دوره و شماره: مقالات آماده انتشار

مقاله پژوهشی

بررسی مداخلات آموزشی مبتنی بر بازیوارسازی و بدیعه‌پردازی بر خلاقیت و مولفه‌های آن در دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 07 بهمن 1402

10.22084/j.psychogy.2024.27881.2590

مهران محمدی؛ نسرین محمدحسنی؛ جمال سلیمی


روابط ساختاری تعلل ورزی تحصیلی بر پایه خستگی شناختی و کمال گرایی با تاکید بر نقش میانجی خود تنظیمی هیجان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 19 تیر 1403

10.22084/j.psychogy.2024.29144.2679

محمد ناصر هاشم؛ اسماعیل سلیمانی؛ محمد نریمانی


نیمرخ دانش‌آموزان مهاجر افغانستانی در مهارت‌های اساسی پیش نیاز یادگیری: عصب‌روانشناختی و تحصیلی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 26 آذر 1403

10.22084/j.psychogy.2024.29257.2682

عبدالقاهر حامد؛ سالار فرامرزی؛ احمد عابدی


تدوین مدل سرزندگی تحصیلی براساس ثبات قدم و جهت‌گیری آینده با میانجیگری مهارت-های حل مسئله در دانشجویان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 19 دی 1403

10.22084/j.psychogy.2025.28768.2657

حسین محققی؛ مهران فرهادی؛ محیا حسینی؛ ابوالقاسم یعقوبی؛ فرشته مطهری فر


اثربخشی اصلاح سوگیری های بیانگر خود ناکارآمدی بر مسئولیت پذیری و انگیزه تحصیلی دانش آموزان دارای افت تحصیلی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 17 بهمن 1403

10.22084/j.psychogy.2025.28858.2658

علی پاکیزه؛ سیدموسی گلستانه؛ صادق حکمتیان فرد؛ معصومه سلطانی


مقایسه اثربخشی آموزش تنظیم هیجان و ذهن‌آگاهی نوجوان‌محور بر تنظیم هیجانی و تعادل عاطفی دانش‌آموزان دختر درگیر با اهمال‌کاری تحصیلی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 23 اردیبهشت 1404

10.22084/j.psychogy.2025.30341.2761

فاطمه باغبان؛ طیبه شریفی؛ محمد قاسمی پیربلوطی


اثربخشی آموزش مهارت کارکردهای اجرایی بر انعطاف‌پذیری شناختی و ذهن‌آگاهی دانش‌آموزان کم‌بینا

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 20 خرداد 1404

10.22084/j.psychogy.2025.30828.2782

ویدا غفاری پله‌شاهی؛ محمد عاشوری


تاثیر تحریک جریان مستقیم فراجمجمه‌ای قشر بینایی بر خطاهای فضایی و زمانبندی حرکت ضربه‌زنی به اهداف در شرایط توهم بینایی کلاسیک ابینگهاوس

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 27 خرداد 1404

10.22084/j.psychogy.2025.30192.2748

محمدرضا دوستان؛ اسماعیل صائمی؛ فاطمه جعفری