موضوعات = یادگیری
تاثیر آموزش مبتنی بر الگوی تدریس بایبی بر راهبرد‌های انگیزشی برای یادگیری در زیست‌شناسی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 12 آذر 1402

10.22084/j.psychogy.2023.27804.2580

سید محمد قلمکاریان؛ شکوفه انتشاری؛ محمد رضا خدادادی


اثربخشی برنامه پرورش تفکر مبتنی بر خواندن انتقادی بر هویت اخلاقی دختران نوجوان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 09 دی 1402

10.22084/j.psychogy.2023.27112.2534

فاطمه اسماعیلی؛ منصوره حاج حسینی


بررسی مداخلات آموزشی مبتنی بر بازیوارسازی و بدیعه‌پردازی بر خلاقیت و مولفه‌های آن در دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 07 بهمن 1402

10.22084/j.psychogy.2024.27881.2590

مهران محمدی؛ نسرین محمدحسنی؛ جمال سلیمی


اثربخشی برنامۀ تلفیقی مبتنی بر تقویت کارکردهای روان‌شناختی و آموزش با رویکرد تیبا بر روان‌خوانی دانش‌آموزان پسر نارساخوان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 18 بهمن 1402

10.22084/j.psychogy.2024.28159.2609

محمدرضا ذوقی پایدار؛ محسن پورجم علویجه؛ ابوالقاسم یعقوبی؛ رسول کردنوقابی


تحلیلی بر نقش سواد والدین در اشتیاق تحصیلی و ملال تحصیل دانش آموزان دارای ناتوانی‌های یادگیری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 26 اسفند 1402

10.22084/j.psychogy.2024.28663.2650

جمال سلیمی؛ سیدجمال بارخدا؛ عبدالله عزیزی


اثربخشی آموزش حل مسئله و آموزش صبر بر راهبردهای یادگیری دانش‌آموزان

دوره 11، شماره 21، دی 1402، صفحه 21-33

10.22084/j.psychogy.2023.27174.2537

فرهاد خرمائی؛ آرزو فرخ تقی آبادی؛ سید مهدی پورسید


اثربخشی بستة آموزشی مبتنی بر علوم اعصاب تربیتی و بازی‎وارسازی بر توانمندسازی روان‎شناختی مدیران

دوره 11، شماره 21، دی 1402، صفحه 103-121

10.22084/j.psychogy.2023.27318.2546

جواد مهربان؛ حمیدرضا مقامی؛ محمدرضا نیلی احمدآبادی؛ جلیل یونسی؛ محمود تلخابی


ارزشیابی توان آزمون‌های مبتنی بر نقشه مفهومی در جایگزینی آزمون‌های سنتی

دوره 10، شماره 18، خرداد 1401، صفحه 1-34

10.22084/j.psychogy.2021.21121.2109

صادق صیادی؛ جواد مصرآبادی؛ رامین حبیبی کلیبر؛ ابوالفضل فرید