نمایه نویسندگان

آ

  • آقایی، افسانه مقایسه‌ی اثربخشی شیوه‌های آموزشی چندحسی اورتون و فرنالد بر بهبود اختلال نوشتن دانش‌آموزان نارسانویس شهر ملایر [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 71-85]
  • آهوخش، نگار آموزش به شیوه ترکیبی و متداول و بررسی تأثیر آن بر درگیری تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 57-72]

ا

  • احمدی، شهناز پیش‌بینی آمادگی شناختی عاطفی خلاقیت پژوهشی دانشجویان با توجه به خودکارآمدی پژوهشی [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 39-54]
  • امیریان، کامران تأثیر آموزش راهبردهای شناختی بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 87-105]

ت

  • تقوایی نیا، علی اعتباریابی و رواسازی نسخه‌ی تجدیدنظر شده‌ی پرسشنامه‌‌ی هدف پیشرفت در دانشجویان [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 107-122]
  • تمیزی، نوشین اعتباریابی و رواسازی نسخه‌ی تجدیدنظر شده‌ی پرسشنامه‌‌ی هدف پیشرفت در دانشجویان [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 107-122]

ج

  • جاودان، موسی ساخت و اعتبار‌سنجی پرسشنامه مشکلات یادگیری درس زبان انگلیسی در مدارس متوسطه [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 107-121]
  • جعفری، علی پیش‌بینی اهمال‌کاری تحصیلی بر اساس مهارت‌های ارتباطی و سبک‌های هویت دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 55-69]
  • جهان، فائزه اثر آموزش هدف‌گذاری بر اهداف پیشرفت و انگیزه پیشرفت [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 91-105]

ح

  • حق طلب، طاهره مقایسه‌ی اثربخشی شیوه‌های آموزشی چندحسی اورتون و فرنالد بر بهبود اختلال نوشتن دانش‌آموزان نارسانویس شهر ملایر [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 71-85]

ر

  • رحیمیان بوگر، اسحق اهمال‌کاری تحصیلی در دانشجویان: نقش پیش‌بین عوامل جمعیتی و روانشناختی [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 1-19]
  • رشید، خسرو اثر آموزش هدف‌گذاری بر اهداف پیشرفت و انگیزه پیشرفت [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 91-105]
  • روحانی پور، شیدا اهمال‌کاری تحصیلی در دانشجویان: نقش پیش‌بین عوامل جمعیتی و روانشناختی [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 1-19]

ز

  • زارعی زوارکی، اسماعیل تأثیر روش تدریس بایبی در میزان یادگیری و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 39-55]

ش

  • شکری، امید اعتباریابی و رواسازی نسخه‌ی تجدیدنظر شده‌ی پرسشنامه‌‌ی هدف پیشرفت در دانشجویان [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 107-122]
  • شهسوارانی، امیرمحمد نظریه عصب-روانشناختی بینایی رنگ‌ در عمل: تسهیل توانبخشی عصب-روانشناختی نارساخوانی بر اساس آموزش‌های عصب-روانشناختی [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 21-37]

ع

  • عبد الله پور، محمد آزاد اعتباریابی و رواسازی نسخه‌ی تجدیدنظر شده‌ی پرسشنامه‌‌ی هدف پیشرفت در دانشجویان [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 107-122]
  • عزیزی، حسین تأثیر روش تدریس بایبی در میزان یادگیری و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 39-55]
  • عزیزی نژاد، بهاره رابطه انواع حافظه با پیشرفت تحصیلی در دانش‌آموزان ابتدایی دارای ناتوانی‌های یادگیری [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 73-89]
  • عمادی، سید رسول آموزش به شیوه ترکیبی و متداول و بررسی تأثیر آن بر درگیری تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 57-72]

ف

  • فولاد چنگ، محبوبه اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی بر فرسودگی تحصیلی و پیشرفت تحصیلی [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 21-38]

ق

  • قنبری طلب، محمد اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی بر فرسودگی تحصیلی و پیشرفت تحصیلی [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 21-38]

ک

  • کارشکی، حسین پیش‌بینی آمادگی شناختی عاطفی خلاقیت پژوهشی دانشجویان با توجه به خودکارآمدی پژوهشی [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 39-54]
  • کوتى، الهام نظریه عصب-روانشناختی بینایی رنگ‌ در عمل: تسهیل توانبخشی عصب-روانشناختی نارساخوانی بر اساس آموزش‌های عصب-روانشناختی [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 21-37]

م

  • مامی، شهرام تأثیر آموزش راهبردهای شناختی بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 87-105]
  • محبی، مینا رابطه ساختاری پیوند با مدرسه و والدین با رضایت تحصیلی و کنترل تحصیلی: نقش میانجی‌گری خودکارآمدی تحصیلی [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 1-20]
  • میرعرب رضی، رضا پیش‌بینی اهمال‌کاری تحصیلی بر اساس مهارت‌های ارتباطی و سبک‌های هویت دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 55-69]
  • مهرام، بهروز پیش‌بینی آمادگی شناختی عاطفی خلاقیت پژوهشی دانشجویان با توجه به خودکارآمدی پژوهشی [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 39-54]

ن

  • نیازی، الیاس تأثیر آموزش راهبردهای شناختی بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 87-105]
  • نوروزی، داریوش تأثیر روش تدریس بایبی در میزان یادگیری و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 39-55]
  • نوقابی، رسول اثر آموزش هدف‌گذاری بر اهداف پیشرفت و انگیزه پیشرفت [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 91-105]

و

  • واحدی، شهرام رابطه ساختاری پیوند با مدرسه و والدین با رضایت تحصیلی و کنترل تحصیلی: نقش میانجی‌گری خودکارآمدی تحصیلی [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 1-20]

ه

  • هاشمی، تورج رابطه ساختاری پیوند با مدرسه و والدین با رضایت تحصیلی و کنترل تحصیلی: نقش میانجی‌گری خودکارآمدی تحصیلی [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 1-20]

ی

  • یزدانی، فریدون مقایسه‌ی اثربخشی شیوه‌های آموزشی چندحسی اورتون و فرنالد بر بهبود اختلال نوشتن دانش‌آموزان نارسانویس شهر ملایر [دوره 3، شماره 4، 1394، صفحه 71-85]
  • یعقوبی، ابوالقاسم اثر آموزش هدف‌گذاری بر اهداف پیشرفت و انگیزه پیشرفت [دوره 3، شماره 5، 1394، صفحه 91-105]