کلیدواژه‌ها = %D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C%D8%B2%D8%B4 %D8%AA%D8%AD%D8%B5%DB%8C%D9%84%DB%8C
طراحی و بررسی اثربخشی بسته آموزشی مبتنی بر ذهن آگاهی بر تعلل‌ورزی، خودکارآمدی و انگیزش تحصیلی کودکان مبتلا به کندگامی شناختی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 13 آبان 1402

10.22084/j.psychogy.2023.28247.2613

منصور بیرامی؛ خلیل اسماعیل پور؛ محمد شادبافی


تأثیر خودگویی بر خودکارآمدی و انگیزش تحصیلی

دوره 6، شماره 11، دی 1397، صفحه 117-134

10.22084/j.psychogy.2018.10928.1379

علی مصطفائی؛ محی الدین محمدخانی