نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آگاهی فراشناختی اثربخشی آموزش مهارت‌های خودآموزی بر آگاهی فراشناختی و مشکلات دستخط دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه با آسیب در بیان نوشتاری [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 113-129]
  • آموزش از راه دور تأثیر آموزش از راه دور مبتنی بر موک بر درگیری تحصیلی و مؤلفه‌های آن در دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 131-150]
  • آموزش مهارت‌های مطلوب اجتماعی تأثیر آموزش مهارت‌های مطلوب اجتماعی مبتنی بر برنامه گروه‌بندی مهارت بر شایستگی اجتماعی دانش‌آموزان پسر پرخاشگر* [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 45-65]

ا

  • اختلال یادگیری تأثیر آموزش مهارت‌های اجتماعی- هیجانی بر باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 39-55]
  • اختلال یادگیری خاص مقایسه توانایی برنامه ریزی- سازماندهی و انعطاف پذیری شناختی در دانش آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 1-15]
  • اختلال یادگیری ویژه با آسیب در بیان نوشتاری اثربخشی آموزش مهارت‌های خودآموزی بر آگاهی فراشناختی و مشکلات دستخط دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه با آسیب در بیان نوشتاری [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 113-129]
  • اشتیاق تحصیلی مدل‌یابی علی اشتیاق تحصیلی؛ بر مبنای عملکرد تحصیلی حمایت شده، عزت‌نفس و خودکارآمدی درسی در دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه امیرکبیر تهران [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 57-75]
  • اشتیاق تحصیلی پیش‏بینی اشتیاق تحصیلی دانش‏ آموزان براساس حمایت تحصیلی و جوّ روانی- اجتماعی کلاس [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 95-111]
  • اشتیاق رفتاری نقش اشتیاق عاطفی، شناختی و رفتاری یادگیری در پیش‌بینی فرسودگی تحصیلی دانشجویان [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 197-206]
  • اشتیاق شناختی نقش اشتیاق عاطفی، شناختی و رفتاری یادگیری در پیش‌بینی فرسودگی تحصیلی دانشجویان [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 197-206]
  • اشتیاق عاطفی نقش اشتیاق عاطفی، شناختی و رفتاری یادگیری در پیش‌بینی فرسودگی تحصیلی دانشجویان [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 197-206]
  • اضطراب امتحان نقش واسطه‌ای باورهای فراشناختی در رابطه بین جهت‌گیری هدف و اضطراب امتحان دانشجویان [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 1-20]
  • اضطراب امتحان نقش و جایگاه انگیزه تحصیلی درونی و بیرونی و درگیری تحصیلی در پیش‌بینی اضطراب امتحان دانش‌آموزان دوره متوسطه [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 175-191]
  • اعتبارسنجی تدوین پرسشنامه جامع گریت و تأثیر آن در یادگیری زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 207-229]
  • اعضای هیأت علمی رابطه باورهای معرفت‌شناختی با مؤلفه‌های تدریس اعضای هیأت علمی (مورد مطالعه دانشگاه شاهد) [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 151-169]
  • اندازه اثر فراتحلیل اثربخشی آموزش نقشه مفهومی بر شاخص‌های شناختی، فراشناختی و عاطفی پیشرفت تحصیلی [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 67-94]
  • انعطاف‌پذیری شناختی مقایسه توانایی برنامه ریزی- سازماندهی و انعطاف پذیری شناختی در دانش آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 1-15]
  • انگیزش بیرونی تأثیر خودگویی بر خودکارآمدی و انگیزش تحصیلی [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 117-134]
  • انگیزش تحصیلی تأثیر خودگویی بر خودکارآمدی و انگیزش تحصیلی [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 117-134]
  • انگیزش درونی تأثیر خودگویی بر خودکارآمدی و انگیزش تحصیلی [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 117-134]
  • انگیزه تحصیلی الگوی ساختاری تعلل‌ورزی تحصیلی براساس جهت‌گیری هدف و سبک‌های اسنادی: با نقش میانجی انگیزه تحصیلی [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 155-173]
  • انگیزه تحصیلی نقش و جایگاه انگیزه تحصیلی درونی و بیرونی و درگیری تحصیلی در پیش‌بینی اضطراب امتحان دانش‌آموزان دوره متوسطه [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 175-191]
  • اهداف پیشرفت رابطه راهبرد خودنظم‌دهی فراشناختی و اهداف پیشرفت با سبک‌های تصمیم‌گیری در دانشجویان [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 171-195]
  • اهمال‌کاری تحصیلی بررسی رابطه بین سبک‌های حل مسأله و اهمال‌کاری تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی: نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 17-38]

ب

  • باورهای انگیزشی تأثیر آموزش مهارت‌های اجتماعی- هیجانی بر باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 39-55]
  • باورهای فراشناختی نقش واسطه‌ای باورهای فراشناختی در رابطه بین جهت‌گیری هدف و اضطراب امتحان دانشجویان [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 1-20]
  • باورهای معرفت‌شناختی رابطه باورهای معرفت‌شناختی با مؤلفه‌های تدریس اعضای هیأت علمی (مورد مطالعه دانشگاه شاهد) [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 151-169]
  • باورهای معرفت‌شناختی رابطه ساختاری خودکارآمدی تحصیلی و باورهای معرفت‌شناختی با عملکرد تحصیلی دانش‏ آموزان: نقش میانجی مهارت‌های مطالعه [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 21-43]
  • باورهای هوشی رابطه باورهای هوشی و بهزیستی مدرسه: نقش واسطه‌ای امید [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 95-115]
  • برنامه‌ریزی- سازماندهی مقایسه توانایی برنامه ریزی- سازماندهی و انعطاف پذیری شناختی در دانش آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 1-15]
  • بهزیستی مدرسه رابطه باورهای هوشی و بهزیستی مدرسه: نقش واسطه‌ای امید [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 95-115]

پ

  • پرخاشگری تأثیر آموزش مهارت‌های مطلوب اجتماعی مبتنی بر برنامه گروه‌بندی مهارت بر شایستگی اجتماعی دانش‌آموزان پسر پرخاشگر* [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 45-65]
  • پشتکار نقش ثبات قدم و هوش در پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 233-248]
  • پیشرفت تحصیلی فراتحلیل اثربخشی آموزش نقشه مفهومی بر شاخص‌های شناختی، فراشناختی و عاطفی پیشرفت تحصیلی [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 67-94]
  • پیشرفت تحصیلی نقش ثبات قدم و هوش در پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 233-248]

ت

  • تعلل‌ورزی تحصیلی الگوی ساختاری تعلل‌ورزی تحصیلی براساس جهت‌گیری هدف و سبک‌های اسنادی: با نقش میانجی انگیزه تحصیلی [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 155-173]
  • تعلل‌ورزی تحصیلی تأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی بر کمک طلبی و تعلل‌ورزی تحصیلی دانشجویان مشروطی [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 193-214]
  • توجه پایدار اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر توجه پایدار و دلزدگی تحصیلی [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 77-93]

ث

  • ثبات در علاقه نقش ثبات قدم و هوش در پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 233-248]
  • ثبات قدم نقش ثبات قدم و هوش در پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 233-248]

ج

  • جهت‌گیری انگیزشی تدوین مدل سرزندگی تحصیلی براساس خشنودی از نیازهای بنیادین روانشناختی، جهت‌گیری انگیزشی، یادگیری خودراهبر [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 135-153]
  • جهت‌گیری هدف نقش واسطه‌ای باورهای فراشناختی در رابطه بین جهت‌گیری هدف و اضطراب امتحان دانشجویان [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 1-20]
  • جهت‌گیری هدف الگوی ساختاری تعلل‌ورزی تحصیلی براساس جهت‌گیری هدف و سبک‌های اسنادی: با نقش میانجی انگیزه تحصیلی [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 155-173]
  • جوّ روانی- اجتماعی کلاس پیش‏بینی اشتیاق تحصیلی دانش‏ آموزان براساس حمایت تحصیلی و جوّ روانی- اجتماعی کلاس [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 95-111]

ح

  • حافظه عددی اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر حل مسئله، حافظه عددی و خودکارآمدی ریاضی دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 215-232]
  • حل مسئله اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر حل مسئله، حافظه عددی و خودکارآمدی ریاضی دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 215-232]
  • حمایت تحصیلی پیش‏بینی اشتیاق تحصیلی دانش‏ آموزان براساس حمایت تحصیلی و جوّ روانی- اجتماعی کلاس [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 95-111]

خ

  • خودآموزی اثربخشی آموزش مهارت‌های خودآموزی بر آگاهی فراشناختی و مشکلات دستخط دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه با آسیب در بیان نوشتاری [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 113-129]
  • خودکارآمدی تأثیر خودگویی بر خودکارآمدی و انگیزش تحصیلی [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 117-134]
  • خودکارآمدی تحصیلی بررسی رابطه بین سبک‌های حل مسأله و اهمال‌کاری تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی: نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 17-38]
  • خودکارآمدی تحصیلی رابطه ساختاری خودکارآمدی تحصیلی و باورهای معرفت‌شناختی با عملکرد تحصیلی دانش‏ آموزان: نقش میانجی مهارت‌های مطالعه [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 21-43]
  • خودکارآمدی درسی و عزت‌نفس مدل‌یابی علی اشتیاق تحصیلی؛ بر مبنای عملکرد تحصیلی حمایت شده، عزت‌نفس و خودکارآمدی درسی در دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه امیرکبیر تهران [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 57-75]
  • خودکارآمدی ریاضی اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر حل مسئله، حافظه عددی و خودکارآمدی ریاضی دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 215-232]
  • خودگویی تأثیر خودگویی بر خودکارآمدی و انگیزش تحصیلی [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 117-134]

د

  • دانش آموزان دوره متوسطه نقش و جایگاه انگیزه تحصیلی درونی و بیرونی و درگیری تحصیلی در پیش‌بینی اضطراب امتحان دانش‌آموزان دوره متوسطه [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 175-191]
  • دانشگاه شاهد رابطه باورهای معرفت‌شناختی با مؤلفه‌های تدریس اعضای هیأت علمی (مورد مطالعه دانشگاه شاهد) [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 151-169]
  • درگیری تحصیلی تأثیر آموزش از راه دور مبتنی بر موک بر درگیری تحصیلی و مؤلفه‌های آن در دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 131-150]
  • درگیری تحصیلی نقش و جایگاه انگیزه تحصیلی درونی و بیرونی و درگیری تحصیلی در پیش‌بینی اضطراب امتحان دانش‌آموزان دوره متوسطه [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 175-191]
  • دلزدگی تحصیلی اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر توجه پایدار و دلزدگی تحصیلی [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 77-93]

ر

  • راهبرد خودنظم‌دهی‌ فراشناختی رابطه راهبرد خودنظم‌دهی فراشناختی و اهداف پیشرفت با سبک‌های تصمیم‌گیری در دانشجویان [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 171-195]
  • راهبردهای خودتنظیمی تأثیر آموزش مهارت‌های اجتماعی- هیجانی بر باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 39-55]
  • راهبردهای شناختی – فراشناختی اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر حل مسئله، حافظه عددی و خودکارآمدی ریاضی دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 215-232]
  • راهبردهای فراشناختی تأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی بر کمک طلبی و تعلل‌ورزی تحصیلی دانشجویان مشروطی [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 193-214]

س

  • سبک‌های اسنادی الگوی ساختاری تعلل‌ورزی تحصیلی براساس جهت‌گیری هدف و سبک‌های اسنادی: با نقش میانجی انگیزه تحصیلی [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 155-173]
  • سبک‌های تصمیم‌گیری رابطه راهبرد خودنظم‌دهی فراشناختی و اهداف پیشرفت با سبک‌های تصمیم‌گیری در دانشجویان [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 171-195]
  • سبک‌های حل‌مسأله بررسی رابطه بین سبک‌های حل مسأله و اهمال‌کاری تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی: نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 17-38]
  • سرزندگی تحصیلی تدوین مدل سرزندگی تحصیلی براساس خشنودی از نیازهای بنیادین روانشناختی، جهت‌گیری انگیزشی، یادگیری خودراهبر [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 135-153]
  • سنجش تدوین پرسشنامه جامع گریت و تأثیر آن در یادگیری زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 207-229]

ش

  • شایستگی اجتماعی تأثیر آموزش مهارت‌های مطلوب اجتماعی مبتنی بر برنامه گروه‌بندی مهارت بر شایستگی اجتماعی دانش‌آموزان پسر پرخاشگر* [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 45-65]

ع

  • عملکرد تحصیلی رابطه ساختاری خودکارآمدی تحصیلی و باورهای معرفت‌شناختی با عملکرد تحصیلی دانش‏ آموزان: نقش میانجی مهارت‌های مطالعه [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 21-43]
  • عملکرد تحصیلی حمایت شده مدل‌یابی علی اشتیاق تحصیلی؛ بر مبنای عملکرد تحصیلی حمایت شده، عزت‌نفس و خودکارآمدی درسی در دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه امیرکبیر تهران [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 57-75]

ف

  • فراتحلیل فراتحلیل اثربخشی آموزش نقشه مفهومی بر شاخص‌های شناختی، فراشناختی و عاطفی پیشرفت تحصیلی [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 67-94]
  • فرسودگی تحصیلی نقش اشتیاق عاطفی، شناختی و رفتاری یادگیری در پیش‌بینی فرسودگی تحصیلی دانشجویان [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 197-206]
  • فناوری موک تأثیر آموزش از راه دور مبتنی بر موک بر درگیری تحصیلی و مؤلفه‌های آن در دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 131-150]

ک

  • کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر توجه پایدار و دلزدگی تحصیلی [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 77-93]
  • کمک طلبی تحصیلی تأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی بر کمک طلبی و تعلل‌ورزی تحصیلی دانشجویان مشروطی [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 193-214]

گ

  • گریت تدوین پرسشنامه جامع گریت و تأثیر آن در یادگیری زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 207-229]
  • گروه‌بندی مهارت تأثیر آموزش مهارت‌های مطلوب اجتماعی مبتنی بر برنامه گروه‌بندی مهارت بر شایستگی اجتماعی دانش‌آموزان پسر پرخاشگر* [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 45-65]

م

  • مشکلات دستخط اثربخشی آموزش مهارت‌های خودآموزی بر آگاهی فراشناختی و مشکلات دستخط دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه با آسیب در بیان نوشتاری [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 113-129]
  • مهارت‌های اجتماعی- هیجانی تأثیر آموزش مهارت‌های اجتماعی- هیجانی بر باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 39-55]
  • مهارت‌های مطالعه رابطه ساختاری خودکارآمدی تحصیلی و باورهای معرفت‌شناختی با عملکرد تحصیلی دانش‏ آموزان: نقش میانجی مهارت‌های مطالعه [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 21-43]
  • موک تأثیر آموزش از راه دور مبتنی بر موک بر درگیری تحصیلی و مؤلفه‌های آن در دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 131-150]
  • مؤلفه‌های تدریس رابطه باورهای معرفت‌شناختی با مؤلفه‌های تدریس اعضای هیأت علمی (مورد مطالعه دانشگاه شاهد) [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 151-169]

ن

  • نیازهای بنیادین روانشناختی تدوین مدل سرزندگی تحصیلی براساس خشنودی از نیازهای بنیادین روانشناختی، جهت‌گیری انگیزشی، یادگیری خودراهبر [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 135-153]
  • نقشه مفهومی فراتحلیل اثربخشی آموزش نقشه مفهومی بر شاخص‌های شناختی، فراشناختی و عاطفی پیشرفت تحصیلی [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 67-94]

ه

  • هیجان امید رابطه باورهای هوشی و بهزیستی مدرسه: نقش واسطه‌ای امید [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 95-115]
  • هوش نقش ثبات قدم و هوش در پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 233-248]

ی

  • یادگیری تدوین پرسشنامه جامع گریت و تأثیر آن در یادگیری زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 207-229]
  • یادگیری خودراهبر تدوین مدل سرزندگی تحصیلی براساس خشنودی از نیازهای بنیادین روانشناختی، جهت‌گیری انگیزشی، یادگیری خودراهبر [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 135-153]