ا
-
ابراهیمی بخت، حبیب اله
تدوین مدل سرزندگی تحصیلی براساس خشنودی از نیازهای بنیادین روانشناختی، جهتگیری انگیزشی، یادگیری خودراهبر [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 135-153]
-
ابوالقاسمی، عباس
تأثیر آموزش مهارتهای اجتماعی- هیجانی بر باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 39-55]
-
احمدیان، حمزه
تدوین مدل سرزندگی تحصیلی براساس خشنودی از نیازهای بنیادین روانشناختی، جهتگیری انگیزشی، یادگیری خودراهبر [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 135-153]
-
اسدزاده، حسن
تدوین مدل سرزندگی تحصیلی براساس خشنودی از نیازهای بنیادین روانشناختی، جهتگیری انگیزشی، یادگیری خودراهبر [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 135-153]
-
اسلامی، محمد علی
مدلیابی علی اشتیاق تحصیلی؛ بر مبنای عملکرد تحصیلی حمایت شده، عزتنفس و خودکارآمدی درسی در دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه امیرکبیر تهران [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 57-75]
-
اشرف زاده، توحید
رابطه ساختاری خودکارآمدی تحصیلی و باورهای معرفتشناختی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان: نقش میانجی مهارتهای مطالعه [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 21-43]
-
افضلی، افشین
نقش و جایگاه انگیزه تحصیلی درونی و بیرونی و درگیری تحصیلی در پیشبینی اضطراب امتحان دانشآموزان دوره متوسطه [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 175-191]
-
امین حاتمی، فهیمه
نقش و جایگاه انگیزه تحصیلی درونی و بیرونی و درگیری تحصیلی در پیشبینی اضطراب امتحان دانشآموزان دوره متوسطه [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 175-191]
پ
-
پیرانی، ذبیح
نقش اشتیاق عاطفی، شناختی و رفتاری یادگیری در پیشبینی فرسودگی تحصیلی دانشجویان [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 197-206]
ت
-
تقوایی نیا، علی
تأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی بر کمک طلبی و تعللورزی تحصیلی دانشجویان مشروطی [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 193-214]
-
توحیدی، افسانه
اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی بر توجه پایدار و دلزدگی تحصیلی [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 77-93]
ج
-
جهانی جوانمردی، فاطمه
رابطه باورهای معرفتشناختی با مؤلفههای تدریس اعضای هیأت علمی (مورد مطالعه دانشگاه شاهد) [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 151-169]
ح
-
حاجی یخچالی، علیرضا
تأثیر آموزش مهارتهای مطلوب اجتماعی مبتنی بر برنامه گروهبندی مهارت بر شایستگی اجتماعی دانشآموزان پسر پرخاشگر* [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 45-65]
-
حسینی، محیا
نقش ثبات قدم و هوش در پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 233-248]
-
حسینچاری، مسعود
رابطه باورهای هوشی و بهزیستی مدرسه: نقش واسطهای امید [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 95-115]
-
حضرتی ساقصلو، شیوا
مقایسه توانایی برنامه ریزی- سازماندهی و انعطاف پذیری شناختی در دانش آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 1-15]
خ
-
خاکسار، زهرا
تدوین پرسشنامه جامع گریت و تأثیر آن در یادگیری زبان انگلیسی بهعنوان زبان خارجی [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 207-229]
-
خرمایی، فرهاد
بررسی رابطه بین سبکهای حل مسأله و اهمالکاری تحصیلی دانشآموزان دبیرستانی: نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 17-38]
د
-
درتاج، فریبا
تأثیر آموزش از راه دور مبتنی بر موک بر درگیری تحصیلی و مؤلفههای آن در دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 131-150]
-
درتاج، فریبرز
مدلیابی علی اشتیاق تحصیلی؛ بر مبنای عملکرد تحصیلی حمایت شده، عزتنفس و خودکارآمدی درسی در دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه امیرکبیر تهران [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 57-75]
-
دلاور، علی
مدلیابی علی اشتیاق تحصیلی؛ بر مبنای عملکرد تحصیلی حمایت شده، عزتنفس و خودکارآمدی درسی در دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه امیرکبیر تهران [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 57-75]
-
دوستی، یارعلی
الگوی ساختاری تعللورزی تحصیلی براساس جهتگیری هدف و سبکهای اسنادی: با نقش میانجی انگیزه تحصیلی [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 155-173]
ذ
-
ذوقی پایدار، محمدرضا
نقش ثبات قدم و هوش در پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 233-248]
ر
-
رجبیان ده زیره، مریم
تأثیر آموزش از راه دور مبتنی بر موک بر درگیری تحصیلی و مؤلفههای آن در دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 131-150]
-
رحیمی، محمدرضا
رابطه راهبرد خودنظمدهی فراشناختی و اهداف پیشرفت با سبکهای تصمیمگیری در دانشجویان [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 171-195]
-
رشید، خسرو
نقش ثبات قدم و هوش در پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 233-248]
-
رضایی، اکبر
رابطه راهبرد خودنظمدهی فراشناختی و اهداف پیشرفت با سبکهای تصمیمگیری در دانشجویان [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 171-195]
-
رهبر کرباسدهی، ابراهیم
تأثیر آموزش مهارتهای اجتماعی- هیجانی بر باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 39-55]
-
رهبر کرباسدهی، فاطمه
تأثیر آموزش مهارتهای اجتماعی- هیجانی بر باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 39-55]
-
رهنما، اکبر
رابطه باورهای معرفتشناختی با مؤلفههای تدریس اعضای هیأت علمی (مورد مطالعه دانشگاه شاهد) [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 151-169]
ز
-
زابلی، مصطفی
بررسی رابطه بین سبکهای حل مسأله و اهمالکاری تحصیلی دانشآموزان دبیرستانی: نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 17-38]
-
زارع، حسین
نقش واسطهای باورهای فراشناختی در رابطه بین جهتگیری هدف و اضطراب امتحان دانشجویان [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 1-20]
-
زمانی امیرزکریا، رباب
اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی بر توجه پایدار و دلزدگی تحصیلی [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 77-93]
س
-
سپهریان آذر، فیروزه
اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر حل مسئله، حافظه عددی و خودکارآمدی ریاضی دانشآموزان [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 215-232]
-
سعدی پور، اسماعیل
مدلیابی علی اشتیاق تحصیلی؛ بر مبنای عملکرد تحصیلی حمایت شده، عزتنفس و خودکارآمدی درسی در دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه امیرکبیر تهران [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 57-75]
ش
-
شاه علی کبورانی، فاطمه
نقش اشتیاق عاطفی، شناختی و رفتاری یادگیری در پیشبینی فرسودگی تحصیلی دانشجویان [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 197-206]
-
شجاعی، ستاره
اثربخشی آموزش مهارتهای خودآموزی بر آگاهی فراشناختی و مشکلات دستخط دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ویژه با آسیب در بیان نوشتاری [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 113-129]
-
شیخ الاسلامی، راضیه
رابطه باورهای هوشی و بهزیستی مدرسه: نقش واسطهای امید [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 95-115]
-
شیخ الاسلامی، علی
پیشبینی اشتیاق تحصیلی دانش آموزان براساس حمایت تحصیلی و جوّ روانی- اجتماعی کلاس [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 95-111]
-
شهنی ییلاق، منیجه
تأثیر آموزش مهارتهای مطلوب اجتماعی مبتنی بر برنامه گروهبندی مهارت بر شایستگی اجتماعی دانشآموزان پسر پرخاشگر* [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 45-65]
ص
-
صیادی، صادق
فراتحلیل اثربخشی آموزش نقشه مفهومی بر شاخصهای شناختی، فراشناختی و عاطفی پیشرفت تحصیلی [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 67-94]
ع
-
عبادی، سامان
تدوین پرسشنامه جامع گریت و تأثیر آن در یادگیری زبان انگلیسی بهعنوان زبان خارجی [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 207-229]
-
عباسی، مسلم
نقش اشتیاق عاطفی، شناختی و رفتاری یادگیری در پیشبینی فرسودگی تحصیلی دانشجویان [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 197-206]
-
عیسی زادگان، علی
رابطه ساختاری خودکارآمدی تحصیلی و باورهای معرفتشناختی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان: نقش میانجی مهارتهای مطالعه [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 21-43]
-
عطادخت، اکبر
مقایسه توانایی برنامه ریزی- سازماندهی و انعطاف پذیری شناختی در دانش آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 1-15]
-
علامه، عاطفه
تأثیر آموزش مهارتهای مطلوب اجتماعی مبتنی بر برنامه گروهبندی مهارت بر شایستگی اجتماعی دانشآموزان پسر پرخاشگر* [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 45-65]
ف
-
فخری، محمدکاظم
الگوی ساختاری تعللورزی تحصیلی براساس جهتگیری هدف و سبکهای اسنادی: با نقش میانجی انگیزه تحصیلی [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 155-173]
-
فضیلت پور، مسعود
اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی بر توجه پایدار و دلزدگی تحصیلی [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 77-93]
-
فولاد چنگ، محبوبه
رابطه باورهای هوشی و بهزیستی مدرسه: نقش واسطهای امید [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 95-115]
ق
-
قاسمی قشلاق، مهسا
اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر حل مسئله، حافظه عددی و خودکارآمدی ریاضی دانشآموزان [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 215-232]
-
قنادی، سوزان
الگوی ساختاری تعللورزی تحصیلی براساس جهتگیری هدف و سبکهای اسنادی: با نقش میانجی انگیزه تحصیلی [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 155-173]
-
قنبری طلب، محمد
رابطه باورهای هوشی و بهزیستی مدرسه: نقش واسطهای امید [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 95-115]
ک
-
کریمیان پور، غفار
پیشبینی اشتیاق تحصیلی دانش آموزان براساس حمایت تحصیلی و جوّ روانی- اجتماعی کلاس [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 95-111]
-
کشاورزی، فاطمه
اثربخشی آموزش مهارتهای خودآموزی بر آگاهی فراشناختی و مشکلات دستخط دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ویژه با آسیب در بیان نوشتاری [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 113-129]
-
کیهان، جواد
اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر حل مسئله، حافظه عددی و خودکارآمدی ریاضی دانشآموزان [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 215-232]
م
-
مجدی، هادی
مقایسه توانایی برنامه ریزی- سازماندهی و انعطاف پذیری شناختی در دانش آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 1-15]
-
محمدخانی، محی الدین
تأثیر خودگویی بر خودکارآمدی و انگیزش تحصیلی [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 117-134]
-
محمودیان، حسن
نقش اشتیاق عاطفی، شناختی و رفتاری یادگیری در پیشبینی فرسودگی تحصیلی دانشجویان [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 197-206]
-
مصرآبادی، جواد
فراتحلیل اثربخشی آموزش نقشه مفهومی بر شاخصهای شناختی، فراشناختی و عاطفی پیشرفت تحصیلی [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 67-94]
-
مصطفائی، علی
تأثیر خودگویی بر خودکارآمدی و انگیزش تحصیلی [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 117-134]
-
میکائیلی منیع، فرزانه
رابطه ساختاری خودکارآمدی تحصیلی و باورهای معرفتشناختی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان: نقش میانجی مهارتهای مطالعه [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 21-43]
-
مهرابی زاده هنرمند، مهناز
تأثیر آموزش مهارتهای مطلوب اجتماعی مبتنی بر برنامه گروهبندی مهارت بر شایستگی اجتماعی دانشآموزان پسر پرخاشگر* [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 45-65]
ن
-
نریمانی، محمد
مقایسه توانایی برنامه ریزی- سازماندهی و انعطاف پذیری شناختی در دانش آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 1-15]
-
نگهداری، سمیه
نقش واسطهای باورهای فراشناختی در رابطه بین جهتگیری هدف و اضطراب امتحان دانشجویان [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 1-20]
-
نوروزی، محمد
رابطه باورهای معرفتشناختی با مؤلفههای تدریس اعضای هیأت علمی (مورد مطالعه دانشگاه شاهد) [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 151-169]
و
-
ویسی، هیوا
تدوین پرسشنامه جامع گریت و تأثیر آن در یادگیری زبان انگلیسی بهعنوان زبان خارجی [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 207-229]
ه
-
همتی علمدارلو، قربان
اثربخشی آموزش مهارتهای خودآموزی بر آگاهی فراشناختی و مشکلات دستخط دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ویژه با آسیب در بیان نوشتاری [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 113-129]
ی
-
یاراحمدی، یحیی
تدوین مدل سرزندگی تحصیلی براساس خشنودی از نیازهای بنیادین روانشناختی، جهتگیری انگیزشی، یادگیری خودراهبر [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 135-153]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد