نمایه نویسندگان

ا

  • ابراهیمی بخت، حبیب اله تدوین مدل سرزندگی تحصیلی براساس خشنودی از نیازهای بنیادین روانشناختی، جهت‌گیری انگیزشی، یادگیری خودراهبر [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 135-153]
  • ابوالقاسمی، عباس تأثیر آموزش مهارت‌های اجتماعی- هیجانی بر باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 39-55]
  • احمدیان، حمزه تدوین مدل سرزندگی تحصیلی براساس خشنودی از نیازهای بنیادین روانشناختی، جهت‌گیری انگیزشی، یادگیری خودراهبر [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 135-153]
  • اسدزاده، حسن تدوین مدل سرزندگی تحصیلی براساس خشنودی از نیازهای بنیادین روانشناختی، جهت‌گیری انگیزشی، یادگیری خودراهبر [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 135-153]
  • اسلامی، محمد علی مدل‌یابی علی اشتیاق تحصیلی؛ بر مبنای عملکرد تحصیلی حمایت شده، عزت‌نفس و خودکارآمدی درسی در دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه امیرکبیر تهران [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 57-75]
  • اشرف زاده، توحید رابطه ساختاری خودکارآمدی تحصیلی و باورهای معرفت‌شناختی با عملکرد تحصیلی دانش‏ آموزان: نقش میانجی مهارت‌های مطالعه [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 21-43]
  • افضلی، افشین نقش و جایگاه انگیزه تحصیلی درونی و بیرونی و درگیری تحصیلی در پیش‌بینی اضطراب امتحان دانش‌آموزان دوره متوسطه [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 175-191]
  • امین حاتمی، فهیمه نقش و جایگاه انگیزه تحصیلی درونی و بیرونی و درگیری تحصیلی در پیش‌بینی اضطراب امتحان دانش‌آموزان دوره متوسطه [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 175-191]

پ

  • پیرانی، ذبیح نقش اشتیاق عاطفی، شناختی و رفتاری یادگیری در پیش‌بینی فرسودگی تحصیلی دانشجویان [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 197-206]

ت

  • تقوایی نیا، علی تأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی بر کمک طلبی و تعلل‌ورزی تحصیلی دانشجویان مشروطی [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 193-214]
  • توحیدی، افسانه اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر توجه پایدار و دلزدگی تحصیلی [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 77-93]

ج

  • جهانی جوانمردی، فاطمه رابطه باورهای معرفت‌شناختی با مؤلفه‌های تدریس اعضای هیأت علمی (مورد مطالعه دانشگاه شاهد) [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 151-169]

ح

  • حاجی یخچالی، علیرضا تأثیر آموزش مهارت‌های مطلوب اجتماعی مبتنی بر برنامه گروه‌بندی مهارت بر شایستگی اجتماعی دانش‌آموزان پسر پرخاشگر* [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 45-65]
  • حسینی، محیا نقش ثبات قدم و هوش در پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 233-248]
  • حسینچاری، مسعود رابطه باورهای هوشی و بهزیستی مدرسه: نقش واسطه‌ای امید [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 95-115]
  • حضرتی ساقصلو، شیوا مقایسه توانایی برنامه ریزی- سازماندهی و انعطاف پذیری شناختی در دانش آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 1-15]

خ

  • خاکسار، زهرا تدوین پرسشنامه جامع گریت و تأثیر آن در یادگیری زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 207-229]
  • خرمایی، فرهاد بررسی رابطه بین سبک‌های حل مسأله و اهمال‌کاری تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی: نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 17-38]

د

  • درتاج، فریبا تأثیر آموزش از راه دور مبتنی بر موک بر درگیری تحصیلی و مؤلفه‌های آن در دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 131-150]
  • درتاج، فریبرز مدل‌یابی علی اشتیاق تحصیلی؛ بر مبنای عملکرد تحصیلی حمایت شده، عزت‌نفس و خودکارآمدی درسی در دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه امیرکبیر تهران [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 57-75]
  • دلاور، علی مدل‌یابی علی اشتیاق تحصیلی؛ بر مبنای عملکرد تحصیلی حمایت شده، عزت‌نفس و خودکارآمدی درسی در دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه امیرکبیر تهران [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 57-75]
  • دوستی، یارعلی الگوی ساختاری تعلل‌ورزی تحصیلی براساس جهت‌گیری هدف و سبک‌های اسنادی: با نقش میانجی انگیزه تحصیلی [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 155-173]

ذ

  • ذوقی پایدار، محمدرضا نقش ثبات قدم و هوش در پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 233-248]

ر

  • رجبیان ده زیره، مریم تأثیر آموزش از راه دور مبتنی بر موک بر درگیری تحصیلی و مؤلفه‌های آن در دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 131-150]
  • رحیمی، محمدرضا رابطه راهبرد خودنظم‌دهی فراشناختی و اهداف پیشرفت با سبک‌های تصمیم‌گیری در دانشجویان [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 171-195]
  • رشید، خسرو نقش ثبات قدم و هوش در پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 233-248]
  • رضایی، اکبر رابطه راهبرد خودنظم‌دهی فراشناختی و اهداف پیشرفت با سبک‌های تصمیم‌گیری در دانشجویان [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 171-195]
  • رهبر کرباسدهی، ابراهیم تأثیر آموزش مهارت‌های اجتماعی- هیجانی بر باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 39-55]
  • رهبر کرباسدهی، فاطمه تأثیر آموزش مهارت‌های اجتماعی- هیجانی بر باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 39-55]
  • رهنما، اکبر رابطه باورهای معرفت‌شناختی با مؤلفه‌های تدریس اعضای هیأت علمی (مورد مطالعه دانشگاه شاهد) [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 151-169]

ز

  • زابلی، مصطفی بررسی رابطه بین سبک‌های حل مسأله و اهمال‌کاری تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی: نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 17-38]
  • زارع، حسین نقش واسطه‌ای باورهای فراشناختی در رابطه بین جهت‌گیری هدف و اضطراب امتحان دانشجویان [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 1-20]
  • زمانی امیرزکریا، رباب اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر توجه پایدار و دلزدگی تحصیلی [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 77-93]

س

  • سپهریان آذر، فیروزه اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر حل مسئله، حافظه عددی و خودکارآمدی ریاضی دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 215-232]
  • سعدی پور، اسماعیل مدل‌یابی علی اشتیاق تحصیلی؛ بر مبنای عملکرد تحصیلی حمایت شده، عزت‌نفس و خودکارآمدی درسی در دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه امیرکبیر تهران [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 57-75]

ش

  • شاه علی کبورانی، فاطمه نقش اشتیاق عاطفی، شناختی و رفتاری یادگیری در پیش‌بینی فرسودگی تحصیلی دانشجویان [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 197-206]
  • شجاعی، ستاره اثربخشی آموزش مهارت‌های خودآموزی بر آگاهی فراشناختی و مشکلات دستخط دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه با آسیب در بیان نوشتاری [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 113-129]
  • شیخ الاسلامی، راضیه رابطه باورهای هوشی و بهزیستی مدرسه: نقش واسطه‌ای امید [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 95-115]
  • شیخ الاسلامی، علی پیش‏بینی اشتیاق تحصیلی دانش‏ آموزان براساس حمایت تحصیلی و جوّ روانی- اجتماعی کلاس [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 95-111]
  • شهنی ییلاق، منیجه تأثیر آموزش مهارت‌های مطلوب اجتماعی مبتنی بر برنامه گروه‌بندی مهارت بر شایستگی اجتماعی دانش‌آموزان پسر پرخاشگر* [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 45-65]

ص

  • صیادی، صادق فراتحلیل اثربخشی آموزش نقشه مفهومی بر شاخص‌های شناختی، فراشناختی و عاطفی پیشرفت تحصیلی [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 67-94]

ع

  • عبادی، سامان تدوین پرسشنامه جامع گریت و تأثیر آن در یادگیری زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 207-229]
  • عباسی، مسلم نقش اشتیاق عاطفی، شناختی و رفتاری یادگیری در پیش‌بینی فرسودگی تحصیلی دانشجویان [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 197-206]
  • عیسی زادگان، علی رابطه ساختاری خودکارآمدی تحصیلی و باورهای معرفت‌شناختی با عملکرد تحصیلی دانش‏ آموزان: نقش میانجی مهارت‌های مطالعه [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 21-43]
  • عطادخت، اکبر مقایسه توانایی برنامه ریزی- سازماندهی و انعطاف پذیری شناختی در دانش آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 1-15]
  • علامه، عاطفه تأثیر آموزش مهارت‌های مطلوب اجتماعی مبتنی بر برنامه گروه‌بندی مهارت بر شایستگی اجتماعی دانش‌آموزان پسر پرخاشگر* [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 45-65]

ف

  • فخری، محمدکاظم الگوی ساختاری تعلل‌ورزی تحصیلی براساس جهت‌گیری هدف و سبک‌های اسنادی: با نقش میانجی انگیزه تحصیلی [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 155-173]
  • فضیلت پور، مسعود اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر توجه پایدار و دلزدگی تحصیلی [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 77-93]
  • فولاد چنگ، محبوبه رابطه باورهای هوشی و بهزیستی مدرسه: نقش واسطه‌ای امید [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 95-115]

ق

  • قاسمی قشلاق، مهسا اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر حل مسئله، حافظه عددی و خودکارآمدی ریاضی دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 215-232]
  • قنادی، سوزان الگوی ساختاری تعلل‌ورزی تحصیلی براساس جهت‌گیری هدف و سبک‌های اسنادی: با نقش میانجی انگیزه تحصیلی [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 155-173]
  • قنبری طلب، محمد رابطه باورهای هوشی و بهزیستی مدرسه: نقش واسطه‌ای امید [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 95-115]

ک

  • کریمیان پور، غفار پیش‏بینی اشتیاق تحصیلی دانش‏ آموزان براساس حمایت تحصیلی و جوّ روانی- اجتماعی کلاس [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 95-111]
  • کشاورزی، فاطمه اثربخشی آموزش مهارت‌های خودآموزی بر آگاهی فراشناختی و مشکلات دستخط دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه با آسیب در بیان نوشتاری [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 113-129]
  • کیهان، جواد اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر حل مسئله، حافظه عددی و خودکارآمدی ریاضی دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 215-232]

م

  • مجدی، هادی مقایسه توانایی برنامه ریزی- سازماندهی و انعطاف پذیری شناختی در دانش آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 1-15]
  • محمدخانی، محی الدین تأثیر خودگویی بر خودکارآمدی و انگیزش تحصیلی [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 117-134]
  • محمودیان، حسن نقش اشتیاق عاطفی، شناختی و رفتاری یادگیری در پیش‌بینی فرسودگی تحصیلی دانشجویان [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 197-206]
  • مصرآبادی، جواد فراتحلیل اثربخشی آموزش نقشه مفهومی بر شاخص‌های شناختی، فراشناختی و عاطفی پیشرفت تحصیلی [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 67-94]
  • مصطفائی، علی تأثیر خودگویی بر خودکارآمدی و انگیزش تحصیلی [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 117-134]
  • میکائیلی منیع، فرزانه رابطه ساختاری خودکارآمدی تحصیلی و باورهای معرفت‌شناختی با عملکرد تحصیلی دانش‏ آموزان: نقش میانجی مهارت‌های مطالعه [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 21-43]
  • مهرابی زاده هنرمند، مهناز تأثیر آموزش مهارت‌های مطلوب اجتماعی مبتنی بر برنامه گروه‌بندی مهارت بر شایستگی اجتماعی دانش‌آموزان پسر پرخاشگر* [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 45-65]

ن

  • نریمانی، محمد مقایسه توانایی برنامه ریزی- سازماندهی و انعطاف پذیری شناختی در دانش آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 1-15]
  • نگهداری، سمیه نقش واسطه‌ای باورهای فراشناختی در رابطه بین جهت‌گیری هدف و اضطراب امتحان دانشجویان [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 1-20]
  • نوروزی، محمد رابطه باورهای معرفت‌شناختی با مؤلفه‌های تدریس اعضای هیأت علمی (مورد مطالعه دانشگاه شاهد) [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 151-169]

و

  • ویسی، هیوا تدوین پرسشنامه جامع گریت و تأثیر آن در یادگیری زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 207-229]

ه

  • همتی علمدارلو، قربان اثربخشی آموزش مهارت‌های خودآموزی بر آگاهی فراشناختی و مشکلات دستخط دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه با آسیب در بیان نوشتاری [دوره 6، شماره 10، 1397، صفحه 113-129]

ی

  • یاراحمدی، یحیی تدوین مدل سرزندگی تحصیلی براساس خشنودی از نیازهای بنیادین روانشناختی، جهت‌گیری انگیزشی، یادگیری خودراهبر [دوره 6، شماره 11، 1397، صفحه 135-153]