نمایه نویسندگان

ا

  • ابراهیمی، امین اثربخشی یادگیری سازگار با مغز بر یادگیری خودتنظیمی و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان متوسطه اول [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 139-158]
  • احمدی، شیرین مقایسه حس انسجام و عادت‌های مطالعه در دانش‌آموزان دختر تیزهوش و عادی [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 209-222]
  • ارجمندنیا، علی اکبر اثربخشی بسته توان‌بخشی شناختی مبتنی بر کارکرد‌های اجرایی بر عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دیرآموز [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 1-15]
  • افروز، غلامعلی اثربخشی بسته توان‌بخشی شناختی مبتنی بر کارکرد‌های اجرایی بر عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دیرآموز [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 1-15]
  • افشاری، مرجان طراحی طرحواره مفهومی برنامه درسی مبتنی بر یادگیری خودراهبر با رویکرد وارونه [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 183-208]
  • ایمان پرور، سهیلا مقایسه حس انسجام و عادت‌های مطالعه در دانش‌آموزان دختر تیزهوش و عادی [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 209-222]
  • اوضاعی، نسرین ارائه مدل علی برای پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس متغیرهای حل مسأله و جرأت‌ورزی دانش‌آموزان با واسطه‌گری تاب‌آوری تحصیلی [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 119-138]

ب

  • باتمانی، فردین طراحی الگوی شایستگی‌های غیر‌شناختی مرتبط با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دوره اول متوسطه [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 91-117]

ج

  • جهینی، ستاره طراحی الگوی شایستگی‌های غیر‌شناختی مرتبط با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دوره اول متوسطه [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 91-117]

ح

  • حسنی، رفیق طراحی الگوی شایستگی‌های غیر‌شناختی مرتبط با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دوره اول متوسطه [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 91-117]

د

  • درتاج، فریبرز پیش‌بینی فرسودگی تحصیلی براساس راهبردهای رویارویی و حمایت اجتماعی ادراک‌شده در دانشجویان [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 17-33]

ر

  • روح زاده، زهرا تأثیر اضطراب رگه/حالت بر انتخاب موقعیت وضوح شناختی [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 223-243]

س

  • سرداری، باقر اثربخشی یادگیری سازگار با مغز بر یادگیری خودتنظیمی و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان متوسطه اول [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 139-158]
  • سلیمانی، اسماعیل بررسی تأثیر و مقایسه توانبخشی حافظه فعال و راهبردهای شناختی - فراشناختی بر روی حافظه تصویری - بینایی و فراخنای حافظه در سالمندان [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 159-181]

ع

  • عباسی، سمیرا پیش‌بینی فرسودگی تحصیلی براساس راهبردهای رویارویی و حمایت اجتماعی ادراک‌شده در دانشجویان [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 17-33]
  • عیسی زادگان، علی بررسی تأثیر و مقایسه توانبخشی حافظه فعال و راهبردهای شناختی - فراشناختی بر روی حافظه تصویری - بینایی و فراخنای حافظه در سالمندان [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 159-181]
  • عصاره، علیرضا ارائه مدل علی برای پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس متغیرهای حل مسأله و جرأت‌ورزی دانش‌آموزان با واسطه‌گری تاب‌آوری تحصیلی [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 119-138]
  • عظیم پور، احسان ارائه مدل علی برای پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس متغیرهای حل مسأله و جرأت‌ورزی دانش‌آموزان با واسطه‌گری تاب‌آوری تحصیلی [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 119-138]
  • عظیم پور، سهراب مقایسه تأثیر روش‌های آموزش با تصاویر گرافیکی پویا و ایستا بر نگرش و اضطراب هندسی دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 57-72]

غ

  • غفاری، عذرا مقایسه حس انسجام و عادت‌های مطالعه در دانش‌آموزان دختر تیزهوش و عادی [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 209-222]

ف

  • فغفوری، مرتضی مقایسه تأثیر روش‌های آموزش با تصاویر گرافیکی پویا و ایستا بر نگرش و اضطراب هندسی دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 57-72]
  • فلاحی، وحید مقایسه حس انسجام و عادت‌های مطالعه در دانش‌آموزان دختر تیزهوش و عادی [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 209-222]

ق

  • قمری، سیما پیش‌بینی گرایش‌های اجتماعی مطلوب و خودکنترلی بر اساس حمایت اجتماعی و ویژگی‌های خلقی: نقش واسطه‌ای خودکارآمدی در تنظیم هیجان و شایستگی هیجانی – اجتماعی [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 35-56]
  • قنبری پناه، افسانه پیش‌بینی گرایش‌های اجتماعی مطلوب و خودکنترلی بر اساس حمایت اجتماعی و ویژگی‌های خلقی: نقش واسطه‌ای خودکارآمدی در تنظیم هیجان و شایستگی هیجانی – اجتماعی [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 35-56]

ک

  • کدیور، پروین پیش‌بینی گرایش‌های اجتماعی مطلوب و خودکنترلی بر اساس حمایت اجتماعی و ویژگی‌های خلقی: نقش واسطه‌ای خودکارآمدی در تنظیم هیجان و شایستگی هیجانی – اجتماعی [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 35-56]

گ

  • گندمی، زینب اثربخشی بسته توان‌بخشی شناختی مبتنی بر کارکرد‌های اجرایی بر عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دیرآموز [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 1-15]

ل

  • لطفی، حمید تأثیر اضطراب رگه/حالت بر انتخاب موقعیت وضوح شناختی [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 223-243]

م

  • محمدی فر، یعقوب نقش رسانه‌های مجازی دیجیتال در آموزش مفاهیم شناختی میراث فرهنگی به کودکان [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 73-89]
  • محمودی اقدم، منصور بررسی تأثیر و مقایسه توانبخشی حافظه فعال و راهبردهای شناختی - فراشناختی بر روی حافظه تصویری - بینایی و فراخنای حافظه در سالمندان [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 159-181]
  • میرزاییان، بهرام تأثیر اضطراب رگه/حالت بر انتخاب موقعیت وضوح شناختی [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 223-243]
  • میرصفدری، شراره السادات نقش رسانه‌های مجازی دیجیتال در آموزش مفاهیم شناختی میراث فرهنگی به کودکان [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 73-89]

ن

  • نوریان، محمد طراحی طرحواره مفهومی برنامه درسی مبتنی بر یادگیری خودراهبر با رویکرد وارونه [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 183-208]

و

  • واحدی، شهرام مقایسه تأثیر روش‌های آموزش با تصاویر گرافیکی پویا و ایستا بر نگرش و اضطراب هندسی دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 57-72]