نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آمادگی برای یادگیری خودراهبر نقش کارکردهای سبک تفکر بر یادگیری خودراهبر و گرایش به تفکر انتقادی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 19-30]
  • آموزش مهارت های زندگی اثربخشی تعاملی آموزش مهارت های زندگی مبتنی بر توانایی های شناختی و فراشناختی و هوش معنوی بر بهبود میزان آگاهی دانشجویان از مهارت های زندگی [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 19-38]

ا

  • استرس تحصیلی اثر آموزش شادکامی به شیوه شناختی رفتاری بر باورهای خودکارآمدی و استرس تحصیلی [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-18]
  • انطباق یابنده) نقش سبکهای یادگیری درتبیین انگیزه ی پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان پسر [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 39-51]
  • انگیزه ی پیشرفت نقش سبکهای یادگیری درتبیین انگیزه ی پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان پسر [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 39-51]

ب

  • بانک مسکن ساخت و هنجاریابی آزمون گرایش به یادگیری دانش نوین در میان کارکنان بانک مسکن [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 49-65]
  • باورهای خودکارآمدی تحصیلی نقش میانجیگر هیجانات پیشرفت در رابطه باورهای خودکارآمدی تحصیلی و رویکردهای یادگیری [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 73-92]

پ

  • پایایی ساخت و هنجاریابی آزمون گرایش به یادگیری دانش نوین در میان کارکنان بانک مسکن [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 49-65]
  • پایایی تعیین ساختار عاملی، روایی و پایایی مقیاس تحریف شناختی بین فردی در دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 53-72]
  • پیشرفت تحصیلی رابطه صفات شخصیت، سبک های یادگیری و راهبردهای یادگیری با پیشرفت تحصیلی فیزیک [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-15]
  • پیشرفت تحصیلی اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 83-96]
  • پیشرفت تحصیلی فراتحلیل رابطه راهبردهای یادگیری با پیشرفت تحصیلی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 97-118]
  • پیشرفت تحصیلی ارتباط راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی، خودکارآمدی، خلاقیت و هوش هیجانی با پیشرفت تحصیلی [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 93-108]

ت

  • تحریف شناختی بین فردی(ICDS) تعیین ساختار عاملی، روایی و پایایی مقیاس تحریف شناختی بین فردی در دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 53-72]
  • تحلیل عاملی ساخت و هنجاریابی آزمون گرایش به یادگیری دانش نوین در میان کارکنان بانک مسکن [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 49-65]

ج

  • جذب کننده نقش سبکهای یادگیری درتبیین انگیزه ی پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان پسر [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 39-51]
  • جهت گیری های هدف رابطه جهت‌گیری هدف پیشرفت، ساختارهای ادراک شده کلاس درس، راهبردهای شناختی و فراشناختی با پیشرفت ریاضی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 67-81]

خ

  • خلاقیت ارتباط راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی، خودکارآمدی، خلاقیت و هوش هیجانی با پیشرفت تحصیلی [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 93-108]
  • خودکارآمدی اثر آموزش شادکامی به شیوه شناختی رفتاری بر باورهای خودکارآمدی و استرس تحصیلی [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-18]
  • خودکارآمدی ارتباط راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی، خودکارآمدی، خلاقیت و هوش هیجانی با پیشرفت تحصیلی [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 93-108]

د

  • دانش‌آموزان بررسی تأثیر روش تدریس کاوشگری علمی بر رشد دانش فراشناختی دانش‌آموزان در درس علوم تجربی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 31-48]
  • دانشجویان اثربخشی تعاملی آموزش مهارت های زندگی مبتنی بر توانایی های شناختی و فراشناختی و هوش معنوی بر بهبود میزان آگاهی دانشجویان از مهارت های زندگی [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 19-38]
  • دانش فراشناخت بررسی تأثیر روش تدریس کاوشگری علمی بر رشد دانش فراشناختی دانش‌آموزان در درس علوم تجربی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 31-48]
  • دوره‌ی ابتدایی اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 83-96]

ر

  • راهبردهای یادگیری رابطه صفات شخصیت، سبک های یادگیری و راهبردهای یادگیری با پیشرفت تحصیلی فیزیک [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-15]
  • راهبردهای یادگیری رابطه جهت‌گیری هدف پیشرفت، ساختارهای ادراک شده کلاس درس، راهبردهای شناختی و فراشناختی با پیشرفت ریاضی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 67-81]
  • راهبردهای یادگیری فراتحلیل رابطه راهبردهای یادگیری با پیشرفت تحصیلی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 97-118]
  • راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی ارتباط راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی، خودکارآمدی، خلاقیت و هوش هیجانی با پیشرفت تحصیلی [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 93-108]
  • راهبردهای شناختی و فراشناختی اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 83-96]
  • راهبردهای شناختی و فراشناختی فراتحلیل رابطه راهبردهای یادگیری با پیشرفت تحصیلی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 97-118]
  • روایی ساخت و هنجاریابی آزمون گرایش به یادگیری دانش نوین در میان کارکنان بانک مسکن [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 49-65]
  • روایی تعیین ساختار عاملی، روایی و پایایی مقیاس تحریف شناختی بین فردی در دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 53-72]
  • روش تدریس بررسی تأثیر روش تدریس کاوشگری علمی بر رشد دانش فراشناختی دانش‌آموزان در درس علوم تجربی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 31-48]
  • رویکردهای یادگیری نقش میانجیگر هیجانات پیشرفت در رابطه باورهای خودکارآمدی تحصیلی و رویکردهای یادگیری [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 73-92]

س

  • ساختار عاملی تعیین ساختار عاملی، روایی و پایایی مقیاس تحریف شناختی بین فردی در دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 53-72]
  • ساختارهای ادراک شده کلاس درس رابطه جهت‌گیری هدف پیشرفت، ساختارهای ادراک شده کلاس درس، راهبردهای شناختی و فراشناختی با پیشرفت ریاضی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 67-81]
  • سبکهای یادگیری نقش سبکهای یادگیری درتبیین انگیزه ی پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان پسر [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 39-51]
  • سبک های یادگیری رابطه صفات شخصیت، سبک های یادگیری و راهبردهای یادگیری با پیشرفت تحصیلی فیزیک [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-15]

ش

  • شادکامی اثر آموزش شادکامی به شیوه شناختی رفتاری بر باورهای خودکارآمدی و استرس تحصیلی [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-18]
  • شناخت اثربخشی تعاملی آموزش مهارت های زندگی مبتنی بر توانایی های شناختی و فراشناختی و هوش معنوی بر بهبود میزان آگاهی دانشجویان از مهارت های زندگی [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 19-38]
  • شناختی رفتاری اثر آموزش شادکامی به شیوه شناختی رفتاری بر باورهای خودکارآمدی و استرس تحصیلی [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 1-18]

ص

  • صفات شخصیت رابطه صفات شخصیت، سبک های یادگیری و راهبردهای یادگیری با پیشرفت تحصیلی فیزیک [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-15]

ع

  • علوم تجربی بررسی تأثیر روش تدریس کاوشگری علمی بر رشد دانش فراشناختی دانش‌آموزان در درس علوم تجربی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 31-48]
  • عملکرد تحصیلی.(واگرا نقش سبکهای یادگیری درتبیین انگیزه ی پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان پسر [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 39-51]

ف

  • فراتحلیل فراتحلیل رابطه راهبردهای یادگیری با پیشرفت تحصیلی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 97-118]
  • فراشناخت اثربخشی تعاملی آموزش مهارت های زندگی مبتنی بر توانایی های شناختی و فراشناختی و هوش معنوی بر بهبود میزان آگاهی دانشجویان از مهارت های زندگی [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 19-38]
  • فیزیک رابطه صفات شخصیت، سبک های یادگیری و راهبردهای یادگیری با پیشرفت تحصیلی فیزیک [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 1-15]

ک

  • کارکردهای سبک تفکر نقش کارکردهای سبک تفکر بر یادگیری خودراهبر و گرایش به تفکر انتقادی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 19-30]
  • کاوشگری علمی بررسی تأثیر روش تدریس کاوشگری علمی بر رشد دانش فراشناختی دانش‌آموزان در درس علوم تجربی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 31-48]

گ

  • گـرایش به یـادگیری ساخت و هنجاریابی آزمون گرایش به یادگیری دانش نوین در میان کارکنان بانک مسکن [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 49-65]
  • گرایش به تفکر انتقادی نقش کارکردهای سبک تفکر بر یادگیری خودراهبر و گرایش به تفکر انتقادی [دوره 2، شماره 2، 1393، صفحه 19-30]

م

  • میزان آگاهی از مهارت های زندگی اثربخشی تعاملی آموزش مهارت های زندگی مبتنی بر توانایی های شناختی و فراشناختی و هوش معنوی بر بهبود میزان آگاهی دانشجویان از مهارت های زندگی [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 19-38]

ن

  • نظریة خودکارآمدی نقش میانجیگر هیجانات پیشرفت در رابطه باورهای خودکارآمدی تحصیلی و رویکردهای یادگیری [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 73-92]
  • نظریة کنترل ـ ارزش هیجانات پیشرفت نقش میانجیگر هیجانات پیشرفت در رابطه باورهای خودکارآمدی تحصیلی و رویکردهای یادگیری [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 73-92]

ه

  • هیجانات پیشرفت نقش میانجیگر هیجانات پیشرفت در رابطه باورهای خودکارآمدی تحصیلی و رویکردهای یادگیری [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 73-92]
  • همگرا نقش سبکهای یادگیری درتبیین انگیزه ی پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان پسر [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 39-51]
  • هوش معنوی اثربخشی تعاملی آموزش مهارت های زندگی مبتنی بر توانایی های شناختی و فراشناختی و هوش معنوی بر بهبود میزان آگاهی دانشجویان از مهارت های زندگی [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 19-38]
  • هوش هیجانی ارتباط راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی، خودکارآمدی، خلاقیت و هوش هیجانی با پیشرفت تحصیلی [دوره 2، شماره 3، 1393، صفحه 93-108]