ا
-
احمدی، محسن
بررسی ارتباط، استخراج گروهها و تعیین بارهای کانونی الگوی ارتباطی استاد-دانشجو و مؤلفههای توسعه مهارتهای فکری و عملی دانشجویان [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 89-102]
-
اصغری، آرزو
تدوین مدل علی استفاده مشکلزا از موبایل بر اساس خود-نظمجویی و اهمالکاری تحصیلی با میانجیگری آمادگی برای بیحوصلگی [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 233-253]
-
افضلی، افشین
فراتحلیل یافتههای مربوط به تأثیر یادگیری معکوس بر راهبردهای خودتنظیمی [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 91-121]
-
افضلی، افشین
بررسی ارتباط، استخراج گروهها و تعیین بارهای کانونی الگوی ارتباطی استاد-دانشجو و مؤلفههای توسعه مهارتهای فکری و عملی دانشجویان [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 89-102]
-
امانی، احمد
بررسی اثربخشی طرحواره درمانی هیجانی بر راهبردهای خودمهارگری در دانشآموزان با اختلال نافرمانی مقابلهجویانه [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 211-214]
ب
-
بارخدا، سیدجمال
مدلیابی روابط ساختاری حمایت اجتماعی بر رضایت تحصیلی با نقش میانجی سرزندگی تحصیلی [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 255-283]
-
برزگر بفرویی، مهدی
بررسی رابطه ادراک از محیط یادگیری سازندهگرا و تعلق به مدرسه با نقش میانجیگری ثباتقدم [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 197-211]
-
بنیمین، غزاله
بررسی مؤلفههای هوشهای چندگانه گاردنر در کتابهای ریاضی دوره دبستان: روش آنتروپیشانون [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 1-20]
-
بهجتی اردکانی، فاطمه
اثربخشی توانمندسازی شناختی بر حافظه کاری کلامی و دیداری-فضایی دانشآموزان دارای اختلال خواندن دوره دوم ابتدایی [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 25-46]
-
بهروزی، ناصر
مقایسه اثربخشی آموزش تابآوری و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر تأخیر در رضامندی و فرسودگی تحصیلی دانشآموزان [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 35-53]
پ
-
پیرانی، ذبیح
طراحی و آزمون برازش مدل کمکطلبی تحصیلی بر اساس احساس تعلق به مدرسه، شایستگی اجتماعی-هیجانی و سبکهای ارتباطی معلم با میانجیگری اهمالکاری تحصیلی [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 157-175]
-
پورجمشیدی، مریم
فراتحلیل یافتههای مربوط به تأثیر یادگیری معکوس بر راهبردهای خودتنظیمی [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 91-121]
-
پورسید، سید مهدی
اثربخشی آموزش حل مسئله و آموزش صبر بر راهبردهای یادگیری دانشآموزان [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 21-33]
ت
-
تلخابی، محمود
اثربخشی بستة آموزشی مبتنی بر علوم اعصاب تربیتی و بازیوارسازی بر توانمندسازی روانشناختی مدیران [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 103-121]
-
تمنایی فر، محمدرضا
تأثیر اجرای برنامه آموزشی مبتنی بر پروژه آورورا بر روی تواناییهای تحلیلی، خلاق و عملی هوش موفق دانشآموزان ابتدایی [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 55-69]
-
تموک، فاطمه
اثربخشی توانبخشی شناختی رایانهای بر فرسودگی تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 123-141]
ج
-
جناآبادی، حسین
اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر انعطافپذیری شناختی و تفکر تأملی در دانشآموزان [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 123-136]
چ
-
چراغی، زهرا
تأثیر خلاصهبرداری بر صحت فرادرکمطلب و صحت تنظیم دانشآموزان [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 143-161]
ح
-
حاجی یخچالی، علیرضا
اثربخشی بازی توانبخشی شناختی آرام بر بهبود کارکردهای اجرایی و مهارتهای خواندن دانشآموزان نارساخوان [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 1-24]
-
حاجی یخچالی، علیرضا
مقایسه اثربخشی آموزش تابآوری و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر تأخیر در رضامندی و فرسودگی تحصیلی دانشآموزان [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 35-53]
-
حیدری، سارا
بررسی رابطه تفکر نقادانه و خودکارآمدی تحصیلی: نقش تعدیل گری خودراهبری [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 47-66]
-
حسن آبادی، حمیدرضا
بازی چرخِ گردون انگیزش و مشغولیتِ تحصیلی با دلِ دانشآموزان دارای پیشرفت تحصیلیِ پایین: افزایش شناختها و رفتارهای سازگار و کاهش ناسازگارها [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 67-91]
خ
-
خرمائی، فرهاد
اثربخشی آموزش حل مسئله و آموزش صبر بر راهبردهای یادگیری دانشآموزان [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 21-33]
د
-
دریکوند، محمد
اثربخشی بازی توانبخشی شناختی آرام بر بهبود کارکردهای اجرایی و مهارتهای خواندن دانشآموزان نارساخوان [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 1-24]
ر
-
رحمانی ملکآباد، مهدی
بررسی مؤلفههای هوشهای چندگانه گاردنر در کتابهای ریاضی دوره دبستان: روش آنتروپیشانون [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 1-20]
-
رحمتی کهخا، محمد
اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر انعطافپذیری شناختی و تفکر تأملی در دانشآموزان [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 123-136]
-
رشیدی، بهار
بررسی مؤلفههای هوشهای چندگانه گاردنر در کتابهای ریاضی دوره دبستان: روش آنتروپیشانون [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 1-20]
-
رضائی، سجاد
مقایسۀ اثربخشی آموزش مهارتهای خودتعیینگری و آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر معنای تحصیلی دانشجویان دارای رفتارهای خودشکن [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 177-195]
-
رویایی، زهرا
بازی چرخِ گردون انگیزش و مشغولیتِ تحصیلی با دلِ دانشآموزان دارای پیشرفت تحصیلیِ پایین: افزایش شناختها و رفتارهای سازگار و کاهش ناسازگارها [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 67-91]
ز
-
زاهد، سعیده
تأثیر خلاصهبرداری بر صحت فرادرکمطلب و صحت تنظیم دانشآموزان [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 143-161]
-
زنگنه، فیروزه
طراحی و آزمون برازش مدل کمکطلبی تحصیلی بر اساس احساس تعلق به مدرسه، شایستگی اجتماعی-هیجانی و سبکهای ارتباطی معلم با میانجیگری اهمالکاری تحصیلی [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 157-175]
-
زنگنه، معصومه
تأثیر اجرای برنامه آموزشی مبتنی بر پروژه آورورا بر روی تواناییهای تحلیلی، خلاق و عملی هوش موفق دانشآموزان ابتدایی [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 55-69]
ش
-
شهنی ییلاق، منیجه
اثربخشی بازی توانبخشی شناختی آرام بر بهبود کارکردهای اجرایی و مهارتهای خواندن دانشآموزان نارساخوان [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 1-24]
-
شهنی ییلاق، منیجه
مقایسه اثربخشی آموزش تابآوری و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر تأخیر در رضامندی و فرسودگی تحصیلی دانشآموزان [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 35-53]
ع
-
عباسی، سارا
اثربخشی توانمندسازی شناختی بر حافظه کاری کلامی و دیداری-فضایی دانشآموزان دارای اختلال خواندن دوره دوم ابتدایی [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 25-46]
-
عباسی، مسلم
طراحی و آزمون برازش مدل کمکطلبی تحصیلی بر اساس احساس تعلق به مدرسه، شایستگی اجتماعی-هیجانی و سبکهای ارتباطی معلم با میانجیگری اهمالکاری تحصیلی [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 157-175]
-
عربزاده، مهدی
تأثیر خلاصهبرداری بر صحت فرادرکمطلب و صحت تنظیم دانشآموزان [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 143-161]
-
عزیزی، احمد
بررسی ارتباط، استخراج گروهها و تعیین بارهای کانونی الگوی ارتباطی استاد-دانشجو و مؤلفههای توسعه مهارتهای فکری و عملی دانشجویان [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 89-102]
-
عطادخت، اکبر
اثربخشی توانبخشی شناختی رایانهای بر فرسودگی تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 123-141]
غ
-
غفاری، عذرا
اثربخشی آموزش راهبردهای تفکر انتقادی بر توان پرسشگری، ارزشیابی امور، استدلال منطقی و حل مسأله در دانشآموزان متوسطه [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 71-88]
ف
-
فرامرزی، سالار
بررسی مؤلفههای هوشهای چندگانه گاردنر در کتابهای ریاضی دوره دبستان: روش آنتروپیشانون [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 1-20]
-
فرامرزی، سالار
اثربخشی آموزش راهبردهای فرادرکمطلب بر عملکرد خواندن دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 189-209]
-
فرخ تقی آبادی، آرزو
اثربخشی آموزش حل مسئله و آموزش صبر بر راهبردهای یادگیری دانشآموزان [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 21-33]
-
فرید، ابوالفضل
فراتحلیل تفاوت جنسیت در فراشناخت و انواع مؤلفههای آن [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 163-188]
-
فهامی، زهرا
اثربخشی آموزش راهبردهای فرادرکمطلب بر عملکرد خواندن دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 189-209]
ق
-
قربان جهرمی، رضا
اثربخشی توانبخشی شناختی رایانهای بر فرسودگی تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 123-141]
-
قیصری، زهرا
بررسی رابطه تفکر نقادانه و خودکارآمدی تحصیلی: نقش تعدیل گری خودراهبری [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 47-66]
-
قیطاسی، جعفر
بررسی اثربخشی طرحواره درمانی هیجانی بر راهبردهای خودمهارگری در دانشآموزان با اختلال نافرمانی مقابلهجویانه [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 211-214]
ک
-
کاظمی، نواب
مقایسۀ اثربخشی آموزش مهارتهای خودتعیینگری و آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر معنای تحصیلی دانشجویان دارای رفتارهای خودشکن [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 177-195]
-
کیانی، مسعود
تأثیر اجرای برنامه آموزشی مبتنی بر پروژه آورورا بر روی تواناییهای تحلیلی، خلاق و عملی هوش موفق دانشآموزان ابتدایی [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 55-69]
-
کدیور، پروین
بازی چرخِ گردون انگیزش و مشغولیتِ تحصیلی با دلِ دانشآموزان دارای پیشرفت تحصیلیِ پایین: افزایش شناختها و رفتارهای سازگار و کاهش ناسازگارها [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 67-91]
-
کرامتی، هادی
بازی چرخِ گردون انگیزش و مشغولیتِ تحصیلی با دلِ دانشآموزان دارای پیشرفت تحصیلیِ پایین: افزایش شناختها و رفتارهای سازگار و کاهش ناسازگارها [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 67-91]
-
کرمی، پردیس
مدلیابی روابط ساختاری حمایت اجتماعی بر رضایت تحصیلی با نقش میانجی سرزندگی تحصیلی [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 255-283]
-
کریمی منجرموئی، مریم
اثربخشی آموزش مهارتهای خودگردانی بر حواسپرتی دیجیتالی و مشارکت تحصیلی [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 137-155]
م
-
میان آبادی، هانیه
تدوین مدل علی استفاده مشکلزا از موبایل بر اساس خود-نظمجویی و اهمالکاری تحصیلی با میانجیگری آمادگی برای بیحوصلگی [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 233-253]
-
محامد، رحیم
مقایسه اثربخشی آموزش تابآوری و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر تأخیر در رضامندی و فرسودگی تحصیلی دانشآموزان [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 35-53]
-
محمدی، پروانه
بررسی ارتباط، استخراج گروهها و تعیین بارهای کانونی الگوی ارتباطی استاد-دانشجو و مؤلفههای توسعه مهارتهای فکری و عملی دانشجویان [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 89-102]
-
مراتی، علیرضا
بررسی رابطه ادراک از محیط یادگیری سازندهگرا و تعلق به مدرسه با نقش میانجیگری ثباتقدم [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 197-211]
-
مرزیه، افسانه
اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر انعطافپذیری شناختی و تفکر تأملی در دانشآموزان [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 123-136]
-
مشاوری ایزدی، راحله
طراحی و آزمون برازش مدل کمکطلبی تحصیلی بر اساس احساس تعلق به مدرسه، شایستگی اجتماعی-هیجانی و سبکهای ارتباطی معلم با میانجیگری اهمالکاری تحصیلی [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 157-175]
-
مصرآبادی، جواد
فراتحلیل تفاوت جنسیت در فراشناخت و انواع مؤلفههای آن [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 163-188]
-
مقامی، حمیدرضا
اثربخشی بستة آموزشی مبتنی بر علوم اعصاب تربیتی و بازیوارسازی بر توانمندسازی روانشناختی مدیران [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 103-121]
-
منصوری، سیروس
اثربخشی توانمندسازی شناختی بر حافظه کاری کلامی و دیداری-فضایی دانشآموزان دارای اختلال خواندن دوره دوم ابتدایی [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 25-46]
-
مهربان، جواد
اثربخشی بستة آموزشی مبتنی بر علوم اعصاب تربیتی و بازیوارسازی بر توانمندسازی روانشناختی مدیران [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 103-121]
-
موسوی، سیدولی اله
مقایسۀ اثربخشی آموزش مهارتهای خودتعیینگری و آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر معنای تحصیلی دانشجویان دارای رفتارهای خودشکن [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 177-195]
-
مومنی راد، اکبر
فراتحلیل یافتههای مربوط به تأثیر یادگیری معکوس بر راهبردهای خودتنظیمی [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 91-121]
ن
-
نقیب الساداتی، نسترن سادات
فراتحلیل تفاوت جنسیت در فراشناخت و انواع مؤلفههای آن [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 163-188]
-
نقی زاده، فاطمه
اثربخشی آموزش راهبردهای تفکر انتقادی بر توان پرسشگری، ارزشیابی امور، استدلال منطقی و حل مسأله در دانشآموزان متوسطه [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 71-88]
-
نیکدل، فریبرز
اثربخشی آموزش مهارتهای خودگردانی بر حواسپرتی دیجیتالی و مشارکت تحصیلی [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 137-155]
-
نیلی احمدآبادی، محمدرضا
اثربخشی بستة آموزشی مبتنی بر علوم اعصاب تربیتی و بازیوارسازی بر توانمندسازی روانشناختی مدیران [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 103-121]
-
نوروزی، قاسم
اثربخشی آموزش راهبردهای فرادرکمطلب بر عملکرد خواندن دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 189-209]
-
نوشادی، ناصر
اثربخشی آموزش مهارتهای خودگردانی بر حواسپرتی دیجیتالی و مشارکت تحصیلی [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 137-155]
ه
-
هاشمی، زهرا
بررسی رابطه تفکر نقادانه و خودکارآمدی تحصیلی: نقش تعدیل گری خودراهبری [دوره 11، شماره 20، 1402، صفحه 47-66]
-
هاشمی نصرت آباد، تورج
اثربخشی آموزش راهبردهای تفکر انتقادی بر توان پرسشگری، ارزشیابی امور، استدلال منطقی و حل مسأله در دانشآموزان متوسطه [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 71-88]
ی
-
یونسی، جلیل
اثربخشی بستة آموزشی مبتنی بر علوم اعصاب تربیتی و بازیوارسازی بر توانمندسازی روانشناختی مدیران [دوره 11، شماره 21، 1402، صفحه 103-121]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد