نویسنده = %D9%85%D9%87%D9%86%D8%A7%D8%B2 %D9%85%D9%87%D8%B1%D8%A7%D8%A8%DB%8C %D8%B2%D8%A7%D8%AF%D9%87 %D9%87%D9%86%D8%B1%D9%85%D9%86%D8%AF
تأثیر آموزش مهارت‌های مطلوب اجتماعی مبتنی بر برنامه گروه‌بندی مهارت بر شایستگی اجتماعی دانش‌آموزان پسر پرخاشگر*

دوره 6، شماره 11، دی 1397، صفحه 45-65

10.22084/j.psychogy.2018.12538.1519

عاطفه علامه؛ منیجه شهنی ییلاق؛ علیرضا حاجی یخچالی؛ مهناز مهرابی زاده هنرمند