نمایه نویسندگان

ا

  • امانی، احمد ارائه مدلی براساس رابطه خودکارآمدی تحصیلی با اشتیاق تحصیلی و اهمال کاری تحصیلی با نقش میانجی فرسودگی تحصیلی [دوره 13، شماره 24، 1404]

ب

  • باغبان، فاطمه مقایسه اثربخشی آموزش تنظیم هیجان و ذهن‌آگاهی نوجوان‌محور بر تنظیم هیجانی و تعادل عاطفی دانش‌آموزان دختر درگیر با اهمال‌کاری تحصیلی [دوره 13، شماره 24، 1404]
  • بالاوندی، افسانه پیش‌بینی قلدری سایبری بر اساس رشد اخلاقی و حساسیت بین فردی با نقش میانجی سبک‌های مقابله‌ای‌ [دوره 13، شماره 24، 1404]

پ

  • پاکیزه، علی اثربخشی اصلاح سوگیری‌های بیانگر خود ناکارآمدی بر مسئولیت‌پذیری و انگیزه تحصیلی دانش‌آموزان دارای افت تحصیلی [دوره 13، شماره 24، 1404]

ت

  • تابش، ریحانه پیش‌بینی قلدری سایبری بر اساس رشد اخلاقی و حساسیت بین فردی با نقش میانجی سبک‌های مقابله‌ای‌ [دوره 13، شماره 24، 1404]

ج

  • جعفری، فاطمه تأثیر تحریک جریان مستقیم فراجمجمه‌ای قشر بینایی بر خطاهای فضایی و زمانبندی حرکت ضربه‌زنی به اهداف در شرایط توهم بینایی کلاسیک ابینگهاوس [دوره 13، شماره 24، 1404]
  • جوکار، بهرام رابطه خودهای ممکن تحصیلی و تعهد تحصیلی: بررسی نقش واسطه‌ای امید تحصیلی [دوره 13، شماره 24، 1404]

ح

  • حاتمی، یاسمن رابطه خودهای ممکن تحصیلی و تعهد تحصیلی: بررسی نقش واسطه‌ای امید تحصیلی [دوره 13، شماره 24، 1404]
  • حسین چاری، مسعود رابطه خودهای ممکن تحصیلی و تعهد تحصیلی: بررسی نقش واسطه‌ای امید تحصیلی [دوره 13، شماره 24، 1404]
  • حسینی، محیا تدوین مدل سرزندگی تحصیلی براساس ثبات قدم و جهت‌گیری آینده با میانجی‌گری مهارت‌های حل مسئله در دانشجویان [دوره 13، شماره 24، 1404]
  • حکمتیان فرد، صادق اثربخشی اصلاح سوگیری‌های بیانگر خود ناکارآمدی بر مسئولیت‌پذیری و انگیزه تحصیلی دانش‌آموزان دارای افت تحصیلی [دوره 13، شماره 24، 1404]

خ

  • خیاطی، قاسم بررسی اثربخشی بازی‌های فیزیکی فعال طراحی‌شده بر پایه مهارت‌های شناختی بر عملکرد توجه و بازداری پاسخ کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی [دوره 13، شماره 24، 1404]

د

  • دوستان، محمدرضا تأثیر تحریک جریان مستقیم فراجمجمه‌ای قشر بینایی بر خطاهای فضایی و زمانبندی حرکت ضربه‌زنی به اهداف در شرایط توهم بینایی کلاسیک ابینگهاوس [دوره 13، شماره 24، 1404]

ر

  • رحیمی، مرضیه بررسی اثربخشی بازی‌های فیزیکی فعال طراحی‌شده بر پایه مهارت‌های شناختی بر عملکرد توجه و بازداری پاسخ کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی [دوره 13، شماره 24، 1404]

س

  • سلطانی، معصومه اثربخشی اصلاح سوگیری‌های بیانگر خود ناکارآمدی بر مسئولیت‌پذیری و انگیزه تحصیلی دانش‌آموزان دارای افت تحصیلی [دوره 13، شماره 24، 1404]
  • سلیمانی، اسماعیل روابط ساختاری تعلل‌ورزی تحصیلی بر پایه خستگی شناختی و کمال‌گرایی با تأکید بر نقش میانجی خودتنظیمی هیجان [دوره 13، شماره 24، 1404]
  • سلیمی، جمال بررسی مداخلات آموزشی مبتنی بر بازیوارسازی و بدیعه‌پردازی بر خلاقیت و مؤلفه‌های آن در دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی [دوره 13، شماره 24، 1404]

ش

  • شریفی، طیبه مقایسه اثربخشی آموزش تنظیم هیجان و ذهن‌آگاهی نوجوان‌محور بر تنظیم هیجانی و تعادل عاطفی دانش‌آموزان دختر درگیر با اهمال‌کاری تحصیلی [دوره 13، شماره 24، 1404]
  • شریفی، علی بررسی اثربخشی بازی‌های فیزیکی فعال طراحی‌شده بر پایه مهارت‌های شناختی بر عملکرد توجه و بازداری پاسخ کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی [دوره 13، شماره 24، 1404]
  • شیوندی چلیچه، کامران پیش‌بینی قلدری سایبری بر اساس رشد اخلاقی و حساسیت بین فردی با نقش میانجی سبک‌های مقابله‌ای‌ [دوره 13، شماره 24، 1404]

ص

  • صائمی، اسماعیل تأثیر تحریک جریان مستقیم فراجمجمه‌ای قشر بینایی بر خطاهای فضایی و زمانبندی حرکت ضربه‌زنی به اهداف در شرایط توهم بینایی کلاسیک ابینگهاوس [دوره 13، شماره 24، 1404]

ع

  • عاشوری، محمد اثربخشی آموزش مهارت کارکردهای اجرایی بر انعطاف‌پذیری شناختی و ذهن‌آگاهی دانش‌آموزان کم‌بینا [دوره 13، شماره 24، 1404]
  • عسگری، محمد تاثیر آموزش راهبردهای یادگیری شناختی بر سرعت خواندن، درک مطلب و یادداری دانش‌آموزان پسر پایه دهم [دوره 13، شماره 24، 1404]
  • علیمرادی، سرگل ارائه مدلی براساس رابطه خودکارآمدی تحصیلی با اشتیاق تحصیلی و اهمال کاری تحصیلی با نقش میانجی فرسودگی تحصیلی [دوره 13، شماره 24، 1404]

غ

  • غفاری پله‌شاهی، ویدا اثربخشی آموزش مهارت کارکردهای اجرایی بر انعطاف‌پذیری شناختی و ذهن‌آگاهی دانش‌آموزان کم‌بینا [دوره 13، شماره 24، 1404]

ف

  • فرهادی، مهران تدوین مدل سرزندگی تحصیلی براساس ثبات قدم و جهت‌گیری آینده با میانجی‌گری مهارت‌های حل مسئله در دانشجویان [دوره 13، شماره 24، 1404]

ق

  • قاسمی پیربلوطی، محمد مقایسه اثربخشی آموزش تنظیم هیجان و ذهن‌آگاهی نوجوان‌محور بر تنظیم هیجانی و تعادل عاطفی دانش‌آموزان دختر درگیر با اهمال‌کاری تحصیلی [دوره 13، شماره 24، 1404]

گ

  • گلستانه، سیدموسی اثربخشی اصلاح سوگیری‌های بیانگر خود ناکارآمدی بر مسئولیت‌پذیری و انگیزه تحصیلی دانش‌آموزان دارای افت تحصیلی [دوره 13، شماره 24، 1404]

ل

  • لطفی سرابی، فرشته پیش‌بینی قلدری سایبری بر اساس رشد اخلاقی و حساسیت بین فردی با نقش میانجی سبک‌های مقابله‌ای‌ [دوره 13، شماره 24، 1404]

م

  • محققی، حسین تدوین مدل سرزندگی تحصیلی براساس ثبات قدم و جهت‌گیری آینده با میانجی‌گری مهارت‌های حل مسئله در دانشجویان [دوره 13، شماره 24، 1404]
  • محمدحسنی، نسرین بررسی مداخلات آموزشی مبتنی بر بازیوارسازی و بدیعه‌پردازی بر خلاقیت و مؤلفه‌های آن در دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی [دوره 13، شماره 24، 1404]
  • محمدی، مهران بررسی مداخلات آموزشی مبتنی بر بازیوارسازی و بدیعه‌پردازی بر خلاقیت و مؤلفه‌های آن در دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی [دوره 13، شماره 24، 1404]
  • مطهری فر، فرشته تدوین مدل سرزندگی تحصیلی براساس ثبات قدم و جهت‌گیری آینده با میانجی‌گری مهارت‌های حل مسئله در دانشجویان [دوره 13، شماره 24، 1404]

ن

  • نریمانی، محمد روابط ساختاری تعلل‌ورزی تحصیلی بر پایه خستگی شناختی و کمال‌گرایی با تأکید بر نقش میانجی خودتنظیمی هیجان [دوره 13، شماره 24، 1404]

ه

  • هاشمی، محمد ناصر روابط ساختاری تعلل‌ورزی تحصیلی بر پایه خستگی شناختی و کمال‌گرایی با تأکید بر نقش میانجی خودتنظیمی هیجان [دوره 13، شماره 24، 1404]

ی

  • یعقوبی، ابوالقاسم تدوین مدل سرزندگی تحصیلی براساس ثبات قدم و جهت‌گیری آینده با میانجی‌گری مهارت‌های حل مسئله در دانشجویان [دوره 13، شماره 24، 1404]