نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش شناختی– رفتاری اثربخشی آموزش ‌شناختی- رفتاری بر اضطراب امتحان دانش‌آموزان دختر دبیرستان‌های شهر اصفهان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 49-60]

ا

  • اضطراب امتحان اثربخشی آموزش ‌شناختی- رفتاری بر اضطراب امتحان دانش‌آموزان دختر دبیرستان‌های شهر اصفهان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 49-60]

ب

  • بازسازی شناختی بررسی و مقایسه اثربخشی روش آموزش ذهن‌آگاهی و روش بازسازی شناختی در کاهش اضطراب امتحان دانشجویان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 61-74]
  • باورهای فراشناختی مقایسه‌ی باورهای فراشناختی و نگرانی آسیب‌شناختی در دانش آموزان مبتلا به نشانگان اختلال اضطراب امتحان و عادی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 61-73]
  • باورهای فراشناختی و درگیری تحصیلی تأثیر تحمل ابهام بر باورهای فراشناختی و درگیری تحصیلی دانشجویان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 31-47]

پ

  • پیشرفت تحصیلی و اندازه اثر فرا تحلیل یافته‌های مربوط به اثربخشی آموزش‌های فراشناختی بر عملکردهای تحصیلی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 75-86]

ت

  • تحمل ابهام تأثیر تحمل ابهام بر باورهای فراشناختی و درگیری تحصیلی دانشجویان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 31-47]

ح

  • حافظه کاری و ناتوانی در ریاضی مقایسه کارکردهای اجرایی در دانش‌آموزان دارای اختلال ناتوانی در ریاضی با همتایان عادی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 15-29]

د

  • دانش‌آموزان دختر اثربخشی آموزش ‌شناختی- رفتاری بر اضطراب امتحان دانش‌آموزان دختر دبیرستان‌های شهر اصفهان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 49-60]
  • دانش خودگردانی پیش بینی آگاهی فراشناختی و مؤلفه های آن بر اساس هدف های پیشرفت [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 1-14]
  • دانش‌شناختی پیش بینی آگاهی فراشناختی و مؤلفه های آن بر اساس هدف های پیشرفت [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 1-14]

ذ

  • ذهن آگاهی و اضطراب امتحان بررسی و مقایسه اثربخشی روش آموزش ذهن‌آگاهی و روش بازسازی شناختی در کاهش اضطراب امتحان دانشجویان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 61-74]

ف

  • فراتحلیل فرا تحلیل یافته‌های مربوط به اثربخشی آموزش‌های فراشناختی بر عملکردهای تحصیلی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 75-86]
  • فراشناخت پیش بینی آگاهی فراشناختی و مؤلفه های آن بر اساس هدف های پیشرفت [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 1-14]
  • فراشناخت فرا تحلیل یافته‌های مربوط به اثربخشی آموزش‌های فراشناختی بر عملکردهای تحصیلی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 75-86]

ک

  • کارکرد اجرایی مقایسه کارکردهای اجرایی در دانش‌آموزان دارای اختلال ناتوانی در ریاضی با همتایان عادی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 15-29]

ن

  • نگرانی آسیب شناختی و اضطراب امتحان مقایسه‌ی باورهای فراشناختی و نگرانی آسیب‌شناختی در دانش آموزان مبتلا به نشانگان اختلال اضطراب امتحان و عادی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 61-73]

ه

  • هدف‌های پیشرفت پیش بینی آگاهی فراشناختی و مؤلفه های آن بر اساس هدف های پیشرفت [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 1-14]