نویسنده = حسن اسدزاده
تعداد مقالات: 5
2. مقایسه تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و کمک‌خواهی در افزایش اشتیاق و سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان اهمال‌کار

دوره 7، شماره 13، پاییز و زمستان 1398، صفحه 191-212

10.22084/j.psychogy.2019.18327.1910

سلیمان کابینی مقدم؛ غلامحسین انتصار فومنی؛ مسعود حجازی؛ حسن اسدزاده


3. تدوین مدل سرزندگی تحصیلی براساس خشنودی از نیازهای بنیادین روانشناختی، جهت‌گیری انگیزشی، یادگیری خودراهبر

دوره 6، شماره 11، پاییز و زمستان 1397، صفحه 135-153

10.22084/j.psychogy.2018.14791.1661

حبیب اله ابراهیمی بخت؛ یحیی یاراحمدی؛ حسن اسدزاده؛ حمزه احمدیان


4. طراحی بسته آموزشی کارکردهای اجرایی و ارزیابی اثربخشی آن بر پیشرفت تحصیلی دانش‌‌‌آموزان دیرآموز

دوره 5، شماره 8، بهار و تابستان 1396، صفحه 113-137

10.22084/j.psychogy.2017.10458.1340

مرضیه عزیزیان؛ حسن اسدزاده؛ حمید علیزاده؛ فریبرز درتاج؛ اسماعیل سعدی پور


5. نقش سبکهای یادگیری درتبیین انگیزه ی پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان پسر

دوره 2، شماره 3، پاییز و زمستان 1393، صفحه 39-51

صدیقه خدابنده؛ فریبرز درتاج؛ حسن اسدزاده؛ محمدرضا فلسفی نژاد؛ صغری ابراهیمی قوام