نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آگاهی واج شناختی نظریه عصب-روانشناختی بینایی رنگ‌ در عمل: تسهیل توانبخشی عصب-روانشناختی نارساخوانی بر اساس آموزش‌های عصب-روانشناختی [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 21-37]
  • آمادگی شناختی – عاطفی پیش‌بینی آمادگی شناختی عاطفی خلاقیت پژوهشی دانشجویان با توجه به خودکارآمدی پژوهشی [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 39-54]
  • آموزش آموزش به شیوه ترکیبی و متداول و بررسی تأثیر آن بر درگیری تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 57-72]
  • آموزش چندحسی مقایسه‌ی اثربخشی شیوه‌های آموزشی چندحسی اورتون و فرنالد بر بهبود اختلال نوشتن دانش‌آموزان نارسانویس شهر ملایر [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 71-85]
  • آموزش هدف‌گذاری اثر آموزش هدف‌گذاری بر اهداف پیشرفت و انگیزه پیشرفت [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 91-105]

ا

  • اختلالات یادگیری نظریه عصب-روانشناختی بینایی رنگ‌ در عمل: تسهیل توانبخشی عصب-روانشناختی نارساخوانی بر اساس آموزش‌های عصب-روانشناختی [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 21-37]
  • اختلال یادگیری خاص تأثیر آموزش راهبردهای شناختی بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 87-105]
  • اختلال نارسانویسی مقایسه‌ی اثربخشی شیوه‌های آموزشی چندحسی اورتون و فرنالد بر بهبود اختلال نوشتن دانش‌آموزان نارسانویس شهر ملایر [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 71-85]
  • اختلال نوشتن تأثیر آموزش راهبردهای شناختی بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 87-105]
  • انگیزش پیشرفت تحصیلی تأثیر روش تدریس بایبی در میزان یادگیری و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 39-55]
  • انگیزه پیشرفت اثر آموزش هدف‌گذاری بر اهداف پیشرفت و انگیزه پیشرفت [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 91-105]
  • اهداف پیشرفت اثر آموزش هدف‌گذاری بر اهداف پیشرفت و انگیزه پیشرفت [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 91-105]
  • اهمال‌کاری تحصیلی اهمال‌کاری تحصیلی در دانشجویان: نقش پیش‌بین عوامل جمعیتی و روانشناختی [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 1-19]
  • اهمال‌کاری تحصیلی پیش‌بینی اهمال‌کاری تحصیلی بر اساس مهارت‌های ارتباطی و سبک‌های هویت دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 55-69]

پ

  • پژوهش پیش‌بینی آمادگی شناختی عاطفی خلاقیت پژوهشی دانشجویان با توجه به خودکارآمدی پژوهشی [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 39-54]
  • پیشرفت تحصیلی تأثیر آموزش راهبردهای شناختی بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 87-105]
  • پیشرفت تحصیلی رابطه انواع حافظه با پیشرفت تحصیلی در دانش‌آموزان ابتدایی دارای ناتوانی‌های یادگیری [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 73-89]
  • پیوند با مدرسه رابطه ساختاری پیوند با مدرسه و والدین با رضایت تحصیلی و کنترل تحصیلی: نقش میانجی‌گری خودکارآمدی تحصیلی [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 1-20]
  • پیوند والدینی رابطه ساختاری پیوند با مدرسه و والدین با رضایت تحصیلی و کنترل تحصیلی: نقش میانجی‌گری خودکارآمدی تحصیلی [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 1-20]

ت

  • تحلیل عاملی ساخت و اعتبار‌سنجی پرسشنامه مشکلات یادگیری درس زبان انگلیسی در مدارس متوسطه [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 107-121]
  • تحلیل عاملی تأییدی اعتباریابی و رواسازی نسخه‌ی تجدیدنظر شده‌ی پرسشنامه‌‌ی هدف پیشرفت در دانشجویان [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 107-122]
  • تحلیل مؤلفه‌های اصلی اعتباریابی و رواسازی نسخه‌ی تجدیدنظر شده‌ی پرسشنامه‌‌ی هدف پیشرفت در دانشجویان [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 107-122]
  • توانبخشی عصب-روانشناختی نظریه عصب-روانشناختی بینایی رنگ‌ در عمل: تسهیل توانبخشی عصب-روانشناختی نارساخوانی بر اساس آموزش‌های عصب-روانشناختی [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 21-37]

ح

  • حافظه بلندمدت رابطه انواع حافظه با پیشرفت تحصیلی در دانش‌آموزان ابتدایی دارای ناتوانی‌های یادگیری [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 73-89]
  • حافظه فعال رابطه انواع حافظه با پیشرفت تحصیلی در دانش‌آموزان ابتدایی دارای ناتوانی‌های یادگیری [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 73-89]
  • حافظه کوتاه‌مدت رابطه انواع حافظه با پیشرفت تحصیلی در دانش‌آموزان ابتدایی دارای ناتوانی‌های یادگیری [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 73-89]

خ

  • خلاقیت پژوهشی پیش‌بینی آمادگی شناختی عاطفی خلاقیت پژوهشی دانشجویان با توجه به خودکارآمدی پژوهشی [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 39-54]
  • خودارزیابی تحصیلی اهمال‌کاری تحصیلی در دانشجویان: نقش پیش‌بین عوامل جمعیتی و روانشناختی [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 1-19]
  • خودکارآمدی اهمال‌کاری تحصیلی در دانشجویان: نقش پیش‌بین عوامل جمعیتی و روانشناختی [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 1-19]
  • خودکارآمدی پیش‌بینی آمادگی شناختی عاطفی خلاقیت پژوهشی دانشجویان با توجه به خودکارآمدی پژوهشی [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 39-54]
  • خودکارآمدی پژوهشی پیش‌بینی آمادگی شناختی عاطفی خلاقیت پژوهشی دانشجویان با توجه به خودکارآمدی پژوهشی [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 39-54]
  • خودکارآمدی تحصیلی رابطه ساختاری پیوند با مدرسه و والدین با رضایت تحصیلی و کنترل تحصیلی: نقش میانجی‌گری خودکارآمدی تحصیلی [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 1-20]

د

  • درگیری تحصیلی آموزش به شیوه ترکیبی و متداول و بررسی تأثیر آن بر درگیری تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 57-72]

ر

  • ریاضی رابطه انواع حافظه با پیشرفت تحصیلی در دانش‌آموزان ابتدایی دارای ناتوانی‌های یادگیری [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 73-89]
  • راهبردهای شناختی اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی بر فرسودگی تحصیلی و پیشرفت تحصیلی [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 21-38]
  • راهبردهای شناختی تأثیر آموزش راهبردهای شناختی بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 87-105]
  • رضایت تحصیلی رابطه ساختاری پیوند با مدرسه و والدین با رضایت تحصیلی و کنترل تحصیلی: نقش میانجی‌گری خودکارآمدی تحصیلی [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 1-20]
  • روایی عاملی اعتباریابی و رواسازی نسخه‌ی تجدیدنظر شده‌ی پرسشنامه‌‌ی هدف پیشرفت در دانشجویان [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 107-122]
  • روش اورتون مقایسه‌ی اثربخشی شیوه‌های آموزشی چندحسی اورتون و فرنالد بر بهبود اختلال نوشتن دانش‌آموزان نارسانویس شهر ملایر [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 71-85]
  • روش تدریس بایبی تأثیر روش تدریس بایبی در میزان یادگیری و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 39-55]
  • روش فرنالد مقایسه‌ی اثربخشی شیوه‌های آموزشی چندحسی اورتون و فرنالد بر بهبود اختلال نوشتن دانش‌آموزان نارسانویس شهر ملایر [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 71-85]

ز

  • زبان انگلیسی ساخت و اعتبار‌سنجی پرسشنامه مشکلات یادگیری درس زبان انگلیسی در مدارس متوسطه [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 107-121]

س

  • سبک‌های هویت پیش‌بینی اهمال‌کاری تحصیلی بر اساس مهارت‌های ارتباطی و سبک‌های هویت دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 55-69]

ش

  • شیوه ترکیبی آموزش به شیوه ترکیبی و متداول و بررسی تأثیر آن بر درگیری تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 57-72]
  • شیوه متداول آموزش به شیوه ترکیبی و متداول و بررسی تأثیر آن بر درگیری تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 57-72]

ف

ک

  • کنترل تحصیلی رابطه ساختاری پیوند با مدرسه و والدین با رضایت تحصیلی و کنترل تحصیلی: نقش میانجی‌گری خودکارآمدی تحصیلی [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 1-20]

م

  • مدارس متوسطه ساخت و اعتبار‌سنجی پرسشنامه مشکلات یادگیری درس زبان انگلیسی در مدارس متوسطه [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 107-121]
  • میزان یادگیری تأثیر روش تدریس بایبی در میزان یادگیری و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 39-55]
  • مشکلات یادگیری ساخت و اعتبار‌سنجی پرسشنامه مشکلات یادگیری درس زبان انگلیسی در مدارس متوسطه [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 107-121]
  • مهارت‌های ارتباطی پیش‌بینی اهمال‌کاری تحصیلی بر اساس مهارت‌های ارتباطی و سبک‌های هویت دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 55-69]

ن

  • ناتوانی یادگیری رابطه انواع حافظه با پیشرفت تحصیلی در دانش‌آموزان ابتدایی دارای ناتوانی‌های یادگیری [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 73-89]
  • نارساخوانی نظریه عصب-روانشناختی بینایی رنگ‌ در عمل: تسهیل توانبخشی عصب-روانشناختی نارساخوانی بر اساس آموزش‌های عصب-روانشناختی [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 21-37]
  • نسخه‌ی تجدیدنظر شده‌ی هدف پیشرفت اعتباریابی و رواسازی نسخه‌ی تجدیدنظر شده‌ی پرسشنامه‌‌ی هدف پیشرفت در دانشجویان [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 107-122]
  • نظریه‌ی عصب-روانشناختی بینایی رنگ‌ها نظریه عصب-روانشناختی بینایی رنگ‌ در عمل: تسهیل توانبخشی عصب-روانشناختی نارساخوانی بر اساس آموزش‌های عصب-روانشناختی [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 21-37]

ه

  • هوش هیجانی اهمال‌کاری تحصیلی در دانشجویان: نقش پیش‌بین عوامل جمعیتی و روانشناختی [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 1-19]