انجمن روانپزشکی آمریکا (2013)؛ راهنمای تشخیصی و آماری اختلالهای روان DSM-5. ترجمه فرزین. رضاعی، سیدعلی.؛ فخرایی، آتوسا؛ فرمند، علی.؛ نیلوفری، ژانت.؛ هاشمی آذر و فرهاد. شاملو. تهران، ایران: انتشارات ارجمند.
دلاور، علی (1392)؛ روش تحقیق در روانشناسی و علوم تربیتی (ویراست چهارم). تهران، ایران: نشر ویرایش.
زریقات، ابراهیم و صالح، محمد (2004)؛ اثر استعمال فلاتر الکروماجین علی تحسین صعوبه القراءة. المؤتمر السنوی الحادی العشر لمرکز الأرشاد النفسی- جامعة عین شمس.
السون، ام. اچ؛ و هرگنهان، بی. آر. (2009)؛ مقدمهای بر نظریههای یادگیری. ترجمه ع. الف. سیف، 1388. تهران، ایران: نشر دوران.
شکوهی یکتا، محسن و پرند، اکرم (1385)؛ ناتوانیهاییادگیری. تهران، ایران: نشر تیمور زاده.
شهیم، سیما. (1371)؛ هنجاریابی مقیاس هوشی وکسلر کودکان در شیراز. مجله علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز، 13-14: 123-154.
شهیم، سیما و هارون رشیدی، همایون (1386)؛ مقایسه عملکرد کودکان دارای اختلالات یادگیری کلامی و غیرکلامی در مقیاس تجدیدنظر شده هوشی وکسلر، آزمون دیداری حرکتی بندرگشتالت و مقیاس ریاضیات ایران کی مت. دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی، 9(32): 61-90.
صفرپوردهکردی، ندا؛ وفایی، مریم و افروز، غلامعلی (1390)؛ مقایسه سرعت نامیدن و عملکرد مؤلفههای سهگانه حافظه فعال در کودکان نارساخوان و عادی. فصلنامه ایرانی کودکان استثنایی، 11(1):1-21.
عسگری، رقیه؛ یاریاری، فریدون و کدیور، پروین (1386)؛ کاربرد نرمافزار آموزشی میلاد بر مبنای مدل نظریه عصب روانشناختی بینایی رنگها. پژوهش در حیطه کودکان استثنایی، 7(2): 187-210.
فارابی، مریم؛ بیاضی، محمد حسین و تیموری، سعید (1389)؛ تأثیر آموزش مهارتهای آگاهی واجشناختی بر بهبود عملکرد خواندن دانشآموزان مشکوک به نارساخوانی. فصلنامه ایرانی کودکان استثنایی. 10(4): 335-342.
فریار، اکبر و رخشان، فریدون (1381)؛ ناتوانیهای یادگیری: مفاهیم و کاربردها. تهران، ایران: انتشارات امیرکبیر.
نظری، سمیه و سیاحی، حیدر (1391)؛ بازیهای حرکتی و بهبود ادراک دیداری کودکان اختلال یادگیری: مطالعه موردی. اولین همایش ملی روانشناسی تربیتی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران.
هومن، حیدر علی (1384)؛ شناخت روش علمی در علوم رفتاری. تهران، ایران: انتشارات پیک فرهنگ.
Decker, S.; Allen, R. & Choca, J. P. (2006); Construct validity of the Bender-Gestalt II: Comparison with Wechsler intelligence scale for children-III. Perceptual and Motor Skills, 102: 133-141.
Farrag, .A. F.; Khedr. E. M. & Abel Naser, W. (2002); Impaired parvocellular pathway in dyslexic children. Neurology. 9: 359-363.
Fletcher, J. M.; Reid Lyon, G.; Fuchs, L. S. & Barnes, M. A. (2007); Learning disabilities: from identification to intervention. New York, NY, USA: Guilford Press.
Gresham, F. M. (2002); Responsiveness to Intervention: An Alternative Approach to Identification of Learning Disabilities. New York, NY, USA: Erlbaum.
Harris, D. & Susan, J. (1998). A comparative study with the intuitive colorimeter. Opt today, 38: 15-28.
Jeanes, R.; Busby, A.; Mortine, J.; Lewis, E.; Stevenson, N.; Pointon, D. & Wilkins, A. (1997); Prolonged use of colored overlays for classroom reading. British Journal of Psychology, 88: 531-549.
Kamhi, E. A. (1992). How to Increase Reading Ability (6th Ed.). New York, NY, USA: McKay.
Ku, K. Y. L. (2015); Education learning theory. In Wright, J. W., International Encyclopedia of social sciences (2nd Ed.), Vol. 7, pp. 238-245. Waltham, MA, USA: Elsevier.
Lerner, J. (1997); Learning Disabilities. New York, NY, USA: Houghton Mifflin.
Lewis, E.; Wilkins, A.; Smith, F.; Rowland, E. & Tweedie, W. (2001); Colored overlays and their benefit for reading. Research in Reading, 24: 41-64.
McQuillan, M. K. (2010); Guidelines for Identifying Children with Learning Disabilities. Hartford, CT, USA: Connecticut State Department of Education.
Northway, N. (2003); Predicting the continued use of overlays in school children a comparison of the developmental eye movement test and the rate of reading test. Ophthalmic and Physiological Optics, 23: 457-464.
Schuchardt, K.; Macheler, C. & Hasselhorn, M. (2009); Working memory deficit in children with specific learning disorders. Journal of Learning Disabilities, 41(6): 514-523.
Scott, L.; McWhinnie, H.; Taylor, L.; Stevenson, N.; Irons, P.; Lewies, E. and et al. (2002); Coloured overlays in schools: Orthotic and optometric findings. Ophthalmic and Physiological Optics, 22: 156-165.
Stein, J. F. (2001); A visual defect in Dyslexia? In R. I., Nicolson and A. J., Fawcett (eds.), Dyslexia in children: Multidisciplinary perspectives. London, UK: Harvester Wheatsheaf.
Steinbrink, C. & Klatte, M. (2008); Phonological working memory in German children with poor reading and spelling abilities. Dyslexia. 14 (4): 271-290.
Waldie, M. & Wilkins, A. (2004a); How big does a coloured overlay have to be? Ophthalmic and Physiological Optics, 24: 57-60.
Wilkins, A. (2003); Reading through color: How Coloured filters can reduce reading. London, UK: Wiley.
Wilkins, A. J.; Evans, B. J. W.; Brown, J.; Busby, A.; Wingield, A. E.; Jeanes, R. & Bald, J. (1994); Double masked placebo-controlled trial of precision spectral filters in children who use colored overlays. Ophthalmic and Physiological Optics. 14: 365-370.