نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آسیب بینایی اثربخشی برنامه آموزشی کارکردهای اجرایی بر عملکرد حافظه کاری کلامی در دانش‌آموزان با آسیب بینایی [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 95-110]
  • آموزش مدرسه محور تهیه بسته روانی-آموزشی مبتنی بر مدرسه و بررسی اثربخشی آن بر فرسودگی تحصیلی و ارتقای اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان دخترپایه دوازدهم متوسطه دوره دوم پیش‌کنکوری [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 21-36]

ا

  • اختلال یادگیری اثربخشی توان‌بخشی شناختی رایانه‌ای بر حافظه کاری و انعطاف‌پذیری شناختی کودکان دارای اختلال یادگیری [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 1-18]
  • ارزیابی ارزیابی عملکرد آموزشی و تربیتی مراکز پیش‌دبستانی شهر همدان بر اساس فلسفه‌ی تربیتی اشتاینر (الگوی والدورف) [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 91-106]
  • اشتیاق تحصیلی مدلیابی روابط ساختاری اشتیاق تحصیلی دانشجویان براساس تدریس تحول‌آفرین، خودکارآمدی تحصیلی با میانجیگری نقش سرزندگی تحصیلی [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 1-19]
  • اشتیاق تحصیلی تهیه بسته روانی-آموزشی مبتنی بر مدرسه و بررسی اثربخشی آن بر فرسودگی تحصیلی و ارتقای اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان دخترپایه دوازدهم متوسطه دوره دوم پیش‌کنکوری [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 21-36]
  • اشتیاق تحصیلی نقش خودتنظیمی عاطفی و اهمال‌کاری رفتاری در پیش‌بینی اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 57-71]
  • اضطراب اجتماعی ارتباط کمال‌گرایی و نشانه‌های اضطراب اجتماعی با میانجی‌گری شفقت‌به‌خود در دانشجویان دانشگاه شاهد [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 161-181]
  • اضطراب مدرسه پیش‌بینی اضطراب مدرسه در دانش‌آموزان براساس باورهای فراشناختی و حمایت اجتماعی [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 37-55]
  • الگوی آشور تأثیر چندرسانه‌ای آموزشی مبتنی بر الگوی آشور بر جو انگیزشی درک شده و بهزیستی ذهنی دانشجویان [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 107-127]
  • الگوی چرخه‌ی یادگیری تأثیر تدریس الگوی چرخه‌ی یادگیری مبتنی بر رویکرد سازنده‌گرایی بر انگیزش تحصیلی و خلاقیت دانش‌آموزان دختر پایه‌ی هفتم [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 163-186]
  • الگو گانیه و بریگز بررسی تأثیر نرم‌افزار آموزشی مبتنی بر الگوی گانیه و بریگز بر سطوح شناختی یادگیری و نگرش در درس ریاضی دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 129-144]
  • الگوی والدورف ارزیابی عملکرد آموزشی و تربیتی مراکز پیش‌دبستانی شهر همدان بر اساس فلسفه‌ی تربیتی اشتاینر (الگوی والدورف) [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 91-106]
  • انعطاف‌پذیری شناختی اثربخشی توان‌بخشی شناختی رایانه‌ای بر حافظه کاری و انعطاف‌پذیری شناختی کودکان دارای اختلال یادگیری [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 1-18]
  • انعطاف‌پذیری شناختی رابطه بین کنترل هدفمند، انعطاف‌پذیری شناختی و پردازش هیجانی با عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 183-204]
  • انگیزش پیشرفت تأثیر اجرای برنامه «فلسفه برای کودکان» به کمک فناوری بر خوش‌بینی تحصیلی و انگیزش پیشرفت در دانش‌آموزان پسر دوره دوم ابتدایی شهر همدان [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 205-224]
  • انگیزش تحصیلی تأثیر تدریس الگوی چرخه‌ی یادگیری مبتنی بر رویکرد سازنده‌گرایی بر انگیزش تحصیلی و خلاقیت دانش‌آموزان دختر پایه‌ی هفتم [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 163-186]
  • اهمال‌کاری اثربخشی آموزش خودکارآمدی بر خودتنظیمی و رفتارهای سلامت دانشجویان اهمال‌کار [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 111-137]
  • اهمال‌کاری رفتاری نقش خودتنظیمی عاطفی و اهمال‌کاری رفتاری در پیش‌بینی اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 57-71]

ب

  • باورهای ضمنی هوش مقایسه راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و باورهای ضمنی هوش در دانش‌آموزان تیزهوش و عادی دوره دوم متوسطه [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 145-160]
  • باورهای فراشناختی پیش‌بینی اضطراب مدرسه در دانش‌آموزان براساس باورهای فراشناختی و حمایت اجتماعی [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 37-55]
  • بدبینی اجتماعی و بدبینی شخصیتی واکاوی پدیده بدبینی تحصیلی دانشجویان آموزش از راه دور: شناسایی نشانگان و ابعاد به روش کیفی [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 187-204]
  • بدبینی نسبت به استاد واکاوی پدیده بدبینی تحصیلی دانشجویان آموزش از راه دور: شناسایی نشانگان و ابعاد به روش کیفی [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 187-204]
  • بدبینی نسبت به دانشگاه واکاوی پدیده بدبینی تحصیلی دانشجویان آموزش از راه دور: شناسایی نشانگان و ابعاد به روش کیفی [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 187-204]
  • بهزیستی ذهنی تأثیر چندرسانه‌ای آموزشی مبتنی بر الگوی آشور بر جو انگیزشی درک شده و بهزیستی ذهنی دانشجویان [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 107-127]

پ

  • پردازش هیجانی رابطه بین کنترل هدفمند، انعطاف‌پذیری شناختی و پردازش هیجانی با عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 183-204]

ت

  • تاب‌آوری رابطه بین تاب‌آوری، راهبردهای مقابله‌ای با سبک‌های یادگیری و عملکرد تحصیلی [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 205-224]
  • تدریس تحول‌آفرین مدلیابی روابط ساختاری اشتیاق تحصیلی دانشجویان براساس تدریس تحول‌آفرین، خودکارآمدی تحصیلی با میانجیگری نقش سرزندگی تحصیلی [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 1-19]
  • تیزهوش و عادی مقایسه راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و باورهای ضمنی هوش در دانش‌آموزان تیزهوش و عادی دوره دوم متوسطه [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 145-160]
  • تکلیف خلاقانه تأثیر تکالیف خلاقانه/غیر‌خلاقانه و هدف همکارانه/رقابتی بر حس استقلال دانش‌آموزان دختر پایه نهم [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 57-72]
  • تکلیف غیرخلاقانه تأثیر تکالیف خلاقانه/غیر‌خلاقانه و هدف همکارانه/رقابتی بر حس استقلال دانش‌آموزان دختر پایه نهم [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 57-72]
  • توان‌بخشی شناختی رایانه‌ای اثربخشی توان‌بخشی شناختی رایانه‌ای بر حافظه کاری و انعطاف‌پذیری شناختی کودکان دارای اختلال یادگیری [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 1-18]

ج

  • جو انگیزشی درک شده تأثیر چندرسانه‌ای آموزشی مبتنی بر الگوی آشور بر جو انگیزشی درک شده و بهزیستی ذهنی دانشجویان [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 107-127]

چ

  • چندرسانه‌ای آموزشی تأثیر چندرسانه‌ای آموزشی مبتنی بر الگوی آشور بر جو انگیزشی درک شده و بهزیستی ذهنی دانشجویان [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 107-127]

ح

  • حافظه کاری اثربخشی توان‌بخشی شناختی رایانه‌ای بر حافظه کاری و انعطاف‌پذیری شناختی کودکان دارای اختلال یادگیری [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 1-18]
  • حافظه کاری کلامی اثربخشی برنامه آموزشی کارکردهای اجرایی بر عملکرد حافظه کاری کلامی در دانش‌آموزان با آسیب بینایی [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 95-110]
  • حس استقلال تأثیر تکالیف خلاقانه/غیر‌خلاقانه و هدف همکارانه/رقابتی بر حس استقلال دانش‌آموزان دختر پایه نهم [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 57-72]
  • حمایت اجتماعی پیش‌بینی اضطراب مدرسه در دانش‌آموزان براساس باورهای فراشناختی و حمایت اجتماعی [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 37-55]

خ

  • خلاقیت تأثیر تدریس الگوی چرخه‌ی یادگیری مبتنی بر رویکرد سازنده‌گرایی بر انگیزش تحصیلی و خلاقیت دانش‌آموزان دختر پایه‌ی هفتم [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 163-186]
  • خود‌آگاهی پیش‌بینی عملکرد تحصیلی از طریق خودکنترلی، خودمختاری و خودآگاهی در دانش‌آموزان دوره‌ی دوم متوسطه‌ی شهرستان بندرعباس [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 37-55]
  • خودتنظیمی اثربخشی آموزش خودکارآمدی بر خودتنظیمی و رفتارهای سلامت دانشجویان اهمال‌کار [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 111-137]
  • خودتنظیمی عاطفی نقش خودتنظیمی عاطفی و اهمال‌کاری رفتاری در پیش‌بینی اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 57-71]
  • خودکارآمدی مدل ساختاری رابطه بین سلامت روانی و رضایت تحصیلی با نقش میانجی خودکارآمدی در دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 73-93]
  • خودکارآمدی اثربخشی آموزش خودکارآمدی بر خودتنظیمی و رفتارهای سلامت دانشجویان اهمال‌کار [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 111-137]
  • خودکارآمدی تحصیلی مدلیابی روابط ساختاری اشتیاق تحصیلی دانشجویان براساس تدریس تحول‌آفرین، خودکارآمدی تحصیلی با میانجیگری نقش سرزندگی تحصیلی [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 1-19]
  • خودکنترلی پیش‌بینی عملکرد تحصیلی از طریق خودکنترلی، خودمختاری و خودآگاهی در دانش‌آموزان دوره‌ی دوم متوسطه‌ی شهرستان بندرعباس [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 37-55]
  • خود‌مختاری پیش‌بینی عملکرد تحصیلی از طریق خودکنترلی، خودمختاری و خودآگاهی در دانش‌آموزان دوره‌ی دوم متوسطه‌ی شهرستان بندرعباس [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 37-55]
  • خودناتوان‌سازی تحصیلی اثربخشی آموزش مهارت‌های مطالعه و یادگیری بر کاهش هیجانات منفی تحصیلی و خود ناتوان‌سازی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 73-89]
  • خوش‌بینی تحصیلی تأثیر اجرای برنامه «فلسفه برای کودکان» به کمک فناوری بر خوش‌بینی تحصیلی و انگیزش پیشرفت در دانش‌آموزان پسر دوره دوم ابتدایی شهر همدان [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 205-224]

د

  • دانش‌آموز پیش‌بینی اضطراب مدرسه در دانش‌آموزان براساس باورهای فراشناختی و حمایت اجتماعی [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 37-55]
  • دانش آموزان تأثیر اجرای برنامه «فلسفه برای کودکان» به کمک فناوری بر خوش‌بینی تحصیلی و انگیزش پیشرفت در دانش‌آموزان پسر دوره دوم ابتدایی شهر همدان [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 205-224]
  • دانش‌آموزان پیش‌بینی عملکرد تحصیلی از طریق خودکنترلی، خودمختاری و خودآگاهی در دانش‌آموزان دوره‌ی دوم متوسطه‌ی شهرستان بندرعباس [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 37-55]
  • دانش‌آموزان نقش راهبردهای فراشناختی و هوش هیجانی در پیش‌بینی مهارت‌های نوشتاری دانش آموزان پایه ششم [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 225-239]
  • دانش‌آموزان مقایسه راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و باورهای ضمنی هوش در دانش‌آموزان تیزهوش و عادی دوره دوم متوسطه [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 145-160]
  • دانشجویان مدل ساختاری رابطه بین سلامت روانی و رضایت تحصیلی با نقش میانجی خودکارآمدی در دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 73-93]
  • دانشجویان تأثیر چندرسانه‌ای آموزشی مبتنی بر الگوی آشور بر جو انگیزشی درک شده و بهزیستی ذهنی دانشجویان [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 107-127]

ر

  • ریاضی بررسی تأثیر نرم‌افزار آموزشی مبتنی بر الگوی گانیه و بریگز بر سطوح شناختی یادگیری و نگرش در درس ریاضی دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 129-144]
  • ریاضی کارکرد افتراقی سؤال در چارچوب سنجش تشخیصی شناختی: مطالعه موردی سؤال‌های حساب دیفرانسیل و انتگرال کنکور سراسری 97 [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 19-35]
  • راهبردهای فراشناختی نقش راهبردهای فراشناختی و هوش هیجانی در پیش‌بینی مهارت‌های نوشتاری دانش آموزان پایه ششم [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 225-239]
  • راهبردهای مقابله‌ای رابطه بین تاب‌آوری، راهبردهای مقابله‌ای با سبک‌های یادگیری و عملکرد تحصیلی [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 205-224]
  • رضایت تحصیلی مدل ساختاری رابطه بین سلامت روانی و رضایت تحصیلی با نقش میانجی خودکارآمدی در دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 73-93]
  • رفتارهای سلامت اثربخشی آموزش خودکارآمدی بر خودتنظیمی و رفتارهای سلامت دانشجویان اهمال‌کار [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 111-137]
  • رویکرد سازنده‌گرایی تأثیر تدریس الگوی چرخه‌ی یادگیری مبتنی بر رویکرد سازنده‌گرایی بر انگیزش تحصیلی و خلاقیت دانش‌آموزان دختر پایه‌ی هفتم [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 163-186]

س

  • سبک‌های یادگیری رابطه بین تاب‌آوری، راهبردهای مقابله‌ای با سبک‌های یادگیری و عملکرد تحصیلی [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 205-224]
  • سرزندگی تحصیلی مدلیابی روابط ساختاری اشتیاق تحصیلی دانشجویان براساس تدریس تحول‌آفرین، خودکارآمدی تحصیلی با میانجیگری نقش سرزندگی تحصیلی [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 1-19]
  • سطوح شناختی بررسی تأثیر نرم‌افزار آموزشی مبتنی بر الگوی گانیه و بریگز بر سطوح شناختی یادگیری و نگرش در درس ریاضی دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 129-144]
  • سلامت روانی مدل ساختاری رابطه بین سلامت روانی و رضایت تحصیلی با نقش میانجی خودکارآمدی در دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 73-93]

ش

  • شفقت‌به‌خود ارتباط کمال‌گرایی و نشانه‌های اضطراب اجتماعی با میانجی‌گری شفقت‌به‌خود در دانشجویان دانشگاه شاهد [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 161-181]

ع

  • عملکرد آموزشی ارزیابی عملکرد آموزشی و تربیتی مراکز پیش‌دبستانی شهر همدان بر اساس فلسفه‌ی تربیتی اشتاینر (الگوی والدورف) [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 91-106]
  • عملکرد تحصیلی پیش‌بینی عملکرد تحصیلی از طریق خودکنترلی، خودمختاری و خودآگاهی در دانش‌آموزان دوره‌ی دوم متوسطه‌ی شهرستان بندرعباس [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 37-55]
  • عملکرد تحصیلی رابطه بین تاب‌آوری، راهبردهای مقابله‌ای با سبک‌های یادگیری و عملکرد تحصیلی [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 205-224]
  • عملکرد تحصیلی رابطه بین کنترل هدفمند، انعطاف‌پذیری شناختی و پردازش هیجانی با عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 183-204]
  • عملکرد تربیتی ارزیابی عملکرد آموزشی و تربیتی مراکز پیش‌دبستانی شهر همدان بر اساس فلسفه‌ی تربیتی اشتاینر (الگوی والدورف) [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 91-106]

ف

  • فرسودگی تحصیلی تهیه بسته روانی-آموزشی مبتنی بر مدرسه و بررسی اثربخشی آن بر فرسودگی تحصیلی و ارتقای اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان دخترپایه دوازدهم متوسطه دوره دوم پیش‌کنکوری [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 21-36]
  • فلسفه برای کودکان تأثیر اجرای برنامه «فلسفه برای کودکان» به کمک فناوری بر خوش‌بینی تحصیلی و انگیزش پیشرفت در دانش‌آموزان پسر دوره دوم ابتدایی شهر همدان [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 205-224]
  • فناوری‌های آموزش تأثیر اجرای برنامه «فلسفه برای کودکان» به کمک فناوری بر خوش‌بینی تحصیلی و انگیزش پیشرفت در دانش‌آموزان پسر دوره دوم ابتدایی شهر همدان [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 205-224]

ک

  • کارکرد افتراقی سؤال کارکرد افتراقی سؤال در چارچوب سنجش تشخیصی شناختی: مطالعه موردی سؤال‌های حساب دیفرانسیل و انتگرال کنکور سراسری 97 [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 19-35]
  • کارکردهای اجرایی اثربخشی برنامه آموزشی کارکردهای اجرایی بر عملکرد حافظه کاری کلامی در دانش‌آموزان با آسیب بینایی [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 95-110]
  • کمال‌گرایی ارتباط کمال‌گرایی و نشانه‌های اضطراب اجتماعی با میانجی‌گری شفقت‌به‌خود در دانشجویان دانشگاه شاهد [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 161-181]
  • کنترل هدفمند رابطه بین کنترل هدفمند، انعطاف‌پذیری شناختی و پردازش هیجانی با عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 183-204]
  • کنکور تهیه بسته روانی-آموزشی مبتنی بر مدرسه و بررسی اثربخشی آن بر فرسودگی تحصیلی و ارتقای اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان دخترپایه دوازدهم متوسطه دوره دوم پیش‌کنکوری [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 21-36]
  • کنکور سراسری کارکرد افتراقی سؤال در چارچوب سنجش تشخیصی شناختی: مطالعه موردی سؤال‌های حساب دیفرانسیل و انتگرال کنکور سراسری 97 [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 19-35]

م

  • مدل‌یابی تشخیصی شناختی کارکرد افتراقی سؤال در چارچوب سنجش تشخیصی شناختی: مطالعه موردی سؤال‌های حساب دیفرانسیل و انتگرال کنکور سراسری 97 [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 19-35]
  • مدل غیرجبرانی دینا کارکرد افتراقی سؤال در چارچوب سنجش تشخیصی شناختی: مطالعه موردی سؤال‌های حساب دیفرانسیل و انتگرال کنکور سراسری 97 [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 19-35]
  • مراکز پیش‌دبستانی ارزیابی عملکرد آموزشی و تربیتی مراکز پیش‌دبستانی شهر همدان بر اساس فلسفه‌ی تربیتی اشتاینر (الگوی والدورف) [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 91-106]
  • مهارت‌های فراشناختی اثربخشی آموزش مهارت‌های فراشناختی بر مهارت‌های مطالعه و هیجانات تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایه دهم مدارس شهرستان اردبیل [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 139-162]
  • مهارت‌های مطالعه اثربخشی آموزش مهارت‌های فراشناختی بر مهارت‌های مطالعه و هیجانات تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایه دهم مدارس شهرستان اردبیل [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 139-162]
  • مهارت‌های مطالعه و یادگیری اثربخشی آموزش مهارت‌های مطالعه و یادگیری بر کاهش هیجانات منفی تحصیلی و خود ناتوان‌سازی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 73-89]
  • مهارت‌های نوشتاری نقش راهبردهای فراشناختی و هوش هیجانی در پیش‌بینی مهارت‌های نوشتاری دانش آموزان پایه ششم [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 225-239]

ن

  • نرم‌افزار آموزشی بررسی تأثیر نرم‌افزار آموزشی مبتنی بر الگوی گانیه و بریگز بر سطوح شناختی یادگیری و نگرش در درس ریاضی دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 129-144]
  • نگرش بررسی تأثیر نرم‌افزار آموزشی مبتنی بر الگوی گانیه و بریگز بر سطوح شناختی یادگیری و نگرش در درس ریاضی دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 129-144]

ه

  • هیجانات تحصیلی اثربخشی آموزش مهارت‌های فراشناختی بر مهارت‌های مطالعه و هیجانات تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایه دهم مدارس شهرستان اردبیل [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 139-162]
  • هیجانات منفی تحصیلی اثربخشی آموزش مهارت‌های مطالعه و یادگیری بر کاهش هیجانات منفی تحصیلی و خود ناتوان‌سازی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 73-89]
  • هدف رقابتی تأثیر تکالیف خلاقانه/غیر‌خلاقانه و هدف همکارانه/رقابتی بر حس استقلال دانش‌آموزان دختر پایه نهم [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 57-72]
  • هدف همکارانه تأثیر تکالیف خلاقانه/غیر‌خلاقانه و هدف همکارانه/رقابتی بر حس استقلال دانش‌آموزان دختر پایه نهم [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 57-72]
  • هوش هیجانی نقش راهبردهای فراشناختی و هوش هیجانی در پیش‌بینی مهارت‌های نوشتاری دانش آموزان پایه ششم [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 225-239]

ی

  • یادگیری خودتنظیمی مقایسه راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و باورهای ضمنی هوش در دانش‌آموزان تیزهوش و عادی دوره دوم متوسطه [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 145-160]