کلیدواژه‌ها = %D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4 %D9%85%D9%87%D8%A7%D8%B1%D8%AA%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C %D9%85%D8%B7%D9%84%D9%88%D8%A8 %D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C
تأثیر آموزش مهارت‌های مطلوب اجتماعی مبتنی بر برنامه گروه‌بندی مهارت بر شایستگی اجتماعی دانش‌آموزان پسر پرخاشگر*

دوره 6، شماره 11، دی 1397، صفحه 45-65

10.22084/j.psychogy.2018.12538.1519

عاطفه علامه؛ منیجه شهنی ییلاق؛ علیرضا حاجی یخچالی؛ مهناز مهرابی زاده هنرمند