آ
-
آمادگی برای یادگیری خودراهبر
نقش کارکردهای سبک تفکر بر یادگیری خودراهبر و گرایش به تفکر انتقادی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 19-30]
-
آموزش مهارتهای زندگی
اثربخشی تعاملی آموزش مهارتهای زندگی مبتنی بر تواناییهای شناختی و فراشناختی و هوش معنوی بر بهبود میزان آگاهی دانشجویان از مهارتهای زندگی [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 19-38]
ا
-
استرس تحصیلی
اثر آموزش شادکامی به شیوه شناختی رفتاری بر باورهای خودکارآمدی و استرس تحصیلی [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-18]
-
انطباق یابنده)
نقش سبکهای یادگیری درتبیین انگیزه ی پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان پسر [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 39-51]
-
انگیزه ی پیشرفت
نقش سبکهای یادگیری درتبیین انگیزه ی پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان پسر [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 39-51]
ب
-
بانک مسکن
ساخت و هنجاریابی آزمون گرایش به یادگیری دانش نوین در میان کارکنان بانک مسکن [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 49-65]
-
باورهای خودکارآمدی تحصیلی
نقش میانجیگر هیجانات پیشرفت در رابطه باورهای خودکارآمدی تحصیلی و رویکردهای یادگیری [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 73-92]
پ
-
پایایی
ساخت و هنجاریابی آزمون گرایش به یادگیری دانش نوین در میان کارکنان بانک مسکن [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 49-65]
-
پایایی
تعیین ساختار عاملی، روایی و پایایی مقیاس تحریف شناختی بین فردی در دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 53-72]
-
پیشرفت تحصیلی
رابطه صفات شخصیت، سبک های یادگیری و راهبردهای یادگیری با پیشرفت تحصیلی فیزیک [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-15]
-
پیشرفت تحصیلی
اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 83-96]
-
پیشرفت تحصیلی
فراتحلیل رابطه راهبردهای یادگیری با پیشرفت تحصیلی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 97-118]
-
پیشرفت تحصیلی
ارتباط راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی، خودکارآمدی، خلاقیت و هوش هیجانی با پیشرفت تحصیلی [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 93-108]
ت
-
تحریف شناختی بین فردی(ICDS)
تعیین ساختار عاملی، روایی و پایایی مقیاس تحریف شناختی بین فردی در دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 53-72]
-
تحلیل عاملی
ساخت و هنجاریابی آزمون گرایش به یادگیری دانش نوین در میان کارکنان بانک مسکن [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 49-65]
ج
-
جذب کننده
نقش سبکهای یادگیری درتبیین انگیزه ی پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان پسر [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 39-51]
-
جهت گیری های هدف
رابطه جهتگیری هدف پیشرفت، ساختارهای ادراک شده کلاس درس، راهبردهای شناختی و فراشناختی با پیشرفت ریاضی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 67-81]
خ
-
خلاقیت
ارتباط راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی، خودکارآمدی، خلاقیت و هوش هیجانی با پیشرفت تحصیلی [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 93-108]
-
خودکارآمدی
اثر آموزش شادکامی به شیوه شناختی رفتاری بر باورهای خودکارآمدی و استرس تحصیلی [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-18]
-
خودکارآمدی
ارتباط راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی، خودکارآمدی، خلاقیت و هوش هیجانی با پیشرفت تحصیلی [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 93-108]
د
-
دانشآموزان
بررسی تأثیر روش تدریس کاوشگری علمی بر رشد دانش فراشناختی دانشآموزان در درس علوم تجربی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 31-48]
-
دانشجویان
اثربخشی تعاملی آموزش مهارتهای زندگی مبتنی بر تواناییهای شناختی و فراشناختی و هوش معنوی بر بهبود میزان آگاهی دانشجویان از مهارتهای زندگی [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 19-38]
-
دانش فراشناخت
بررسی تأثیر روش تدریس کاوشگری علمی بر رشد دانش فراشناختی دانشآموزان در درس علوم تجربی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 31-48]
-
دورهی ابتدایی
اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 83-96]
ر
-
راهبردهای یادگیری
رابطه صفات شخصیت، سبک های یادگیری و راهبردهای یادگیری با پیشرفت تحصیلی فیزیک [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-15]
-
راهبردهای یادگیری
رابطه جهتگیری هدف پیشرفت، ساختارهای ادراک شده کلاس درس، راهبردهای شناختی و فراشناختی با پیشرفت ریاضی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 67-81]
-
راهبردهای یادگیری
فراتحلیل رابطه راهبردهای یادگیری با پیشرفت تحصیلی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 97-118]
-
راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی
ارتباط راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی، خودکارآمدی، خلاقیت و هوش هیجانی با پیشرفت تحصیلی [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 93-108]
-
راهبردهای شناختی و فراشناختی
اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 83-96]
-
راهبردهای شناختی و فراشناختی
فراتحلیل رابطه راهبردهای یادگیری با پیشرفت تحصیلی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 97-118]
-
روایی
ساخت و هنجاریابی آزمون گرایش به یادگیری دانش نوین در میان کارکنان بانک مسکن [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 49-65]
-
روایی
تعیین ساختار عاملی، روایی و پایایی مقیاس تحریف شناختی بین فردی در دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 53-72]
-
روش تدریس
بررسی تأثیر روش تدریس کاوشگری علمی بر رشد دانش فراشناختی دانشآموزان در درس علوم تجربی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 31-48]
-
رویکردهای یادگیری
نقش میانجیگر هیجانات پیشرفت در رابطه باورهای خودکارآمدی تحصیلی و رویکردهای یادگیری [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 73-92]
س
-
ساختار عاملی
تعیین ساختار عاملی، روایی و پایایی مقیاس تحریف شناختی بین فردی در دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 53-72]
-
ساختارهای ادراک شده کلاس درس
رابطه جهتگیری هدف پیشرفت، ساختارهای ادراک شده کلاس درس، راهبردهای شناختی و فراشناختی با پیشرفت ریاضی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 67-81]
-
سبکهای یادگیری
نقش سبکهای یادگیری درتبیین انگیزه ی پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان پسر [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 39-51]
-
سبک های یادگیری
رابطه صفات شخصیت، سبک های یادگیری و راهبردهای یادگیری با پیشرفت تحصیلی فیزیک [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-15]
ش
-
شادکامی
اثر آموزش شادکامی به شیوه شناختی رفتاری بر باورهای خودکارآمدی و استرس تحصیلی [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-18]
-
شناخت
اثربخشی تعاملی آموزش مهارتهای زندگی مبتنی بر تواناییهای شناختی و فراشناختی و هوش معنوی بر بهبود میزان آگاهی دانشجویان از مهارتهای زندگی [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 19-38]
-
شناختی رفتاری
اثر آموزش شادکامی به شیوه شناختی رفتاری بر باورهای خودکارآمدی و استرس تحصیلی [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-18]
ص
-
صفات شخصیت
رابطه صفات شخصیت، سبک های یادگیری و راهبردهای یادگیری با پیشرفت تحصیلی فیزیک [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-15]
ع
-
علوم تجربی
بررسی تأثیر روش تدریس کاوشگری علمی بر رشد دانش فراشناختی دانشآموزان در درس علوم تجربی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 31-48]
-
عملکرد تحصیلی.(واگرا
نقش سبکهای یادگیری درتبیین انگیزه ی پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان پسر [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 39-51]
ف
-
فراتحلیل
فراتحلیل رابطه راهبردهای یادگیری با پیشرفت تحصیلی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 97-118]
-
فراشناخت
اثربخشی تعاملی آموزش مهارتهای زندگی مبتنی بر تواناییهای شناختی و فراشناختی و هوش معنوی بر بهبود میزان آگاهی دانشجویان از مهارتهای زندگی [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 19-38]
-
فیزیک
رابطه صفات شخصیت، سبک های یادگیری و راهبردهای یادگیری با پیشرفت تحصیلی فیزیک [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-15]
ک
-
کارکردهای سبک تفکر
نقش کارکردهای سبک تفکر بر یادگیری خودراهبر و گرایش به تفکر انتقادی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 19-30]
-
کاوشگری علمی
بررسی تأثیر روش تدریس کاوشگری علمی بر رشد دانش فراشناختی دانشآموزان در درس علوم تجربی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 31-48]
گ
-
گـرایش به یـادگیری
ساخت و هنجاریابی آزمون گرایش به یادگیری دانش نوین در میان کارکنان بانک مسکن [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 49-65]
-
گرایش به تفکر انتقادی
نقش کارکردهای سبک تفکر بر یادگیری خودراهبر و گرایش به تفکر انتقادی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 19-30]
م
-
میزان آگاهی از مهارت های زندگی
اثربخشی تعاملی آموزش مهارتهای زندگی مبتنی بر تواناییهای شناختی و فراشناختی و هوش معنوی بر بهبود میزان آگاهی دانشجویان از مهارتهای زندگی [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 19-38]
ن
-
نظریة خودکارآمدی
نقش میانجیگر هیجانات پیشرفت در رابطه باورهای خودکارآمدی تحصیلی و رویکردهای یادگیری [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 73-92]
-
نظریة کنترل ـ ارزش هیجانات پیشرفت
نقش میانجیگر هیجانات پیشرفت در رابطه باورهای خودکارآمدی تحصیلی و رویکردهای یادگیری [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 73-92]
ه
-
هیجانات پیشرفت
نقش میانجیگر هیجانات پیشرفت در رابطه باورهای خودکارآمدی تحصیلی و رویکردهای یادگیری [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 73-92]
-
همگرا
نقش سبکهای یادگیری درتبیین انگیزه ی پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان پسر [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 39-51]
-
هوش معنوی
اثربخشی تعاملی آموزش مهارتهای زندگی مبتنی بر تواناییهای شناختی و فراشناختی و هوش معنوی بر بهبود میزان آگاهی دانشجویان از مهارتهای زندگی [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 19-38]
-
هوش هیجانی
ارتباط راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی، خودکارآمدی، خلاقیت و هوش هیجانی با پیشرفت تحصیلی [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 93-108]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد