ا
-
ابراهیمی، محدثه
اثربخشی آموزش مهارتهای مطالعه و یادگیری بر کاهش هیجانات منفی تحصیلی و خود ناتوانسازی تحصیلی دانشآموزان [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 73-89]
-
احقر، قدسی
ارزیابی عملکرد آموزشی و تربیتی مراکز پیشدبستانی شهر همدان بر اساس فلسفهی تربیتی اشتاینر (الگوی والدورف) [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 91-106]
-
ادیب نیا، فائزه
پیشبینی اضطراب مدرسه در دانشآموزان براساس باورهای فراشناختی و حمایت اجتماعی [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 37-55]
-
اسدزاده، حسن
مدلیابی روابط ساختاری اشتیاق تحصیلی دانشجویان براساس تدریس تحولآفرین، خودکارآمدی تحصیلی با میانجیگری نقش سرزندگی تحصیلی [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 1-19]
-
اشرفی، سکینه
واکاوی پدیده بدبینی تحصیلی دانشجویان آموزش از راه دور: شناسایی نشانگان و ابعاد به روش کیفی [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 187-204]
-
افشار، معصومه
بررسی تأثیر نرمافزار آموزشی مبتنی بر الگوی گانیه و بریگز بر سطوح شناختی یادگیری و نگرش در درس ریاضی دانشآموزان پایه سوم ابتدایی [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 129-144]
-
اکبری، بهمن
اثربخشی آموزش خودکارآمدی بر خودتنظیمی و رفتارهای سلامت دانشجویان اهمالکار [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 111-137]
-
ایمان پرور، سهیلا
تهیه بسته روانی-آموزشی مبتنی بر مدرسه و بررسی اثربخشی آن بر فرسودگی تحصیلی و ارتقای اشتیاق تحصیلی دانشآموزان دخترپایه دوازدهم متوسطه دوره دوم پیشکنکوری [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 21-36]
ب
-
بابائی، عبدالرحمن
نقش خودتنظیمی عاطفی و اهمالکاری رفتاری در پیشبینی اشتیاق تحصیلی دانشآموزان [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 57-71]
-
بریمانی، ابوالقاسم
مدل ساختاری رابطه بین سلامت روانی و رضایت تحصیلی با نقش میانجی خودکارآمدی در دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 73-93]
پ
-
پاک منش، ناهید
پیشبینی عملکرد تحصیلی از طریق خودکنترلی، خودمختاری و خودآگاهی در دانشآموزان دورهی دوم متوسطهی شهرستان بندرعباس [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 37-55]
-
پورداود، محمد
ارزیابی عملکرد آموزشی و تربیتی مراکز پیشدبستانی شهر همدان بر اساس فلسفهی تربیتی اشتاینر (الگوی والدورف) [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 91-106]
ت
-
تکلوی، سمیه
تهیه بسته روانی-آموزشی مبتنی بر مدرسه و بررسی اثربخشی آن بر فرسودگی تحصیلی و ارتقای اشتیاق تحصیلی دانشآموزان دخترپایه دوازدهم متوسطه دوره دوم پیشکنکوری [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 21-36]
ج
-
جاودان، موسی
پیشبینی عملکرد تحصیلی از طریق خودکنترلی، خودمختاری و خودآگاهی در دانشآموزان دورهی دوم متوسطهی شهرستان بندرعباس [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 37-55]
-
جلالوندی، مهناز
نقش راهبردهای فراشناختی و هوش هیجانی در پیشبینی مهارتهای نوشتاری دانش آموزان پایه ششم [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 225-239]
-
جناآبادی، حسین
اثربخشی آموزش مهارتهای مطالعه و یادگیری بر کاهش هیجانات منفی تحصیلی و خود ناتوانسازی تحصیلی دانشآموزان [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 73-89]
-
جوادی علمی، لیلا
مدلیابی روابط ساختاری اشتیاق تحصیلی دانشجویان براساس تدریس تحولآفرین، خودکارآمدی تحصیلی با میانجیگری نقش سرزندگی تحصیلی [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 1-19]
چ
-
چرامی، فاطمه
اثربخشی توانبخشی شناختی رایانهای بر حافظه کاری و انعطافپذیری شناختی کودکان دارای اختلال یادگیری [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 1-18]
-
چرامی، مریم
اثربخشی آموزش مهارتهای فراشناختی بر مهارتهای مطالعه و هیجانات تحصیلی دانشآموزان پسر پایه دهم مدارس شهرستان اردبیل [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 139-162]
-
چوبداری، عسگر
اثربخشی برنامه آموزشی کارکردهای اجرایی بر عملکرد حافظه کاری کلامی در دانشآموزان با آسیب بینایی [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 95-110]
ح
-
حبیبی کلیبر، رامین
رابطه بین کنترل هدفمند، انعطافپذیری شناختی و پردازش هیجانی با عملکرد تحصیلی دانشآموزان [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 183-204]
د
-
درتاج، فریبرز
مدلیابی روابط ساختاری اشتیاق تحصیلی دانشجویان براساس تدریس تحولآفرین، خودکارآمدی تحصیلی با میانجیگری نقش سرزندگی تحصیلی [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 1-19]
-
دلاور، علی
مدلیابی روابط ساختاری اشتیاق تحصیلی دانشجویان براساس تدریس تحولآفرین، خودکارآمدی تحصیلی با میانجیگری نقش سرزندگی تحصیلی [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 1-19]
-
دولت آبادی، حمیدرضا
نقش راهبردهای فراشناختی و هوش هیجانی در پیشبینی مهارتهای نوشتاری دانش آموزان پایه ششم [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 225-239]
ر
-
رجبیان ده زیره، مریم
تأثیر چندرسانهای آموزشی مبتنی بر الگوی آشور بر جو انگیزشی درک شده و بهزیستی ذهنی دانشجویان [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 107-127]
-
رحیمی، مهدی
تأثیر تکالیف خلاقانه/غیرخلاقانه و هدف همکارانه/رقابتی بر حس استقلال دانشآموزان دختر پایه نهم [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 57-72]
-
رضایی، سجاد
اثربخشی آموزش خودکارآمدی بر خودتنظیمی و رفتارهای سلامت دانشجویان اهمالکار [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 111-137]
-
روشن چسلی، رسول
ارتباط کمالگرایی و نشانههای اضطراب اجتماعی با میانجیگری شفقتبهخود در دانشجویان دانشگاه شاهد [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 161-181]
-
ریوندی، ریحانه
تأثیر اجرای برنامه «فلسفه برای کودکان» به کمک فناوری بر خوشبینی تحصیلی و انگیزش پیشرفت در دانشآموزان پسر دوره دوم ابتدایی شهر همدان [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 205-224]
ز
-
زارع، حسین
اثربخشی توانبخشی شناختی رایانهای بر حافظه کاری و انعطافپذیری شناختی کودکان دارای اختلال یادگیری [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 1-18]
-
زارعی زوارکی، اسماعیل
تأثیر اجرای برنامه «فلسفه برای کودکان» به کمک فناوری بر خوشبینی تحصیلی و انگیزش پیشرفت در دانشآموزان پسر دوره دوم ابتدایی شهر همدان [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 205-224]
-
زین ابادی، حسن رضا
واکاوی پدیده بدبینی تحصیلی دانشجویان آموزش از راه دور: شناسایی نشانگان و ابعاد به روش کیفی [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 187-204]
-
زندوانیان، احمد
تأثیر تکالیف خلاقانه/غیرخلاقانه و هدف همکارانه/رقابتی بر حس استقلال دانشآموزان دختر پایه نهم [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 57-72]
س
-
سپهوند، تورج
مقایسه راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و باورهای ضمنی هوش در دانشآموزان تیزهوش و عادی دوره دوم متوسطه [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 145-160]
-
سعادتی، سمیه
کارکرد افتراقی سؤال در چارچوب سنجش تشخیصی شناختی: مطالعه موردی سؤالهای حساب دیفرانسیل و انتگرال کنکور سراسری 97 [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 19-35]
ش
-
شریفی، طیبه
اثربخشی آموزش مهارتهای فراشناختی بر مهارتهای مطالعه و هیجانات تحصیلی دانشآموزان پسر پایه دهم مدارس شهرستان اردبیل [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 139-162]
-
شریفی، علی اکبر
اثربخشی توانبخشی شناختی رایانهای بر حافظه کاری و انعطافپذیری شناختی کودکان دارای اختلال یادگیری [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 1-18]
-
شریفاتی، سکینه
تأثیر چندرسانهای آموزشی مبتنی بر الگوی آشور بر جو انگیزشی درک شده و بهزیستی ذهنی دانشجویان [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 107-127]
-
شریفی درآمدی، پرویز
اثربخشی برنامه آموزشی کارکردهای اجرایی بر عملکرد حافظه کاری کلامی در دانشآموزان با آسیب بینایی [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 95-110]
-
شمس اسفندآباد، حسن
پیشبینی اضطراب مدرسه در دانشآموزان براساس باورهای فراشناختی و حمایت اجتماعی [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 37-55]
ص
-
صمدی، سهیلا
اثربخشی آموزش خودکارآمدی بر خودتنظیمی و رفتارهای سلامت دانشجویان اهمالکار [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 111-137]
ط
-
طبایی، سمانه سادات
تأثیر تکالیف خلاقانه/غیرخلاقانه و هدف همکارانه/رقابتی بر حس استقلال دانشآموزان دختر پایه نهم [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 57-72]
ع
-
عسگری، محمد
اثربخشی برنامه آموزشی کارکردهای اجرایی بر عملکرد حافظه کاری کلامی در دانشآموزان با آسیب بینایی [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 95-110]
-
علیزاده، حمید
اثربخشی برنامه آموزشی کارکردهای اجرایی بر عملکرد حافظه کاری کلامی در دانشآموزان با آسیب بینایی [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 95-110]
غ
-
غضنفری، احمد
اثربخشی آموزش مهارتهای فراشناختی بر مهارتهای مطالعه و هیجانات تحصیلی دانشآموزان پسر پایه دهم مدارس شهرستان اردبیل [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 139-162]
ف
-
فقیهی، سمانه
تأثیر تدریس الگوی چرخهی یادگیری مبتنی بر رویکرد سازندهگرایی بر انگیزش تحصیلی و خلاقیت دانشآموزان دختر پایهی هفتم [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 163-186]
ق
-
قاسمی، علی
تأثیر اجرای برنامه «فلسفه برای کودکان» به کمک فناوری بر خوشبینی تحصیلی و انگیزش پیشرفت در دانشآموزان پسر دوره دوم ابتدایی شهر همدان [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 205-224]
-
قربانی، منصوره
نقش راهبردهای فراشناختی و هوش هیجانی در پیشبینی مهارتهای نوشتاری دانش آموزان پایه ششم [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 225-239]
ک
-
کبیری، علی اکبر
تأثیر اجرای برنامه «فلسفه برای کودکان» به کمک فناوری بر خوشبینی تحصیلی و انگیزش پیشرفت در دانشآموزان پسر دوره دوم ابتدایی شهر همدان [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 205-224]
-
کچوئیان جوادی، رضا
ارزیابی عملکرد آموزشی و تربیتی مراکز پیشدبستانی شهر همدان بر اساس فلسفهی تربیتی اشتاینر (الگوی والدورف) [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 91-106]
-
کرمی، جهانگیر
نقش خودتنظیمی عاطفی و اهمالکاری رفتاری در پیشبینی اشتیاق تحصیلی دانشآموزان [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 57-71]
-
کریمی، علی
تأثیر تدریس الگوی چرخهی یادگیری مبتنی بر رویکرد سازندهگرایی بر انگیزش تحصیلی و خلاقیت دانشآموزان دختر پایهی هفتم [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 163-186]
گ
-
گرامی پور، مسعود
کارکرد افتراقی سؤال در چارچوب سنجش تشخیصی شناختی: مطالعه موردی سؤالهای حساب دیفرانسیل و انتگرال کنکور سراسری 97 [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 19-35]
م
-
محققی، آذر
بررسی تأثیر نرمافزار آموزشی مبتنی بر الگوی گانیه و بریگز بر سطوح شناختی یادگیری و نگرش در درس ریاضی دانشآموزان پایه سوم ابتدایی [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 129-144]
-
محققی، حسین
بررسی تأثیر نرمافزار آموزشی مبتنی بر الگوی گانیه و بریگز بر سطوح شناختی یادگیری و نگرش در درس ریاضی دانشآموزان پایه سوم ابتدایی [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 129-144]
-
محمدی، علیرضا
ارتباط کمالگرایی و نشانههای اضطراب اجتماعی با میانجیگری شفقتبهخود در دانشجویان دانشگاه شاهد [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 161-181]
-
مرادی، آسیه
نقش خودتنظیمی عاطفی و اهمالکاری رفتاری در پیشبینی اشتیاق تحصیلی دانشآموزان [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 57-71]
-
میرچناری، مهناز
مقایسه راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و باورهای ضمنی هوش در دانشآموزان تیزهوش و عادی دوره دوم متوسطه [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 145-160]
-
میرزایی، داوود
رابطه بین تابآوری، راهبردهای مقابلهای با سبکهای یادگیری و عملکرد تحصیلی [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 205-224]
-
مرزیه، افسانه
اثربخشی آموزش مهارتهای مطالعه و یادگیری بر کاهش هیجانات منفی تحصیلی و خود ناتوانسازی تحصیلی دانشآموزان [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 73-89]
-
مقامی، حمیدرضا
تأثیر چندرسانهای آموزشی مبتنی بر الگوی آشور بر جو انگیزشی درک شده و بهزیستی ذهنی دانشجویان [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 107-127]
-
مقدم زاده، علی
کارکرد افتراقی سؤال در چارچوب سنجش تشخیصی شناختی: مطالعه موردی سؤالهای حساب دیفرانسیل و انتگرال کنکور سراسری 97 [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 19-35]
-
مینائی، اصغر
کارکرد افتراقی سؤال در چارچوب سنجش تشخیصی شناختی: مطالعه موردی سؤالهای حساب دیفرانسیل و انتگرال کنکور سراسری 97 [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 19-35]
-
موسوی، سیدولی اله
اثربخشی آموزش خودکارآمدی بر خودتنظیمی و رفتارهای سلامت دانشجویان اهمالکار [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 111-137]
ن
-
ناعمی، علی محمد
تأثیر تدریس الگوی چرخهی یادگیری مبتنی بر رویکرد سازندهگرایی بر انگیزش تحصیلی و خلاقیت دانشآموزان دختر پایهی هفتم [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 163-186]
-
نخستین گلدوست، اصغر
اثربخشی آموزش مهارتهای فراشناختی بر مهارتهای مطالعه و هیجانات تحصیلی دانشآموزان پسر پایه دهم مدارس شهرستان اردبیل [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 139-162]
-
نریمانی، محمد
تهیه بسته روانی-آموزشی مبتنی بر مدرسه و بررسی اثربخشی آن بر فرسودگی تحصیلی و ارتقای اشتیاق تحصیلی دانشآموزان دخترپایه دوازدهم متوسطه دوره دوم پیشکنکوری [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 21-36]
ه
-
هاشمی، تورج
تهیه بسته روانی-آموزشی مبتنی بر مدرسه و بررسی اثربخشی آن بر فرسودگی تحصیلی و ارتقای اشتیاق تحصیلی دانشآموزان دخترپایه دوازدهم متوسطه دوره دوم پیشکنکوری [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 21-36]
ی
-
یداللهی فر، محمدجواد
رابطه بین تابآوری، راهبردهای مقابلهای با سبکهای یادگیری و عملکرد تحصیلی [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 205-224]
-
یوسف زاده، محمد رضا
ارزیابی عملکرد آموزشی و تربیتی مراکز پیشدبستانی شهر همدان بر اساس فلسفهی تربیتی اشتاینر (الگوی والدورف) [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 91-106]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد