آ
-
آگاهیهای فراشناختی
فراتحلیل تفاوت جنسیت در فراشناخت و انواع مؤلفههای آن [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 163-188]
-
آمادگی برای بیحوصلگی
تدوین مدل علی استفاده مشکلزا از موبایل بر اساس خود-نظمجویی و اهمالکاری تحصیلی با میانجیگری آمادگی برای بیحوصلگی [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 233-253]
-
آموزش حل مسئله
اثربخشی آموزش حل مسئله و آموزش صبر بر راهبردهای یادگیری دانشآموزان [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 21-33]
-
آموزش خودتعیینگری
مقایسۀ اثربخشی آموزش مهارتهای خودتعیینگری و آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر معنای تحصیلی دانشجویان دارای رفتارهای خودشکن [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 177-195]
-
آموزش صبر
اثربخشی آموزش حل مسئله و آموزش صبر بر راهبردهای یادگیری دانشآموزان [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 21-33]
-
آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد
مقایسۀ اثربخشی آموزش مهارتهای خودتعیینگری و آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر معنای تحصیلی دانشجویان دارای رفتارهای خودشکن [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 177-195]
ا
-
احساس تعلق به مدرسه
طراحی و آزمون برازش مدل کمکطلبی تحصیلی بر اساس احساس تعلق به مدرسه، شایستگی اجتماعی-هیجانی و سبکهای ارتباطی معلم با میانجیگری اهمالکاری تحصیلی [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 157-175]
-
اختلال یادگیری خاص
اثربخشی آموزش راهبردهای فرادرکمطلب بر عملکرد خواندن دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 189-209]
-
اختلال یادگیری خواندن
اثربخشی آموزش راهبردهای فرادرکمطلب بر عملکرد خواندن دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 189-209]
-
اختلال خواندن
اثربخشی توانمندسازی شناختی بر حافظه کاری کلامی و دیداری-فضایی دانشآموزان دارای اختلال خواندن دوره دوم ابتدایی [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 25-46]
-
اختلال نافرمانی مقابلهجویانه
بررسی اثربخشی طرحواره درمانی هیجانی بر راهبردهای خودمهارگری در دانشآموزان با اختلال نافرمانی مقابلهجویانه [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 211-214]
-
ارزشیابی امور
اثربخشی آموزش راهبردهای تفکر انتقادی بر توان پرسشگری، ارزشیابی امور، استدلال منطقی و حل مسأله در دانشآموزان متوسطه [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 71-88]
-
استدلال منطقی
اثربخشی آموزش راهبردهای تفکر انتقادی بر توان پرسشگری، ارزشیابی امور، استدلال منطقی و حل مسأله در دانشآموزان متوسطه [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 71-88]
-
استفاده مشکلزا از موبایل
تدوین مدل علی استفاده مشکلزا از موبایل بر اساس خود-نظمجویی و اهمالکاری تحصیلی با میانجیگری آمادگی برای بیحوصلگی [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 233-253]
-
افت تحصیلی
بازی چرخِ گردون انگیزش و مشغولیتِ تحصیلی با دلِ دانشآموزان دارای پیشرفت تحصیلیِ پایین: افزایش شناختها و رفتارهای سازگار و کاهش ناسازگارها [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 67-91]
-
انعطافپذیری شناختی
اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر انعطافپذیری شناختی و تفکر تأملی در دانشآموزان [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 123-136]
-
انگیزش تحصیلی
بازی چرخِ گردون انگیزش و مشغولیتِ تحصیلی با دلِ دانشآموزان دارای پیشرفت تحصیلیِ پایین: افزایش شناختها و رفتارهای سازگار و کاهش ناسازگارها [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 67-91]
-
اهمالکاری تحصیلی
تدوین مدل علی استفاده مشکلزا از موبایل بر اساس خود-نظمجویی و اهمالکاری تحصیلی با میانجیگری آمادگی برای بیحوصلگی [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 233-253]
-
اهمالکاری تحصیلی
طراحی و آزمون برازش مدل کمکطلبی تحصیلی بر اساس احساس تعلق به مدرسه، شایستگی اجتماعی-هیجانی و سبکهای ارتباطی معلم با میانجیگری اهمالکاری تحصیلی [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 157-175]
ب
-
بازداریپاسخ
اثربخشی بازی توانبخشی شناختی آرام بر بهبود کارکردهای اجرایی و مهارتهای خواندن دانشآموزان نارساخوان [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 1-24]
-
بازیوارسازی
اثربخشی بستة آموزشی مبتنی بر علوم اعصاب تربیتی و بازیوارسازی بر توانمندسازی روانشناختی مدیران [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 103-121]
-
باورهای فراشناختی
فراتحلیل تفاوت جنسیت در فراشناخت و انواع مؤلفههای آن [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 163-188]
-
بستة آموزشی
اثربخشی بستة آموزشی مبتنی بر علوم اعصاب تربیتی و بازیوارسازی بر توانمندسازی روانشناختی مدیران [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 103-121]
پ
-
پرسشگری
اثربخشی آموزش راهبردهای تفکر انتقادی بر توان پرسشگری، ارزشیابی امور، استدلال منطقی و حل مسأله در دانشآموزان متوسطه [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 71-88]
-
پروژه آورورا
تأثیر اجرای برنامه آموزشی مبتنی بر پروژه آورورا بر روی تواناییهای تحلیلی، خلاق و عملی هوش موفق دانشآموزان ابتدایی [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 55-69]
ت
-
تابآوری
مقایسه اثربخشی آموزش تابآوری و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر تأخیر در رضامندی و فرسودگی تحصیلی دانشآموزان [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 35-53]
-
تأخیر در رضامندی تحصیلی و یادگیری خودتنظیمی
مقایسه اثربخشی آموزش تابآوری و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر تأخیر در رضامندی و فرسودگی تحصیلی دانشآموزان [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 35-53]
-
تحلیل محتوا
بررسی مؤلفههای هوشهای چندگانه گاردنر در کتابهای ریاضی دوره دبستان: روش آنتروپیشانون [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 1-20]
-
تعلق به مدرسه
بررسی رابطه ادراک از محیط یادگیری سازندهگرا و تعلق به مدرسه با نقش میانجیگری ثباتقدم [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 197-211]
-
تفکر انتقادی
اثربخشی آموزش راهبردهای تفکر انتقادی بر توان پرسشگری، ارزشیابی امور، استدلال منطقی و حل مسأله در دانشآموزان متوسطه [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 71-88]
-
تفکر تأملی
اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر انعطافپذیری شناختی و تفکر تأملی در دانشآموزان [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 123-136]
-
تفکر نقادانه
بررسی رابطه تفکر نقادانه و خودکارآمدی تحصیلی: نقش تعدیل گری خودراهبری [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 47-66]
-
توانبخشی شناختی مبتنی بر رایانه
اثربخشی توانبخشی شناختی رایانهای بر فرسودگی تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 123-141]
-
توانمندسازی روانشناختی
اثربخشی بستة آموزشی مبتنی بر علوم اعصاب تربیتی و بازیوارسازی بر توانمندسازی روانشناختی مدیران [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 103-121]
-
توانمندسازی شناختی
اثربخشی توانمندسازی شناختی بر حافظه کاری کلامی و دیداری-فضایی دانشآموزان دارای اختلال خواندن دوره دوم ابتدایی [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 25-46]
-
توجهپایدار
اثربخشی بازی توانبخشی شناختی آرام بر بهبود کارکردهای اجرایی و مهارتهای خواندن دانشآموزان نارساخوان [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 1-24]
-
توسعه مهارتهای فکری و عملی
