آ
-
آزادی، اسمعیل
پیشبینی سرزندگی تحصیلی دانشآموزان براساس نظمجویی شناختی هیجان و پردازش شناختی [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 135-154]
-
آقایی، اصغر
مقایسه اثربخشی آموزش گروهی سرزندگی تحصیلی، مثبتنگر و چشمانداز زمان بر اضطراب تحصیلی و فرسودگی تحصیلی دانشآموزان پسر پایه نهم [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 167-189]
ا
-
احمدیان، زهرا
تدوین الگوی آموزش تفکر برای کودکان تیزهوش پیش از دبستان: پژوهش دادهبنیاد [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 113-134]
-
اشرفی نیا، فریبا
اثربخشی برنامه پرورش تفکر مبتنی بر خودآگاهی انتقادی بر سرزندگی تحصیلی و سبکهای اسناد دانشآموزان [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 183-202]
-
امیدیان، مرتضی
مداخله شناختی مبتنی بر بازی زمان فکر کردن کیکو برای ارتقای مهارتهای کارکرد اجرایی سرد کودکان پیشدبستانی در جهت گسترش مهارتهای یادگیری اولیه برای آمادگی ورود به دبستان [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 35-58]
ب
-
بیات، زهرا
تأثیر تکنیک یادگیری کوانتومی فاینمن بر مهارتهای شناختی و فراشناختی، خودکارآمدی تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 89-112]
-
باعزت، فرشته
پیشبینی خردمندی براساس تفکر انتقادی با واسطهگری سبکهای پردازش اطلاعات [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 83-105]
-
باقری، محسن
تأثیر آموزش با استفاده از گیمیفیکیشن بر اشتیاق تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 155-181]
-
بختیاری رنانی، اعظم
بررسی نقش واسطهای تابآوری و خودکارآمدی تحصیلی در مدل علی تأثیر تعامل استاد – شاگردی بر درگیری تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 311-337]
-
بدری گرگری، رحیم
طراحی بسته آموزشی تربیت مثبت مدرسهمحور و بررسی اثربخشی آن بر سطوح بهزیستی اجتماعی دانشآموزان پسر پایه ششم ابتدایی منطقه یک تهران [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 59-88]
-
بیرامی، منصور
مقایسۀ اثربخشی آموزش تنظیم شناختی هیجان و کفایت اجتماعی برخودتنظیمی هیجانی و هیجانهای مثبت یادگیری (دانشآموزان پسر) [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 25-59]
-
بهروزی، ناصر
مداخله شناختی مبتنی بر بازی زمان فکر کردن کیکو برای ارتقای مهارتهای کارکرد اجرایی سرد کودکان پیشدبستانی در جهت گسترش مهارتهای یادگیری اولیه برای آمادگی ورود به دبستان [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 35-58]
پ
-
پادروند، حافظ
اثربخشی یادگیری معکوس بر اهمالکاری و خودتنظیمی تحصیلی دانشآموزان پسر دارای اختلال ریاضی [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 237-258]
-
پرزور، پرویز
اثربخشی آموزش نظریه ذهن بر مهارتهای اجتماعی و تنظیم هیجان دانشآموزان پسر دارای اختلالات یادگیری [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 213-235]
-
پناه علی، امیر
مقایسۀ اثربخشی آموزش تنظیم شناختی هیجان و کفایت اجتماعی برخودتنظیمی هیجانی و هیجانهای مثبت یادگیری (دانشآموزان پسر) [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 25-59]
ت
-
تقی زاده هیر، سارا
اثربخشی آموزش نظریه ذهن بر مهارتهای اجتماعی و تنظیم هیجان دانشآموزان پسر دارای اختلالات یادگیری [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 213-235]
-
تمنایی فر، محمدرضا
رابطة سبکهای دلبستگی و وانمودگرایی دانشآموزان با واسطهگری عزتنفس و تعدیلکنندگی شفقت به خود [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 299-325]
ج
-
جاودان، موسی
مقایسه مؤلفههای راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان با سبک زندگی سالم و ناسالم [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 203-222]
ح
-
حاج حسینی، منصوره
اثربخشی برنامه پرورش تفکر مبتنی بر خودآگاهی انتقادی بر سرزندگی تحصیلی و سبکهای اسناد دانشآموزان [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 183-202]
-
حبیبی کلیبر، رامین
ارزشیابی توان آزمونهای مبتنی بر نقشه مفهومی در جایگزینی آزمونهای سنتی [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 1-34]
ر
-
رجایی، اعظم
بررسی اثربخشی بسته آموزشی انگیزشی-دلبستگی به مدرسه بر پرخاشگری و عملکرد تحصیلی دانشآموزان دختر پایه دهم [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 61-81]
-
رضایی، اکبر
اثربخشی توانبخشی شناختی رایانهمحور بر کارکردهای اجرایی مغز (توجه، حافظهکاری، بازداری از پاسخ) در دانشآموزان دارای اختلال خواندن [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 107-133]
-
رضایی، نسیم
رابطة سبکهای دلبستگی و وانمودگرایی دانشآموزان با واسطهگری عزتنفس و تعدیلکنندگی شفقت به خود [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 299-325]
س
-
سادات، سما
طراحی بسته آموزشی تربیت مثبت مدرسهمحور و بررسی اثربخشی آن بر سطوح بهزیستی اجتماعی دانشآموزان پسر پایه ششم ابتدایی منطقه یک تهران [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 59-88]
-
سبزیان، سعیده
مدل علّی چارچوب اجتماع اکتشافی و خودناتوانسازی تحصیلی با میانجیگری وابستگی به فضای مجازی و احساس تنهایی در دانشآموزان دختر تیزهوش دوره دوم دبیرستان [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 285-310]
-
سلیمانی اسکویی، سمیرا
اثربخشی توانبخشی شناختی رایانهمحور بر کارکردهای اجرایی مغز (توجه، حافظهکاری، بازداری از پاسخ) در دانشآموزان دارای اختلال خواندن [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 107-133]
ش
-
شاهسون مارکده، علی
تأثیر آموزش با استفاده از گیمیفیکیشن بر اشتیاق تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 155-181]
-
شاهمرادی، سمیه
اثربخشی برنامه پرورش تفکر مبتنی بر خودآگاهی انتقادی بر سرزندگی تحصیلی و سبکهای اسناد دانشآموزان [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 183-202]
-
شریفی علون ابادی، محسن
مقایسه اثربخشی آموزش گروهی سرزندگی تحصیلی، مثبتنگر و چشمانداز زمان بر اضطراب تحصیلی و فرسودگی تحصیلی دانشآموزان پسر پایه نهم [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 167-189]
-
شهنی ییلاق، منیجه
مداخله شناختی مبتنی بر بازی زمان فکر کردن کیکو برای ارتقای مهارتهای کارکرد اجرایی سرد کودکان پیشدبستانی در جهت گسترش مهارتهای یادگیری اولیه برای آمادگی ورود به دبستان [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 35-58]
ص
-
صیادی، صادق
ارزشیابی توان آزمونهای مبتنی بر نقشه مفهومی در جایگزینی آزمونهای سنتی [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 1-34]
-
صبا، بهمن
اثربخشی آموزش مهارتهای هوش هیجانی بر اشتیاق، فرسودگی و خودتنظیمی تحصیلی در دانشآموزان اهمالکار [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 223-247]
-
صفاری، قاسم
اثربخشی یادگیری معکوس بر اهمالکاری و خودتنظیمی تحصیلی دانشآموزان پسر دارای اختلال ریاضی [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 237-258]
ع
-
عابدی، احمد
تدوین الگوی آموزش تفکر برای کودکان تیزهوش پیش از دبستان: پژوهش دادهبنیاد [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 113-134]
-
عارفی، مژگان
مقایسه اثربخشی آموزش گروهی سرزندگی تحصیلی، مثبتنگر و چشمانداز زمان بر اضطراب تحصیلی و فرسودگی تحصیلی دانشآموزان پسر پایه نهم [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 167-189]
-
عالی پور، کبری
اثربخشی یادگیری معکوس بر اهمالکاری و خودتنظیمی تحصیلی دانشآموزان پسر دارای اختلال ریاضی [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 237-258]
-
عباسی اول، کریم
مقایسۀ اثربخشی آموزش تنظیم شناختی هیجان و کفایت اجتماعی برخودتنظیمی هیجانی و هیجانهای مثبت یادگیری (دانشآموزان پسر) [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 25-59]
-
عبداله زاده، حسن
اثربخشی راهبردهای فراحافظه بر باورهای هوشی و انعطافپذیری شناختی دانشآموزان [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 191-212]
-
عبدالهی مقدم، مریم
مدل علّی چارچوب اجتماع اکتشافی و خودناتوانسازی تحصیلی با میانجیگری وابستگی به فضای مجازی و احساس تنهایی در دانشآموزان دختر تیزهوش دوره دوم دبیرستان [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 285-310]
-
علی محمدی، هیوا
پیشبینی سرزندگی تحصیلی دانشآموزان براساس نظمجویی شناختی هیجان و پردازش شناختی [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 135-154]
-
عمادی، سید رسول
تأثیر تکنیک یادگیری کوانتومی فاینمن بر مهارتهای شناختی و فراشناختی، خودکارآمدی تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 89-112]
غ
-
غفاری، عذرا
اثربخشی آموزش مهارتهای هوش هیجانی بر اشتیاق، فرسودگی و خودتنظیمی تحصیلی در دانشآموزان اهمالکار [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 223-247]
ف
-
فتحی آذر، اسکندر
طراحی بسته آموزشی تربیت مثبت مدرسهمحور و بررسی اثربخشی آن بر سطوح بهزیستی اجتماعی دانشآموزان پسر پایه ششم ابتدایی منطقه یک تهران [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 59-88]
-
فرید، ابوالفضل
ارزشیابی توان آزمونهای مبتنی بر نقشه مفهومی در جایگزینی آزمونهای سنتی [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 1-34]
-
فرزادی، فاطمه
مداخله شناختی مبتنی بر بازی زمان فکر کردن کیکو برای ارتقای مهارتهای کارکرد اجرایی سرد کودکان پیشدبستانی در جهت گسترش مهارتهای یادگیری اولیه برای آمادگی ورود به دبستان [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 35-58]
ق
-
قاضی طباطبایی، محمود
چالشهای مدلسازیِ سنجش شناختی-تشخیصی و چگونگی رفع آنها در دادههای مطالعه تیمز [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 1-23]
-
قدم پور، عزت اله
اثربخشی یادگیری معکوس بر اهمالکاری و خودتنظیمی تحصیلی دانشآموزان پسر دارای اختلال ریاضی [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 237-258]
ک
-
کابلی، مریم
مدل ساختاری رابطه بین یادگیری آنلاین براساس وجدان تحصیلی و فرسودگی تحصیلی: نقش میانجی انگیزش تحصیلی [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 271-298]
-
کاویان فر، حسین
پیشبینی خردمندی براساس تفکر انتقادی با واسطهگری سبکهای پردازش اطلاعات [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 83-105]
-
کبیری، مسعود
چالشهای مدلسازیِ سنجش شناختی-تشخیصی و چگونگی رفع آنها در دادههای مطالعه تیمز [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 1-23]
-
کرمی، جهانگیر
پیشبینی بیصداقتی تحصیلی از طریق تعهد مذهبی و استرس انتظارات تحصیلی، و آزمون نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 135-165]
-
کریمی، عرفان
پیشبینی بیصداقتی تحصیلی از طریق تعهد مذهبی و استرس انتظارات تحصیلی، و آزمون نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 135-165]
گ
-
گراوند، هوشنگ
مدل علّی چارچوب اجتماع اکتشافی و خودناتوانسازی تحصیلی با میانجیگری وابستگی به فضای مجازی و احساس تنهایی در دانشآموزان دختر تیزهوش دوره دوم دبیرستان [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 285-310]
ل
-
لطفی عظیمی، افسانه
اثربخشی گروهدرمانی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر انعطافپذیری شناختی و خودتنظیمی هیجانی دانشآموزان [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 249-269]
م
-
مالکپور لپری، کامران
بررسی نقش واسطهای تابآوری و خودکارآمدی تحصیلی در مدل علی تأثیر تعامل استاد – شاگردی بر درگیری تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 311-337]
-
محمدزاده، علی
اثربخشی توانبخشی شناختی رایانهمحور بر کارکردهای اجرایی مغز (توجه، حافظهکاری، بازداری از پاسخ) در دانشآموزان دارای اختلال خواندن [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 107-133]
-
محمودی، هیوا
اثربخشی راهبردهای فراحافظه بر باورهای هوشی و انعطافپذیری شناختی دانشآموزان [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 191-212]
-
محمودزاده، صفیه
مقایسه مؤلفههای راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان با سبک زندگی سالم و ناسالم [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 203-222]
-
مصرآبادی، جواد
ارزشیابی توان آزمونهای مبتنی بر نقشه مفهومی در جایگزینی آزمونهای سنتی [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 1-34]
-
مقامی، حمیدرضا
شایستگیهای مورد نیاز مدرس مطلوب الکترونیکی در نظام آموزشی [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 259-284]
-
منشئی، غلامرضا
بررسی اثربخشی بسته آموزشی انگیزشی-دلبستگی به مدرسه بر پرخاشگری و عملکرد تحصیلی دانشآموزان دختر پایه دهم [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 61-81]
-
مهرعلیان، امیرمحمد
شایستگیهای مورد نیاز مدرس مطلوب الکترونیکی در نظام آموزشی [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 259-284]
-
موسیوند، محبوبه
مدل ساختاری رابطه بین یادگیری آنلاین براساس وجدان تحصیلی و فرسودگی تحصیلی: نقش میانجی انگیزش تحصیلی [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 271-298]
-
مومنی، خدامراد
پیشبینی بیصداقتی تحصیلی از طریق تعهد مذهبی و استرس انتظارات تحصیلی، و آزمون نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 135-165]
-
مومنی راد، اکبر
تأثیر تکنیک یادگیری کوانتومی فاینمن بر مهارتهای شناختی و فراشناختی، خودکارآمدی تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 89-112]
ن
-
نادی، محمدعلی
بررسی اثربخشی بسته آموزشی انگیزشی-دلبستگی به مدرسه بر پرخاشگری و عملکرد تحصیلی دانشآموزان دختر پایه دهم [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 61-81]
-
نظری، وکیل
اثربخشی آموزش مهارتهای هوش هیجانی بر اشتیاق، فرسودگی و خودتنظیمی تحصیلی در دانشآموزان اهمالکار [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 223-247]
و
-
واحدی، شهرام
طراحی بسته آموزشی تربیت مثبت مدرسهمحور و بررسی اثربخشی آن بر سطوح بهزیستی اجتماعی دانشآموزان پسر پایه ششم ابتدایی منطقه یک تهران [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 59-88]
-
وحیدی کیا، آزاده
اثربخشی راهبردهای فراحافظه بر باورهای هوشی و انعطافپذیری شناختی دانشآموزان [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 191-212]
ه
-
هاشمی، تورج
اثربخشی آموزش مهارتهای هوش هیجانی بر اشتیاق، فرسودگی و خودتنظیمی تحصیلی در دانشآموزان اهمالکار [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 223-247]
-
هاشمی نصرت آباد، تورج
مقایسۀ اثربخشی آموزش تنظیم شناختی هیجان و کفایت اجتماعی برخودتنظیمی هیجانی و هیجانهای مثبت یادگیری (دانشآموزان پسر) [دوره 10، شماره 19، 1401، صفحه 25-59]
ی
-
یعقوبی، ابوالقاسم
پیشبینی سرزندگی تحصیلی دانشآموزان براساس نظمجویی شناختی هیجان و پردازش شناختی [دوره 10، شماره 18، 1401، صفحه 135-154]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد