آ
-
آموزش شناختی– رفتاری
اثربخشی آموزش شناختی- رفتاری بر اضطراب امتحان دانشآموزان دختر دبیرستانهای شهر اصفهان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 49-60]
ا
-
اضطراب امتحان
اثربخشی آموزش شناختی- رفتاری بر اضطراب امتحان دانشآموزان دختر دبیرستانهای شهر اصفهان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 49-60]
ب
-
بازسازی شناختی
بررسی و مقایسه اثربخشی روش آموزش ذهنآگاهی و روش بازسازی شناختی در کاهش اضطراب امتحان دانشجویان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 61-74]
-
باورهای فراشناختی
مقایسهی باورهای فراشناختی و نگرانی آسیبشناختی در دانش آموزان مبتلا به نشانگان اختلال اضطراب امتحان و عادی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 61-73]
-
باورهای فراشناختی و درگیری تحصیلی
تأثیر تحمل ابهام بر باورهای فراشناختی و درگیری تحصیلی دانشجویان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 31-47]
پ
-
پیشرفت تحصیلی و اندازه اثر
فرا تحلیل یافتههای مربوط به اثربخشی آموزشهای فراشناختی بر عملکردهای تحصیلی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 75-86]
ت
-
تحمل ابهام
تأثیر تحمل ابهام بر باورهای فراشناختی و درگیری تحصیلی دانشجویان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 31-47]
ح
-
حافظه کاری و ناتوانی در ریاضی
مقایسه کارکردهای اجرایی در دانشآموزان دارای اختلال ناتوانی در ریاضی با همتایان عادی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 15-29]
د
-
دانشآموزان دختر
اثربخشی آموزش شناختی- رفتاری بر اضطراب امتحان دانشآموزان دختر دبیرستانهای شهر اصفهان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 49-60]
-
دانش خودگردانی
پیش بینی آگاهی فراشناختی و مؤلفه های آن بر اساس هدف های پیشرفت [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 1-14]
-
دانششناختی
پیش بینی آگاهی فراشناختی و مؤلفه های آن بر اساس هدف های پیشرفت [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 1-14]
ذ
-
ذهن آگاهی و اضطراب امتحان
بررسی و مقایسه اثربخشی روش آموزش ذهنآگاهی و روش بازسازی شناختی در کاهش اضطراب امتحان دانشجویان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 61-74]
ف
-
فراتحلیل
فرا تحلیل یافتههای مربوط به اثربخشی آموزشهای فراشناختی بر عملکردهای تحصیلی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 75-86]
-
فراشناخت
پیش بینی آگاهی فراشناختی و مؤلفه های آن بر اساس هدف های پیشرفت [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 1-14]
-
فراشناخت
فرا تحلیل یافتههای مربوط به اثربخشی آموزشهای فراشناختی بر عملکردهای تحصیلی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 75-86]
ک
-
کارکرد اجرایی
مقایسه کارکردهای اجرایی در دانشآموزان دارای اختلال ناتوانی در ریاضی با همتایان عادی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 15-29]
ن
-
نگرانی آسیب شناختی و اضطراب امتحان
مقایسهی باورهای فراشناختی و نگرانی آسیبشناختی در دانش آموزان مبتلا به نشانگان اختلال اضطراب امتحان و عادی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 61-73]
ه
-
هدفهای پیشرفت
پیش بینی آگاهی فراشناختی و مؤلفه های آن بر اساس هدف های پیشرفت [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 1-14]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد