آ
-
آموزش با رویکرد تیبا
اثربخشی برنامۀ تلفیقی مبتنی بر تقویت کارکردهای روانشناختی و آموزش با رویکرد تیبا بر روانخوانی دانشآموزان پسر نارساخوان [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 149-165]
-
آموزش زیستشناسی
تأثیر آموزش مبتنی بر الگوی تدریس بایبی بر راهبردهای انگیزشی برای یادگیری در زیستشناسی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 51-66]
-
آموزش علوم
سنجش درک فراگیران از مدلهای مفهومی و رابطه آن با مهارت استدلال علّی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 17-33]
-
آموزش مبتنی بر ذهن آگاهی
طراحی و بررسی اثربخشی بسته آموزشی مبتنی بر ذهن آگاهی بر تعللورزی، خودکارآمدی و انگیزش تحصیلی کودکان مبتلا به کندگامی شناختی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 107-126]
ا
-
اختلال نقص توجه/ بیشفعالی
مقایسه اثربخشی تحریک الکتریکی فراجمجمهای مغز (tDCS) و توانبخشی شناختی مبتنی بر رایانه بر بهبود تنظیم شناختی هیجان کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیشفعالی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 87-106]
-
استحکام روانی
رابطه بین کارکردهای اجرایی و سیستمهای مغزی-رفتاری با اضطراب ریاضی: نقش میانجیگر استحکام روانی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 187-204]
-
استدلال علّی
سنجش درک فراگیران از مدلهای مفهومی و رابطه آن با مهارت استدلال علّی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 17-33]
-
اشتیاق تحصیلی
مدل ساختاری میزان سواد والدین با اشتیاق تحصیلی و ملال تحصیلی دانشآموزان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 205-221]
-
اضطراب ریاضی
رابطه بین کارکردهای اجرایی و سیستمهای مغزی-رفتاری با اضطراب ریاضی: نقش میانجیگر استحکام روانی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 187-204]
-
الگوی تدریس بایبی
تأثیر آموزش مبتنی بر الگوی تدریس بایبی بر راهبردهای انگیزشی برای یادگیری در زیستشناسی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 51-66]
-
انگیزش تحصیلی
طراحی و بررسی اثربخشی بسته آموزشی مبتنی بر ذهن آگاهی بر تعللورزی، خودکارآمدی و انگیزش تحصیلی کودکان مبتلا به کندگامی شناختی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 107-126]
-
انگیزه یادگیری
مطالعه پدیدارشناختی انگیزه یادگیری در آموزش الکترونیکی از دیدگاه نظریه خود-تعیینگری [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 167-186]
-
اهمالکاری تصمیمگیری
پیشبینی اهمالکاری تصمیمگیری بر اساس باورهای فراشناختی دربارة اهمالکاری با نقش واسطهای خودتنظیمی در اضطراب [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 223-240]
ب
-
باورهای فراشناختی دربارة اهمالکاری
پیشبینی اهمالکاری تصمیمگیری بر اساس باورهای فراشناختی دربارة اهمالکاری با نقش واسطهای خودتنظیمی در اضطراب [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 223-240]
-
بهزیستی تحصیلی
اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی بر بهزیستی تحصیلی و کمک طلبی تحصیلی دانشآموزان دختر نوجوان [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 35-49]
پ
-
پدیدارشناسی
مطالعه پدیدارشناختی انگیزه یادگیری در آموزش الکترونیکی از دیدگاه نظریه خود-تعیینگری [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 167-186]
-
پرورش تفکر
اثربخشی برنامه پرورش تفکر مبتنی بر خواندن انتقادی بر هویت اخلاقی دختران نوجوان [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 1-16]
ت
-
تحریک الکتریکی فراجمجمهای مغز (tDCS)
مقایسه اثربخشی تحریک الکتریکی فراجمجمهای مغز (tDCS) و توانبخشی شناختی مبتنی بر رایانه بر بهبود تنظیم شناختی هیجان کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیشفعالی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 87-106]
-
تعللورزی تحصیلی
طراحی و بررسی اثربخشی بسته آموزشی مبتنی بر ذهن آگاهی بر تعللورزی، خودکارآمدی و انگیزش تحصیلی کودکان مبتلا به کندگامی شناختی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 107-126]
-
تنظیم شناختی هیجان
مقایسه اثربخشی تحریک الکتریکی فراجمجمهای مغز (tDCS) و توانبخشی شناختی مبتنی بر رایانه بر بهبود تنظیم شناختی هیجان کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیشفعالی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 87-106]
-
توانبخشی شناختی مبتنی بر رایانه
مقایسه اثربخشی تحریک الکتریکی فراجمجمهای مغز (tDCS) و توانبخشی شناختی مبتنی بر رایانه بر بهبود تنظیم شناختی هیجان کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیشفعالی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 87-106]
خ
-
خواندن انتقادی
اثربخشی برنامه پرورش تفکر مبتنی بر خواندن انتقادی بر هویت اخلاقی دختران نوجوان [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 1-16]
-
خود-تعیینگری
مطالعه پدیدارشناختی انگیزه یادگیری در آموزش الکترونیکی از دیدگاه نظریه خود-تعیینگری [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 167-186]
-
خودتنظیمی در اضطراب
پیشبینی اهمالکاری تصمیمگیری بر اساس باورهای فراشناختی دربارة اهمالکاری با نقش واسطهای خودتنظیمی در اضطراب [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 223-240]
-
خودکارآمدی تحصیلی
طراحی و بررسی اثربخشی بسته آموزشی مبتنی بر ذهن آگاهی بر تعللورزی، خودکارآمدی و انگیزش تحصیلی کودکان مبتلا به کندگامی شناختی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 107-126]
د
-
دانشآموزان نوجوان
اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی بر بهزیستی تحصیلی و کمک طلبی تحصیلی دانشآموزان دختر نوجوان [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 35-49]
-
دختران نوجوان
اثربخشی برنامه پرورش تفکر مبتنی بر خواندن انتقادی بر هویت اخلاقی دختران نوجوان [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 1-16]
ر
-
راهبردهای انگیزشی برای یادگیری
تأثیر آموزش مبتنی بر الگوی تدریس بایبی بر راهبردهای انگیزشی برای یادگیری در زیستشناسی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 51-66]
-
راهبردهای فراشناختی
اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی بر بهزیستی تحصیلی و کمک طلبی تحصیلی دانشآموزان دختر نوجوان [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 35-49]
-
روانخوانی
اثربخشی برنامۀ تلفیقی مبتنی بر تقویت کارکردهای روانشناختی و آموزش با رویکرد تیبا بر روانخوانی دانشآموزان پسر نارساخوان [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 149-165]
ز
-
زبان
مؤلفههای زبان و نظریة ذهن: پیشنهاد یک مدل مفهومی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 67-85]
س
-
سیستمهای مغزی- رفتاری
رابطه بین کارکردهای اجرایی و سیستمهای مغزی-رفتاری با اضطراب ریاضی: نقش میانجیگر استحکام روانی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 187-204]
-
سطح چالشانگیزی
پیشبینی لذت یادگیری بر اساس مدیریت کلاس، سطح چالشانگیزی کلاس، مهارتهای تشخیصی معلم و راهبردهای نظمبخشی شناختی هیجان در دانشآموزان: یک تحلیل چندسطحی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 127-148]
-
سواد والدین
مدل ساختاری میزان سواد والدین با اشتیاق تحصیلی و ملال تحصیلی دانشآموزان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 205-221]
ش
-
شناخت اجتماعی
مؤلفههای زبان و نظریة ذهن: پیشنهاد یک مدل مفهومی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 67-85]
ک
-
کارکردهای اجرایی
رابطه بین کارکردهای اجرایی و سیستمهای مغزی-رفتاری با اضطراب ریاضی: نقش میانجیگر استحکام روانی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 187-204]
-
کارکردهای روانشناختی
اثربخشی برنامۀ تلفیقی مبتنی بر تقویت کارکردهای روانشناختی و آموزش با رویکرد تیبا بر روانخوانی دانشآموزان پسر نارساخوان [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 149-165]
-
کمکطلبی تحصیلی
اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی بر بهزیستی تحصیلی و کمک طلبی تحصیلی دانشآموزان دختر نوجوان [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 35-49]
-
کندگامی شناختی
طراحی و بررسی اثربخشی بسته آموزشی مبتنی بر ذهن آگاهی بر تعللورزی، خودکارآمدی و انگیزش تحصیلی کودکان مبتلا به کندگامی شناختی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 107-126]
ل
-
لذت یادگیری
پیشبینی لذت یادگیری بر اساس مدیریت کلاس، سطح چالشانگیزی کلاس، مهارتهای تشخیصی معلم و راهبردهای نظمبخشی شناختی هیجان در دانشآموزان: یک تحلیل چندسطحی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 127-148]
م
-
ماهیت مدلها
سنجش درک فراگیران از مدلهای مفهومی و رابطه آن با مهارت استدلال علّی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 17-33]
-
مدیریت کلاس
پیشبینی لذت یادگیری بر اساس مدیریت کلاس، سطح چالشانگیزی کلاس، مهارتهای تشخیصی معلم و راهبردهای نظمبخشی شناختی هیجان در دانشآموزان: یک تحلیل چندسطحی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 127-148]
-
مدلسازی
سنجش درک فراگیران از مدلهای مفهومی و رابطه آن با مهارت استدلال علّی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 17-33]
-
مدلهای دوکانونی
سنجش درک فراگیران از مدلهای مفهومی و رابطه آن با مهارت استدلال علّی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 17-33]
-
ملال تحصیلی
مدل ساختاری میزان سواد والدین با اشتیاق تحصیلی و ملال تحصیلی دانشآموزان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 205-221]
-
مهارتهای تشخیصی
پیشبینی لذت یادگیری بر اساس مدیریت کلاس، سطح چالشانگیزی کلاس، مهارتهای تشخیصی معلم و راهبردهای نظمبخشی شناختی هیجان در دانشآموزان: یک تحلیل چندسطحی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 127-148]
-
مؤلفههای زبان
مؤلفههای زبان و نظریة ذهن: پیشنهاد یک مدل مفهومی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 67-85]
ن
-
ناتوانی یادگیری
مدل ساختاری میزان سواد والدین با اشتیاق تحصیلی و ملال تحصیلی دانشآموزان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 205-221]
-
نارساخوانی
اثربخشی برنامۀ تلفیقی مبتنی بر تقویت کارکردهای روانشناختی و آموزش با رویکرد تیبا بر روانخوانی دانشآموزان پسر نارساخوان [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 149-165]
-
نظریة ذهن
مؤلفههای زبان و نظریة ذهن: پیشنهاد یک مدل مفهومی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 67-85]
-
نظمبخشی شناختی هیجان
پیشبینی لذت یادگیری بر اساس مدیریت کلاس، سطح چالشانگیزی کلاس، مهارتهای تشخیصی معلم و راهبردهای نظمبخشی شناختی هیجان در دانشآموزان: یک تحلیل چندسطحی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 127-148]
ه
-
هویت اخلاقی
اثربخشی برنامه پرورش تفکر مبتنی بر خواندن انتقادی بر هویت اخلاقی دختران نوجوان [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 1-16]
ی
-
یادگیری الکترونیکی
مطالعه پدیدارشناختی انگیزه یادگیری در آموزش الکترونیکی از دیدگاه نظریه خود-تعیینگری [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 167-186]
-
یازدهم تجربی
تأثیر آموزش مبتنی بر الگوی تدریس بایبی بر راهبردهای انگیزشی برای یادگیری در زیستشناسی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 51-66]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد