نمایه نویسندگان

ا

  • افشاری نیا، کریم بررسی و مقایسه اثربخشی روش آموزش ذهن‌آگاهی و روش بازسازی شناختی در کاهش اضطراب امتحان دانشجویان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 61-74]
  • امیری، حسن بررسی و مقایسه اثربخشی روش آموزش ذهن‌آگاهی و روش بازسازی شناختی در کاهش اضطراب امتحان دانشجویان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 61-74]

ب

  • بیرامی، منصور مقایسه کارکردهای اجرایی در دانش‌آموزان دارای اختلال ناتوانی در ریاضی با همتایان عادی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 15-29]
  • بیرانوند، ساناز اثربخشی آموزش ‌شناختی- رفتاری بر اضطراب امتحان دانش‌آموزان دختر دبیرستان‌های شهر اصفهان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 49-60]

پ

  • پیمان نیا، بهرام مقایسه کارکردهای اجرایی در دانش‌آموزان دارای اختلال ناتوانی در ریاضی با همتایان عادی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 15-29]

خ

  • خرازی نوتاش، هانیه مقایسه‌ی باورهای فراشناختی و نگرانی آسیب‌شناختی در دانش آموزان مبتلا به نشانگان اختلال اضطراب امتحان و عادی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 61-73]

ز

  • زارع، حسین پیش بینی آگاهی فراشناختی و مؤلفه های آن بر اساس هدف های پیشرفت [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 1-14]

س

  • سبزیان، سعیده اثربخشی آموزش ‌شناختی- رفتاری بر اضطراب امتحان دانش‌آموزان دختر دبیرستان‌های شهر اصفهان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 49-60]

ش

  • شاطریان محمدی، فاطمه تأثیر تحمل ابهام بر باورهای فراشناختی و درگیری تحصیلی دانشجویان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 31-47]

ص

  • صالحی، منیره فرا تحلیل یافته‌های مربوط به اثربخشی آموزش‌های فراشناختی بر عملکردهای تحصیلی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 75-86]

ع

  • علیزاده، فاطمه تأثیر تحمل ابهام بر باورهای فراشناختی و درگیری تحصیلی دانشجویان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 31-47]

ف

  • فرهادی، علی مقایسه‌ی باورهای فراشناختی و نگرانی آسیب‌شناختی در دانش آموزان مبتلا به نشانگان اختلال اضطراب امتحان و عادی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 61-73]

ق

  • قدم پور، عزت اله اثربخشی آموزش ‌شناختی- رفتاری بر اضطراب امتحان دانش‌آموزان دختر دبیرستان‌های شهر اصفهان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 49-60]

ک

  • کاکابرایی، کیوان بررسی و مقایسه اثربخشی روش آموزش ذهن‌آگاهی و روش بازسازی شناختی در کاهش اضطراب امتحان دانشجویان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 61-74]

ل

  • لشنی، آرزو مقایسه‌ی باورهای فراشناختی و نگرانی آسیب‌شناختی در دانش آموزان مبتلا به نشانگان اختلال اضطراب امتحان و عادی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 61-73]

م

  • محمدزادگان، رضا مقایسه‌ی باورهای فراشناختی و نگرانی آسیب‌شناختی در دانش آموزان مبتلا به نشانگان اختلال اضطراب امتحان و عادی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 61-73]
  • محمدزاده، رجبعلی پیش بینی آگاهی فراشناختی و مؤلفه های آن بر اساس هدف های پیشرفت [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 1-14]
  • موحدی، یزدان مقایسه‌ی باورهای فراشناختی و نگرانی آسیب‌شناختی در دانش آموزان مبتلا به نشانگان اختلال اضطراب امتحان و عادی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 61-73]
  • موسوی قیه قشلاقی، الهام مقایسه کارکردهای اجرایی در دانش‌آموزان دارای اختلال ناتوانی در ریاضی با همتایان عادی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 15-29]

ن

  • نیکوکار، اعظم تأثیر تحمل ابهام بر باورهای فراشناختی و درگیری تحصیلی دانشجویان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 31-47]