آ
-
آسیب بینایی
اثربخشی برنامه آموزشی کارکردهای اجرایی بر عملکرد حافظه کاری کلامی در دانشآموزان با آسیب بینایی [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 95-110]
-
آموزش مدرسه محور
تهیه بسته روانی-آموزشی مبتنی بر مدرسه و بررسی اثربخشی آن بر فرسودگی تحصیلی و ارتقای اشتیاق تحصیلی دانشآموزان دخترپایه دوازدهم متوسطه دوره دوم پیشکنکوری [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 21-36]
ا
-
اختلال یادگیری
اثربخشی توانبخشی شناختی رایانهای بر حافظه کاری و انعطافپذیری شناختی کودکان دارای اختلال یادگیری [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 1-18]
-
ارزیابی
ارزیابی عملکرد آموزشی و تربیتی مراکز پیشدبستانی شهر همدان بر اساس فلسفهی تربیتی اشتاینر (الگوی والدورف) [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 91-106]
-
اشتیاق تحصیلی
مدلیابی روابط ساختاری اشتیاق تحصیلی دانشجویان براساس تدریس تحولآفرین، خودکارآمدی تحصیلی با میانجیگری نقش سرزندگی تحصیلی [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 1-19]
-
اشتیاق تحصیلی
تهیه بسته روانی-آموزشی مبتنی بر مدرسه و بررسی اثربخشی آن بر فرسودگی تحصیلی و ارتقای اشتیاق تحصیلی دانشآموزان دخترپایه دوازدهم متوسطه دوره دوم پیشکنکوری [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 21-36]
-
اشتیاق تحصیلی
نقش خودتنظیمی عاطفی و اهمالکاری رفتاری در پیشبینی اشتیاق تحصیلی دانشآموزان [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 57-71]
-
اضطراب اجتماعی
ارتباط کمالگرایی و نشانههای اضطراب اجتماعی با میانجیگری شفقتبهخود در دانشجویان دانشگاه شاهد [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 161-181]
-
اضطراب مدرسه
پیشبینی اضطراب مدرسه در دانشآموزان براساس باورهای فراشناختی و حمایت اجتماعی [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 37-55]
-
الگوی آشور
تأثیر چندرسانهای آموزشی مبتنی بر الگوی آشور بر جو انگیزشی درک شده و بهزیستی ذهنی دانشجویان [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 107-127]
-
الگوی چرخهی یادگیری
تأثیر تدریس الگوی چرخهی یادگیری مبتنی بر رویکرد سازندهگرایی بر انگیزش تحصیلی و خلاقیت دانشآموزان دختر پایهی هفتم [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 163-186]
-
الگو گانیه و بریگز
بررسی تأثیر نرمافزار آموزشی مبتنی بر الگوی گانیه و بریگز بر سطوح شناختی یادگیری و نگرش در درس ریاضی دانشآموزان پایه سوم ابتدایی [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 129-144]
-
الگوی والدورف
ارزیابی عملکرد آموزشی و تربیتی مراکز پیشدبستانی شهر همدان بر اساس فلسفهی تربیتی اشتاینر (الگوی والدورف) [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 91-106]
-
انعطافپذیری شناختی
اثربخشی توانبخشی شناختی رایانهای بر حافظه کاری و انعطافپذیری شناختی کودکان دارای اختلال یادگیری [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 1-18]
-
انعطافپذیری شناختی
رابطه بین کنترل هدفمند، انعطافپذیری شناختی و پردازش هیجانی با عملکرد تحصیلی دانشآموزان [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 183-204]
-
انگیزش پیشرفت
تأثیر اجرای برنامه «فلسفه برای کودکان» به کمک فناوری بر خوشبینی تحصیلی و انگیزش پیشرفت در دانشآموزان پسر دوره دوم ابتدایی شهر همدان [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 205-224]
-
انگیزش تحصیلی
تأثیر تدریس الگوی چرخهی یادگیری مبتنی بر رویکرد سازندهگرایی بر انگیزش تحصیلی و خلاقیت دانشآموزان دختر پایهی هفتم [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 163-186]
-
اهمالکاری
اثربخشی آموزش خودکارآمدی بر خودتنظیمی و رفتارهای سلامت دانشجویان اهمالکار [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 111-137]
-
اهمالکاری رفتاری
نقش خودتنظیمی عاطفی و اهمالکاری رفتاری در پیشبینی اشتیاق تحصیلی دانشآموزان [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 57-71]
ب
-
باورهای ضمنی هوش
مقایسه راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و باورهای ضمنی هوش در دانشآموزان تیزهوش و عادی دوره دوم متوسطه [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 145-160]
-
باورهای فراشناختی
پیشبینی اضطراب مدرسه در دانشآموزان براساس باورهای فراشناختی و حمایت اجتماعی [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 37-55]
-
بدبینی اجتماعی و بدبینی شخصیتی
واکاوی پدیده بدبینی تحصیلی دانشجویان آموزش از راه دور: شناسایی نشانگان و ابعاد به روش کیفی [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 187-204]
-
بدبینی نسبت به استاد
واکاوی پدیده بدبینی تحصیلی دانشجویان آموزش از راه دور: شناسایی نشانگان و ابعاد به روش کیفی [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 187-204]
-
بدبینی نسبت به دانشگاه
واکاوی پدیده بدبینی تحصیلی دانشجویان آموزش از راه دور: شناسایی نشانگان و ابعاد به روش کیفی [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 187-204]
-
بهزیستی ذهنی
تأثیر چندرسانهای آموزشی مبتنی بر الگوی آشور بر جو انگیزشی درک شده و بهزیستی ذهنی دانشجویان [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 107-127]
پ
-
پردازش هیجانی
رابطه بین کنترل هدفمند، انعطافپذیری شناختی و پردازش هیجانی با عملکرد تحصیلی دانشآموزان [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 183-204]
ت
-
تابآوری
رابطه بین تابآوری، راهبردهای مقابلهای با سبکهای یادگیری و عملکرد تحصیلی [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 205-224]
-
تدریس تحولآفرین
مدلیابی روابط ساختاری اشتیاق تحصیلی دانشجویان براساس تدریس تحولآفرین، خودکارآمدی تحصیلی با میانجیگری نقش سرزندگی تحصیلی [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 1-19]
-
تیزهوش و عادی
مقایسه راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و باورهای ضمنی هوش در دانشآموزان تیزهوش و عادی دوره دوم متوسطه [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 145-160]
-
تکلیف خلاقانه
تأثیر تکالیف خلاقانه/غیرخلاقانه و هدف همکارانه/رقابتی بر حس استقلال دانشآموزان دختر پایه نهم [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 57-72]
-
تکلیف غیرخلاقانه
تأثیر تکالیف خلاقانه/غیرخلاقانه و هدف همکارانه/رقابتی بر حس استقلال دانشآموزان دختر پایه نهم [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 57-72]
-
توانبخشی شناختی رایانهای
اثربخشی توانبخشی شناختی رایانهای بر حافظه کاری و انعطافپذیری شناختی کودکان دارای اختلال یادگیری [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 1-18]
ج
-
جو انگیزشی درک شده
تأثیر چندرسانهای آموزشی مبتنی بر الگوی آشور بر جو انگیزشی درک شده و بهزیستی ذهنی دانشجویان [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 107-127]
چ
-
چندرسانهای آموزشی
تأثیر چندرسانهای آموزشی مبتنی بر الگوی آشور بر جو انگیزشی درک شده و بهزیستی ذهنی دانشجویان [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 107-127]
ح
-
حافظه کاری
اثربخشی توانبخشی شناختی رایانهای بر حافظه کاری و انعطافپذیری شناختی کودکان دارای اختلال یادگیری [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 1-18]
-
حافظه کاری کلامی
اثربخشی برنامه آموزشی کارکردهای اجرایی بر عملکرد حافظه کاری کلامی در دانشآموزان با آسیب بینایی [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 95-110]
-
حس استقلال
تأثیر تکالیف خلاقانه/غیرخلاقانه و هدف همکارانه/رقابتی بر حس استقلال دانشآموزان دختر پایه نهم [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 57-72]
-
حمایت اجتماعی
پیشبینی اضطراب مدرسه در دانشآموزان براساس باورهای فراشناختی و حمایت اجتماعی [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 37-55]
خ
-
خلاقیت
تأثیر تدریس الگوی چرخهی یادگیری مبتنی بر رویکرد سازندهگرایی بر انگیزش تحصیلی و خلاقیت دانشآموزان دختر پایهی هفتم [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 163-186]
-
خودآگاهی
