نمایه نویسندگان

ا

  • ابراهیمی، محدثه اثربخشی آموزش مهارت‌های مطالعه و یادگیری بر کاهش هیجانات منفی تحصیلی و خود ناتوان‌سازی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 73-89]
  • احقر، قدسی ارزیابی عملکرد آموزشی و تربیتی مراکز پیش‌دبستانی شهر همدان بر اساس فلسفه‌ی تربیتی اشتاینر (الگوی والدورف) [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 91-106]
  • ادیب نیا، فائزه پیش‌بینی اضطراب مدرسه در دانش‌آموزان براساس باورهای فراشناختی و حمایت اجتماعی [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 37-55]
  • اسدزاده، حسن مدلیابی روابط ساختاری اشتیاق تحصیلی دانشجویان براساس تدریس تحول‌آفرین، خودکارآمدی تحصیلی با میانجیگری نقش سرزندگی تحصیلی [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 1-19]
  • اشرفی، سکینه واکاوی پدیده بدبینی تحصیلی دانشجویان آموزش از راه دور: شناسایی نشانگان و ابعاد به روش کیفی [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 187-204]
  • افشار، معصومه بررسی تأثیر نرم‌افزار آموزشی مبتنی بر الگوی گانیه و بریگز بر سطوح شناختی یادگیری و نگرش در درس ریاضی دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 129-144]
  • اکبری، بهمن اثربخشی آموزش خودکارآمدی بر خودتنظیمی و رفتارهای سلامت دانشجویان اهمال‌کار [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 111-137]
  • ایمان پرور، سهیلا تهیه بسته روانی-آموزشی مبتنی بر مدرسه و بررسی اثربخشی آن بر فرسودگی تحصیلی و ارتقای اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان دخترپایه دوازدهم متوسطه دوره دوم پیش‌کنکوری [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 21-36]

ب

  • بابائی، عبدالرحمن نقش خودتنظیمی عاطفی و اهمال‌کاری رفتاری در پیش‌بینی اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 57-71]
  • بریمانی، ابوالقاسم مدل ساختاری رابطه بین سلامت روانی و رضایت تحصیلی با نقش میانجی خودکارآمدی در دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 73-93]

پ

  • پاک منش، ناهید پیش‌بینی عملکرد تحصیلی از طریق خودکنترلی، خودمختاری و خودآگاهی در دانش‌آموزان دوره‌ی دوم متوسطه‌ی شهرستان بندرعباس [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 37-55]
  • پورداود، محمد ارزیابی عملکرد آموزشی و تربیتی مراکز پیش‌دبستانی شهر همدان بر اساس فلسفه‌ی تربیتی اشتاینر (الگوی والدورف) [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 91-106]

ت

  • تکلوی، سمیه تهیه بسته روانی-آموزشی مبتنی بر مدرسه و بررسی اثربخشی آن بر فرسودگی تحصیلی و ارتقای اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان دخترپایه دوازدهم متوسطه دوره دوم پیش‌کنکوری [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 21-36]

ج

  • جاودان، موسی پیش‌بینی عملکرد تحصیلی از طریق خودکنترلی، خودمختاری و خودآگاهی در دانش‌آموزان دوره‌ی دوم متوسطه‌ی شهرستان بندرعباس [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 37-55]
  • جلالوندی، مهناز نقش راهبردهای فراشناختی و هوش هیجانی در پیش‌بینی مهارت‌های نوشتاری دانش آموزان پایه ششم [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 225-239]
  • جناآبادی، حسین اثربخشی آموزش مهارت‌های مطالعه و یادگیری بر کاهش هیجانات منفی تحصیلی و خود ناتوان‌سازی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 73-89]
  • جوادی علمی، لیلا مدلیابی روابط ساختاری اشتیاق تحصیلی دانشجویان براساس تدریس تحول‌آفرین، خودکارآمدی تحصیلی با میانجیگری نقش سرزندگی تحصیلی [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 1-19]

چ

  • چرامی، فاطمه اثربخشی توان‌بخشی شناختی رایانه‌ای بر حافظه کاری و انعطاف‌پذیری شناختی کودکان دارای اختلال یادگیری [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 1-18]
  • چرامی، مریم اثربخشی آموزش مهارت‌های فراشناختی بر مهارت‌های مطالعه و هیجانات تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایه دهم مدارس شهرستان اردبیل [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 139-162]
  • چوبداری، عسگر اثربخشی برنامه آموزشی کارکردهای اجرایی بر عملکرد حافظه کاری کلامی در دانش‌آموزان با آسیب بینایی [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 95-110]

ح

  • حبیبی کلیبر، رامین رابطه بین کنترل هدفمند، انعطاف‌پذیری شناختی و پردازش هیجانی با عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 183-204]

د

  • درتاج، فریبرز مدلیابی روابط ساختاری اشتیاق تحصیلی دانشجویان براساس تدریس تحول‌آفرین، خودکارآمدی تحصیلی با میانجیگری نقش سرزندگی تحصیلی [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 1-19]
  • دلاور، علی مدلیابی روابط ساختاری اشتیاق تحصیلی دانشجویان براساس تدریس تحول‌آفرین، خودکارآمدی تحصیلی با میانجیگری نقش سرزندگی تحصیلی [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 1-19]
  • دولت آبادی، حمیدرضا نقش راهبردهای فراشناختی و هوش هیجانی در پیش‌بینی مهارت‌های نوشتاری دانش آموزان پایه ششم [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 225-239]

ر

  • رجبیان ده زیره، مریم تأثیر چندرسانه‌ای آموزشی مبتنی بر الگوی آشور بر جو انگیزشی درک شده و بهزیستی ذهنی دانشجویان [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 107-127]
  • رحیمی، مهدی تأثیر تکالیف خلاقانه/غیر‌خلاقانه و هدف همکارانه/رقابتی بر حس استقلال دانش‌آموزان دختر پایه نهم [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 57-72]
  • رضایی، سجاد اثربخشی آموزش خودکارآمدی بر خودتنظیمی و رفتارهای سلامت دانشجویان اهمال‌کار [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 111-137]
  • روشن چسلی، رسول ارتباط کمال‌گرایی و نشانه‌های اضطراب اجتماعی با میانجی‌گری شفقت‌به‌خود در دانشجویان دانشگاه شاهد [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 161-181]
  • ریوندی، ریحانه تأثیر اجرای برنامه «فلسفه برای کودکان» به کمک فناوری بر خوش‌بینی تحصیلی و انگیزش پیشرفت در دانش‌آموزان پسر دوره دوم ابتدایی شهر همدان [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 205-224]

ز

  • زارع، حسین اثربخشی توان‌بخشی شناختی رایانه‌ای بر حافظه کاری و انعطاف‌پذیری شناختی کودکان دارای اختلال یادگیری [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 1-18]
  • زارعی زوارکی، اسماعیل تأثیر اجرای برنامه «فلسفه برای کودکان» به کمک فناوری بر خوش‌بینی تحصیلی و انگیزش پیشرفت در دانش‌آموزان پسر دوره دوم ابتدایی شهر همدان [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 205-224]
  • زین ابادی، حسن رضا واکاوی پدیده بدبینی تحصیلی دانشجویان آموزش از راه دور: شناسایی نشانگان و ابعاد به روش کیفی [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 187-204]
  • زندوانیان، احمد تأثیر تکالیف خلاقانه/غیر‌خلاقانه و هدف همکارانه/رقابتی بر حس استقلال دانش‌آموزان دختر پایه نهم [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 57-72]

س

  • سپهوند، تورج مقایسه راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و باورهای ضمنی هوش در دانش‌آموزان تیزهوش و عادی دوره دوم متوسطه [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 145-160]
  • سعادتی، سمیه کارکرد افتراقی سؤال در چارچوب سنجش تشخیصی شناختی: مطالعه موردی سؤال‌های حساب دیفرانسیل و انتگرال کنکور سراسری 97 [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 19-35]

ش

  • شریفی، طیبه اثربخشی آموزش مهارت‌های فراشناختی بر مهارت‌های مطالعه و هیجانات تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایه دهم مدارس شهرستان اردبیل [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 139-162]
  • شریفی، علی اکبر اثربخشی توان‌بخشی شناختی رایانه‌ای بر حافظه کاری و انعطاف‌پذیری شناختی کودکان دارای اختلال یادگیری [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 1-18]
  • شریفاتی، سکینه تأثیر چندرسانه‌ای آموزشی مبتنی بر الگوی آشور بر جو انگیزشی درک شده و بهزیستی ذهنی دانشجویان [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 107-127]
  • شریفی درآمدی، پرویز اثربخشی برنامه آموزشی کارکردهای اجرایی بر عملکرد حافظه کاری کلامی در دانش‌آموزان با آسیب بینایی [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 95-110]
  • شمس اسفندآباد، حسن پیش‌بینی اضطراب مدرسه در دانش‌آموزان براساس باورهای فراشناختی و حمایت اجتماعی [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 37-55]

ص

  • صمدی، سهیلا اثربخشی آموزش خودکارآمدی بر خودتنظیمی و رفتارهای سلامت دانشجویان اهمال‌کار [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 111-137]

ط

  • طبایی، سمانه سادات تأثیر تکالیف خلاقانه/غیر‌خلاقانه و هدف همکارانه/رقابتی بر حس استقلال دانش‌آموزان دختر پایه نهم [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 57-72]

ع

  • عسگری، محمد اثربخشی برنامه آموزشی کارکردهای اجرایی بر عملکرد حافظه کاری کلامی در دانش‌آموزان با آسیب بینایی [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 95-110]
  • علیزاده، حمید اثربخشی برنامه آموزشی کارکردهای اجرایی بر عملکرد حافظه کاری کلامی در دانش‌آموزان با آسیب بینایی [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 95-110]

غ

  • غضنفری، احمد اثربخشی آموزش مهارت‌های فراشناختی بر مهارت‌های مطالعه و هیجانات تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایه دهم مدارس شهرستان اردبیل [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 139-162]

ف

  • فقیهی، سمانه تأثیر تدریس الگوی چرخه‌ی یادگیری مبتنی بر رویکرد سازنده‌گرایی بر انگیزش تحصیلی و خلاقیت دانش‌آموزان دختر پایه‌ی هفتم [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 163-186]

ق

  • قاسمی، علی تأثیر اجرای برنامه «فلسفه برای کودکان» به کمک فناوری بر خوش‌بینی تحصیلی و انگیزش پیشرفت در دانش‌آموزان پسر دوره دوم ابتدایی شهر همدان [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 205-224]
  • قربانی، منصوره نقش راهبردهای فراشناختی و هوش هیجانی در پیش‌بینی مهارت‌های نوشتاری دانش آموزان پایه ششم [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 225-239]

ک

  • کبیری، علی اکبر تأثیر اجرای برنامه «فلسفه برای کودکان» به کمک فناوری بر خوش‌بینی تحصیلی و انگیزش پیشرفت در دانش‌آموزان پسر دوره دوم ابتدایی شهر همدان [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 205-224]
  • کچوئیان جوادی، رضا ارزیابی عملکرد آموزشی و تربیتی مراکز پیش‌دبستانی شهر همدان بر اساس فلسفه‌ی تربیتی اشتاینر (الگوی والدورف) [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 91-106]
  • کرمی، جهانگیر نقش خودتنظیمی عاطفی و اهمال‌کاری رفتاری در پیش‌بینی اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 57-71]
  • کریمی، علی تأثیر تدریس الگوی چرخه‌ی یادگیری مبتنی بر رویکرد سازنده‌گرایی بر انگیزش تحصیلی و خلاقیت دانش‌آموزان دختر پایه‌ی هفتم [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 163-186]

گ

  • گرامی پور، مسعود کارکرد افتراقی سؤال در چارچوب سنجش تشخیصی شناختی: مطالعه موردی سؤال‌های حساب دیفرانسیل و انتگرال کنکور سراسری 97 [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 19-35]

م

  • محققی، آذر بررسی تأثیر نرم‌افزار آموزشی مبتنی بر الگوی گانیه و بریگز بر سطوح شناختی یادگیری و نگرش در درس ریاضی دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 129-144]
  • محققی، حسین بررسی تأثیر نرم‌افزار آموزشی مبتنی بر الگوی گانیه و بریگز بر سطوح شناختی یادگیری و نگرش در درس ریاضی دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 129-144]
  • محمدی، علیرضا ارتباط کمال‌گرایی و نشانه‌های اضطراب اجتماعی با میانجی‌گری شفقت‌به‌خود در دانشجویان دانشگاه شاهد [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 161-181]
  • مرادی، آسیه نقش خودتنظیمی عاطفی و اهمال‌کاری رفتاری در پیش‌بینی اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 57-71]
  • میرچناری، مهناز مقایسه راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و باورهای ضمنی هوش در دانش‌آموزان تیزهوش و عادی دوره دوم متوسطه [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 145-160]
  • میرزایی، داوود رابطه بین تاب‌آوری، راهبردهای مقابله‌ای با سبک‌های یادگیری و عملکرد تحصیلی [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 205-224]
  • مرزیه، افسانه اثربخشی آموزش مهارت‌های مطالعه و یادگیری بر کاهش هیجانات منفی تحصیلی و خود ناتوان‌سازی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 73-89]
  • مقامی، حمیدرضا تأثیر چندرسانه‌ای آموزشی مبتنی بر الگوی آشور بر جو انگیزشی درک شده و بهزیستی ذهنی دانشجویان [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 107-127]
  • مقدم زاده، علی کارکرد افتراقی سؤال در چارچوب سنجش تشخیصی شناختی: مطالعه موردی سؤال‌های حساب دیفرانسیل و انتگرال کنکور سراسری 97 [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 19-35]
  • مینائی، اصغر کارکرد افتراقی سؤال در چارچوب سنجش تشخیصی شناختی: مطالعه موردی سؤال‌های حساب دیفرانسیل و انتگرال کنکور سراسری 97 [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 19-35]
  • موسوی، سیدولی اله اثربخشی آموزش خودکارآمدی بر خودتنظیمی و رفتارهای سلامت دانشجویان اهمال‌کار [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 111-137]

ن

  • ناعمی، علی محمد تأثیر تدریس الگوی چرخه‌ی یادگیری مبتنی بر رویکرد سازنده‌گرایی بر انگیزش تحصیلی و خلاقیت دانش‌آموزان دختر پایه‌ی هفتم [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 163-186]
  • نخستین گلدوست، اصغر اثربخشی آموزش مهارت‌های فراشناختی بر مهارت‌های مطالعه و هیجانات تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایه دهم مدارس شهرستان اردبیل [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 139-162]
  • نریمانی، محمد تهیه بسته روانی-آموزشی مبتنی بر مدرسه و بررسی اثربخشی آن بر فرسودگی تحصیلی و ارتقای اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان دخترپایه دوازدهم متوسطه دوره دوم پیش‌کنکوری [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 21-36]

ه

  • هاشمی، تورج تهیه بسته روانی-آموزشی مبتنی بر مدرسه و بررسی اثربخشی آن بر فرسودگی تحصیلی و ارتقای اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان دخترپایه دوازدهم متوسطه دوره دوم پیش‌کنکوری [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 21-36]

ی

  • یداللهی فر، محمدجواد رابطه بین تاب‌آوری، راهبردهای مقابله‌ای با سبک‌های یادگیری و عملکرد تحصیلی [دوره 8، شماره 14، 1399، صفحه 205-224]
  • یوسف زاده، محمد رضا ارزیابی عملکرد آموزشی و تربیتی مراکز پیش‌دبستانی شهر همدان بر اساس فلسفه‌ی تربیتی اشتاینر (الگوی والدورف) [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 91-106]