ا
-
امانی، احمد
ارائه مدلی براساس رابطه خودکارآمدی تحصیلی با اشتیاق تحصیلی و اهمال کاری تحصیلی با نقش میانجی فرسودگی تحصیلی [دوره 13، شماره 24، 1404]
ب
-
باغبان، فاطمه
مقایسه اثربخشی آموزش تنظیم هیجان و ذهنآگاهی نوجوانمحور بر تنظیم هیجانی و تعادل عاطفی دانشآموزان دختر درگیر با اهمالکاری تحصیلی [دوره 13، شماره 24، 1404]
-
بالاوندی، افسانه
پیشبینی قلدری سایبری بر اساس رشد اخلاقی و حساسیت بین فردی با نقش میانجی سبکهای مقابلهای [دوره 13، شماره 24، 1404]
پ
-
پاکیزه، علی
اثربخشی اصلاح سوگیریهای بیانگر خود ناکارآمدی بر مسئولیتپذیری و انگیزه تحصیلی دانشآموزان دارای افت تحصیلی [دوره 13، شماره 24، 1404]
ت
-
تابش، ریحانه
پیشبینی قلدری سایبری بر اساس رشد اخلاقی و حساسیت بین فردی با نقش میانجی سبکهای مقابلهای [دوره 13، شماره 24، 1404]
ج
-
جعفری، فاطمه
تأثیر تحریک جریان مستقیم فراجمجمهای قشر بینایی بر خطاهای فضایی و زمانبندی حرکت ضربهزنی به اهداف در شرایط توهم بینایی کلاسیک ابینگهاوس [دوره 13، شماره 24، 1404]
-
جوکار، بهرام
رابطه خودهای ممکن تحصیلی و تعهد تحصیلی: بررسی نقش واسطهای امید تحصیلی [دوره 13، شماره 24، 1404]
ح
-
حاتمی، یاسمن
رابطه خودهای ممکن تحصیلی و تعهد تحصیلی: بررسی نقش واسطهای امید تحصیلی [دوره 13، شماره 24، 1404]
-
حسین چاری، مسعود
رابطه خودهای ممکن تحصیلی و تعهد تحصیلی: بررسی نقش واسطهای امید تحصیلی [دوره 13، شماره 24، 1404]
-
حسینی، محیا
تدوین مدل سرزندگی تحصیلی براساس ثبات قدم و جهتگیری آینده با میانجیگری مهارتهای حل مسئله در دانشجویان [دوره 13، شماره 24، 1404]
-
حکمتیان فرد، صادق
اثربخشی اصلاح سوگیریهای بیانگر خود ناکارآمدی بر مسئولیتپذیری و انگیزه تحصیلی دانشآموزان دارای افت تحصیلی [دوره 13، شماره 24، 1404]
خ
-
خیاطی، قاسم
بررسی اثربخشی بازیهای فیزیکی فعال طراحیشده بر پایه مهارتهای شناختی بر عملکرد توجه و بازداری پاسخ کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی [دوره 13، شماره 24، 1404]
د
-
دوستان، محمدرضا
تأثیر تحریک جریان مستقیم فراجمجمهای قشر بینایی بر خطاهای فضایی و زمانبندی حرکت ضربهزنی به اهداف در شرایط توهم بینایی کلاسیک ابینگهاوس [دوره 13، شماره 24، 1404]
ر
-
رحیمی، مرضیه
بررسی اثربخشی بازیهای فیزیکی فعال طراحیشده بر پایه مهارتهای شناختی بر عملکرد توجه و بازداری پاسخ کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی [دوره 13، شماره 24، 1404]
س
-
سلطانی، معصومه
اثربخشی اصلاح سوگیریهای بیانگر خود ناکارآمدی بر مسئولیتپذیری و انگیزه تحصیلی دانشآموزان دارای افت تحصیلی [دوره 13، شماره 24، 1404]
-
سلیمانی، اسماعیل
روابط ساختاری تعللورزی تحصیلی بر پایه خستگی شناختی و کمالگرایی با تأکید بر نقش میانجی خودتنظیمی هیجان [دوره 13، شماره 24، 1404]
-
سلیمی، جمال
بررسی مداخلات آموزشی مبتنی بر بازیوارسازی و بدیعهپردازی بر خلاقیت و مؤلفههای آن در دانشآموزان پایه ششم ابتدایی [دوره 13، شماره 24، 1404]
ش
-
شریفی، طیبه
مقایسه اثربخشی آموزش تنظیم هیجان و ذهنآگاهی نوجوانمحور بر تنظیم هیجانی و تعادل عاطفی دانشآموزان دختر درگیر با اهمالکاری تحصیلی [دوره 13، شماره 24، 1404]
-
شریفی، علی
بررسی اثربخشی بازیهای فیزیکی فعال طراحیشده بر پایه مهارتهای شناختی بر عملکرد توجه و بازداری پاسخ کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی [دوره 13، شماره 24، 1404]
-
شیوندی چلیچه، کامران
پیشبینی قلدری سایبری بر اساس رشد اخلاقی و حساسیت بین فردی با نقش میانجی سبکهای مقابلهای [دوره 13، شماره 24، 1404]
ص
-
صائمی، اسماعیل
تأثیر تحریک جریان مستقیم فراجمجمهای قشر بینایی بر خطاهای فضایی و زمانبندی حرکت ضربهزنی به اهداف در شرایط توهم بینایی کلاسیک ابینگهاوس [دوره 13، شماره 24، 1404]
ع
-
عاشوری، محمد
اثربخشی آموزش مهارت کارکردهای اجرایی بر انعطافپذیری شناختی و ذهنآگاهی دانشآموزان کمبینا [دوره 13، شماره 24، 1404]
-
عسگری، محمد
تاثیر آموزش راهبردهای یادگیری شناختی بر سرعت خواندن، درک مطلب و یادداری دانشآموزان پسر پایه دهم [دوره 13، شماره 24، 1404]
-
علیمرادی، سرگل
ارائه مدلی براساس رابطه خودکارآمدی تحصیلی با اشتیاق تحصیلی و اهمال کاری تحصیلی با نقش میانجی فرسودگی تحصیلی [دوره 13، شماره 24، 1404]
غ
-
غفاری پلهشاهی، ویدا
اثربخشی آموزش مهارت کارکردهای اجرایی بر انعطافپذیری شناختی و ذهنآگاهی دانشآموزان کمبینا [دوره 13، شماره 24، 1404]
ف
-
فرهادی، مهران
تدوین مدل سرزندگی تحصیلی براساس ثبات قدم و جهتگیری آینده با میانجیگری مهارتهای حل مسئله در دانشجویان [دوره 13، شماره 24، 1404]
ق
-
قاسمی پیربلوطی، محمد
مقایسه اثربخشی آموزش تنظیم هیجان و ذهنآگاهی نوجوانمحور بر تنظیم هیجانی و تعادل عاطفی دانشآموزان دختر درگیر با اهمالکاری تحصیلی [دوره 13، شماره 24، 1404]
گ
-
گلستانه، سیدموسی
اثربخشی اصلاح سوگیریهای بیانگر خود ناکارآمدی بر مسئولیتپذیری و انگیزه تحصیلی دانشآموزان دارای افت تحصیلی [دوره 13، شماره 24، 1404]
ل
-
لطفی سرابی، فرشته
پیشبینی قلدری سایبری بر اساس رشد اخلاقی و حساسیت بین فردی با نقش میانجی سبکهای مقابلهای [دوره 13، شماره 24، 1404]
م
-
محققی، حسین
تدوین مدل سرزندگی تحصیلی براساس ثبات قدم و جهتگیری آینده با میانجیگری مهارتهای حل مسئله در دانشجویان [دوره 13، شماره 24، 1404]
-
محمدحسنی، نسرین
بررسی مداخلات آموزشی مبتنی بر بازیوارسازی و بدیعهپردازی بر خلاقیت و مؤلفههای آن در دانشآموزان پایه ششم ابتدایی [دوره 13، شماره 24، 1404]
-
محمدی، مهران
بررسی مداخلات آموزشی مبتنی بر بازیوارسازی و بدیعهپردازی بر خلاقیت و مؤلفههای آن در دانشآموزان پایه ششم ابتدایی [دوره 13، شماره 24، 1404]
-
مطهری فر، فرشته
تدوین مدل سرزندگی تحصیلی براساس ثبات قدم و جهتگیری آینده با میانجیگری مهارتهای حل مسئله در دانشجویان [دوره 13، شماره 24، 1404]
ن
-
نریمانی، محمد
روابط ساختاری تعللورزی تحصیلی بر پایه خستگی شناختی و کمالگرایی با تأکید بر نقش میانجی خودتنظیمی هیجان [دوره 13، شماره 24، 1404]
ه
-
هاشمی، محمد ناصر
روابط ساختاری تعللورزی تحصیلی بر پایه خستگی شناختی و کمالگرایی با تأکید بر نقش میانجی خودتنظیمی هیجان [دوره 13، شماره 24، 1404]
ی
-
یعقوبی، ابوالقاسم
تدوین مدل سرزندگی تحصیلی براساس ثبات قدم و جهتگیری آینده با میانجیگری مهارتهای حل مسئله در دانشجویان [دوره 13، شماره 24، 1404]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد