناختی دانشآموزان [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 191-212]
-
انعطافپذیری شناختی
اثربخشی گروهدرمانی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر انعطافپذیری شناختی و خودتنظیمی هیجانی دانشآموزان [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 249-269]
-
انگیزش تحصیلی
مدل ساختاری رابطه بین یادگیری آنلاین براساس وجدان تحصیلی و فرسودگی تحصیلی: نقش میانجی انگیزش تحصیلی [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 271-298]
-
انگیزشی-دلبستگی به مدرسه
بررسی اثربخشی بسته آموزشی انگیزشی-دلبستگی به مدرسه بر پرخاشگری و عملکرد تحصیلی دانشآموزان دختر پایه دهم [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 61-81]
-
اهمالکاری
اثربخشی آموزش مهارتهای هوش هیجانی بر اشتیاق، فرسودگی و خودتنظیمی تحصیلی در دانشآموزان اهمالکار [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 223-247]
-
اهمالکاری تحصیلی
اثربخشی یادگیری معکوس بر اهمالکاری و خودتنظیمی تحصیلی دانشآموزان پسر دارای اختلال ریاضی [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 237-258]
ب
-
بازی
مداخله شناختی مبتنی بر بازی زمان فکر کردن کیکو برای ارتقای مهارتهای کارکرد اجرایی سرد کودکان پیشدبستانی در جهت گسترش مهارتهای یادگیری اولیه برای آمادگی ورود به دبستان [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 35-58]
-
بازداری از پاسخ
اثربخشی توانبخشی شناختی رایانهمحور بر کارکردهای اجرایی مغز (توجه، حافظهکاری، بازداری از پاسخ) در دانشآموزان دارای اختلال خواندن [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 107-133]
-
باورهای هوشی
اثربخشی راهبردهای فراحافظه بر باورهای هوشی و انعطافپذیری شناختی دانشآموزان [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 191-212]
-
بستة آموزشی تربیت مثبت مدرسهمحور
طراحی بسته آموزشی تربیت مثبت مدرسهمحور و بررسی اثربخشی آن بر سطوح بهزیستی اجتماعی دانشآموزان پسر پایه ششم ابتدایی منطقه یک تهران [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 59-88]
-
بهزیستی اجتماعی
طراحی بسته آموزشی تربیت مثبت مدرسهمحور و بررسی اثربخشی آن بر سطوح بهزیستی اجتماعی دانشآموزان پسر پایه ششم ابتدایی منطقه یک تهران [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 59-88]
پ
-
پایایی
ارزشیابی توان آزمونهای مبتنی بر نقشه مفهومی در جایگزینی آزمونهای سنتی [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 1-34]
-
پرخاشگری
بررسی اثربخشی بسته آموزشی انگیزشی-دلبستگی به مدرسه بر پرخاشگری و عملکرد تحصیلی دانشآموزان دختر پایه دهم [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 61-81]
-
پردازش شناختی
پیشبینی سرزندگی تحصیلی دانشآموزان براساس نظمجویی شناختی هیجان و پردازش شناختی [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 135-154]
-
پرورش تفکر
اثربخشی برنامه پرورش تفکر مبتنی بر خودآگاهی انتقادی بر سرزندگی تحصیلی و سبکهای اسناد دانشآموزان [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 183-202]
-
پیش از دبستان
تدوین الگوی آموزش تفکر برای کودکان تیزهوش پیش از دبستان: پژوهش دادهبنیاد [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 113-134]
-
پیشدبستانی
مداخله شناختی مبتنی بر بازی زمان فکر کردن کیکو برای ارتقای مهارتهای کارکرد اجرایی سرد کودکان پیشدبستانی در جهت گسترش مهارتهای یادگیری اولیه برای آمادگی ورود به دبستان [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 35-58]
ت
-
تابآوری تحصیلی
بررسی نقش واسطهای تابآوری و خودکارآمدی تحصیلی در مدل علی تأثیر تعامل استاد – شاگردی بر درگیری تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 311-337]
-
تیزهوشی
تدوین الگوی آموزش تفکر برای کودکان تیزهوش پیش از دبستان: پژوهش دادهبنیاد [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 113-134]
-
تعامل استاد- شاگردی
بررسی نقش واسطهای تابآوری و خودکارآمدی تحصیلی در مدل علی تأثیر تعامل استاد – شاگردی بر درگیری تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 311-337]
-
تعهد مذهبی
پیشبینی بیصداقتی تحصیلی از طریق تعهد مذهبی و استرس انتظارات تحصیلی، و آزمون نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 135-165]
-
تفکر انتقادی
پیشبینی خردمندی براساس تفکر انتقادی با واسطهگری سبکهای پردازش اطلاعات [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 83-105]
-
تقلب در امتحان
پیشبینی بیصداقتی تحصیلی از طریق تعهد مذهبی و استرس انتظارات تحصیلی، و آزمون نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 135-165]
-
تقلب در تکلیف
پیشبینی بیصداقتی تحصیلی از طریق تعهد مذهبی و استرس انتظارات تحصیلی، و آزمون نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 135-165]
-
تیمز
چالشهای مدلسازیِ سنجش شناختی-تشخیصی و چگونگی رفع آنها در دادههای مطالعه تیمز [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 1-23]
-
تنظیم شناختی هیجان
مقایسۀ اثربخشی آموزش تنظیم شناختی هیجان و کفایت اجتماعی برخودتنظیمی هیجانی و هیجانهای مثبت یادگیری (دانشآموزان پسر) [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 25-59]
-
تنظیم هیجان
اثربخشی آموزش نظریه ذهن بر مهارتهای اجتماعی و تنظیم هیجان دانشآموزان پسر دارای اختلالات یادگیری [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 213-235]
-
توانبخشی شناختی رایانهمحور
اثربخشی توانبخشی شناختی رایانهمحور بر کارکردهای اجرایی مغز (توجه، حافظهکاری، بازداری از پاسخ) در دانشآموزان دارای اختلال خواندن [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 107-133]
-
توجه
اثربخشی توانبخشی شناختی رایانهمحور بر کارکردهای اجرایی مغز (توجه، حافظهکاری، بازداری از پاسخ) در دانشآموزان دارای اختلال خواندن [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 107-133]
چ
-
چشمانداز زمان
مقایسه اثربخشی آموزش گروهی سرزندگی تحصیلی، مثبتنگر و چشمانداز زمان بر اضطراب تحصیلی و فرسودگی تحصیلی دانشآموزان پسر پایه نهم [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 167-189]
ح
-
حافظه فعال
اثربخشی توانبخشی شناختی رایانهمحور بر کارکردهای اجرایی مغز (توجه، حافظهکاری، بازداری از پاسخ) در دانشآموزان دارای اختلال خواندن [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 107-133]
-
حضور آنلاین در کلاس
مدل علّی چارچوب اجتماع اکتشافی و خودناتوانسازی تحصیلی با میانجیگری وابستگی به فضای مجازی و احساس تنهایی در دانشآموزان دختر تیزهوش دوره دوم دبیرستان [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 285-310]
خ
-
خرد
پیشبینی خردمندی براساس تفکر انتقادی با واسطهگری سبکهای پردازش اطلاعات [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 83-105]
-
خودآگاهی انتقادی
اثربخشی برنامه پرورش تفکر مبتنی بر خودآگاهی انتقادی بر سرزندگی تحصیلی و سبکهای اسناد دانشآموزان [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 183-202]
-
خودتنظیمی
مقایسه مؤلفههای راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان با سبک زندگی سالم و ناسالم [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 203-222]
-
خودتنظیمی تحصیلی
اثربخشی آموزش مهارتهای هوش هیجانی بر اشتیاق، فرسودگی و خودتنظیمی تحصیلی در دانشآموزان اهمالکار [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 223-247]
-
خودتنظیمی تحصیلی
اثربخشی یادگیری معکوس بر اهمالکاری و خودتنظیمی تحصیلی دانشآموزان پسر دارای اختلال ریاضی [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 237-258]
-
خودتنظیمی هیجانی
مقایسۀ اثربخشی آموزش تنظیم شناختی هیجان و کفایت اجتماعی برخودتنظیمی هیجانی و هیجانهای مثبت یادگیری (دانشآموزان پسر) [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 25-59]
-
خودتنظیمی هیجانی
اثربخشی گروهدرمانی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر انعطافپذیری شناختی و خودتنظیمی هیجانی دانشآموزان [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 249-269]
-
خودکارآمدی تحصیلی
بررسی نقش واسطهای تابآوری و خودکارآمدی تحصیلی در مدل علی تأثیر تعامل استاد – شاگردی بر درگیری تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 311-337]
-
خودکارآمدی تحصیلی
تأثیر تکنیک یادگیری کوانتومی فاینمن بر مهارتهای شناختی و فراشناختی، خودکارآمدی تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 89-112]
-
خودکارآمدی تحصیلی
پیشبینی بیصداقتی تحصیلی از طریق تعهد مذهبی و استرس انتظارات تحصیلی، و آزمون نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 135-165]
-
خودناتوانسازی تحصیلی
مدل علّی چارچوب اجتماع اکتشافی و خودناتوانسازی تحصیلی با میانجیگری وابستگی به فضای مجازی و احساس تنهایی در دانشآموزان دختر تیزهوش دوره دوم دبیرستان [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 285-310]
د
-
دانشآموزان
مقایسه مؤلفههای راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان با سبک زندگی سالم و ناسالم [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 203-222]
-
دانشآموزان
اثربخشی گروهدرمانی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر انعطافپذیری شناختی و خودتنظیمی هیجانی دانشآموزان [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 249-269]
-
دانشآموزان
اثربخشی برنامه پرورش تفکر مبتنی بر خودآگاهی انتقادی بر سرزندگی تحصیلی و سبکهای اسناد دانشآموزان [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 183-202]
-
دانشآموزان ابتدایی
طراحی بسته آموزشی تربیت مثبت مدرسهمحور و بررسی اثربخشی آن بر سطوح بهزیستی اجتماعی دانشآموزان پسر پایه ششم ابتدایی منطقه یک تهران [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 59-88]
-
دانشآموزان پسر
اثربخشی یادگیری معکوس بر اهمالکاری و خودتنظیمی تحصیلی دانشآموزان پسر دارای اختلال ریاضی [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 237-258]
-
دانشآموزان متوسطه اول
پیشبینی سرزندگی تحصیلی دانشآموزان براساس نظمجویی شناختی هیجان و پردازش شناختی [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 135-154]
-
درگیری تحصیلی
بررسی نقش واسطهای تابآوری و خودکارآمدی تحصیلی در مدل علی تأثیر تعامل استاد – شاگردی بر درگیری تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 311-337]
-
درمان پذیرش و تعهد
اثربخشی گروهدرمانی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر انعطافپذیری شناختی و خودتنظیمی هیجانی دانشآموزان [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 249-269]
ر
-
راهبردهای یادگیری
مقایسه مؤلفههای راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان با سبک زندگی سالم و ناسالم [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 203-222]
-
راهبرهای فراحافظه
اثربخشی راهبردهای فراحافظه بر باورهای هوشی و انعطافپذیری شناختی دانشآموزان [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 191-212]
-
روایی
ارزشیابی توان آزمونهای مبتنی بر نقشه مفهومی در جایگزینی آزمونهای سنتی [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 1-34]
س
-
سبک زندگی
مقایسه مؤلفههای راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان با سبک زندگی سالم و ناسالم [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 203-222]
-
سبکهای اسنادی
اثربخشی برنامه پرورش تفکر مبتنی بر خودآگاهی انتقادی بر سرزندگی تحصیلی و سبکهای اسناد دانشآموزان [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 183-202]
-
سبکهای پردازش اطلاعات
پیشبینی خردمندی براساس تفکر انتقادی با واسطهگری سبکهای پردازش اطلاعات [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 83-105]
-
سبکهای دلبستگی
رابطة سبکهای دلبستگی و وانمودگرایی دانشآموزان با واسطهگری عزتنفس و تعدیلکنندگی شفقت به خود [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 299-325]
-
سرد
مداخله شناختی مبتنی بر بازی زمان فکر کردن کیکو برای ارتقای مهارتهای کارکرد اجرایی سرد کودکان پیشدبستانی در جهت گسترش مهارتهای یادگیری اولیه برای آمادگی ورود به دبستان [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 35-58]
-
سرزندگی تحصیلی
پیشبینی سرزندگی تحصیلی دانشآموزان براساس نظمجویی شناختی هیجان و پردازش شناختی [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 135-154]
-
سرزندگی تحصیلی
مقایسه اثربخشی آموزش گروهی سرزندگی تحصیلی، مثبتنگر و چشمانداز زمان بر اضطراب تحصیلی و فرسودگی تحصیلی دانشآموزان پسر پایه نهم [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 167-189]
-
سرزندگی تحصیلی
اثربخشی برنامه پرورش تفکر مبتنی بر خودآگاهی انتقادی بر سرزندگی تحصیلی و سبکهای اسناد دانشآموزان [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 183-202]
-
سنجش شناختی تشخیصی
چالشهای مدلسازیِ سنجش شناختی-تشخیصی و چگونگی رفع آنها در دادههای مطالعه تیمز [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 1-23]
ش
-
شایستگی
شایستگیهای مورد نیاز مدرس مطلوب الکترونیکی در نظام آموزشی [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 259-284]
-
شفقت به خود
رابطة سبکهای دلبستگی و وانمودگرایی دانشآموزان با واسطهگری عزتنفس و تعدیلکنندگی شفقت به خود [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 299-325]
ع
-
عزتنفس
رابطة سبکهای دلبستگی و وانمودگرایی دانشآموزان با واسطهگری عزتنفس و تعدیلکنندگی شفقت به خود [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 299-325]
-
علوم تجربی
چالشهای مدلسازیِ سنجش شناختی-تشخیصی و چگونگی رفع آنها در دادههای مطالعه تیمز [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 1-23]
-
عملکرد تحصیلی
مقایسه مؤلفههای راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان با سبک زندگی سالم و ناسالم [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 203-222]
-
عملکرد تحصیلی
بررسی اثربخشی بسته آموزشی انگیزشی-دلبستگی به مدرسه بر پرخاشگری و عملکرد تحصیلی دانشآموزان دختر پایه دهم [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 61-81]
-
عملکرد تحصیلی دانشجویان
تأثیر تکنیک یادگیری کوانتومی فاینمن بر مهارتهای شناختی و فراشناختی، خودکارآمدی تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 89-112]
ف
-
فرسودگی تحصیلی
اثربخشی آموزش مهارتهای هوش هیجانی بر اشتیاق، فرسودگی و خودتنظیمی تحصیلی در دانشآموزان اهمالکار [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 223-247]
-
فرسودگی تحصیلی
مدل ساختاری رابطه بین یادگیری آنلاین براساس وجدان تحصیلی و فرسودگی تحصیلی: نقش میانجی انگیزش تحصیلی [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 271-298]
-
فرسودگی تحصیلی
مقایسه اثربخشی آموزش گروهی سرزندگی تحصیلی، مثبتنگر و چشمانداز زمان بر اضطراب تحصیلی و فرسودگی تحصیلی دانشآموزان پسر پایه نهم [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 167-189]
ک
-
کارکرد اجرایی
مداخله شناختی مبتنی بر بازی زمان فکر کردن کیکو برای ارتقای مهارتهای کارکرد اجرایی سرد کودکان پیشدبستانی در جهت گسترش مهارتهای یادگیری اولیه برای آمادگی ورود به دبستان [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 35-58]
-
کارکردهای اجرایی
اثربخشی توانبخشی شناختی رایانهمحور بر کارکردهای اجرایی مغز (توجه، حافظهکاری، بازداری از پاسخ) در دانشآموزان دارای اختلال خواندن [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 107-133]
-
کفایت اجتماعی
مقایسۀ اثربخشی آموزش تنظیم شناختی هیجان و کفایت اجتماعی برخودتنظیمی هیجانی و هیجانهای مثبت یادگیری (دانشآموزان پسر) [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 25-59]
گ
-
گیمیفیکیشن
تأثیر آموزش با استفاده از گیمیفیکیشن بر اشتیاق تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 155-181]
م
-
مثبتنگر
مقایسه اثربخشی آموزش گروهی سرزندگی تحصیلی، مثبتنگر و چشمانداز زمان بر اضطراب تحصیلی و فرسودگی تحصیلی دانشآموزان پسر پایه نهم [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 167-189]
-
مدرس الکترونیکی
شایستگیهای مورد نیاز مدرس مطلوب الکترونیکی در نظام آموزشی [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 259-284]
-
مدلسازی
چالشهای مدلسازیِ سنجش شناختی-تشخیصی و چگونگی رفع آنها در دادههای مطالعه تیمز [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 1-23]
-
مهارتهای اجتماعی
اثربخشی آموزش نظریه ذهن بر مهارتهای اجتماعی و تنظیم هیجان دانشآموزان پسر دارای اختلالات یادگیری [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 213-235]
-
مهارتهای شناختی و فراشناختی
تأثیر تکنیک یادگیری کوانتومی فاینمن بر مهارتهای شناختی و فراشناختی، خودکارآمدی تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 89-112]
ن
-
نظریه داده بنیاد
تدوین الگوی آموزش تفکر برای کودکان تیزهوش پیش از دبستان: پژوهش دادهبنیاد [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 113-134]
-
نظریه ذهن
اثربخشی آموزش نظریه ذهن بر مهارتهای اجتماعی و تنظیم هیجان دانشآموزان پسر دارای اختلالات یادگیری [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 213-235]
-
نظمجویی شناختی هیجان
پیشبینی سرزندگی تحصیلی دانشآموزان براساس نظمجویی شناختی هیجان و پردازش شناختی [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 135-154]
و
-
وابستگی به فضای مجازی
مدل علّی چارچوب اجتماع اکتشافی و خودناتوانسازی تحصیلی با میانجیگری وابستگی به فضای مجازی و احساس تنهایی در دانشآموزان دختر تیزهوش دوره دوم دبیرستان [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 285-310]
-
وانمودگرایی
رابطة سبکهای دلبستگی و وانمودگرایی دانشآموزان با واسطهگری عزتنفس و تعدیلکنندگی شفقت به خود [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 299-325]
-
وجدان تحصیلی
مدل ساختاری رابطه بین یادگیری آنلاین براساس وجدان تحصیلی و فرسودگی تحصیلی: نقش میانجی انگیزش تحصیلی [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 271-298]
ه
-
هیجانهای مثبت یادگیری
مقایسۀ اثربخشی آموزش تنظیم شناختی هیجان و کفایت اجتماعی برخودتنظیمی هیجانی و هیجانهای مثبت یادگیری (دانشآموزان پسر) [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 25-59]
-
هوش هیجانی
اثربخشی آموزش مهارتهای هوش هیجانی بر اشتیاق، فرسودگی و خودتنظیمی تحصیلی در دانشآموزان اهمالکار [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 223-247]
ی
-
یادگیری آن لاین
مدل ساختاری رابطه بین یادگیری آنلاین براساس وجدان تحصیلی و فرسودگی تحصیلی: نقش میانجی انگیزش تحصیلی [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 271-298]
-
یادگیری کوانتومی فاینمن
تأثیر تکنیک یادگیری کوانتومی فاینمن بر مهارتهای شناختی و فراشناختی، خودکارآمدی تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 89-112]
-
یادگیری معکوس
اثربخشی یادگیری معکوس بر اهمالکاری و خودتنظیمی تحصیلی دانشآموزان پسر دارای اختلال ریاضی [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 237-258]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد