تعداد مقالات: 129
1. پیش بینی آگاهی فراشناختی و مؤلفه های آن بر اساس هدف های پیشرفت

دوره 1، شماره 1، پاییز و زمستان 1392، صفحه 1-14

حسین زارع؛ رجبعلی محمدزاده


2. رابطه صفات شخصیت، سبک های یادگیری و راهبردهای یادگیری با پیشرفت تحصیلی فیزیک

دوره 2، شماره 2، بهار و تابستان 1393، صفحه 1-15

سعید حبیب الهی؛ طیبه حسینی؛ مرتضی طیبی چوبری؛ جمال عاشوری


3. اثر آموزش شادکامی به شیوه شناختی رفتاری بر باورهای خودکارآمدی و استرس تحصیلی

دوره 2، شماره 3، پاییز و زمستان 1393، صفحه 1-18

مسعود غلامعلی لواسانی؛ لیلا راستگو؛ آرش آذرنییاد؛ طاهر احمدی


6. اثر بخشی آموزش راهبردهای شناختی-فراشناختی بر عملکرد توجهی- حافظه‌ای دانش‌آموزان مبتلا به ADHD

دوره 4، شماره 7، پاییز و زمستان 1395، صفحه 1-21

اسماعیل سلیمانی؛ مسلم عباسی؛ الهه طغیانی


8. مقایسه سازماندهی- برنامه‏ریزی، استدلال و حافظه کاری در کودکان با و بدون اختلال خاص یادگیری

دوره 5، شماره 8، بهار و تابستان 1396، صفحه 1-13

عباس نسائیان؛ رقیه اسدی گندمانی؛ محمد مرادی


9. مقایسه توانایی برنامه ریزی- سازماندهی و انعطاف پذیری شناختی در دانش آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص

دوره 6، شماره 10، بهار و تابستان 1397، صفحه 1-15

اکبر عطادخت؛ محمد نریمانی؛ شیوا حضرتی ساقصلو؛ هادی مجدی


12. تدوین مدل ساختاری درک مطلب خواندن براساس عوامل شناختی فردی دانش‌آموزان دوره ابتدایی شهر همدان

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ، انتشار آنلاین از تاریخ 09 تیر 1398

نفیسه یاری مقدم؛ علی دلاور؛ فریبرز درتاج؛ کبری حاجی علیزاده


13. مقایسه کارکردهای اجرایی در دانش‌آموزان دارای اختلال ناتوانی در ریاضی با همتایان عادی

دوره 1، شماره 1، پاییز و زمستان 1392، صفحه 15-29

منصور بیرامی؛ بهرام پیمان نیا؛ الهام موسوی قیه قشلاقی


14. نقش کارکردهای سبک تفکر بر یادگیری خودراهبر و گرایش به تفکر انتقادی

دوره 2، شماره 2، بهار و تابستان 1393، صفحه 19-30

هوشنگ گراوند؛ سعیده سبزیان؛ پیمان کامکار؛ شجاع کرمی


18. بررسی تأثیر روش تدریس تفحّص گروهی بر رشد مهارت‌‌های اجتماعی دانش‌آموزان

دوره 4، شماره 7، پاییز و زمستان 1395، صفحه 23-41

حسین جعفری ثانی؛ زهرا حجازی؛ زهرا وقاری زمهریر


19. ساخت و بررسی ویژگی‌های روانسنجی مقیاس امید به تحصیل

دوره 5، شماره 8، بهار و تابستان 1396، صفحه 15-37

فرهاد خرمائی؛ سامان کمری


20. تأثیر دوره آموزش تفکر انتقادی بر سبک های تصمیم‌گیری و سبک های حل مسأله

دوره 5، شماره 9، پاییز و زمستان 1396، صفحه 13-31

حسین زارع؛ پروانه نهروانیان


22. رابطه ساختاری خودکارآمدی تحصیلی و باورهای معرفت‌شناختی با عملکرد تحصیلی دانش‏ آموزان: نقش میانجی مهارت‌های مطالعه

دوره 6، شماره 11، پاییز و زمستان 1397، صفحه 21-43

توحید اشرف زاده؛ علی عیسی زادگان؛ فرزانه میکائیلی منیع


23. بررسی ساختار عاملی، پایایی و روایی نسخه فارسی مقیاس عدم‌درگیری اخلاقی

دوره 7، شماره 12، بهار و تابستان 1398، صفحه 17-32

حسین سوری؛ پروین کدیور؛ هادی کرامتی؛ حمیدرضا حسن آبادی


24. مقایسه تأثیر آموزش شایستگی هیجانی و حل مسئله بر تحمل پریشانی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 مهر 1398

ناصر منتظر؛ یارعلی دوستی؛ رمضان حسن زاده؛ قدرت الله عباسی


25. تأثیر تحمل ابهام بر باورهای فراشناختی و درگیری تحصیلی دانشجویان

دوره 1، شماره 1، پاییز و زمستان 1392، صفحه 31-47

فاطمه شاطریان محمدی؛ فاطمه علیزاده؛ اعظم نیکوکار