موضوعات = اهمال کاری
روابط ساختاری تعلل ورزی تحصیلی بر پایه خستگی شناختی و کمال گرایی با تاکید بر نقش میانجی خود تنظیمی هیجان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 19 تیر 1403

10.22084/j.psychogy.2024.29144.2679

محمد ناصر هاشم؛ اسماعیل سلیمانی؛ محمد نریمانی


اثربخشی آموزش مهارت‌های خودگردانی بر حواس‌پرتی دیجیتالی و مشارکت تحصیلی

دوره 11، شماره 21، دی 1402، صفحه 137-155

10.22084/j.psychogy.2023.27839.2583

مریم کریمی منجرموئی؛ فریبرز نیکدل؛ ناصر نوشادی


اثربخشی یادگیری معکوس بر اهمال‌کاری و خودتنظیمی تحصیلی دانش‌آموزان پسر دارای اختلال ریاضی

دوره 10، شماره 19، آذر 1401، صفحه 237-258

10.22084/j.psychogy.2022.25345.2398

حافظ پادروند؛ عزت اله قدم پور؛ قاسم صفاری؛ کبری عالی پور