آ
-
آذرنییاد، آرش
اثر آموزش شادکامی به شیوه شناختی رفتاری بر باورهای خودکارآمدی و استرس تحصیلی [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-18]
ا
-
ابراهیمی قوام، صغری
نقش سبکهای یادگیری درتبیین انگیزه ی پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان پسر [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 39-51]
-
احمدی، طاهر
اثر آموزش شادکامی به شیوه شناختی رفتاری بر باورهای خودکارآمدی و استرس تحصیلی [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-18]
-
اسدزاده، حسن
نقش سبکهای یادگیری درتبیین انگیزه ی پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان پسر [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 39-51]
-
اسماعیل پور، خلیل
تعیین ساختار عاملی، روایی و پایایی مقیاس تحریف شناختی بین فردی در دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 53-72]
ب
-
بابایی امیری، ناهید
ارتباط راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی، خودکارآمدی، خلاقیت و هوش هیجانی با پیشرفت تحصیلی [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 93-108]
-
بخشی پور رودسری، عباس
تعیین ساختار عاملی، روایی و پایایی مقیاس تحریف شناختی بین فردی در دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 53-72]
ج
-
جعفری ثانی، حسین
بررسی تأثیر روش تدریس کاوشگری علمی بر رشد دانش فراشناختی دانشآموزان در درس علوم تجربی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 31-48]
ح
-
حبیب الهی، سعید
رابطه صفات شخصیت، سبک های یادگیری و راهبردهای یادگیری با پیشرفت تحصیلی فیزیک [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-15]
-
حسینی، طیبه
رابطه صفات شخصیت، سبک های یادگیری و راهبردهای یادگیری با پیشرفت تحصیلی فیزیک [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-15]
-
حسینی، مجتبی
بررسی تأثیر روش تدریس کاوشگری علمی بر رشد دانش فراشناختی دانشآموزان در درس علوم تجربی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 31-48]
خ
-
خدابنده، صدیقه
نقش سبکهای یادگیری درتبیین انگیزه ی پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان پسر [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 39-51]
د
-
درتاج، فریبرز
نقش سبکهای یادگیری درتبیین انگیزه ی پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان پسر [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 39-51]
ر
-
راستگو، لیلا
اثر آموزش شادکامی به شیوه شناختی رفتاری بر باورهای خودکارآمدی و استرس تحصیلی [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-18]
-
رشید، خسرو
ساخت و هنجاریابی آزمون گرایش به یادگیری دانش نوین در میان کارکنان بانک مسکن [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 49-65]
س
-
ساعد موچشی، لطف الله
اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 83-96]
-
سبزیان، سعیده
نقش کارکردهای سبک تفکر بر یادگیری خودراهبر و گرایش به تفکر انتقادی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 19-30]
ش
-
شکری، امید
نقش میانجیگر هیجانات پیشرفت در رابطه باورهای خودکارآمدی تحصیلی و رویکردهای یادگیری [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 73-92]
ط
-
طالع پسند، سیاوش
رابطه جهتگیری هدف پیشرفت، ساختارهای ادراک شده کلاس درس، راهبردهای شناختی و فراشناختی با پیشرفت ریاضی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 67-81]
-
طیبی چوبری، مرتضی
رابطه صفات شخصیت، سبک های یادگیری و راهبردهای یادگیری با پیشرفت تحصیلی فیزیک [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-15]
ع
-
عاشوری، جمال
رابطه صفات شخصیت، سبک های یادگیری و راهبردهای یادگیری با پیشرفت تحصیلی فیزیک [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-15]
-
عاشوری، جمال
ارتباط راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی، خودکارآمدی، خلاقیت و هوش هیجانی با پیشرفت تحصیلی [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 93-108]
-
عرفانی آداب، الهام
فراتحلیل رابطه راهبردهای یادگیری با پیشرفت تحصیلی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 97-118]
ف
-
فاتحی پیکانی، زهرا
نقش میانجیگر هیجانات پیشرفت در رابطه باورهای خودکارآمدی تحصیلی و رویکردهای یادگیری [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 73-92]
-
فلسفی نژاد، محمدرضا
نقش سبکهای یادگیری درتبیین انگیزه ی پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان پسر [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 39-51]
ک
-
کامکار، پیمان
نقش کارکردهای سبک تفکر بر یادگیری خودراهبر و گرایش به تفکر انتقادی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 19-30]
-
کردنوقابی، رسول
اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 83-96]
-
کرمی، شجاع
نقش کارکردهای سبک تفکر بر یادگیری خودراهبر و گرایش به تفکر انتقادی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 19-30]
گ
-
گراوند، هوشنگ
نقش کارکردهای سبک تفکر بر یادگیری خودراهبر و گرایش به تفکر انتقادی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 19-30]
-
گودرزی، کورش
اثربخشی تعاملی آموزش مهارتهای زندگی مبتنی بر تواناییهای شناختی و فراشناختی و هوش معنوی بر بهبود میزان آگاهی دانشجویان از مهارتهای زندگی [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 19-38]
ل
-
لطفی، ملیحه
بررسی تأثیر روش تدریس کاوشگری علمی بر رشد دانش فراشناختی دانشآموزان در درس علوم تجربی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 31-48]
-
لواسانی، مسعود غلامعلی
اثر آموزش شادکامی به شیوه شناختی رفتاری بر باورهای خودکارآمدی و استرس تحصیلی [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-18]
م
-
محمدزاده گان، رضا
تعیین ساختار عاملی، روایی و پایایی مقیاس تحریف شناختی بین فردی در دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 53-72]
-
مصرآبادی، جواد
فراتحلیل رابطه راهبردهای یادگیری با پیشرفت تحصیلی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 97-118]
-
معروفی، یحیی
اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 83-96]
و
-
ویسی، کورش
رابطه جهتگیری هدف پیشرفت، ساختارهای ادراک شده کلاس درس، راهبردهای شناختی و فراشناختی با پیشرفت ریاضی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 67-81]
ه
-
هاشمی، فروزان سادات
بررسی تأثیر روش تدریس کاوشگری علمی بر رشد دانش فراشناختی دانشآموزان در درس علوم تجربی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 31-48]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد