آ
-
آقایی، افسانه
مقایسهی اثربخشی شیوههای آموزشی چندحسی اورتون و فرنالد بر بهبود اختلال نوشتن دانشآموزان نارسانویس شهر ملایر [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 71-85]
-
آهوخش، نگار
آموزش به شیوه ترکیبی و متداول و بررسی تأثیر آن بر درگیری تحصیلی دانشآموزان [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 57-72]
ا
-
احمدی، شهناز
پیشبینی آمادگی شناختی عاطفی خلاقیت پژوهشی دانشجویان با توجه به خودکارآمدی پژوهشی [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 39-54]
-
امیریان، کامران
تأثیر آموزش راهبردهای شناختی بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 87-105]
ت
-
تقوایی نیا، علی
اعتباریابی و رواسازی نسخهی تجدیدنظر شدهی پرسشنامهی هدف پیشرفت در دانشجویان [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 107-122]
-
تمیزی، نوشین
اعتباریابی و رواسازی نسخهی تجدیدنظر شدهی پرسشنامهی هدف پیشرفت در دانشجویان [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 107-122]
ج
-
جاودان، موسی
ساخت و اعتبارسنجی پرسشنامه مشکلات یادگیری درس زبان انگلیسی در مدارس متوسطه [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 107-121]
-
جعفری، علی
پیشبینی اهمالکاری تحصیلی بر اساس مهارتهای ارتباطی و سبکهای هویت دانشآموزان [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 55-69]
-
جهان، فائزه
اثر آموزش هدفگذاری بر اهداف پیشرفت و انگیزه پیشرفت [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 91-105]
ح
-
حق طلب، طاهره
مقایسهی اثربخشی شیوههای آموزشی چندحسی اورتون و فرنالد بر بهبود اختلال نوشتن دانشآموزان نارسانویس شهر ملایر [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 71-85]
ر
-
رحیمیان بوگر، اسحق
اهمالکاری تحصیلی در دانشجویان: نقش پیشبین عوامل جمعیتی و روانشناختی [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 1-19]
-
رشید، خسرو
اثر آموزش هدفگذاری بر اهداف پیشرفت و انگیزه پیشرفت [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 91-105]
-
روحانی پور، شیدا
اهمالکاری تحصیلی در دانشجویان: نقش پیشبین عوامل جمعیتی و روانشناختی [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 1-19]
ز
-
زارعی زوارکی، اسماعیل
تأثیر روش تدریس بایبی در میزان یادگیری و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 39-55]
ش
-
شکری، امید
اعتباریابی و رواسازی نسخهی تجدیدنظر شدهی پرسشنامهی هدف پیشرفت در دانشجویان [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 107-122]
-
شهسوارانی، امیرمحمد
نظریه عصب-روانشناختی بینایی رنگ در عمل: تسهیل توانبخشی عصب-روانشناختی نارساخوانی بر اساس آموزشهای عصب-روانشناختی [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 21-37]
ع
-
عبد الله پور، محمد آزاد
اعتباریابی و رواسازی نسخهی تجدیدنظر شدهی پرسشنامهی هدف پیشرفت در دانشجویان [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 107-122]
-
عزیزی، حسین
تأثیر روش تدریس بایبی در میزان یادگیری و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 39-55]
-
عزیزی نژاد، بهاره
رابطه انواع حافظه با پیشرفت تحصیلی در دانشآموزان ابتدایی دارای ناتوانیهای یادگیری [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 73-89]
-
عمادی، سید رسول
آموزش به شیوه ترکیبی و متداول و بررسی تأثیر آن بر درگیری تحصیلی دانشآموزان [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 57-72]
ف
-
فولاد چنگ، محبوبه
اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی بر فرسودگی تحصیلی و پیشرفت تحصیلی [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 21-38]
ق
-
قنبری طلب، محمد
اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی بر فرسودگی تحصیلی و پیشرفت تحصیلی [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 21-38]
ک
-
کارشکی، حسین
پیشبینی آمادگی شناختی عاطفی خلاقیت پژوهشی دانشجویان با توجه به خودکارآمدی پژوهشی [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 39-54]
-
کوتى، الهام
نظریه عصب-روانشناختی بینایی رنگ در عمل: تسهیل توانبخشی عصب-روانشناختی نارساخوانی بر اساس آموزشهای عصب-روانشناختی [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 21-37]
م
-
مامی، شهرام
تأثیر آموزش راهبردهای شناختی بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 87-105]
-
محبی، مینا
رابطه ساختاری پیوند با مدرسه و والدین با رضایت تحصیلی و کنترل تحصیلی: نقش میانجیگری خودکارآمدی تحصیلی [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 1-20]
-
میرعرب رضی، رضا
پیشبینی اهمالکاری تحصیلی بر اساس مهارتهای ارتباطی و سبکهای هویت دانشآموزان [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 55-69]
-
مهرام، بهروز
پیشبینی آمادگی شناختی عاطفی خلاقیت پژوهشی دانشجویان با توجه به خودکارآمدی پژوهشی [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 39-54]
ن
-
نیازی، الیاس
تأثیر آموزش راهبردهای شناختی بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 87-105]
-
نوروزی، داریوش
تأثیر روش تدریس بایبی در میزان یادگیری و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 39-55]
-
نوقابی، رسول
اثر آموزش هدفگذاری بر اهداف پیشرفت و انگیزه پیشرفت [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 91-105]
و
-
واحدی، شهرام
رابطه ساختاری پیوند با مدرسه و والدین با رضایت تحصیلی و کنترل تحصیلی: نقش میانجیگری خودکارآمدی تحصیلی [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 1-20]
ه
-
هاشمی، تورج
رابطه ساختاری پیوند با مدرسه و والدین با رضایت تحصیلی و کنترل تحصیلی: نقش میانجیگری خودکارآمدی تحصیلی [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 1-20]
ی
-
یزدانی، فریدون
مقایسهی اثربخشی شیوههای آموزشی چندحسی اورتون و فرنالد بر بهبود اختلال نوشتن دانشآموزان نارسانویس شهر ملایر [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 71-85]
-
یعقوبی، ابوالقاسم
اثر آموزش هدفگذاری بر اهداف پیشرفت و انگیزه پیشرفت [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 91-105]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد