نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش با رویکرد تیبا اثربخشی برنامۀ تلفیقی مبتنی بر تقویت کارکردهای روان‌شناختی و آموزش با رویکرد تیبا بر روان‌خوانی دانش‌آموزان پسر نارساخوان [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 149-165]
  • آموزش زیستشناسی تأثیر آموزش مبتنی بر الگوی تدریس بایبی بر راهبردهای انگیزشی برای یادگیری در زیستشناسی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 51-66]
  • آموزش علوم سنجش درک فراگیران از مدل‌های‌ مفهومی و رابطه آن با مهارت استدلال علّی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 17-33]
  • آموزش مبتنی بر ذهن آگاهی طراحی و بررسی اثربخشی بسته آموزشی مبتنی بر ذهن آگاهی بر تعلل‌ورزی، خودکارآمدی و انگیزش تحصیلی کودکان مبتلا به کندگامی شناختی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 107-126]

ا

  • اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی مقایسه اثربخشی تحریک الکتریکی فراجمجمه‌ای مغز (tDCS) و توانبخشی شناختی مبتنی بر رایانه بر بهبود تنظیم شناختی هیجان کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 87-106]
  • استحکام روانی رابطه بین کارکردهای اجرایی و سیستم‌های مغزی-رفتاری با اضطراب ریاضی: نقش میانجی‌گر استحکام روانی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 187-204]
  • استدلال علّی سنجش درک فراگیران از مدل‌های‌ مفهومی و رابطه آن با مهارت استدلال علّی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 17-33]
  • اشتیاق تحصیلی مدل ساختاری میزان سواد والدین با اشتیاق تحصیلی و ملال تحصیلی دانش‌آموزان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 205-221]
  • اضطراب ریاضی رابطه بین کارکردهای اجرایی و سیستم‌های مغزی-رفتاری با اضطراب ریاضی: نقش میانجی‌گر استحکام روانی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 187-204]
  • الگوی تدریس بایبی تأثیر آموزش مبتنی بر الگوی تدریس بایبی بر راهبردهای انگیزشی برای یادگیری در زیستشناسی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 51-66]
  • انگیزش تحصیلی طراحی و بررسی اثربخشی بسته آموزشی مبتنی بر ذهن آگاهی بر تعلل‌ورزی، خودکارآمدی و انگیزش تحصیلی کودکان مبتلا به کندگامی شناختی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 107-126]
  • انگیزه یادگیری مطالعه پدیدارشناختی انگیزه یادگیری در آموزش الکترونیکی از دیدگاه نظریه خود-تعیین‌گری [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 167-186]
  • اهمال‌کاری تصمیم‌گیری پیش‌بینی اهمال‌کاری تصمیم‌گیری بر اساس باورهای فراشناختی دربارة اهمال‌کاری با نقش واسطه‌ای خودتنظیمی در اضطراب [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 223-240]

ب

  • باورهای فراشناختی دربارة اهمال‌کاری پیش‌بینی اهمال‌کاری تصمیم‌گیری بر اساس باورهای فراشناختی دربارة اهمال‌کاری با نقش واسطه‌ای خودتنظیمی در اضطراب [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 223-240]
  • بهزیستی تحصیلی اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی بر بهزیستی تحصیلی و کمک طلبی تحصیلی دانش‌آموزان دختر نوجوان [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 35-49]

پ

  • پدیدارشناسی مطالعه پدیدارشناختی انگیزه یادگیری در آموزش الکترونیکی از دیدگاه نظریه خود-تعیین‌گری [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 167-186]
  • پرورش تفکر اثربخشی برنامه پرورش تفکر مبتنی بر خواندن انتقادی بر هویت اخلاقی دختران نوجوان [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 1-16]

ت

  • تحریک الکتریکی فراجمجمه‌ای مغز (tDCS) مقایسه اثربخشی تحریک الکتریکی فراجمجمه‌ای مغز (tDCS) و توانبخشی شناختی مبتنی بر رایانه بر بهبود تنظیم شناختی هیجان کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 87-106]
  • تعلل‌ورزی تحصیلی طراحی و بررسی اثربخشی بسته آموزشی مبتنی بر ذهن آگاهی بر تعلل‌ورزی، خودکارآمدی و انگیزش تحصیلی کودکان مبتلا به کندگامی شناختی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 107-126]
  • تنظیم شناختی هیجان مقایسه اثربخشی تحریک الکتریکی فراجمجمه‌ای مغز (tDCS) و توانبخشی شناختی مبتنی بر رایانه بر بهبود تنظیم شناختی هیجان کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 87-106]
  • توانبخشی شناختی مبتنی بر رایانه مقایسه اثربخشی تحریک الکتریکی فراجمجمه‌ای مغز (tDCS) و توانبخشی شناختی مبتنی بر رایانه بر بهبود تنظیم شناختی هیجان کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 87-106]

خ

  • خواندن انتقادی اثربخشی برنامه پرورش تفکر مبتنی بر خواندن انتقادی بر هویت اخلاقی دختران نوجوان [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 1-16]
  • خود-تعیین‌گری مطالعه پدیدارشناختی انگیزه یادگیری در آموزش الکترونیکی از دیدگاه نظریه خود-تعیین‌گری [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 167-186]
  • خودتنظیمی در اضطراب پیش‌بینی اهمال‌کاری تصمیم‌گیری بر اساس باورهای فراشناختی دربارة اهمال‌کاری با نقش واسطه‌ای خودتنظیمی در اضطراب [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 223-240]
  • خودکارآمدی تحصیلی طراحی و بررسی اثربخشی بسته آموزشی مبتنی بر ذهن آگاهی بر تعلل‌ورزی، خودکارآمدی و انگیزش تحصیلی کودکان مبتلا به کندگامی شناختی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 107-126]

د

  • دانش‌آموزان نوجوان اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی بر بهزیستی تحصیلی و کمک طلبی تحصیلی دانش‌آموزان دختر نوجوان [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 35-49]
  • دختران نوجوان اثربخشی برنامه پرورش تفکر مبتنی بر خواندن انتقادی بر هویت اخلاقی دختران نوجوان [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 1-16]

ر

  • راهبردهای انگیزشی برای یادگیری تأثیر آموزش مبتنی بر الگوی تدریس بایبی بر راهبردهای انگیزشی برای یادگیری در زیستشناسی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 51-66]
  • راهبردهای فراشناختی اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی بر بهزیستی تحصیلی و کمک طلبی تحصیلی دانش‌آموزان دختر نوجوان [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 35-49]
  • روان‌خوانی اثربخشی برنامۀ تلفیقی مبتنی بر تقویت کارکردهای روان‌شناختی و آموزش با رویکرد تیبا بر روان‌خوانی دانش‌آموزان پسر نارساخوان [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 149-165]

ز

  • زبان مؤلفه‌های زبان و نظریة ذهن: پیشنهاد یک مدل مفهومی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 67-85]

س

  • سیستم‌های مغزی- رفتاری رابطه بین کارکردهای اجرایی و سیستم‌های مغزی-رفتاری با اضطراب ریاضی: نقش میانجی‌گر استحکام روانی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 187-204]
  • سطح چالش‌انگیزی پیش‌بینی لذت یادگیری بر اساس مدیریت کلاس، سطح چالش‌انگیزی کلاس، مهارت‌های تشخیصی معلم و راهبردهای نظم‌بخشی شناختی هیجان در دانش‌آموزان: یک تحلیل چندسطحی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 127-148]
  • سواد والدین مدل ساختاری میزان سواد والدین با اشتیاق تحصیلی و ملال تحصیلی دانش‌آموزان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 205-221]

ش

  • شناخت اجتماعی مؤلفه‌های زبان و نظریة ذهن: پیشنهاد یک مدل مفهومی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 67-85]

ک

  • کارکردهای اجرایی رابطه بین کارکردهای اجرایی و سیستم‌های مغزی-رفتاری با اضطراب ریاضی: نقش میانجی‌گر استحکام روانی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 187-204]
  • کارکردهای روان‌شناختی اثربخشی برنامۀ تلفیقی مبتنی بر تقویت کارکردهای روان‌شناختی و آموزش با رویکرد تیبا بر روان‌خوانی دانش‌آموزان پسر نارساخوان [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 149-165]
  • کمک‌طلبی تحصیلی اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی بر بهزیستی تحصیلی و کمک طلبی تحصیلی دانش‌آموزان دختر نوجوان [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 35-49]
  • کندگامی شناختی طراحی و بررسی اثربخشی بسته آموزشی مبتنی بر ذهن آگاهی بر تعلل‌ورزی، خودکارآمدی و انگیزش تحصیلی کودکان مبتلا به کندگامی شناختی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 107-126]

ل

  • لذت یادگیری پیش‌بینی لذت یادگیری بر اساس مدیریت کلاس، سطح چالش‌انگیزی کلاس، مهارت‌های تشخیصی معلم و راهبردهای نظم‌بخشی شناختی هیجان در دانش‌آموزان: یک تحلیل چندسطحی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 127-148]

م

  • ماهیت مدل‌ها سنجش درک فراگیران از مدل‌های‌ مفهومی و رابطه آن با مهارت استدلال علّی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 17-33]
  • مدیریت کلاس پیش‌بینی لذت یادگیری بر اساس مدیریت کلاس، سطح چالش‌انگیزی کلاس، مهارت‌های تشخیصی معلم و راهبردهای نظم‌بخشی شناختی هیجان در دانش‌آموزان: یک تحلیل چندسطحی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 127-148]
  • مدل‌سازی سنجش درک فراگیران از مدل‌های‌ مفهومی و رابطه آن با مهارت استدلال علّی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 17-33]
  • مدل‌های دوکانونی سنجش درک فراگیران از مدل‌های‌ مفهومی و رابطه آن با مهارت استدلال علّی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 17-33]
  • ملال تحصیلی مدل ساختاری میزان سواد والدین با اشتیاق تحصیلی و ملال تحصیلی دانش‌آموزان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 205-221]
  • مهارت‌های تشخیصی پیش‌بینی لذت یادگیری بر اساس مدیریت کلاس، سطح چالش‌انگیزی کلاس، مهارت‌های تشخیصی معلم و راهبردهای نظم‌بخشی شناختی هیجان در دانش‌آموزان: یک تحلیل چندسطحی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 127-148]
  • مؤلفه‌های زبان مؤلفه‌های زبان و نظریة ذهن: پیشنهاد یک مدل مفهومی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 67-85]

ن

  • ناتوانی یادگیری مدل ساختاری میزان سواد والدین با اشتیاق تحصیلی و ملال تحصیلی دانش‌آموزان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 205-221]
  • نارساخوانی اثربخشی برنامۀ تلفیقی مبتنی بر تقویت کارکردهای روان‌شناختی و آموزش با رویکرد تیبا بر روان‌خوانی دانش‌آموزان پسر نارساخوان [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 149-165]
  • نظریة ذهن مؤلفه‌های زبان و نظریة ذهن: پیشنهاد یک مدل مفهومی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 67-85]
  • نظم‌بخشی شناختی هیجان پیش‌بینی لذت یادگیری بر اساس مدیریت کلاس، سطح چالش‌انگیزی کلاس، مهارت‌های تشخیصی معلم و راهبردهای نظم‌بخشی شناختی هیجان در دانش‌آموزان: یک تحلیل چندسطحی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 127-148]

ه

  • هویت اخلاقی اثربخشی برنامه پرورش تفکر مبتنی بر خواندن انتقادی بر هویت اخلاقی دختران نوجوان [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 1-16]

ی

  • یادگیری الکترونیکی مطالعه پدیدارشناختی انگیزه یادگیری در آموزش الکترونیکی از دیدگاه نظریه خود-تعیین‌گری [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 167-186]
  • یازدهم تجربی تأثیر آموزش مبتنی بر الگوی تدریس بایبی بر راهبردهای انگیزشی برای یادگیری در زیستشناسی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 51-66]