کلیدواژه‌ها = %D8%B9%D9%85%D9%84%DA%A9%D8%B1%D8%AF %D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%B6%DB%8C
بررسی ساختار بُعدی-عاملی توانایی‌های شناختی دانش‌آموزان پایه نهم تحصیلی

دوره 7، شماره 13، اسفند 1398، صفحه 91-118

10.22084/j.psychogy.2019.17145.1823

محسن یزدان فر؛ منیجه شهنی ییلاق؛ علیرضا حاجی یخچالی؛ سیروس عالی پور بیرگانی


تأثیر برنامه آموزشی تقویت توجه و ادراک حسی- حرکتی بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان پسر با ناتوانی یادگیری ریاضی

دوره 4، شماره 7، آذر 1395، صفحه 139-156

10.22084/j.psychogy.2017.1658

عباسعلی حسین‌خانزاده؛ ستاره شجاعی؛ پری‌ناز امیری؛ سعید صادقی؛ پگاه آزادی‌منش؛ صبا آزادی‌منش