آ
-
آسیبشناسی روانی
اثربخشی آموزش گروهی ذهن آگاهی بر فرسودگی شغلی، رضایت شغلی و برخی نشانگان آسیبشناسی روانی معلمان [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 179-198]
-
آموزش ذهن آگاهی
اثربخشی آموزش گروهی ذهن آگاهی بر فرسودگی شغلی، رضایت شغلی و برخی نشانگان آسیبشناسی روانی معلمان [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 179-198]
ا
-
اختلال یادگیری خاص
اثربخشی درمان پذیرش و تعهد بر کاهش تعلل ورزی تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 4، شماره 6، 1395، صفحه 157-170]
-
اختلال نارسایی توجه/ فزون کنشی
نقش میانجیگری مدیریت زمان برای نشانههای اختلال نارسایی توجه/فزون کنشی و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 157-177]
-
ادراک حسی- حرکتی
تأثیر برنامه آموزشی تقویت توجه و ادراک حسی- حرکتی بر عملکرد ریاضی دانشآموزان پسر با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 139-156]
-
ادراک شنیداری
مقایسهی تأثیر آموزشهای دوره آمادگی بر مهارتهای زبانآموزی فارسی نوآموزان مکتبالقرآن و سایر مراکز در پایان دوره پیشدبستانی [دوره 4، شماره 6، 1395، صفحه 131-155]
-
اشکال ارائه ثانویه
رابطه بین اشکال ارائه ثانویه با میزان یادگیری مستقل دانشآموزان پایه دوم دوره اول متوسطه [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 127-138]
-
اضطراب اجتماعی
تأثیر آموزش شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر بهبود باورهای فراشناختی در مبتلایان به اختلال همبودی اضطراب اجتماعی و افسردگی [دوره 4، شماره 6، 1395، صفحه 38-58]
-
اضطراب امتحان
پیشبینی اهمالکاری تحصیلی بر اساس راهبردهای شناختی، راهبردهای فراشناختی و اضطراب امتحان در دانشجویان [دوره 4، شماره 6، 1395، صفحه 81-101]
-
افسردگی
تأثیر آموزش شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر بهبود باورهای فراشناختی در مبتلایان به اختلال همبودی اضطراب اجتماعی و افسردگی [دوره 4، شماره 6، 1395، صفحه 38-58]
-
انعطافپذیری
مقایسه سطح حافظه کاری، انعطافپذیری و حل مسئله دانشجویان در انتخاب راهبردهای مقابله با استرس هیجانمدار [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 57-70]
-
انگیزش یادگیری علم
بررسی تأثیر آموزش مبتنی بر الگوی یادگیری دو موقعیتی بر باورهای انگیزشی دانشجویان به یادگیری علم با توجه به سبکهای یادگیری [دوره 4، شماره 6، 1395، صفحه 17-38]
-
انگیزش تحصیلی
بررسی رابطه درگیریهای تحصیلی، خودکارآمدی و انگیزش تحصیلی با پیشرفت تحصیلی در دانشآموزان دبیرستانی شهر بندرعباس [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 71-92]
-
اهداف پیشرفت
تدوین مدل علّی تعللورزی تحصیلی بر اساس جهتگیری هدف تحصیلی با نقش واسطهای درگیری تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی [دوره 4، شماره 6، 1395، صفحه 103-117]
-
اهداف پیشرفت
نقش میانجی اهداف پیشرفت در رابطه بین سیستمهای بازداری /فعالساز رفتاری با تفکر خلاق [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 43-56]
-
اهمالکاری تحصیلی
پیشبینی اهمالکاری تحصیلی بر اساس راهبردهای شناختی، راهبردهای فراشناختی و اضطراب امتحان در دانشجویان [دوره 4، شماره 6، 1395، صفحه 81-101]
ب
-
باورهای انگیزشی
بررسی تأثیر آموزش مبتنی بر الگوی یادگیری دو موقعیتی بر باورهای انگیزشی دانشجویان به یادگیری علم با توجه به سبکهای یادگیری [دوره 4، شماره 6، 1395، صفحه 17-38]
-
باورهای فراشناختی
تأثیر آموزش شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر بهبود باورهای فراشناختی در مبتلایان به اختلال همبودی اضطراب اجتماعی و افسردگی [دوره 4، شماره 6، 1395، صفحه 38-58]
-
باورهای معرفتشناختی
رابطه باورهای معرفتشناختی، هیجانهای تحصیلی و خودکارآمدی با رویکردهای یادگیری سطحی و عمقی دانشجویان [دوره 4، شماره 6، 1395، صفحه 59-80]
پ
-
پیشدبستانی
مقایسهی تأثیر آموزشهای دوره آمادگی بر مهارتهای زبانآموزی فارسی نوآموزان مکتبالقرآن و سایر مراکز در پایان دوره پیشدبستانی [دوره 4، شماره 6، 1395، صفحه 131-155]
-
پیشرفت تحصیلی
بررسی رابطه درگیریهای تحصیلی، خودکارآمدی و انگیزش تحصیلی با پیشرفت تحصیلی در دانشآموزان دبیرستانی شهر بندرعباس [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 71-92]
-
پیشرفت تحصیلی
بررسی نقش رویکردهای یادگیری در رابطه بین سبک دلبستگی به والدین و پیشرفت تحصیلی [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 109-126]
-
پیشرفت تحصیلی
نقش میانجیگری مدیریت زمان برای نشانههای اختلال نارسایی توجه/فزون کنشی و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 157-177]
ت
-
تثبیتشده
پیشبینی ثبات قدم دانشجویان بر اساس چارچوب ذهنی [دوره 4، شماره 6، 1395، صفحه 119-129]
-
تحولی
پیشبینی ثبات قدم دانشجویان بر اساس چارچوب ذهنی [دوره 4، شماره 6، 1395، صفحه 119-129]
-
تعلل ورزی تحصیلی
اثربخشی درمان پذیرش و تعهد بر کاهش تعلل ورزی تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 4، شماره 6، 1395، صفحه 157-170]
-
تعللورزی تحصیلی
تدوین مدل علّی تعللورزی تحصیلی بر اساس جهتگیری هدف تحصیلی با نقش واسطهای درگیری تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی [دوره 4، شماره 6، 1395، صفحه 103-117]
-
تغییر مفهومی
بررسی تأثیر آموزش مبتنی بر الگوی یادگیری دو موقعیتی بر باورهای انگیزشی دانشجویان به یادگیری علم با توجه به سبکهای یادگیری [دوره 4، شماره 6، 1395، صفحه 17-38]
-
تفحّص گروهی
بررسی تأثیر روش تدریس تفحّص گروهی بر رشد مهارتهای اجتماعی دانشآموزان [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 23-41]
-
تفکر خلاق
نقش میانجی اهداف پیشرفت در رابطه بین سیستمهای بازداری /فعالساز رفتاری با تفکر خلاق [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 43-56]
-
تقویت توجه
تأثیر برنامه آموزشی تقویت توجه و ادراک حسی- حرکتی بر عملکرد ریاضی دانشآموزان پسر با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 139-156]
-
توجه
اثر بخشی آموزش راهبردهای شناختی-فراشناختی بر عملکرد توجهی- حافظهای دانشآموزان مبتلا به ADHD [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 1-21]
ث
-
ثبات قدم
پیشبینی ثبات قدم دانشجویان بر اساس چارچوب ذهنی [دوره 4، شماره 6، 1395، صفحه 119-129]
چ
-
چهارچوب ذهنی
پیشبینی ثبات قدم دانشجویان بر اساس چارچوب ذهنی [دوره 4، شماره 6، 1395، صفحه 119-129]
ح
-
حافظه
اثر بخشی آموزش راهبردهای شناختی-فراشناختی بر عملکرد توجهی- حافظهای دانشآموزان مبتلا به ADHD [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 1-21]
-
حافظه کاری
مقایسه سطح حافظه کاری، انعطافپذیری و حل مسئله دانشجویان در انتخاب راهبردهای مقابله با استرس هیجانمدار [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 57-70]
-
حل مسئله
مقایسه سطح حافظه کاری، انعطافپذیری و حل مسئله دانشجویان در انتخاب راهبردهای مقابله با استرس هیجانمدار [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 57-70]
خ
-
خلاقیت
بررسی رابطه راهبردهای فراشناختی و خلاقیت با سبکهای یادگیری در دانش آموزان با خواهر و برادرهای دارای اختلالات بیرونی، درونی و هیجانی [دوره 4، شماره 6، 1395، صفحه 1-15]
-
خواندن
مقایسهی تأثیر آموزشهای دوره آمادگی بر مهارتهای زبانآموزی فارسی نوآموزان مکتبالقرآن و سایر مراکز در پایان دوره پیشدبستانی [دوره 4، شماره 6، 1395، صفحه 131-155]
-
خودکارآمدی
رابطه باورهای معرفتشناختی، هیجانهای تحصیلی و خودکارآمدی با رویکردهای یادگیری سطحی و عمقی دانشجویان [دوره 4، شماره 6، 1395، صفحه 59-80]
-
خودکارآمدی
بررسی رابطه درگیریهای تحصیلی، خودکارآمدی و انگیزش تحصیلی با پیشرفت تحصیلی در دانشآموزان دبیرستانی شهر بندرعباس [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 71-92]
-
خودکارآمدی تحصیلی
تدوین مدل علّی تعللورزی تحصیلی بر اساس جهتگیری هدف تحصیلی با نقش واسطهای درگیری تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی [دوره 4، شماره 6، 1395، صفحه 103-117]
د
-
دانشآموزان
تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی(شناختی و فراشناختی) بر سبکهای اسنادی و ابعاد آن (منبع علیت، ثبات علیت، کلی بودن علیت) در دانشآموزان [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 93-108]
-
دانشآموزان
بررسی نقش رویکردهای یادگیری در رابطه بین سبک دلبستگی به والدین و پیشرفت تحصیلی [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 109-126]
-
دانشآموزان
تأثیر برنامه آموزشی تقویت توجه و ادراک حسی- حرکتی بر عملکرد ریاضی دانشآموزان پسر با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 139-156]
-
دانشآموزان دبیرستانی
بررسی رابطه درگیریهای تحصیلی، خودکارآمدی و انگیزش تحصیلی با پیشرفت تحصیلی در دانشآموزان دبیرستانی شهر بندرعباس [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 71-92]
-
دانشجویان
پیشبینی اهمالکاری تحصیلی بر اساس راهبردهای شناختی، راهبردهای فراشناختی و اضطراب امتحان در دانشجویان [دوره 4، شماره 6، 1395، صفحه 81-101]
-
درگیری تحصیلی
تدوین مدل علّی تعللورزی تحصیلی بر اساس جهتگیری هدف تحصیلی با نقش واسطهای درگیری تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی [دوره 4، شماره 6، 1395، صفحه 103-117]
-
درگیریهای تحصیلی
بررسی رابطه درگیریهای تحصیلی، خودکارآمدی و انگیزش تحصیلی با پیشرفت تحصیلی در دانشآموزان دبیرستانی شهر بندرعباس [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 71-92]
-
درمان پذیرش و تعهد
اثربخشی درمان پذیرش و تعهد بر کاهش تعلل ورزی تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 4، شماره 6، 1395، صفحه 157-170]
-
دوره اول متوسطه
رابطه بین اشکال ارائه ثانویه با میزان یادگیری مستقل دانشآموزان پایه دوم دوره اول متوسطه [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 127-138]
-
دوره متوسطه دوم
تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی(شناختی و فراشناختی) بر سبکهای اسنادی و ابعاد آن (منبع علیت، ثبات علیت، کلی بودن علیت) در دانشآموزان [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 93-108]
ر
-
راهبردهای یادگیری خودتنظیمی
تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی(شناختی و فراشناختی) بر سبکهای اسنادی و ابعاد آن (منبع علیت، ثبات علیت، کلی بودن علیت) در دانشآموزان [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 93-108]
-
راهبردهای شناختی
پیشبینی اهمالکاری تحصیلی بر اساس راهبردهای شناختی، راهبردهای فراشناختی و اضطراب امتحان در دانشجویان [دوره 4، شماره 6، 1395، صفحه 81-101]
-
راهبردهای شناختی – فراشناختی
اثر بخشی آموزش راهبردهای شناختی-فراشناختی بر عملکرد توجهی- حافظهای دانشآموزان مبتلا به ADHD [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 1-21]
-
راهبردهای فراشناختی
بررسی رابطه راهبردهای فراشناختی و خلاقیت با سبکهای یادگیری در دانش آموزان با خواهر و برادرهای دارای اختلالات بیرونی، درونی و هیجانی [دوره 4، شماره 6، 1395، صفحه 1-15]
-
راهبردهای فراشناختی
پیشبینی اهمالکاری تحصیلی بر اساس راهبردهای شناختی، راهبردهای فراشناختی و اضطراب امتحان در دانشجویان [دوره 4، شماره 6، 1395، صفحه 81-101]
-
راهبردهای مقابله با استرس هیجان مدار
مقایسه سطح حافظه کاری، انعطافپذیری و حل مسئله دانشجویان در انتخاب راهبردهای مقابله با استرس هیجانمدار [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 57-70]
-
رضایت شغلی
اثربخشی آموزش گروهی ذهن آگاهی بر فرسودگی شغلی، رضایت شغلی و برخی نشانگان آسیبشناسی روانی معلمان [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 179-198]
-
روش تدریس
بررسی تأثیر روش تدریس تفحّص گروهی بر رشد مهارتهای اجتماعی دانشآموزان [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 23-41]
-
رویکردهای یادگیری
بررسی نقش رویکردهای یادگیری در رابطه بین سبک دلبستگی به والدین و پیشرفت تحصیلی [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 109-126]
-
رویکردهای یادگیری سطحی
رابطه باورهای معرفتشناختی، هیجانهای تحصیلی و خودکارآمدی با رویکردهای یادگیری سطحی و عمقی دانشجویان [دوره 4، شماره 6، 1395، صفحه 59-80]
-
رویکردهای یادگیری عمقی
رابطه باورهای معرفتشناختی، هیجانهای تحصیلی و خودکارآمدی با رویکردهای یادگیری سطحی و عمقی دانشجویان [دوره 4، شماره 6، 1395، صفحه 59-80]
س
-
سبک دلبستگی
بررسی نقش رویکردهای یادگیری در رابطه بین سبک دلبستگی به والدین و پیشرفت تحصیلی [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 109-126]
-
سبکهای یادگیری
بررسی تأثیر آموزش مبتنی بر الگوی یادگیری دو موقعیتی بر باورهای انگیزشی دانشجویان به یادگیری علم با توجه به سبکهای یادگیری [دوره 4، شماره 6، 1395، صفحه 17-38]
-
سبکهای یادگیری
بررسی رابطه راهبردهای فراشناختی و خلاقیت با سبکهای یادگیری در دانش آموزان با خواهر و برادرهای دارای اختلالات بیرونی، درونی و هیجانی [دوره 4، شماره 6، 1395، صفحه 1-15]
-
سبکهای اسنادی
تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی(شناختی و فراشناختی) بر سبکهای اسنادی و ابعاد آن (منبع علیت، ثبات علیت، کلی بودن علیت) در دانشآموزان [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 93-108]
-
سخن گفتن
مقایسهی تأثیر آموزشهای دوره آمادگی بر مهارتهای زبانآموزی فارسی نوآموزان مکتبالقرآن و سایر مراکز در پایان دوره پیشدبستانی [دوره 4، شماره 6، 1395، صفحه 131-155]
-
سیستم بازداری (BIS)
نقش میانجی اهداف پیشرفت در رابطه بین سیستمهای بازداری /فعالساز رفتاری با تفکر خلاق [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 43-56]
ع
-
عملکرد ریاضی
تأثیر برنامه آموزشی تقویت توجه و ادراک حسی- حرکتی بر عملکرد ریاضی دانشآموزان پسر با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 139-156]
ف
-
فراشناختی
بررسی رابطه راهبردهای فراشناختی و خلاقیت با سبکهای یادگیری در دانش آموزان با خواهر و برادرهای دارای اختلالات بیرونی، درونی و هیجانی [دوره 4، شماره 6، 1395، صفحه 1-15]
-
فرسودگی شغلی
اثربخشی آموزش گروهی ذهن آگاهی بر فرسودگی شغلی، رضایت شغلی و برخی نشانگان آسیبشناسی روانی معلمان [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 179-198]
-
فعالساز رفتاری (BAS)
نقش میانجی اهداف پیشرفت در رابطه بین سیستمهای بازداری /فعالساز رفتاری با تفکر خلاق [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 43-56]
م
-
مدیریت زمان
نقش میانجیگری مدیریت زمان برای نشانههای اختلال نارسایی توجه/فزون کنشی و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 157-177]
-
معلم
اثربخشی آموزش گروهی ذهن آگاهی بر فرسودگی شغلی، رضایت شغلی و برخی نشانگان آسیبشناسی روانی معلمان [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 179-198]
-
مهارتهای اجتماعی
بررسی تأثیر روش تدریس تفحّص گروهی بر رشد مهارتهای اجتماعی دانشآموزان [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 23-41]
-
مهارتهای زبانآموزی
مقایسهی تأثیر آموزشهای دوره آمادگی بر مهارتهای زبانآموزی فارسی نوآموزان مکتبالقرآن و سایر مراکز در پایان دوره پیشدبستانی [دوره 4، شماره 6، 1395، صفحه 131-155]
ن
-
ناتوانی یادگیری ریاضی
تأثیر برنامه آموزشی تقویت توجه و ادراک حسی- حرکتی بر عملکرد ریاضی دانشآموزان پسر با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 139-156]
-
نوشتن
مقایسهی تأثیر آموزشهای دوره آمادگی بر مهارتهای زبانآموزی فارسی نوآموزان مکتبالقرآن و سایر مراکز در پایان دوره پیشدبستانی [دوره 4، شماره 6، 1395، صفحه 131-155]
ه
-
هیجانهای تحصیلی
رابطه باورهای معرفتشناختی، هیجانهای تحصیلی و خودکارآمدی با رویکردهای یادگیری سطحی و عمقی دانشجویان [دوره 4، شماره 6، 1395، صفحه 59-80]
ی
-
یادگیری دو موقعیتی
بررسی تأثیر آموزش مبتنی بر الگوی یادگیری دو موقعیتی بر باورهای انگیزشی دانشجویان به یادگیری علم با توجه به سبکهای یادگیری [دوره 4، شماره 6، 1395، صفحه 17-38]
-
یادگیری مستقل
رابطه بین اشکال ارائه ثانویه با میزان یادگیری مستقل دانشآموزان پایه دوم دوره اول متوسطه [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 127-138]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد