آ
-
آزادیمنش، پگاه
تأثیر برنامه آموزشی تقویت توجه و ادراک حسی- حرکتی بر عملکرد ریاضی دانشآموزان پسر با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 139-156]
-
آزادیمنش، صبا
تأثیر برنامه آموزشی تقویت توجه و ادراک حسی- حرکتی بر عملکرد ریاضی دانشآموزان پسر با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 139-156]
ا
-
ابراهیمی، کلثوم
بررسی رابطه درگیریهای تحصیلی، خودکارآمدی و انگیزش تحصیلی با پیشرفت تحصیلی در دانشآموزان دبیرستانی شهر بندرعباس [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 71-92]
-
اعظمی، یوسف
بررسی نقش رویکردهای یادگیری در رابطه بین سبک دلبستگی به والدین و پیشرفت تحصیلی [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 109-126]
-
امیری، پریناز
تأثیر برنامه آموزشی تقویت توجه و ادراک حسی- حرکتی بر عملکرد ریاضی دانشآموزان پسر با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 139-156]
ب
-
بابایی، داود
نقش میانجی اهداف پیشرفت در رابطه بین سیستمهای بازداری /فعالساز رفتاری با تفکر خلاق [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 43-56]
-
بابامحمدی، معصومه
بررسی نقش رویکردهای یادگیری در رابطه بین سبک دلبستگی به والدین و پیشرفت تحصیلی [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 109-126]
-
بخشش، مریم
بررسی تأثیر آموزش مبتنی بر الگوی یادگیری دو موقعیتی بر باورهای انگیزشی دانشجویان به یادگیری علم با توجه به سبکهای یادگیری [دوره 4، شماره 6، 1395، صفحه 17-38]
-
بسطامی، مالک
اثربخشی درمان پذیرش و تعهد بر کاهش تعلل ورزی تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 4، شماره 6، 1395، صفحه 157-170]
پ
-
پورعبدل، سعید
اثربخشی درمان پذیرش و تعهد بر کاهش تعلل ورزی تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 4، شماره 6، 1395، صفحه 157-170]
ج
-
جاودان، موسی
بررسی رابطه درگیریهای تحصیلی، خودکارآمدی و انگیزش تحصیلی با پیشرفت تحصیلی در دانشآموزان دبیرستانی شهر بندرعباس [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 71-92]
-
جعفری ثانی، حسین
بررسی تأثیر روش تدریس تفحّص گروهی بر رشد مهارتهای اجتماعی دانشآموزان [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 23-41]
-
جلالوند، محمد
بررسی نقش رویکردهای یادگیری در رابطه بین سبک دلبستگی به والدین و پیشرفت تحصیلی [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 109-126]
-
جناآبادی، حسین
بررسی رابطه راهبردهای فراشناختی و خلاقیت با سبکهای یادگیری در دانش آموزان با خواهر و برادرهای دارای اختلالات بیرونی، درونی و هیجانی [دوره 4، شماره 6، 1395، صفحه 1-15]
ح
-
حبیبی کلیبر، رامین
نقش میانجی اهداف پیشرفت در رابطه بین سیستمهای بازداری /فعالساز رفتاری با تفکر خلاق [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 43-56]
-
حجازی، زهرا
بررسی تأثیر روش تدریس تفحّص گروهی بر رشد مهارتهای اجتماعی دانشآموزان [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 23-41]
-
حرفه دوست، منصور
اثربخشی آموزش گروهی ذهن آگاهی بر فرسودگی شغلی، رضایت شغلی و برخی نشانگان آسیبشناسی روانی معلمان [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 179-198]
-
حسینخانزاده، عباسعلی
تأثیر برنامه آموزشی تقویت توجه و ادراک حسی- حرکتی بر عملکرد ریاضی دانشآموزان پسر با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 139-156]
-
حسنوند، باقر
بررسی نقش رویکردهای یادگیری در رابطه بین سبک دلبستگی به والدین و پیشرفت تحصیلی [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 109-126]
خ
-
خیرجو، اسماعیل
اثربخشی آموزش گروهی ذهن آگاهی بر فرسودگی شغلی، رضایت شغلی و برخی نشانگان آسیبشناسی روانی معلمان [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 179-198]
ر
-
رادمهر، پروانه
تأثیر آموزش شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر بهبود باورهای فراشناختی در مبتلایان به اختلال همبودی اضطراب اجتماعی و افسردگی [دوره 4، شماره 6، 1395، صفحه 38-58]
-
راستگو، ناهید
اثربخشی آموزش گروهی ذهن آگاهی بر فرسودگی شغلی، رضایت شغلی و برخی نشانگان آسیبشناسی روانی معلمان [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 179-198]
-
رسول زاده طباطبایی، کاظم
نقش میانجیگری مدیریت زمان برای نشانههای اختلال نارسایی توجه/فزون کنشی و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 157-177]
-
رضایی، اکبر
رابطه باورهای معرفتشناختی، هیجانهای تحصیلی و خودکارآمدی با رویکردهای یادگیری سطحی و عمقی دانشجویان [دوره 4، شماره 6، 1395، صفحه 59-80]
ز
-
زارع، حسین
بررسی تأثیر آموزش مبتنی بر الگوی یادگیری دو موقعیتی بر باورهای انگیزشی دانشجویان به یادگیری علم با توجه به سبکهای یادگیری [دوره 4، شماره 6، 1395، صفحه 17-38]
-
زندکریمی، غزال
مقایسه سطح حافظه کاری، انعطافپذیری و حل مسئله دانشجویان در انتخاب راهبردهای مقابله با استرس هیجانمدار [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 57-70]
س
-
سرمدی، محمد رضا
بررسی تأثیر آموزش مبتنی بر الگوی یادگیری دو موقعیتی بر باورهای انگیزشی دانشجویان به یادگیری علم با توجه به سبکهای یادگیری [دوره 4، شماره 6، 1395، صفحه 17-38]
-
سلیمانی، اسماعیل
اثر بخشی آموزش راهبردهای شناختی-فراشناختی بر عملکرد توجهی- حافظهای دانشآموزان مبتلا به ADHD [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 1-21]
-
سماوی، سید عبدالوهاب
بررسی رابطه درگیریهای تحصیلی، خودکارآمدی و انگیزش تحصیلی با پیشرفت تحصیلی در دانشآموزان دبیرستانی شهر بندرعباس [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 71-92]
ش
-
شجاعی، ستاره
تأثیر برنامه آموزشی تقویت توجه و ادراک حسی- حرکتی بر عملکرد ریاضی دانشآموزان پسر با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 139-156]
-
شیخ الاسلامی، علی
پیشبینی اهمالکاری تحصیلی بر اساس راهبردهای شناختی، راهبردهای فراشناختی و اضطراب امتحان در دانشجویان [دوره 4، شماره 6، 1395، صفحه 81-101]
-
شریفی درآمدی، پرویز
بررسی نقش رویکردهای یادگیری در رابطه بین سبک دلبستگی به والدین و پیشرفت تحصیلی [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 109-126]
-
شعبانی، زهرا
مقایسهی تأثیر آموزشهای دوره آمادگی بر مهارتهای زبانآموزی فارسی نوآموزان مکتبالقرآن و سایر مراکز در پایان دوره پیشدبستانی [دوره 4، شماره 6، 1395، صفحه 131-155]
ص
-
صادقی، سعید
تأثیر برنامه آموزشی تقویت توجه و ادراک حسی- حرکتی بر عملکرد ریاضی دانشآموزان پسر با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 139-156]
-
صالحی فدردی، جواد
نقش میانجیگری مدیریت زمان برای نشانههای اختلال نارسایی توجه/فزون کنشی و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 157-177]
-
صبحی قراملکی، ناصر
اثربخشی درمان پذیرش و تعهد بر کاهش تعلل ورزی تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 4، شماره 6، 1395، صفحه 157-170]
-
صیف، محمد حسن
تدوین مدل علّی تعللورزی تحصیلی بر اساس جهتگیری هدف تحصیلی با نقش واسطهای درگیری تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی [دوره 4، شماره 6، 1395، صفحه 103-117]
ط
-
طالبی، سعید
بررسی تأثیر آموزش مبتنی بر الگوی یادگیری دو موقعیتی بر باورهای انگیزشی دانشجویان به یادگیری علم با توجه به سبکهای یادگیری [دوره 4، شماره 6، 1395، صفحه 17-38]
-
طغیانی، الهه
اثر بخشی آموزش راهبردهای شناختی-فراشناختی بر عملکرد توجهی- حافظهای دانشآموزان مبتلا به ADHD [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 1-21]
ع
-
عباسی، مسلم
اثر بخشی آموزش راهبردهای شناختی-فراشناختی بر عملکرد توجهی- حافظهای دانشآموزان مبتلا به ADHD [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 1-21]
غ
-
غضنفری، هادی
اثربخشی درمان پذیرش و تعهد بر کاهش تعلل ورزی تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 4، شماره 6، 1395، صفحه 157-170]
-
غلامرضایی، سیمین
تأثیر آموزش شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر بهبود باورهای فراشناختی در مبتلایان به اختلال همبودی اضطراب اجتماعی و افسردگی [دوره 4، شماره 6، 1395، صفحه 38-58]
ف
-
فرحبخش، سعید
تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی(شناختی و فراشناختی) بر سبکهای اسنادی و ابعاد آن (منبع علیت، ثبات علیت، کلی بودن علیت) در دانشآموزان [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 93-108]
-
فرید، ابوالفضل
نقش میانجی اهداف پیشرفت در رابطه بین سیستمهای بازداری /فعالساز رفتاری با تفکر خلاق [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 43-56]
ق
-
قاسمی، پریا
پیشبینی ثبات قدم دانشجویان بر اساس چارچوب ذهنی [دوره 4، شماره 6، 1395، صفحه 119-129]
-
قدم پور، عزت اله
تأثیر آموزش شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر بهبود باورهای فراشناختی در مبتلایان به اختلال همبودی اضطراب اجتماعی و افسردگی [دوره 4، شماره 6، 1395، صفحه 38-58]
م
-
محققی، حسین
پیشبینی ثبات قدم دانشجویان بر اساس چارچوب ذهنی [دوره 4، شماره 6، 1395، صفحه 119-129]
-
میردورقی، فاطمه
نقش میانجیگری مدیریت زمان برای نشانههای اختلال نارسایی توجه/فزون کنشی و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 157-177]
-
مشهدی، علی
نقش میانجیگری مدیریت زمان برای نشانههای اختلال نارسایی توجه/فزون کنشی و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 157-177]
ن
-
نیک پی، ایرج
تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی(شناختی و فراشناختی) بر سبکهای اسنادی و ابعاد آن (منبع علیت، ثبات علیت، کلی بودن علیت) در دانشآموزان [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 93-108]
و
-
وقاری زمهریر، زهرا
بررسی تأثیر روش تدریس تفحّص گروهی بر رشد مهارتهای اجتماعی دانشآموزان [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 23-41]
ه
-
هوشدار، جواد
رابطه بین اشکال ارائه ثانویه با میزان یادگیری مستقل دانشآموزان پایه دوم دوره اول متوسطه [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 127-138]
ی
-
یزدی، سیده منور
مقایسه سطح حافظه کاری، انعطافپذیری و حل مسئله دانشجویان در انتخاب راهبردهای مقابله با استرس هیجانمدار [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 57-70]
-
یوسف زاده، محمد رضا
رابطه بین اشکال ارائه ثانویه با میزان یادگیری مستقل دانشآموزان پایه دوم دوره اول متوسطه [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 127-138]
-
یوسف وند، لیلا
تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی(شناختی و فراشناختی) بر سبکهای اسنادی و ابعاد آن (منبع علیت، ثبات علیت، کلی بودن علیت) در دانشآموزان [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 93-108]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد