موضوعات = شناخت و فراشناخت
اثربخشی توانمند‌سازی فراشناختی بر حافظه‌دیداری-فضایی، کنترل توجه و برنامه‌ریزی در دانش‌آموزان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 19 تیر 1403

10.22084/j.psychogy.2024.29096.2674

سمیرا عباسی؛ فریبرز درتاج؛ اسماعیل سعدی پور؛ ابوطالب سعادتی شامیر


بررسی رابطه بین سیستم های مغزی رفتاری و ناگویی هیجانی با اعتیاد به اینترنت در دانش آموزان: نقش میانجی تفکر خلاق

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 10 مهر 1403

10.22084/j.psychogy.2024.28936.2660

فرشته پورمحسنی کلوری؛ راضیه اعتصامی پور؛ مریم جمالی


سنجش درک فراگیران از مدل‌های‌ مفهومی و رابطه آن با مهارت استدلال علّی

دوره 12، شماره 22، مرداد 1403، صفحه 17-33

10.22084/j.psychogy.2024.27780.2578

مجتبی جهانی فر؛ بهاره قوامی حسین پور؛ فاطمه دهقانی


مؤلفه‌های زبان و نظریة ذهن: پیشنهاد یک مدل مفهومی

دوره 12، شماره 22، مرداد 1403، صفحه 67-85

10.22084/j.psychogy.2023.28074.2603

رویا سعیدی؛ حیات عامری؛ ارسلان گلفام؛ حسن عشایری


بررسی مؤلفه‌های هوش‌های چندگانه گاردنر در کتاب‌های ریاضی دوره دبستان: روش آنتروپی‌شانون

دوره 11، شماره 21، دی 1402، صفحه 1-20

10.22084/j.psychogy.2022.24264.2309

بهار رشیدی؛ سالار فرامرزی؛ غزاله بنیمین؛ مهدی رحمانی ملک‌آباد


فراتحلیل یافته‌های مربوط به تأثیر یادگیری معکوس بر راهبردهای خودتنظیمی

دوره 11، شماره 20، تیر 1402، صفحه 91-121

10.22084/j.psychogy.2022.26378.2475

اکبر مومنی راد؛ افشین افضلی؛ مریم پورجمشیدی


فراتحلیل تفاوت جنسیت در فراشناخت و انواع مؤلفه‌های آن

دوره 11، شماره 20، تیر 1402، صفحه 163-188

10.22084/j.psychogy.2023.26688.2498

نسترن سادات نقیب الساداتی؛ جواد مصرآبادی؛ ابوالفضل فرید