نمایه نویسندگان

ا

  • ابراهیمی قوام آبادی، صغری پیش‌بینی عملکرد ریاضیات براساس کارکردهای اجرایی در کودکان بهنجار مقطع چهارم ابتدایی [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 169-187]
  • احمدی کمرپشتی، عاصفه پیش‌بینی عملکرد ریاضیات براساس کارکردهای اجرایی در کودکان بهنجار مقطع چهارم ابتدایی [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 169-187]
  • استوار، نگار مقایسه میزان بی‌انضباطی دانش‌آموزان خوشه‌های مختلف تشکیل شده براساس طرح‌واره‌های شناختی ناسازگار اولیه و عملکرد خانواده [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 173-190]
  • اسدزاده، حسن مقایسه تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و کمک‌خواهی در افزایش اشتیاق و سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان اهمال‌کار [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 191-212]
  • اسلامی، اسماعیل اثربخشی آموزش مبتنی بر تعدیل جهت‌گیری یادگیری معلمان در تعامل با سبک تدریس بر خودپنداره تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 213-232]
  • انتصار فومنی، غلامحسین مقایسه تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و کمک‌خواهی در افزایش اشتیاق و سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان اهمال‌کار [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 191-212]

ب

  • برات دستجردی، نگین مدل‌یابی معادلات ساختاری روابط بین قابلیت‌های سیستم مدیریت یادگیری (LMS) با تقویت باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیم دانشجویان مجازی دانشگاه اصفهان [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 87-108]
  • بیرامی، منصور اثربخشی آموزش فنون ذهن‌آگاهی بر سرزندگی تحصیلی با نقش تعدیلی اهداف پیشرفت اجتماعی در دانشجویان [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 127-148]
  • بشرپور، سجاد پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی براساس سرزندگی تحصیلی و یادگیری خود‌راهبر دانش‌آموزان دختر [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 33-45]

پ

  • پورعبدل، سعید اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر کاهش فرسودگی و تعلل‌ورزی تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 49-68]
  • پور فلاحتی، علی پیش‌بینی فرسودگی تحصیلی براساس نقاط نیرومند شخصیتی و سبک‌های یادگیری [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 69-89]

ج

  • جناآبادی، حسین اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 1-15]

ح

  • حاجی یخچالی، علیرضا بررسی ساختار بُعدی-عاملی توانایی‌های شناختی دانش‌آموزان پایه نهم تحصیلی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 91-118]
  • حاجی علیزاده، کبری تدوین مدل ساختاری درک مطلب خواندن براساس عوامل شناختی فردی دانش‌آموزان دوره ابتدایی شهر همدان [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 1-20]
  • حبیب زاده، عباس پیش‌بینی فرسودگی تحصیلی براساس نقاط نیرومند شخصیتی و سبک‌های یادگیری [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 69-89]
  • حجازی، مسعود مقایسه تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و کمک‌خواهی در افزایش اشتیاق و سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان اهمال‌کار [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 191-212]
  • حسن آبادی، حمیدرضا بررسی ساختار عاملی، پایایی و روایی نسخه فارسی مقیاس عدم‌درگیری اخلاقی [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 17-32]
  • حسن زاده، رمضان مقایسه تأثیر آموزش شایستگی هیجانی و حل مسئله بر تحمل پریشانی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 149-172]
  • حسینی نسب، داود مقایسه میزان بی‌انضباطی دانش‌آموزان خوشه‌های مختلف تشکیل شده براساس طرح‌واره‌های شناختی ناسازگار اولیه و عملکرد خانواده [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 173-190]
  • حق طلب، طاهره بررسی تأثیرمدل معنایی-نمادی بر افزایش قدرت تجسم و هوش شناختی دانشجویان معماری [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 233-252]

خ

  • خاکدال قوجه بیگلو، سعید بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی فرم کوتاه مقیاس بهزیستی ذهنی نوجوانان در مدرسه [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 133-148]
  • خلیلی گشنیگانی، زهرا نقش میانجی اشتیاق تحصیلی در پیش‌بینی بهزیستی تحصیلی دانش‌آموزان بر اساس جو روانی- اجتماعی کلاس درس دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 149-168]

د

  • داورپناه، سید هدایت الله مدل‌یابی معادلات ساختاری روابط بین قابلیت‌های سیستم مدیریت یادگیری (LMS) با تقویت باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیم دانشجویان مجازی دانشگاه اصفهان [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 87-108]
  • درتاج، فریبرز تدوین مدل ساختاری درک مطلب خواندن براساس عوامل شناختی فردی دانش‌آموزان دوره ابتدایی شهر همدان [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 1-20]
  • درستی، حبیبه بررسی رابطه خودتنظیمی و عزت‌نفس با تعلل‌ورزی تحصیلی دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 69-85]
  • دلاور، علی پیش‌بینی عملکرد ریاضیات براساس کارکردهای اجرایی در کودکان بهنجار مقطع چهارم ابتدایی [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 169-187]
  • دلاور، علی تدوین مدل ساختاری درک مطلب خواندن براساس عوامل شناختی فردی دانش‌آموزان دوره ابتدایی شهر همدان [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 1-20]
  • دوستی، یارعلی مقایسه تأثیر آموزش شایستگی هیجانی و حل مسئله بر تحمل پریشانی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 149-172]

ز

  • زارعی، حیدرعلی بررسی رابطه خودتنظیمی و عزت‌نفس با تعلل‌ورزی تحصیلی دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 69-85]

س

  • سالاری فر، محمد حسین رابطه باورها و حالت‌های فراشناخت با حافظه‌کاری دانش‌آموزان دوره متوسطه [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 213-236]
  • سیداسماعیلی قمی، نسترن بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی فرم کوتاه مقیاس بهزیستی ذهنی نوجوانان در مدرسه [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 133-148]
  • سلیمانی، اسماعیل مقایسه‏ حافظه بازشناسی و تجسم فضایی براساس ماز ذهنی پترسون در دانشجویان با سرعت پردازش اطلاعات بالا و پایین [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 109-125]
  • سماوی، سید عبدالوهاب رابطه علی انگیزش درونی، درگیری تحصیلی و خودنظم‌جویی تحصیلی با عملکرد تحصیلی از طریق یادگیری خود-هدایتی در دانش‌آموزان دبیرستانی شهر بندرعباس [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 47-68]
  • سوری، حسین بررسی ساختار عاملی، پایایی و روایی نسخه فارسی مقیاس عدم‌درگیری اخلاقی [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 17-32]

ش

  • شیخ الاسلامی، علی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی فرم کوتاه مقیاس بهزیستی ذهنی نوجوانان در مدرسه [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 133-148]
  • شیخعلی زاده، سیاوش اثربخشی آموزش فنون ذهن‌آگاهی بر سرزندگی تحصیلی با نقش تعدیلی اهداف پیشرفت اجتماعی در دانشجویان [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 127-148]
  • شهنی ییلاق، منیجه بررسی ساختار بُعدی-عاملی توانایی‌های شناختی دانش‌آموزان پایه نهم تحصیلی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 91-118]

ص

  • صبحی قراملکی، ناصر اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر کاهش فرسودگی و تعلل‌ورزی تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 49-68]

ض

  • ضرغام حاجبی، مجید پیش‌بینی فرسودگی تحصیلی براساس نقاط نیرومند شخصیتی و سبک‌های یادگیری [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 69-89]

ط

  • طلیسچی، غلامرضا بررسی تأثیرمدل معنایی-نمادی بر افزایش قدرت تجسم و هوش شناختی دانشجویان معماری [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 233-252]

ع

  • عالی پور، کبری نقش میانجی اشتیاق تحصیلی در پیش‌بینی بهزیستی تحصیلی دانش‌آموزان بر اساس جو روانی- اجتماعی کلاس درس دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 149-168]
  • عالی پور بیرگانی، سیروس بررسی ساختار بُعدی-عاملی توانایی‌های شناختی دانش‌آموزان پایه نهم تحصیلی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 91-118]
  • عیسی زادگان، علی بررسی رابطه باورهای معرفت‌شناختی علمی، انگیزه و خودکارآمدی یادگیری علوم با مفاهیم یادگیری علوم در میان دانشجویان رشته‌های علوم پایه دانشگاه ارومیه [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 21-48]
  • عسگری، علی رابطه باورها و حالت‌های فراشناخت با حافظه‌کاری دانش‌آموزان دوره متوسطه [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 213-236]
  • علی پور، مهران مقایسه‏ حافظه بازشناسی و تجسم فضایی براساس ماز ذهنی پترسون در دانشجویان با سرعت پردازش اطلاعات بالا و پایین [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 109-125]
  • علیزاده، حمید پیش‌بینی عملکرد ریاضیات براساس کارکردهای اجرایی در کودکان بهنجار مقطع چهارم ابتدایی [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 169-187]
  • علوی، زینب نقش میانجی اشتیاق تحصیلی در پیش‌بینی بهزیستی تحصیلی دانش‌آموزان بر اساس جو روانی- اجتماعی کلاس درس دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 149-168]
  • عینی، ساناز پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی براساس سرزندگی تحصیلی و یادگیری خود‌راهبر دانش‌آموزان دختر [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 33-45]

غ

  • غفاری، عذرا اثربخشی آموزش مبتنی بر تعدیل جهت‌گیری یادگیری معلمان در تعامل با سبک تدریس بر خودپنداره تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 213-232]

ف

  • فتحی آذر، اسکندر اثربخشی آموزش مبتنی بر تعدیل جهت‌گیری یادگیری معلمان در تعامل با سبک تدریس بر خودپنداره تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 213-232]
  • فرخی، نورعلی پیش‌بینی عملکرد ریاضیات براساس کارکردهای اجرایی در کودکان بهنجار مقطع چهارم ابتدایی [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 169-187]

ق

  • قائدی، غلامحسین اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر کاهش فرسودگی و تعلل‌ورزی تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 49-68]

ک

  • کابینی مقدم، سلیمان مقایسه تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و کمک‌خواهی در افزایش اشتیاق و سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان اهمال‌کار [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 191-212]
  • کاروان، فرهاد بررسی تأثیرمدل معنایی-نمادی بر افزایش قدرت تجسم و هوش شناختی دانشجویان معماری [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 233-252]
  • کاظمی فرد، داود بررسی رابطه باورهای معرفت‌شناختی علمی، انگیزه و خودکارآمدی یادگیری علوم با مفاهیم یادگیری علوم در میان دانشجویان رشته‌های علوم پایه دانشگاه ارومیه [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 21-48]
  • کیانی، سحر رابطه باورها و حالت‌های فراشناخت با حافظه‌کاری دانش‌آموزان دوره متوسطه [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 213-236]
  • کدیور، پروین بررسی ساختار عاملی، پایایی و روایی نسخه فارسی مقیاس عدم‌درگیری اخلاقی [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 17-32]
  • کرامتی، هادی بررسی ساختار عاملی، پایایی و روایی نسخه فارسی مقیاس عدم‌درگیری اخلاقی [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 17-32]
  • کردنوقابی، رسول مقایسه تأثیر آموزش به شیوه نقشه مفهومی فردی و گروهی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی درس مطالعات اجتماعی [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 189-211]

ل

  • لیوارجانی، شعله مقایسه میزان بی‌انضباطی دانش‌آموزان خوشه‌های مختلف تشکیل شده براساس طرح‌واره‌های شناختی ناسازگار اولیه و عملکرد خانواده [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 173-190]

م

  • محمدی، آرزو مقایسه تأثیر آموزش به شیوه نقشه مفهومی فردی و گروهی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی درس مطالعات اجتماعی [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 189-211]
  • محمودی، هیوا مقایسه‏ حافظه بازشناسی و تجسم فضایی براساس ماز ذهنی پترسون در دانشجویان با سرعت پردازش اطلاعات بالا و پایین [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 109-125]
  • میکائیلی منیع، فرزانه بررسی رابطه باورهای معرفت‌شناختی علمی، انگیزه و خودکارآمدی یادگیری علوم با مفاهیم یادگیری علوم در میان دانشجویان رشته‌های علوم پایه دانشگاه ارومیه [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 21-48]
  • منتظر، ناصر مقایسه تأثیر آموزش شایستگی هیجانی و حل مسئله بر تحمل پریشانی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 149-172]
  • مهقانی جمال الدین، سعید اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 1-15]
  • موسی زاده، توکل اثربخشی آموزش مبتنی بر تعدیل جهت‌گیری یادگیری معلمان در تعامل با سبک تدریس بر خودپنداره تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 213-232]

ن

  • نبی دوست، علیرضا اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر کاهش فرسودگی و تعلل‌ورزی تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 49-68]
  • نجارپوریان، سمانه رابطه علی انگیزش درونی، درگیری تحصیلی و خودنظم‌جویی تحصیلی با عملکرد تحصیلی از طریق یادگیری خود-هدایتی در دانش‌آموزان دبیرستانی شهر بندرعباس [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 47-68]
  • نریمانی، محمد پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی براساس سرزندگی تحصیلی و یادگیری خود‌راهبر دانش‌آموزان دختر [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 33-45]

و

  • واحدی، شهرام اثربخشی آموزش فنون ذهن‌آگاهی بر سرزندگی تحصیلی با نقش تعدیلی اهداف پیشرفت اجتماعی در دانشجویان [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 127-148]
  • ویسکرمی، حسنعلی نقش میانجی اشتیاق تحصیلی در پیش‌بینی بهزیستی تحصیلی دانش‌آموزان بر اساس جو روانی- اجتماعی کلاس درس دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 149-168]

ه

  • هاشمی، تورج اثربخشی آموزش فنون ذهن‌آگاهی بر سرزندگی تحصیلی با نقش تعدیلی اهداف پیشرفت اجتماعی در دانشجویان [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 127-148]
  • هاشمی، تورج اثربخشی آموزش مبتنی بر تعدیل جهت‌گیری یادگیری معلمان در تعامل با سبک تدریس بر خودپنداره تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 213-232]

ی

  • یارمحمدی، مسیب مقایسه تأثیر آموزش به شیوه نقشه مفهومی فردی و گروهی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی درس مطالعات اجتماعی [دوره 7، شماره 12، 1398، صفحه 189-211]
  • یاری مقدم، نفیسه تدوین مدل ساختاری درک مطلب خواندن براساس عوامل شناختی فردی دانش‌آموزان دوره ابتدایی شهر همدان [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 1-20]
  • یزدان فر، محسن بررسی ساختار بُعدی-عاملی توانایی‌های شناختی دانش‌آموزان پایه نهم تحصیلی [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 91-118]
  • یوسف زاده، محمد رضا رابطه بین خودتنظیمی با میزان یادگیری واقعی دانش‌آموزان دختر سال سوم دوره دوم متوسطه [دوره 7، شماره 13، 1398، صفحه 119-132]