پیشبینی عملکرد تحصیلی از طریق خودکنترلی، خودمختاری و خودآگاهی در دانشآموزان دورهی دوم متوسطهی شهرستان بندرعباس [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 37-55]
-
خودتنظیمی
اثربخشی آموزش خودکارآمدی بر خودتنظیمی و رفتارهای سلامت دانشجویان اهمالکار [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 111-137]
-
خودتنظیمی عاطفی
نقش خودتنظیمی عاطفی و اهمالکاری رفتاری در پیشبینی اشتیاق تحصیلی دانشآموزان [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 57-71]
-
خودکارآمدی
مدل ساختاری رابطه بین سلامت روانی و رضایت تحصیلی با نقش میانجی خودکارآمدی در دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 73-93]
-
خودکارآمدی
اثربخشی آموزش خودکارآمدی بر خودتنظیمی و رفتارهای سلامت دانشجویان اهمالکار [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 111-137]
-
خودکارآمدی تحصیلی
مدلیابی روابط ساختاری اشتیاق تحصیلی دانشجویان براساس تدریس تحولآفرین، خودکارآمدی تحصیلی با میانجیگری نقش سرزندگی تحصیلی [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 1-19]
-
خودکنترلی
پیشبینی عملکرد تحصیلی از طریق خودکنترلی، خودمختاری و خودآگاهی در دانشآموزان دورهی دوم متوسطهی شهرستان بندرعباس [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 37-55]
-
خودمختاری
پیشبینی عملکرد تحصیلی از طریق خودکنترلی، خودمختاری و خودآگاهی در دانشآموزان دورهی دوم متوسطهی شهرستان بندرعباس [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 37-55]
-
خودناتوانسازی تحصیلی
اثربخشی آموزش مهارتهای مطالعه و یادگیری بر کاهش هیجانات منفی تحصیلی و خود ناتوانسازی تحصیلی دانشآموزان [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 73-89]
-
خوشبینی تحصیلی
تأثیر اجرای برنامه «فلسفه برای کودکان» به کمک فناوری بر خوشبینی تحصیلی و انگیزش پیشرفت در دانشآموزان پسر دوره دوم ابتدایی شهر همدان [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 205-224]
د
-
دانشآموز
پیشبینی اضطراب مدرسه در دانشآموزان براساس باورهای فراشناختی و حمایت اجتماعی [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 37-55]
-
دانش آموزان
تأثیر اجرای برنامه «فلسفه برای کودکان» به کمک فناوری بر خوشبینی تحصیلی و انگیزش پیشرفت در دانشآموزان پسر دوره دوم ابتدایی شهر همدان [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 205-224]
-
دانشآموزان
پیشبینی عملکرد تحصیلی از طریق خودکنترلی، خودمختاری و خودآگاهی در دانشآموزان دورهی دوم متوسطهی شهرستان بندرعباس [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 37-55]
-
دانشآموزان
نقش راهبردهای فراشناختی و هوش هیجانی در پیشبینی مهارتهای نوشتاری دانش آموزان پایه ششم [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 225-239]
-
دانشآموزان
مقایسه راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و باورهای ضمنی هوش در دانشآموزان تیزهوش و عادی دوره دوم متوسطه [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 145-160]
-
دانشجویان
مدل ساختاری رابطه بین سلامت روانی و رضایت تحصیلی با نقش میانجی خودکارآمدی در دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 73-93]
-
دانشجویان
تأثیر چندرسانهای آموزشی مبتنی بر الگوی آشور بر جو انگیزشی درک شده و بهزیستی ذهنی دانشجویان [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 107-127]
ر
-
ریاضی
بررسی تأثیر نرمافزار آموزشی مبتنی بر الگوی گانیه و بریگز بر سطوح شناختی یادگیری و نگرش در درس ریاضی دانشآموزان پایه سوم ابتدایی [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 129-144]
-
ریاضی
کارکرد افتراقی سؤال در چارچوب سنجش تشخیصی شناختی: مطالعه موردی سؤالهای حساب دیفرانسیل و انتگرال کنکور سراسری 97 [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 19-35]
-
راهبردهای فراشناختی
نقش راهبردهای فراشناختی و هوش هیجانی در پیشبینی مهارتهای نوشتاری دانش آموزان پایه ششم [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 225-239]
-
راهبردهای مقابلهای
رابطه بین تابآوری، راهبردهای مقابلهای با سبکهای یادگیری و عملکرد تحصیلی [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 205-224]
-
رضایت تحصیلی
مدل ساختاری رابطه بین سلامت روانی و رضایت تحصیلی با نقش میانجی خودکارآمدی در دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 73-93]
-
رفتارهای سلامت
اثربخشی آموزش خودکارآمدی بر خودتنظیمی و رفتارهای سلامت دانشجویان اهمالکار [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 111-137]
-
رویکرد سازندهگرایی
تأثیر تدریس الگوی چرخهی یادگیری مبتنی بر رویکرد سازندهگرایی بر انگیزش تحصیلی و خلاقیت دانشآموزان دختر پایهی هفتم [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 163-186]
س
-
سبکهای یادگیری
رابطه بین تابآوری، راهبردهای مقابلهای با سبکهای یادگیری و عملکرد تحصیلی [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 205-224]
-
سرزندگی تحصیلی
مدلیابی روابط ساختاری اشتیاق تحصیلی دانشجویان براساس تدریس تحولآفرین، خودکارآمدی تحصیلی با میانجیگری نقش سرزندگی تحصیلی [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 1-19]
-
سطوح شناختی
بررسی تأثیر نرمافزار آموزشی مبتنی بر الگوی گانیه و بریگز بر سطوح شناختی یادگیری و نگرش در درس ریاضی دانشآموزان پایه سوم ابتدایی [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 129-144]
-
سلامت روانی
مدل ساختاری رابطه بین سلامت روانی و رضایت تحصیلی با نقش میانجی خودکارآمدی در دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 73-93]
ش
-
شفقتبهخود
ارتباط کمالگرایی و نشانههای اضطراب اجتماعی با میانجیگری شفقتبهخود در دانشجویان دانشگاه شاهد [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 161-181]
ع
-
عملکرد آموزشی
ارزیابی عملکرد آموزشی و تربیتی مراکز پیشدبستانی شهر همدان بر اساس فلسفهی تربیتی اشتاینر (الگوی والدورف) [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 91-106]
-
عملکرد تحصیلی
پیشبینی عملکرد تحصیلی از طریق خودکنترلی، خودمختاری و خودآگاهی در دانشآموزان دورهی دوم متوسطهی شهرستان بندرعباس [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 37-55]
-
عملکرد تحصیلی
رابطه بین تابآوری، راهبردهای مقابلهای با سبکهای یادگیری و عملکرد تحصیلی [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 205-224]
-
عملکرد تحصیلی
رابطه بین کنترل هدفمند، انعطافپذیری شناختی و پردازش هیجانی با عملکرد تحصیلی دانشآموزان [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 183-204]
-
عملکرد تربیتی
ارزیابی عملکرد آموزشی و تربیتی مراکز پیشدبستانی شهر همدان بر اساس فلسفهی تربیتی اشتاینر (الگوی والدورف) [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 91-106]
ف
-
فرسودگی تحصیلی
تهیه بسته روانی-آموزشی مبتنی بر مدرسه و بررسی اثربخشی آن بر فرسودگی تحصیلی و ارتقای اشتیاق تحصیلی دانشآموزان دخترپایه دوازدهم متوسطه دوره دوم پیشکنکوری [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 21-36]
-
فلسفه برای کودکان
تأثیر اجرای برنامه «فلسفه برای کودکان» به کمک فناوری بر خوشبینی تحصیلی و انگیزش پیشرفت در دانشآموزان پسر دوره دوم ابتدایی شهر همدان [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 205-224]
-
فناوریهای آموزش
تأثیر اجرای برنامه «فلسفه برای کودکان» به کمک فناوری بر خوشبینی تحصیلی و انگیزش پیشرفت در دانشآموزان پسر دوره دوم ابتدایی شهر همدان [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 205-224]
ک
-
کارکرد افتراقی سؤال
کارکرد افتراقی سؤال در چارچوب سنجش تشخیصی شناختی: مطالعه موردی سؤالهای حساب دیفرانسیل و انتگرال کنکور سراسری 97 [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 19-35]
-
کارکردهای اجرایی
اثربخشی برنامه آموزشی کارکردهای اجرایی بر عملکرد حافظه کاری کلامی در دانشآموزان با آسیب بینایی [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 95-110]
-
کمالگرایی
ارتباط کمالگرایی و نشانههای اضطراب اجتماعی با میانجیگری شفقتبهخود در دانشجویان دانشگاه شاهد [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 161-181]
-
کنترل هدفمند
رابطه بین کنترل هدفمند، انعطافپذیری شناختی و پردازش هیجانی با عملکرد تحصیلی دانشآموزان [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 183-204]
-
کنکور
تهیه بسته روانی-آموزشی مبتنی بر مدرسه و بررسی اثربخشی آن بر فرسودگی تحصیلی و ارتقای اشتیاق تحصیلی دانشآموزان دخترپایه دوازدهم متوسطه دوره دوم پیشکنکوری [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 21-36]
-
کنکور سراسری
کارکرد افتراقی سؤال در چارچوب سنجش تشخیصی شناختی: مطالعه موردی سؤالهای حساب دیفرانسیل و انتگرال کنکور سراسری 97 [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 19-35]
م
-
مدلیابی تشخیصی شناختی
کارکرد افتراقی سؤال در چارچوب سنجش تشخیصی شناختی: مطالعه موردی سؤالهای حساب دیفرانسیل و انتگرال کنکور سراسری 97 [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 19-35]
-
مدل غیرجبرانی دینا
کارکرد افتراقی سؤال در چارچوب سنجش تشخیصی شناختی: مطالعه موردی سؤالهای حساب دیفرانسیل و انتگرال کنکور سراسری 97 [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 19-35]
-
مراکز پیشدبستانی
ارزیابی عملکرد آموزشی و تربیتی مراکز پیشدبستانی شهر همدان بر اساس فلسفهی تربیتی اشتاینر (الگوی والدورف) [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 91-106]
-
مهارتهای فراشناختی
اثربخشی آموزش مهارتهای فراشناختی بر مهارتهای مطالعه و هیجانات تحصیلی دانشآموزان پسر پایه دهم مدارس شهرستان اردبیل [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 139-162]
-
مهارتهای مطالعه
اثربخشی آموزش مهارتهای فراشناختی بر مهارتهای مطالعه و هیجانات تحصیلی دانشآموزان پسر پایه دهم مدارس شهرستان اردبیل [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 139-162]
-
مهارتهای مطالعه و یادگیری
اثربخشی آموزش مهارتهای مطالعه و یادگیری بر کاهش هیجانات منفی تحصیلی و خود ناتوانسازی تحصیلی دانشآموزان [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 73-89]
-
مهارتهای نوشتاری
نقش راهبردهای فراشناختی و هوش هیجانی در پیشبینی مهارتهای نوشتاری دانش آموزان پایه ششم [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 225-239]
ن
-
نرمافزار آموزشی
بررسی تأثیر نرمافزار آموزشی مبتنی بر الگوی گانیه و بریگز بر سطوح شناختی یادگیری و نگرش در درس ریاضی دانشآموزان پایه سوم ابتدایی [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 129-144]
-
نگرش
بررسی تأثیر نرمافزار آموزشی مبتنی بر الگوی گانیه و بریگز بر سطوح شناختی یادگیری و نگرش در درس ریاضی دانشآموزان پایه سوم ابتدایی [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 129-144]
ه
-
هیجانات تحصیلی
اثربخشی آموزش مهارتهای فراشناختی بر مهارتهای مطالعه و هیجانات تحصیلی دانشآموزان پسر پایه دهم مدارس شهرستان اردبیل [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 139-162]
-
هیجانات منفی تحصیلی
اثربخشی آموزش مهارتهای مطالعه و یادگیری بر کاهش هیجانات منفی تحصیلی و خود ناتوانسازی تحصیلی دانشآموزان [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 73-89]
-
هدف رقابتی
تأثیر تکالیف خلاقانه/غیرخلاقانه و هدف همکارانه/رقابتی بر حس استقلال دانشآموزان دختر پایه نهم [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 57-72]
-
هدف همکارانه
تأثیر تکالیف خلاقانه/غیرخلاقانه و هدف همکارانه/رقابتی بر حس استقلال دانشآموزان دختر پایه نهم [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 57-72]
-
هوش هیجانی
نقش راهبردهای فراشناختی و هوش هیجانی در پیشبینی مهارتهای نوشتاری دانش آموزان پایه ششم [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 225-239]
ی
-
یادگیری خودتنظیمی
مقایسه راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و باورهای ضمنی هوش در دانشآموزان تیزهوش و عادی دوره دوم متوسطه [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 145-160]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد