نمایه نویسندگان

ا

  • ابراهیم خانی، محمد رضا بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس خودکارآمدی در یادگیرندگان زبان انگلیسی [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 83-102]
  • اخوندی، نیلا بررسی اعتبار و روایی پرسشنامه سبک تدریس بر اساس هوش موفق استرنبرگ (TSI-Q) در بین معلمان [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 49-60]
  • ادیب نیا، فائزه مقایسه‌ی بازداری شناختی در سه گروه از دانش‌آموزان با پیشرفت ریاضی بالا، متوسط و پایین [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 103-116]
  • ارغوانی پیرسلامی، مینا بررسی اثربخشی توانمندسازی شناختی بر کارکردهای اجرایی (تغییر، به‌روز رسانی و بازداری) دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 205-222]
  • اسدزاده، حسن طراحی بسته آموزشی کارکردهای اجرایی و ارزیابی اثربخشی آن بر پیشرفت تحصیلی دانش‌‌‌آموزان دیرآموز [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 113-137]
  • اسدی گندمانی، رقیه مقایسه سازماندهی- برنامه‏ریزی، استدلال و حافظه کاری در کودکان با و بدون اختلال خاص یادگیری [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 1-13]
  • اعراب شیبانی، خدیجه بررسی اعتبار و روایی پرسشنامه سبک تدریس بر اساس هوش موفق استرنبرگ (TSI-Q) در بین معلمان [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 49-60]
  • امیدیان، مرتضی بررسی تأثیر آموزش برنامه پیشگیری از قلدری بر سازگاری، همدلی و قلدری دانش‌آموزان دختر دوره اول متوسطه شهر اهواز [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 183-204]

ب

  • بدری، مرتضی رابطه ادراک از محیط یادگیری و سرزندگی تحصیلی با نقش واسطه‌ای شناخت، فراشناخت، انگیزه پیشرفت و خودکارآمدی در دانشجویان [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 189-212]
  • بیرامی، منصور اثربخشی آموزش راهبردهای کمک‌خواهی در بهبود نشانه‌های استرس تحصیلی، عملکرد و انگیزش تحصیلی با تعدیل‌‌گری سبک‌های اسنادی در دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 139-158]
  • بیرامی، ناصر اثربخشی آموزش راهبردهای کمک‌خواهی در بهبود نشانه‌های استرس تحصیلی، عملکرد و انگیزش تحصیلی با تعدیل‌‌گری سبک‌های اسنادی در دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 139-158]
  • بیرانوند، زینب تأثیر آموزش مهارتهای مثبتاندیشی به شیوه گروهی بر هیجان مثبت یادگیری و خودنظمدهی تحصیلی دانشآموزان دختر دوره اول متوسطه [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 137-159]
  • بگیان کوله مرز، محمد جواد نقش هیجان‌پذیری و جو عاطفی خانواده در پیش‌بینی اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 159-182]
  • بهادری خسروشاهی، جعفر رابطه دشواری در نظم‌بخشی هیجانی و باورهای فراشناختی با تفکر ارجاعی در دانش‌آموزان پسر دوره متوسطه [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 117-135]
  • بهرامی، فاطمه رابطه ادراک از محیط یادگیری و سرزندگی تحصیلی با نقش واسطه‌ای شناخت، فراشناخت، انگیزه پیشرفت و خودکارآمدی در دانشجویان [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 189-212]
  • بهروزی، ناصر بررسی تأثیر آموزش برنامه پیشگیری از قلدری بر سازگاری، همدلی و قلدری دانش‌آموزان دختر دوره اول متوسطه شهر اهواز [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 183-204]

پ

  • پادروند، حافظ مقایسه کارکردهای اجرایی و هوش هیجانی در دانش‌آموزان پسر نابینا و بینا مقطع راهنمایی شهر خرم‌آباد [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 177-187]
  • پیرانی، ذبیح نقش هیجان‌پذیری و جو عاطفی خانواده در پیش‌بینی اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 159-182]

ت

  • تمنایی فر، محمدرضا تبیین اهمالکاری تحصیلی براساس صفات شخصیت و مهارت مدیریت زمان [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 223-244]

ج

  • جناآبادی، حسین بررسی مقایسه‌ای میزان توجه و کنترل پاسخ در دو گروه افراد بیش فعال- کمبود توجه و اختلال شناختی [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 1-11]

چ

  • چوبداری، عسگر مقایسه کارکردهای اجرایی و هوش هیجانی در دانش‌آموزان پسر نابینا و بینا مقطع راهنمایی شهر خرم‌آباد [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 177-187]

ح

  • حبیبی کلیبر، رامین رابطه دشواری در نظم‌بخشی هیجانی و باورهای فراشناختی با تفکر ارجاعی در دانش‌آموزان پسر دوره متوسطه [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 117-135]
  • حسنی راد، تورج مقایسه کارکردهای اجرایی و هوش هیجانی در دانش‌آموزان پسر نابینا و بینا مقطع راهنمایی شهر خرم‌آباد [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 177-187]
  • حسنوند، باقر مقایسه کارکردهای اجرایی و هوش هیجانی در دانش‌آموزان پسر نابینا و بینا مقطع راهنمایی شهر خرم‌آباد [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 177-187]

خ

  • خرمائی، فرهاد ساخت و بررسی ویژگی‌های روانسنجی مقیاس امید به تحصیل [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 15-37]
  • خضری مقدم، نوشیروان بررسی اثربخشی توانمندسازی شناختی بر کارکردهای اجرایی (تغییر، به‌روز رسانی و بازداری) دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 205-222]

د

  • درتاج، فریبرز طراحی بسته آموزشی کارکردهای اجرایی و ارزیابی اثربخشی آن بر پیشرفت تحصیلی دانش‌‌‌آموزان دیرآموز [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 113-137]
  • دهقانزاده، حجت مقایسه‌ی اثربخشی الگوهای طراحی آموزشی چهار مؤلفه‌ای، گانیه و روش مرسوم در یادگیری دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 93-112]
  • دهقانزاده، حسین مقایسه‌ی اثربخشی الگوهای طراحی آموزشی چهار مؤلفه‌ای، گانیه و روش مرسوم در یادگیری دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 93-112]

ذ

  • ذوقی پایدار، محمد رضا تأثیر آموزش شیوه کاوشگری بر فرآیندهای شناختی تفکر انتقادی؛ تحلیل، استنباط، ارزشیابی، استدلال قیاسی و استقرایی [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 79-92]

ر

  • رادمهر، پروانه مقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر امید تحصیلی در دانش‌آموزان دختر و پسر [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 33-47]
  • رستگارپور، حسن مقایسه‌ی اثربخشی الگوهای طراحی آموزشی چهار مؤلفه‌ای، گانیه و روش مرسوم در یادگیری دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 93-112]
  • رضایی شریف، علی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس خودکارآمدی در یادگیرندگان زبان انگلیسی [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 83-102]

ز

  • زارع، حسین تأثیر دوره آموزش تفکر انتقادی بر سبک های تصمیم‌گیری و سبک های حل مسأله [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 13-31]

س

  • سعدی پور، اسماعیل طراحی بسته آموزشی کارکردهای اجرایی و ارزیابی اثربخشی آن بر پیشرفت تحصیلی دانش‌‌‌آموزان دیرآموز [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 113-137]

ش

  • شاهعلی زاده، محمد مقایسه‌ی اثربخشی الگوهای طراحی آموزشی چهار مؤلفه‌ای، گانیه و روش مرسوم در یادگیری دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 93-112]
  • شیرزایی، مهری نقش پیش‌بینی‌کنندگی اهداف پیشرفت و باور‌های هوشی در ارتباط با جرأت‌ورزی [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 161-175]
  • شریفی، مریم فراتحلیل مطالعات مربوط به تأثیر جنسیّت در یادگیری زبان انگلیسی [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 61-81]
  • شهنی ییلاق، منیجه بررسی تأثیر آموزش برنامه پیشگیری از قلدری بر سازگاری، همدلی و قلدری دانش‌آموزان دختر دوره اول متوسطه شهر اهواز [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 183-204]

ص

  • صادقی، مسعود تأثیر آموزش مهارتهای مثبتاندیشی به شیوه گروهی بر هیجان مثبت یادگیری و خودنظمدهی تحصیلی دانشآموزان دختر دوره اول متوسطه [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 137-159]

ع

  • عباسی، مسلم نقش هیجان‌پذیری و جو عاطفی خانواده در پیش‌بینی اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 159-182]
  • عزیزیان، مرضیه طراحی بسته آموزشی کارکردهای اجرایی و ارزیابی اثربخشی آن بر پیشرفت تحصیلی دانش‌‌‌آموزان دیرآموز [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 113-137]
  • علیزاده، حمید طراحی بسته آموزشی کارکردهای اجرایی و ارزیابی اثربخشی آن بر پیشرفت تحصیلی دانش‌‌‌آموزان دیرآموز [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 113-137]

ق

  • قاسمی، المیرا تبیین اهمالکاری تحصیلی براساس صفات شخصیت و مهارت مدیریت زمان [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 223-244]
  • قدم پور، عزت اله مقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر امید تحصیلی در دانش‌آموزان دختر و پسر [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 33-47]
  • قویدل حیدری، محبوبه بررسی مقایسه‌ای میزان توجه و کنترل پاسخ در دو گروه افراد بیش فعال- کمبود توجه و اختلال شناختی [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 1-11]

ک

  • کاکاوند، علیرضا مقایسه‌ی بازداری شناختی در سه گروه از دانش‌آموزان با پیشرفت ریاضی بالا، متوسط و پایین [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 103-116]
  • کمری، سامان ساخت و بررسی ویژگی‌های روانسنجی مقیاس امید به تحصیل [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 15-37]

گ

  • گلستان جهرمی، فاطمه بررسی تأثیر آموزش برنامه پیشگیری از قلدری بر سازگاری، همدلی و قلدری دانش‌آموزان دختر دوره اول متوسطه شهر اهواز [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 183-204]

م

  • محمدی، عباس تأثیر آموزش شیوه کاوشگری بر فرآیندهای شناختی تفکر انتقادی؛ تحلیل، استنباط، ارزشیابی، استدلال قیاسی و استقرایی [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 79-92]
  • محمدی، ولی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس خودکارآمدی در یادگیرندگان زبان انگلیسی [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 83-102]
  • مرادی، محمد مقایسه سازماندهی- برنامه‏ریزی، استدلال و حافظه کاری در کودکان با و بدون اختلال خاص یادگیری [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 1-13]
  • مرزیه، افسانه نقش پیش‌بینی‌کنندگی اهداف پیشرفت و باور‌های هوشی در ارتباط با جرأت‌ورزی [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 161-175]
  • مشتاقی، سعید نقش مؤلفه‌های سرمایه روانشناختی (امید، خوش‌بینی، تاب‌آوری و خودکارآمدی) و جهت‌گیری اهداف پیشرفت در پیش‌بینی اهمال‌کاری تحصیلی دانشجویان [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 61-78]
  • مهبد، مینا بررسی رابطه فراشناخت و خودناتوان‌سازی با واسطه‌گری خودکارآمدی عمومی [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 39-59]
  • مویدفر، همام نقش مؤلفه‌های سرمایه روانشناختی (امید، خوش‌بینی، تاب‌آوری و خودکارآمدی) و جهت‌گیری اهداف پیشرفت در پیش‌بینی اهمال‌کاری تحصیلی دانشجویان [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 61-78]
  • موسوی نسب، سیدمحمدحسین بررسی اثربخشی توانمندسازی شناختی بر کارکردهای اجرایی (تغییر، به‌روز رسانی و بازداری) دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 205-222]
  • مومنی، خدامراد نقش هیجان‌پذیری و جو عاطفی خانواده در پیش‌بینی اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 159-182]

ن

  • نسائیان، عباس مقایسه سازماندهی- برنامه‏ریزی، استدلال و حافظه کاری در کودکان با و بدون اختلال خاص یادگیری [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 1-13]
  • نظری، عابده نقش پیش‌بینی‌کنندگی اهداف پیشرفت و باور‌های هوشی در ارتباط با جرأت‌ورزی [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 161-175]
  • نهروانیان، پروانه تأثیر دوره آموزش تفکر انتقادی بر سبک های تصمیم‌گیری و سبک های حل مسأله [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 13-31]

و

  • واحدی، شهرام اثربخشی آموزش راهبردهای کمک‌خواهی در بهبود نشانه‌های استرس تحصیلی، عملکرد و انگیزش تحصیلی با تعدیل‌‌گری سبک‌های اسنادی در دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 139-158]

ه

  • هاشمی نصرت آباد، تورج اثربخشی آموزش راهبردهای کمک‌خواهی در بهبود نشانه‌های استرس تحصیلی، عملکرد و انگیزش تحصیلی با تعدیل‌‌گری سبک‌های اسنادی در دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 139-158]
  • همتی، فاطمه فراتحلیل مطالعات مربوط به تأثیر جنسیّت در یادگیری زبان انگلیسی [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 61-81]

ی

  • یارمحمدی واصل، مسیب تأثیر آموزش شیوه کاوشگری بر فرآیندهای شناختی تفکر انتقادی؛ تحلیل، استنباط، ارزشیابی، استدلال قیاسی و استقرایی [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 79-92]
  • یوسفی، فریده بررسی رابطه فراشناخت و خودناتوان‌سازی با واسطه‌گری خودکارآمدی عمومی [دوره 5، شماره 8، 1396، صفحه 39-59]
  • یوسف وند، لیلا مقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی بر امید تحصیلی در دانش‌آموزان دختر و پسر [دوره 5، شماره 9، 1396، صفحه 33-47]