نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش فنون ذهن آگاهی اثربخشی آموزش فنون ذهن‌آگاهی بر سرزندگی تحصیلی با نقش تعدیلی اهداف پیشرفت اجتماعی در دانشجویان [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 127-148]

ا

  • اختلال یادگیری اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 1-15]
  • اشتیاق تحصیلی نقش میانجی اشتیاق تحصیلی در پیش‌بینی بهزیستی تحصیلی دانش‌آموزان بر اساس جو روانی- اجتماعی کلاس درس دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 149-168]
  • انگیزش تحصیلی رابطه علی انگیزش درونی، درگیری تحصیلی و خودنظم‌جویی تحصیلی با عملکرد تحصیلی از طریق یادگیری خود-هدایتی در دانش‌آموزان دبیرستانی شهر بندرعباس [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 47-68]
  • انگیزش تحصیلی مقایسه تأثیر آموزش به شیوه نقشه مفهومی فردی و گروهی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی درس مطالعات اجتماعی [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 189-211]
  • انگیزه پیشرفت تحصیلی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 1-15]
  • اهداف پیشرفت اجتماعی اثربخشی آموزش فنون ذهن‌آگاهی بر سرزندگی تحصیلی با نقش تعدیلی اهداف پیشرفت اجتماعی در دانشجویان [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 127-148]

ب

  • باورهای انگیزشی مدل‌یابی معادلات ساختاری روابط بین قابلیت‌های سیستم مدیریت یادگیری (LMS) با تقویت باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیم دانشجویان مجازی دانشگاه اصفهان [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 87-108]
  • باورهای های فراشناخت رابطه باورها و حالت‌های فراشناخت با حافظه‌کاری دانش‌آموزان دوره متوسطه [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 213-236]
  • بهزیستی تحصیلی نقش میانجی اشتیاق تحصیلی در پیش‌بینی بهزیستی تحصیلی دانش‌آموزان بر اساس جو روانی- اجتماعی کلاس درس دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 149-168]

پ

  • پایایی بررسی ساختار عاملی، پایایی و روایی نسخه فارسی مقیاس عدم‌درگیری اخلاقی [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 17-32]
  • پردازش اطلاعات مقایسه‏ حافظه بازشناسی و تجسم فضایی براساس ماز ذهنی پترسون در دانشجویان با سرعت پردازش اطلاعات بالا و پایین [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 109-125]
  • پیشرفت تحصیلی مقایسه تأثیر آموزش به شیوه نقشه مفهومی فردی و گروهی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی درس مطالعات اجتماعی [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 189-211]
  • پیشرفت ‌تحصیلی پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی براساس سرزندگی تحصیلی و یادگیری خود‌راهبر دانش‌آموزان دختر [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 33-45]

ت

  • تجسم فضایی مقایسه‏ حافظه بازشناسی و تجسم فضایی براساس ماز ذهنی پترسون در دانشجویان با سرعت پردازش اطلاعات بالا و پایین [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 109-125]
  • تعلل‌ورزی بررسی رابطه خودتنظیمی و عزت‌نفس با تعلل‌ورزی تحصیلی دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 69-85]

ج

  • جو روانی- اجتماعی کلاس نقش میانجی اشتیاق تحصیلی در پیش‌بینی بهزیستی تحصیلی دانش‌آموزان بر اساس جو روانی- اجتماعی کلاس درس دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 149-168]

ح

  • حافظه بازشناسی مقایسه‏ حافظه بازشناسی و تجسم فضایی براساس ماز ذهنی پترسون در دانشجویان با سرعت پردازش اطلاعات بالا و پایین [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 109-125]
  • حافظه کاری رابطه باورها و حالت‌های فراشناخت با حافظه‌کاری دانش‌آموزان دوره متوسطه [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 213-236]
  • حافظه کاری پیش‌بینی عملکرد ریاضیات براساس کارکردهای اجرایی در کودکان بهنجار مقطع چهارم ابتدایی [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 169-187]
  • حالت‌های فراشناخت رابطه باورها و حالت‌های فراشناخت با حافظه‌کاری دانش‌آموزان دوره متوسطه [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 213-236]

خ

  • خودتنظیمی بررسی رابطه خودتنظیمی و عزت‌نفس با تعلل‌ورزی تحصیلی دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 69-85]
  • خودنظم‌جویی تحصیلی رابطه علی انگیزش درونی، درگیری تحصیلی و خودنظم‌جویی تحصیلی با عملکرد تحصیلی از طریق یادگیری خود-هدایتی در دانش‌آموزان دبیرستانی شهر بندرعباس [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 47-68]

د

  • دانش‌آموز پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی براساس سرزندگی تحصیلی و یادگیری خود‌راهبر دانش‌آموزان دختر [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 33-45]
  • دانش‌آموزان دختر بررسی رابطه خودتنظیمی و عزت‌نفس با تعلل‌ورزی تحصیلی دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 69-85]
  • دانشگاه اصفهان مدل‌یابی معادلات ساختاری روابط بین قابلیت‌های سیستم مدیریت یادگیری (LMS) با تقویت باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیم دانشجویان مجازی دانشگاه اصفهان [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 87-108]
  • درگیری تحصیلی رابطه علی انگیزش درونی، درگیری تحصیلی و خودنظم‌جویی تحصیلی با عملکرد تحصیلی از طریق یادگیری خود-هدایتی در دانش‌آموزان دبیرستانی شهر بندرعباس [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 47-68]

ر

  • راهبردهای یادگیری خودتنظیمی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 1-15]
  • راهبردهای شناختی مدل‌یابی معادلات ساختاری روابط بین قابلیت‌های سیستم مدیریت یادگیری (LMS) با تقویت باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیم دانشجویان مجازی دانشگاه اصفهان [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 87-108]
  • راهبردهای فراشناختی مدل‌یابی معادلات ساختاری روابط بین قابلیت‌های سیستم مدیریت یادگیری (LMS) با تقویت باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیم دانشجویان مجازی دانشگاه اصفهان [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 87-108]
  • روایی بررسی ساختار عاملی، پایایی و روایی نسخه فارسی مقیاس عدم‌درگیری اخلاقی [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 17-32]

س

  • ساختار عاملی بررسی ساختار عاملی، پایایی و روایی نسخه فارسی مقیاس عدم‌درگیری اخلاقی [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 17-32]
  • سرزندگی تحصیلی پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی براساس سرزندگی تحصیلی و یادگیری خود‌راهبر دانش‌آموزان دختر [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 33-45]
  • سرزندگی تحصیلی اثربخشی آموزش فنون ذهن‌آگاهی بر سرزندگی تحصیلی با نقش تعدیلی اهداف پیشرفت اجتماعی در دانشجویان [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 127-148]

ع

  • عدم درگیری اخلاقی بررسی ساختار عاملی، پایایی و روایی نسخه فارسی مقیاس عدم‌درگیری اخلاقی [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 17-32]
  • عزت‌نفس بررسی رابطه خودتنظیمی و عزت‌نفس با تعلل‌ورزی تحصیلی دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 69-85]
  • عملکرد تحصیلی رابطه علی انگیزش درونی، درگیری تحصیلی و خودنظم‌جویی تحصیلی با عملکرد تحصیلی از طریق یادگیری خود-هدایتی در دانش‌آموزان دبیرستانی شهر بندرعباس [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 47-68]
  • عملکرد ریاضیات پیش‌بینی عملکرد ریاضیات براساس کارکردهای اجرایی در کودکان بهنجار مقطع چهارم ابتدایی [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 169-187]

ق

  • قابلیت‌های سیستم مدیریت یادگیری مدل‌یابی معادلات ساختاری روابط بین قابلیت‌های سیستم مدیریت یادگیری (LMS) با تقویت باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیم دانشجویان مجازی دانشگاه اصفهان [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 87-108]

ک

  • کارکردهای اجرایی پیش‌بینی عملکرد ریاضیات براساس کارکردهای اجرایی در کودکان بهنجار مقطع چهارم ابتدایی [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 169-187]

م

  • ماز ذهنی پترسون مقایسه‏ حافظه بازشناسی و تجسم فضایی براساس ماز ذهنی پترسون در دانشجویان با سرعت پردازش اطلاعات بالا و پایین [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 109-125]
  • معادلات ساختاری مدل‌یابی معادلات ساختاری روابط بین قابلیت‌های سیستم مدیریت یادگیری (LMS) با تقویت باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیم دانشجویان مجازی دانشگاه اصفهان [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 87-108]

ن

  • نقشه مفهومی مقایسه تأثیر آموزش به شیوه نقشه مفهومی فردی و گروهی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی درس مطالعات اجتماعی [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 189-211]
  • نقشه مفهومی فردی مقایسه تأثیر آموزش به شیوه نقشه مفهومی فردی و گروهی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی درس مطالعات اجتماعی [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 189-211]
  • نقشه مفهومی گروهی مقایسه تأثیر آموزش به شیوه نقشه مفهومی فردی و گروهی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی درس مطالعات اجتماعی [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 189-211]

ی

  • یادگیری خود‌راهبر پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی براساس سرزندگی تحصیلی و یادگیری خود‌راهبر دانش‌آموزان دختر [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 33-45]
  • یادگیری خودهدایتی رابطه علی انگیزش درونی، درگیری تحصیلی و خودنظم‌جویی تحصیلی با عملکرد تحصیلی از طریق یادگیری خود-هدایتی در دانش‌آموزان دبیرستانی شهر بندرعباس [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 47-68]