آ
-
آتش افروز، عسکر
پیشبینی لذت یادگیری بر اساس مدیریت کلاس، سطح چالشانگیزی کلاس، مهارتهای تشخیصی معلم و راهبردهای نظمبخشی شناختی هیجان در دانشآموزان: یک تحلیل چندسطحی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 127-148]
-
آخش، آرش
پیشبینی لذت یادگیری بر اساس مدیریت کلاس، سطح چالشانگیزی کلاس، مهارتهای تشخیصی معلم و راهبردهای نظمبخشی شناختی هیجان در دانشآموزان: یک تحلیل چندسطحی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 127-148]
-
آقاجانی، سیف اله
مقایسه اثربخشی تحریک الکتریکی فراجمجمهای مغز (tDCS) و توانبخشی شناختی مبتنی بر رایانه بر بهبود تنظیم شناختی هیجان کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیشفعالی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 87-106]
ا
-
اسکندرپور، بهروز
مطالعه پدیدارشناختی انگیزه یادگیری در آموزش الکترونیکی از دیدگاه نظریه خود-تعیینگری [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 167-186]
-
اسماعیل پور، خلیل
طراحی و بررسی اثربخشی بسته آموزشی مبتنی بر ذهن آگاهی بر تعللورزی، خودکارآمدی و انگیزش تحصیلی کودکان مبتلا به کندگامی شناختی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 107-126]
-
اسماعیلی، فاطمه
اثربخشی برنامه پرورش تفکر مبتنی بر خواندن انتقادی بر هویت اخلاقی دختران نوجوان [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 1-16]
-
انتشاری، شکوفه
تأثیر آموزش مبتنی بر الگوی تدریس بایبی بر راهبردهای انگیزشی برای یادگیری در زیستشناسی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 51-66]
ب
-
بارخدا، سیدجمال
مدل ساختاری میزان سواد والدین با اشتیاق تحصیلی و ملال تحصیلی دانشآموزان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 205-221]
-
برزگر بفرویی، کاظم
پیشبینی اهمالکاری تصمیمگیری بر اساس باورهای فراشناختی دربارة اهمالکاری با نقش واسطهای خودتنظیمی در اضطراب [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 223-240]
-
بشرپور، سجاد
مقایسه اثربخشی تحریک الکتریکی فراجمجمهای مغز (tDCS) و توانبخشی شناختی مبتنی بر رایانه بر بهبود تنظیم شناختی هیجان کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیشفعالی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 87-106]
-
بهرامیان، سیده فاطمه
اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی بر بهزیستی تحصیلی و کمک طلبی تحصیلی دانشآموزان دختر نوجوان [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 35-49]
-
بیرامی، مجتبی
رابطه بین کارکردهای اجرایی و سیستمهای مغزی-رفتاری با اضطراب ریاضی: نقش میانجیگر استحکام روانی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 187-204]
-
بیرامی، منصور
طراحی و بررسی اثربخشی بسته آموزشی مبتنی بر ذهن آگاهی بر تعللورزی، خودکارآمدی و انگیزش تحصیلی کودکان مبتلا به کندگامی شناختی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 107-126]
پ
-
پورجم علویجه، محسن
اثربخشی برنامۀ تلفیقی مبتنی بر تقویت کارکردهای روانشناختی و آموزش با رویکرد تیبا بر روانخوانی دانشآموزان پسر نارساخوان [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 149-165]
ت
-
تقی زاده هیر، سارا
مقایسه اثربخشی تحریک الکتریکی فراجمجمهای مغز (tDCS) و توانبخشی شناختی مبتنی بر رایانه بر بهبود تنظیم شناختی هیجان کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیشفعالی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 87-106]
ج
-
جعفری، سعید
پیشبینی اهمالکاری تصمیمگیری بر اساس باورهای فراشناختی دربارة اهمالکاری با نقش واسطهای خودتنظیمی در اضطراب [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 223-240]
-
جهانی فر، مجتبی
سنجش درک فراگیران از مدلهای مفهومی و رابطه آن با مهارت استدلال علّی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 17-33]
ح
-
حاج حسینی، منصوره
اثربخشی برنامه پرورش تفکر مبتنی بر خواندن انتقادی بر هویت اخلاقی دختران نوجوان [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 1-16]
خ
-
خدادادی، محمد رضا
تأثیر آموزش مبتنی بر الگوی تدریس بایبی بر راهبردهای انگیزشی برای یادگیری در زیستشناسی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 51-66]
د
-
دهقانزاده، حجت
مطالعه پدیدارشناختی انگیزه یادگیری در آموزش الکترونیکی از دیدگاه نظریه خود-تعیینگری [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 167-186]
-
دهقانزاده، حسین
مطالعه پدیدارشناختی انگیزه یادگیری در آموزش الکترونیکی از دیدگاه نظریه خود-تعیینگری [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 167-186]
-
دهقانی، فاطمه
سنجش درک فراگیران از مدلهای مفهومی و رابطه آن با مهارت استدلال علّی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 17-33]
ذ
-
ذوقی پایدار، محمدرضا
اثربخشی برنامۀ تلفیقی مبتنی بر تقویت کارکردهای روانشناختی و آموزش با رویکرد تیبا بر روانخوانی دانشآموزان پسر نارساخوان [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 149-165]
س
-
سعیدی، رویا
مؤلفههای زبان و نظریة ذهن: پیشنهاد یک مدل مفهومی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 67-85]
-
سلیمی، جمال
مدل ساختاری میزان سواد والدین با اشتیاق تحصیلی و ملال تحصیلی دانشآموزان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 205-221]
ش
-
شادبافی، محمد
طراحی و بررسی اثربخشی بسته آموزشی مبتنی بر ذهن آگاهی بر تعللورزی، خودکارآمدی و انگیزش تحصیلی کودکان مبتلا به کندگامی شناختی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 107-126]
-
شیخ الاسلامی، راضیه
اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی بر بهزیستی تحصیلی و کمک طلبی تحصیلی دانشآموزان دختر نوجوان [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 35-49]
ع
-
عامری، حیات
مؤلفههای زبان و نظریة ذهن: پیشنهاد یک مدل مفهومی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 67-85]
-
عربزاده، مهدی
رابطه بین کارکردهای اجرایی و سیستمهای مغزی-رفتاری با اضطراب ریاضی: نقش میانجیگر استحکام روانی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 187-204]
-
عزیزی، عبدالله
مدل ساختاری میزان سواد والدین با اشتیاق تحصیلی و ملال تحصیلی دانشآموزان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 205-221]
-
عشایری، حسن
مؤلفههای زبان و نظریة ذهن: پیشنهاد یک مدل مفهومی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 67-85]
ق
-
قلمکاریان، سید محمد
تأثیر آموزش مبتنی بر الگوی تدریس بایبی بر راهبردهای انگیزشی برای یادگیری در زیستشناسی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 51-66]
-
قوامی حسین پور، بهاره
سنجش درک فراگیران از مدلهای مفهومی و رابطه آن با مهارت استدلال علّی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 17-33]
ک
-
کدیور، پروین
رابطه بین کارکردهای اجرایی و سیستمهای مغزی-رفتاری با اضطراب ریاضی: نقش میانجیگر استحکام روانی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 187-204]
-
کردنوقابی، رسول
اثربخشی برنامۀ تلفیقی مبتنی بر تقویت کارکردهای روانشناختی و آموزش با رویکرد تیبا بر روانخوانی دانشآموزان پسر نارساخوان [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 149-165]
گ
-
گلفام، ارسلان
مؤلفههای زبان و نظریة ذهن: پیشنهاد یک مدل مفهومی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 67-85]
ن
-
ندرمحمدی، مهریار
مقایسه اثربخشی تحریک الکتریکی فراجمجمهای مغز (tDCS) و توانبخشی شناختی مبتنی بر رایانه بر بهبود تنظیم شناختی هیجان کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیشفعالی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 87-106]
-
نریمانی، محمد
مقایسه اثربخشی تحریک الکتریکی فراجمجمهای مغز (tDCS) و توانبخشی شناختی مبتنی بر رایانه بر بهبود تنظیم شناختی هیجان کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیشفعالی [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 87-106]
ی
-
یعقوبی، ابوالقاسم
اثربخشی برنامۀ تلفیقی مبتنی بر تقویت کارکردهای روانشناختی و آموزش با رویکرد تیبا بر روانخوانی دانشآموزان پسر نارساخوان [دوره 12، شماره 22، 1403، صفحه 149-165]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد