آ
-
آگاهی واج شناختی
نظریه عصب-روانشناختی بینایی رنگ در عمل: تسهیل توانبخشی عصب-روانشناختی نارساخوانی بر اساس آموزشهای عصب-روانشناختی [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 21-37]
-
آمادگی شناختی – عاطفی
پیشبینی آمادگی شناختی عاطفی خلاقیت پژوهشی دانشجویان با توجه به خودکارآمدی پژوهشی [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 39-54]
-
آموزش
آموزش به شیوه ترکیبی و متداول و بررسی تأثیر آن بر درگیری تحصیلی دانشآموزان [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 57-72]
-
آموزش چندحسی
مقایسهی اثربخشی شیوههای آموزشی چندحسی اورتون و فرنالد بر بهبود اختلال نوشتن دانشآموزان نارسانویس شهر ملایر [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 71-85]
-
آموزش هدفگذاری
اثر آموزش هدفگذاری بر اهداف پیشرفت و انگیزه پیشرفت [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 91-105]
ا
-
اختلالات یادگیری
نظریه عصب-روانشناختی بینایی رنگ در عمل: تسهیل توانبخشی عصب-روانشناختی نارساخوانی بر اساس آموزشهای عصب-روانشناختی [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 21-37]
-
اختلال یادگیری خاص
تأثیر آموزش راهبردهای شناختی بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 87-105]
-
اختلال نارسانویسی
مقایسهی اثربخشی شیوههای آموزشی چندحسی اورتون و فرنالد بر بهبود اختلال نوشتن دانشآموزان نارسانویس شهر ملایر [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 71-85]
-
اختلال نوشتن
تأثیر آموزش راهبردهای شناختی بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 87-105]
-
انگیزش پیشرفت تحصیلی
تأثیر روش تدریس بایبی در میزان یادگیری و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 39-55]
-
انگیزه پیشرفت
اثر آموزش هدفگذاری بر اهداف پیشرفت و انگیزه پیشرفت [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 91-105]
-
اهداف پیشرفت
اثر آموزش هدفگذاری بر اهداف پیشرفت و انگیزه پیشرفت [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 91-105]
-
اهمالکاری تحصیلی
اهمالکاری تحصیلی در دانشجویان: نقش پیشبین عوامل جمعیتی و روانشناختی [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 1-19]
-
اهمالکاری تحصیلی
پیشبینی اهمالکاری تحصیلی بر اساس مهارتهای ارتباطی و سبکهای هویت دانشآموزان [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 55-69]
پ
-
پژوهش
پیشبینی آمادگی شناختی عاطفی خلاقیت پژوهشی دانشجویان با توجه به خودکارآمدی پژوهشی [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 39-54]
-
پیشرفت تحصیلی
تأثیر آموزش راهبردهای شناختی بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 87-105]
-
پیشرفت تحصیلی
رابطه انواع حافظه با پیشرفت تحصیلی در دانشآموزان ابتدایی دارای ناتوانیهای یادگیری [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 73-89]
-
پیوند با مدرسه
رابطه ساختاری پیوند با مدرسه و والدین با رضایت تحصیلی و کنترل تحصیلی: نقش میانجیگری خودکارآمدی تحصیلی [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 1-20]
-
پیوند والدینی
رابطه ساختاری پیوند با مدرسه و والدین با رضایت تحصیلی و کنترل تحصیلی: نقش میانجیگری خودکارآمدی تحصیلی [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 1-20]
ت
-
تحلیل عاملی
ساخت و اعتبارسنجی پرسشنامه مشکلات یادگیری درس زبان انگلیسی در مدارس متوسطه [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 107-121]
-
تحلیل عاملی تأییدی
اعتباریابی و رواسازی نسخهی تجدیدنظر شدهی پرسشنامهی هدف پیشرفت در دانشجویان [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 107-122]
-
تحلیل مؤلفههای اصلی
اعتباریابی و رواسازی نسخهی تجدیدنظر شدهی پرسشنامهی هدف پیشرفت در دانشجویان [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 107-122]
-
توانبخشی عصب-روانشناختی
نظریه عصب-روانشناختی بینایی رنگ در عمل: تسهیل توانبخشی عصب-روانشناختی نارساخوانی بر اساس آموزشهای عصب-روانشناختی [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 21-37]
ح
-
حافظه بلندمدت
رابطه انواع حافظه با پیشرفت تحصیلی در دانشآموزان ابتدایی دارای ناتوانیهای یادگیری [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 73-89]
-
حافظه فعال
رابطه انواع حافظه با پیشرفت تحصیلی در دانشآموزان ابتدایی دارای ناتوانیهای یادگیری [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 73-89]
-
حافظه کوتاهمدت
رابطه انواع حافظه با پیشرفت تحصیلی در دانشآموزان ابتدایی دارای ناتوانیهای یادگیری [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 73-89]
خ
-
خلاقیت پژوهشی
پیشبینی آمادگی شناختی عاطفی خلاقیت پژوهشی دانشجویان با توجه به خودکارآمدی پژوهشی [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 39-54]
-
خودارزیابی تحصیلی
اهمالکاری تحصیلی در دانشجویان: نقش پیشبین عوامل جمعیتی و روانشناختی [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 1-19]
-
خودکارآمدی
اهمالکاری تحصیلی در دانشجویان: نقش پیشبین عوامل جمعیتی و روانشناختی [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 1-19]
-
خودکارآمدی
پیشبینی آمادگی شناختی عاطفی خلاقیت پژوهشی دانشجویان با توجه به خودکارآمدی پژوهشی [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 39-54]
-
خودکارآمدی پژوهشی
پیشبینی آمادگی شناختی عاطفی خلاقیت پژوهشی دانشجویان با توجه به خودکارآمدی پژوهشی [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 39-54]
-
خودکارآمدی تحصیلی
رابطه ساختاری پیوند با مدرسه و والدین با رضایت تحصیلی و کنترل تحصیلی: نقش میانجیگری خودکارآمدی تحصیلی [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 1-20]
د
-
درگیری تحصیلی
آموزش به شیوه ترکیبی و متداول و بررسی تأثیر آن بر درگیری تحصیلی دانشآموزان [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 57-72]
ر
-
ریاضی
رابطه انواع حافظه با پیشرفت تحصیلی در دانشآموزان ابتدایی دارای ناتوانیهای یادگیری [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 73-89]
-
راهبردهای شناختی
اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی بر فرسودگی تحصیلی و پیشرفت تحصیلی [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 21-38]
-
راهبردهای شناختی
تأثیر آموزش راهبردهای شناختی بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 87-105]
-
رضایت تحصیلی
رابطه ساختاری پیوند با مدرسه و والدین با رضایت تحصیلی و کنترل تحصیلی: نقش میانجیگری خودکارآمدی تحصیلی [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 1-20]
-
روایی عاملی
اعتباریابی و رواسازی نسخهی تجدیدنظر شدهی پرسشنامهی هدف پیشرفت در دانشجویان [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 107-122]
-
روش اورتون
مقایسهی اثربخشی شیوههای آموزشی چندحسی اورتون و فرنالد بر بهبود اختلال نوشتن دانشآموزان نارسانویس شهر ملایر [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 71-85]
-
روش تدریس بایبی
تأثیر روش تدریس بایبی در میزان یادگیری و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 39-55]
-
روش فرنالد
مقایسهی اثربخشی شیوههای آموزشی چندحسی اورتون و فرنالد بر بهبود اختلال نوشتن دانشآموزان نارسانویس شهر ملایر [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 71-85]
ز
-
زبان انگلیسی
ساخت و اعتبارسنجی پرسشنامه مشکلات یادگیری درس زبان انگلیسی در مدارس متوسطه [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 107-121]
س
-
سبکهای هویت
پیشبینی اهمالکاری تحصیلی بر اساس مهارتهای ارتباطی و سبکهای هویت دانشآموزان [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 55-69]
ش
-
شیوه ترکیبی
آموزش به شیوه ترکیبی و متداول و بررسی تأثیر آن بر درگیری تحصیلی دانشآموزان [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 57-72]
-
شیوه متداول
آموزش به شیوه ترکیبی و متداول و بررسی تأثیر آن بر درگیری تحصیلی دانشآموزان [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 57-72]
ک
-
کنترل تحصیلی
رابطه ساختاری پیوند با مدرسه و والدین با رضایت تحصیلی و کنترل تحصیلی: نقش میانجیگری خودکارآمدی تحصیلی [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 1-20]
م
-
مدارس متوسطه
ساخت و اعتبارسنجی پرسشنامه مشکلات یادگیری درس زبان انگلیسی در مدارس متوسطه [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 107-121]
-
میزان یادگیری
تأثیر روش تدریس بایبی در میزان یادگیری و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 39-55]
-
مشکلات یادگیری
ساخت و اعتبارسنجی پرسشنامه مشکلات یادگیری درس زبان انگلیسی در مدارس متوسطه [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 107-121]
-
مهارتهای ارتباطی
پیشبینی اهمالکاری تحصیلی بر اساس مهارتهای ارتباطی و سبکهای هویت دانشآموزان [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 55-69]
ن
-
ناتوانی یادگیری
رابطه انواع حافظه با پیشرفت تحصیلی در دانشآموزان ابتدایی دارای ناتوانیهای یادگیری [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 73-89]
-
نارساخوانی
نظریه عصب-روانشناختی بینایی رنگ در عمل: تسهیل توانبخشی عصب-روانشناختی نارساخوانی بر اساس آموزشهای عصب-روانشناختی [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 21-37]
-
نسخهی تجدیدنظر شدهی هدف پیشرفت
اعتباریابی و رواسازی نسخهی تجدیدنظر شدهی پرسشنامهی هدف پیشرفت در دانشجویان [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 107-122]
-
نظریهی عصب-روانشناختی بینایی رنگها
نظریه عصب-روانشناختی بینایی رنگ در عمل: تسهیل توانبخشی عصب-روانشناختی نارساخوانی بر اساس آموزشهای عصب-روانشناختی [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 21-37]
ه
-
هوش هیجانی
اهمالکاری تحصیلی در دانشجویان: نقش پیشبین عوامل جمعیتی و روانشناختی [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 1-19]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد