نمایه نویسندگان

آ

  • آتش افروز، عسکر پیش‌بینی لذت یادگیری بر اساس مدیریت کلاس، سطح چالش‌انگیزی کلاس، مهارت‌های تشخیصی معلم و راهبردهای نظم‌بخشی شناختی هیجان در دانش‌آموزان: یک تحلیل چندسطحی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 127-148]
  • آخش، آرش پیش‌بینی لذت یادگیری بر اساس مدیریت کلاس، سطح چالش‌انگیزی کلاس، مهارت‌های تشخیصی معلم و راهبردهای نظم‌بخشی شناختی هیجان در دانش‌آموزان: یک تحلیل چندسطحی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 127-148]
  • آقاجانی، سیف اله مقایسه اثربخشی تحریک الکتریکی فراجمجمه‌ای مغز (tDCS) و توانبخشی شناختی مبتنی بر رایانه بر بهبود تنظیم شناختی هیجان کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 87-106]

ا

  • اسکندرپور، بهروز مطالعه پدیدارشناختی انگیزه یادگیری در آموزش الکترونیکی از دیدگاه نظریه خود-تعیین‌گری [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 167-186]
  • اسماعیل پور، خلیل طراحی و بررسی اثربخشی بسته آموزشی مبتنی بر ذهن آگاهی بر تعلل‌ورزی، خودکارآمدی و انگیزش تحصیلی کودکان مبتلا به کندگامی شناختی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 107-126]
  • اسماعیلی، فاطمه اثربخشی برنامه پرورش تفکر مبتنی بر خواندن انتقادی بر هویت اخلاقی دختران نوجوان [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 1-16]
  • انتشاری، شکوفه تأثیر آموزش مبتنی بر الگوی تدریس بایبی بر راهبردهای انگیزشی برای یادگیری در زیستشناسی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 51-66]

ب

  • بارخدا، سیدجمال مدل ساختاری میزان سواد والدین با اشتیاق تحصیلی و ملال تحصیلی دانش‌آموزان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 205-221]
  • برزگر بفرویی، کاظم پیش‌بینی اهمال‌کاری تصمیم‌گیری بر اساس باورهای فراشناختی دربارة اهمال‌کاری با نقش واسطه‌ای خودتنظیمی در اضطراب [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 223-240]
  • بشرپور، سجاد مقایسه اثربخشی تحریک الکتریکی فراجمجمه‌ای مغز (tDCS) و توانبخشی شناختی مبتنی بر رایانه بر بهبود تنظیم شناختی هیجان کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 87-106]
  • بهرامیان، سیده فاطمه اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی بر بهزیستی تحصیلی و کمک طلبی تحصیلی دانش‌آموزان دختر نوجوان [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 35-49]
  • بیرامی، مجتبی رابطه بین کارکردهای اجرایی و سیستم‌های مغزی-رفتاری با اضطراب ریاضی: نقش میانجی‌گر استحکام روانی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 187-204]
  • بیرامی، منصور طراحی و بررسی اثربخشی بسته آموزشی مبتنی بر ذهن آگاهی بر تعلل‌ورزی، خودکارآمدی و انگیزش تحصیلی کودکان مبتلا به کندگامی شناختی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 107-126]

پ

  • پورجم علویجه، محسن اثربخشی برنامۀ تلفیقی مبتنی بر تقویت کارکردهای روان‌شناختی و آموزش با رویکرد تیبا بر روان‌خوانی دانش‌آموزان پسر نارساخوان [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 149-165]

ت

  • تقی زاده هیر، سارا مقایسه اثربخشی تحریک الکتریکی فراجمجمه‌ای مغز (tDCS) و توانبخشی شناختی مبتنی بر رایانه بر بهبود تنظیم شناختی هیجان کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 87-106]

ج

  • جعفری، سعید پیش‌بینی اهمال‌کاری تصمیم‌گیری بر اساس باورهای فراشناختی دربارة اهمال‌کاری با نقش واسطه‌ای خودتنظیمی در اضطراب [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 223-240]
  • جهانی فر، مجتبی سنجش درک فراگیران از مدل‌های‌ مفهومی و رابطه آن با مهارت استدلال علّی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 17-33]

ح

  • حاج حسینی، منصوره اثربخشی برنامه پرورش تفکر مبتنی بر خواندن انتقادی بر هویت اخلاقی دختران نوجوان [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 1-16]

خ

  • خدادادی، محمد رضا تأثیر آموزش مبتنی بر الگوی تدریس بایبی بر راهبردهای انگیزشی برای یادگیری در زیستشناسی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 51-66]

د

  • دهقان‌زاده، حجت مطالعه پدیدارشناختی انگیزه یادگیری در آموزش الکترونیکی از دیدگاه نظریه خود-تعیین‌گری [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 167-186]
  • دهقانزاده، حسین مطالعه پدیدارشناختی انگیزه یادگیری در آموزش الکترونیکی از دیدگاه نظریه خود-تعیین‌گری [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 167-186]
  • دهقانی، فاطمه سنجش درک فراگیران از مدل‌های‌ مفهومی و رابطه آن با مهارت استدلال علّی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 17-33]

ذ

  • ذوقی پایدار، محمدرضا اثربخشی برنامۀ تلفیقی مبتنی بر تقویت کارکردهای روان‌شناختی و آموزش با رویکرد تیبا بر روان‌خوانی دانش‌آموزان پسر نارساخوان [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 149-165]

س

  • سعیدی، رویا مؤلفه‌های زبان و نظریة ذهن: پیشنهاد یک مدل مفهومی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 67-85]
  • سلیمی، جمال مدل ساختاری میزان سواد والدین با اشتیاق تحصیلی و ملال تحصیلی دانش‌آموزان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 205-221]

ش

  • شادبافی، محمد طراحی و بررسی اثربخشی بسته آموزشی مبتنی بر ذهن آگاهی بر تعلل‌ورزی، خودکارآمدی و انگیزش تحصیلی کودکان مبتلا به کندگامی شناختی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 107-126]
  • شیخ الاسلامی، راضیه اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی بر بهزیستی تحصیلی و کمک طلبی تحصیلی دانش‌آموزان دختر نوجوان [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 35-49]

ع

  • عامری، حیات مؤلفه‌های زبان و نظریة ذهن: پیشنهاد یک مدل مفهومی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 67-85]
  • عربزاده، مهدی رابطه بین کارکردهای اجرایی و سیستم‌های مغزی-رفتاری با اضطراب ریاضی: نقش میانجی‌گر استحکام روانی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 187-204]
  • عزیزی، عبدالله مدل ساختاری میزان سواد والدین با اشتیاق تحصیلی و ملال تحصیلی دانش‌آموزان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 205-221]
  • عشایری، حسن مؤلفه‌های زبان و نظریة ذهن: پیشنهاد یک مدل مفهومی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 67-85]

ق

  • قلمکاریان، سید محمد تأثیر آموزش مبتنی بر الگوی تدریس بایبی بر راهبردهای انگیزشی برای یادگیری در زیستشناسی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 51-66]
  • قوامی حسین پور، بهاره سنجش درک فراگیران از مدل‌های‌ مفهومی و رابطه آن با مهارت استدلال علّی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 17-33]

ک

  • کدیور، پروین رابطه بین کارکردهای اجرایی و سیستم‌های مغزی-رفتاری با اضطراب ریاضی: نقش میانجی‌گر استحکام روانی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 187-204]
  • کردنوقابی، رسول اثربخشی برنامۀ تلفیقی مبتنی بر تقویت کارکردهای روان‌شناختی و آموزش با رویکرد تیبا بر روان‌خوانی دانش‌آموزان پسر نارساخوان [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 149-165]

گ

  • گلفام، ارسلان مؤلفه‌های زبان و نظریة ذهن: پیشنهاد یک مدل مفهومی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 67-85]

ن

  • ندرمحمدی، مهریار مقایسه اثربخشی تحریک الکتریکی فراجمجمه‌ای مغز (tDCS) و توانبخشی شناختی مبتنی بر رایانه بر بهبود تنظیم شناختی هیجان کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 87-106]
  • نریمانی، محمد مقایسه اثربخشی تحریک الکتریکی فراجمجمه‌ای مغز (tDCS) و توانبخشی شناختی مبتنی بر رایانه بر بهبود تنظیم شناختی هیجان کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 87-106]

ی

  • یعقوبی، ابوالقاسم اثربخشی برنامۀ تلفیقی مبتنی بر تقویت کارکردهای روان‌شناختی و آموزش با رویکرد تیبا بر روان‌خوانی دانش‌آموزان پسر نارساخوان [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 149-165]