بررسی ارتباط، استخراج گروهها و تعیین بارهای کانونی الگوی ارتباطی استاد-دانشجو و مؤلفههای توسعه مهارتهای فکری و عملی دانشجویان [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 89-102]
ث
-
ثباتقدم
بررسی رابطه ادراک از محیط یادگیری سازندهگرا و تعلق به مدرسه با نقش میانجیگری ثباتقدم [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 197-211]
ج
-
جنسیت
فراتحلیل تفاوت جنسیت در فراشناخت و انواع مؤلفههای آن [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 163-188]
ح
-
حافظه کاری
اثربخشی توانمندسازی شناختی بر حافظه کاری کلامی و دیداری-فضایی دانشآموزان دارای اختلال خواندن دوره دوم ابتدایی [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 25-46]
-
حل مسأله
اثربخشی آموزش راهبردهای تفکر انتقادی بر توان پرسشگری، ارزشیابی امور، استدلال منطقی و حل مسأله در دانشآموزان متوسطه [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 71-88]
-
حمایت اجتماعی ادراک شده
مدلیابی روابط ساختاری حمایت اجتماعی بر رضایت تحصیلی با نقش میانجی سرزندگی تحصیلی [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 255-283]
-
حواسپرتی دیجیتالی
اثربخشی آموزش مهارتهای خودگردانی بر حواسپرتی دیجیتالی و مشارکت تحصیلی [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 137-155]
خ
-
خلاصهبرداری
تأثیر خلاصهبرداری بر صحت فرادرکمطلب و صحت تنظیم دانشآموزان [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 143-161]
-
خودکارآمدی تحصیلی
بررسی رابطه تفکر نقادانه و خودکارآمدی تحصیلی: نقش تعدیل گری خودراهبری [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 47-66]
-
خودگردانی
اثربخشی آموزش مهارتهای خودگردانی بر حواسپرتی دیجیتالی و مشارکت تحصیلی [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 137-155]
-
خودنظمجویی
تدوین مدل علی استفاده مشکلزا از موبایل بر اساس خود-نظمجویی و اهمالکاری تحصیلی با میانجیگری آمادگی برای بیحوصلگی [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 233-253]
د
-
دانشآموزان
اثربخشی بازی توانبخشی شناختی آرام بر بهبود کارکردهای اجرایی و مهارتهای خواندن دانشآموزان نارساخوان [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 1-24]
-
دانشآموزان
تأثیر خلاصهبرداری بر صحت فرادرکمطلب و صحت تنظیم دانشآموزان [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 143-161]
-
دانشآموزان
بررسی اثربخشی طرحواره درمانی هیجانی بر راهبردهای خودمهارگری در دانشآموزان با اختلال نافرمانی مقابلهجویانه [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 211-214]
-
دانشآموزان
بررسی رابطه ادراک از محیط یادگیری سازندهگرا و تعلق به مدرسه با نقش میانجیگری ثباتقدم [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 197-211]
-
دانشآموزان
اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر انعطافپذیری شناختی و تفکر تأملی در دانشآموزان [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 123-136]
-
دانشآموزان ابتدایی
اثربخشی آموزش راهبردهای فرادرکمطلب بر عملکرد خواندن دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 189-209]
-
دانشجویان
بررسی ارتباط، استخراج گروهها و تعیین بارهای کانونی الگوی ارتباطی استاد-دانشجو و مؤلفههای توسعه مهارتهای فکری و عملی دانشجویان [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 89-102]
-
دیداری- فضایی
اثربخشی توانمندسازی شناختی بر حافظه کاری کلامی و دیداری-فضایی دانشآموزان دارای اختلال خواندن دوره دوم ابتدایی [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 25-46]
ر
-
رابطه استاد-دانشجو
بررسی ارتباط، استخراج گروهها و تعیین بارهای کانونی الگوی ارتباطی استاد-دانشجو و مؤلفههای توسعه مهارتهای فکری و عملی دانشجویان [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 89-102]
-
ریاضی
بررسی مؤلفههای هوشهای چندگانه گاردنر در کتابهای ریاضی دوره دبستان: روش آنتروپیشانون [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 1-20]
-
راهبردهای یادگیری
اثربخشی آموزش حل مسئله و آموزش صبر بر راهبردهای یادگیری دانشآموزان [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 21-33]
-
راهبردهای یادگیری خودتنظیمی
اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر انعطافپذیری شناختی و تفکر تأملی در دانشآموزان [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 123-136]
-
راهبردهای خودتنظیمی
فراتحلیل یافتههای مربوط به تأثیر یادگیری معکوس بر راهبردهای خودتنظیمی [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 91-121]
-
راهبردهای خودمهارگری
بررسی اثربخشی طرحواره درمانی هیجانی بر راهبردهای خودمهارگری در دانشآموزان با اختلال نافرمانی مقابلهجویانه [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 211-214]
-
راهبردهای فراشناختی
فراتحلیل تفاوت جنسیت در فراشناخت و انواع مؤلفههای آن [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 163-188]
-
رضایت تحصیلی
مدلیابی روابط ساختاری حمایت اجتماعی بر رضایت تحصیلی با نقش میانجی سرزندگی تحصیلی [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 255-283]
-
رفتارهای خودشکن
مقایسۀ اثربخشی آموزش مهارتهای خودتعیینگری و آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر معنای تحصیلی دانشجویان دارای رفتارهای خودشکن [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 177-195]
س
-
سازندهگرا
بررسی رابطه ادراک از محیط یادگیری سازندهگرا و تعلق به مدرسه با نقش میانجیگری ثباتقدم [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 197-211]
-
سبکهای ارتباطی معلم
طراحی و آزمون برازش مدل کمکطلبی تحصیلی بر اساس احساس تعلق به مدرسه، شایستگی اجتماعی-هیجانی و سبکهای ارتباطی معلم با میانجیگری اهمالکاری تحصیلی [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 157-175]
-
سرزندگی تحصیلی
مدلیابی روابط ساختاری حمایت اجتماعی بر رضایت تحصیلی با نقش میانجی سرزندگی تحصیلی [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 255-283]
ش
-
شایستگی اجتماعی-هیجانی
طراحی و آزمون برازش مدل کمکطلبی تحصیلی بر اساس احساس تعلق به مدرسه، شایستگی اجتماعی-هیجانی و سبکهای ارتباطی معلم با میانجیگری اهمالکاری تحصیلی [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 157-175]
ص
-
صحت تنظیم
تأثیر خلاصهبرداری بر صحت فرادرکمطلب و صحت تنظیم دانشآموزان [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 143-161]
-
صحت فرادرکمطلب
تأثیر خلاصهبرداری بر صحت فرادرکمطلب و صحت تنظیم دانشآموزان [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 143-161]
ط
-
طرحواره درمانی هیجانی
بررسی اثربخشی طرحواره درمانی هیجانی بر راهبردهای خودمهارگری در دانشآموزان با اختلال نافرمانی مقابلهجویانه [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 211-214]
ع
-
علوم اعصاب تربیتی
اثربخشی بستة آموزشی مبتنی بر علوم اعصاب تربیتی و بازیوارسازی بر توانمندسازی روانشناختی مدیران [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 103-121]
-
عملکرد تحصیلی
اثربخشی توانبخشی شناختی رایانهای بر فرسودگی تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 123-141]
-
عملکرد خواندن
اثربخشی آموزش راهبردهای فرادرکمطلب بر عملکرد خواندن دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 189-209]
ف
-
فراتحلیل
فراتحلیل یافتههای مربوط به تأثیر یادگیری معکوس بر راهبردهای خودتنظیمی [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 91-121]
-
فراتحلیل
فراتحلیل تفاوت جنسیت در فراشناخت و انواع مؤلفههای آن [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 163-188]
-
فرادرک مطلب
اثربخشی آموزش راهبردهای فرادرکمطلب بر عملکرد خواندن دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 189-209]
-
فرسودگی تحصیلی
مقایسه اثربخشی آموزش تابآوری و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر تأخیر در رضامندی و فرسودگی تحصیلی دانشآموزان [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 35-53]
-
فرسودگی تحصیلی
اثربخشی توانبخشی شناختی رایانهای بر فرسودگی تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 123-141]
ک
-
کارکردهای اجرایی
اثربخشی بازی توانبخشی شناختی آرام بر بهبود کارکردهای اجرایی و مهارتهای خواندن دانشآموزان نارساخوان [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 1-24]
-
کمکطلبی تحصیلی
طراحی و آزمون برازش مدل کمکطلبی تحصیلی بر اساس احساس تعلق به مدرسه، شایستگی اجتماعی-هیجانی و سبکهای ارتباطی معلم با میانجیگری اهمالکاری تحصیلی [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 157-175]
م
-
محیط یادگیری
بررسی رابطه ادراک از محیط یادگیری سازندهگرا و تعلق به مدرسه با نقش میانجیگری ثباتقدم [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 197-211]
-
مداخله چندبُعدی مارتین
بازی چرخِ گردون انگیزش و مشغولیتِ تحصیلی با دلِ دانشآموزان دارای پیشرفت تحصیلیِ پایین: افزایش شناختها و رفتارهای سازگار و کاهش ناسازگارها [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 67-91]
-
مدیران میانی
اثربخشی بستة آموزشی مبتنی بر علوم اعصاب تربیتی و بازیوارسازی بر توانمندسازی روانشناختی مدیران [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 103-121]
-
مشارکت تحصیلی
اثربخشی آموزش مهارتهای خودگردانی بر حواسپرتی دیجیتالی و مشارکت تحصیلی [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 137-155]
-
مشغولیتِ تحصیلی
بازی چرخِ گردون انگیزش و مشغولیتِ تحصیلی با دلِ دانشآموزان دارای پیشرفت تحصیلیِ پایین: افزایش شناختها و رفتارهای سازگار و کاهش ناسازگارها [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 67-91]
-
معنای تحصیلی
مقایسۀ اثربخشی آموزش مهارتهای خودتعیینگری و آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر معنای تحصیلی دانشجویان دارای رفتارهای خودشکن [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 177-195]
ن
-
نارساخوانی
اثربخشی بازی توانبخشی شناختی آرام بر بهبود کارکردهای اجرایی و مهارتهای خواندن دانشآموزان نارساخوان [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 1-24]
ه
-
هوش تحلیلی
تأثیر اجرای برنامه آموزشی مبتنی بر پروژه آورورا بر روی تواناییهای تحلیلی، خلاق و عملی هوش موفق دانشآموزان ابتدایی [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 55-69]
-
هوش خلاق
تأثیر اجرای برنامه آموزشی مبتنی بر پروژه آورورا بر روی تواناییهای تحلیلی، خلاق و عملی هوش موفق دانشآموزان ابتدایی [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 55-69]
-
هوش عملی
تأثیر اجرای برنامه آموزشی مبتنی بر پروژه آورورا بر روی تواناییهای تحلیلی، خلاق و عملی هوش موفق دانشآموزان ابتدایی [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 55-69]
-
هوش موفق
تأثیر اجرای برنامه آموزشی مبتنی بر پروژه آورورا بر روی تواناییهای تحلیلی، خلاق و عملی هوش موفق دانشآموزان ابتدایی [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 55-69]
-
هوشهای چندگانه گاردنر
بررسی مؤلفههای هوشهای چندگانه گاردنر در کتابهای ریاضی دوره دبستان: روش آنتروپیشانون [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 1-20]
ی
-
یادگیری خودراهبر
بررسی رابطه تفکر نقادانه و خودکارآمدی تحصیلی: نقش تعدیل گری خودراهبری [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 47-66]
-
یادگیری معکوس
فراتحلیل یافتههای مربوط به تأثیر یادگیری معکوس بر راهبردهای خودتنظیمی [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 91-121]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد